עזרה בבחירת קירור למעבד AMD - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בבחירת קירור למעבד AMD


rene

Recommended Posts

המאוורר הישן שלי התחיל לזייף אז החלטתי לקנות משהו חדש...

המחשב שלי ישן למדי - -1.2 ללא , וגם לא ממש איכפת לי מהטמפ' שלו כל עוד שהוא יציב... מה שכן איכפט לי זה שקט. מאוד חשוב לי לקנות מאוורר עד כמה שניתן שקט. אני שומע הרבה בחדר והמאוורר ממש מפריע, וגם לא הייתי מתנגד להשאיר את המחשב דלוק בלילה אם היה ניתן...

תקציב: לא יותר מ- 150 ש"ח, אבל כמה שפחות יותר טוב.

הודע לכם על המלצות. חג שמח!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי 2 ביקורות על ה- TR2 M3 וסה"כ נשמע בסדר. מה שבטוח זה ממש זול.

השאלה היא עד כמה זה שקט? TT אומרים שזה 21dba שזה לא אומר לי הרבה... לא התייחסו לזה מספרית בביקורות שקראתי. מישהו יודע על ביקורת שגם מדדה את הרעש שלו יחסית לאחרים? למישהו אולי יש את זה ויכול להגיד עד כמה זה מרעיש?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אני די חושב בכיוון של ה-Thermaltake TR2 M3, נראה לי בדיוק מה שאני צריך (וממש זול  ;D). חשבתי באותה הזדמנות אולי גם להחליף את המאוורר של הספק כוח, גם הוא מרשרש אחרי שנים של עבודה...

מצאתי את הקישור הזה http://www.directron.com/directron/noise.html להשוואה בין הרבה מאווררים. מההשוואה הזאתי ה- Enermax מנצח. בחנויות מוכרים 80mm של Enermax בסביבות ה-80 ש"ח. אתם חושבים שזה שווה את זה? יש לכם המלצה אחרת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי עוד איזה שאלה - אם אני מחליף את המאוורר של הספק, אני צריך גם לבדוק את הנתונים של דחיפת אוויר? כי למאווררים השקטים בד"כ יש דחיפת אויר קטנה יותר... יש איזה גבול תחתון מומלץ לדחיפת אויר לספק כוח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...