פורסם 2005 באפריל 2421 שנים שכחת לצרף את המקור,http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?p=830544#post830544
פורסם 2005 באפריל 2521 שנים קחו בחשבון שהשיפור הוא לא לינארי, כלומר דרושים יותר mhz על כל שנייה שאתה יורד.
פורסם 2005 באפריל 2521 שנים קחו בחשבון שהשיפור הוא לא לינארי, כלומר דרושים יותר mhz על כל שנייה שאתה יורד.זה ברור, ככה זה בכל מעבד
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.