תוכן tamir2 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

tamir2

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    148
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי tamir2

  1. בבקשה אני צריך שתעזרו לי!!..אני תקוע ב 45%...במשחק...וכבר אין לי משימות!!..אבל אני יודע שעם אין משימות אז צריך לעשות סתם מירוצים ברחוב כזה....אז עשיתי....ואז נפתחו לי 2 כוכבים...אחרי שעשיתי את 2 הכוכבים...עוד פעם לא היה כלום...ועדין היתי על 45%...אז המשכתי לעשות סתם מירוצים..וכמובן שאת כולם עברתי...אבל פתאום..אין לי כבר מכוניות כאלה שאני יכול לעשות ניגדם מירוץ....אז מה אני עושה.??אני צריך ללכת לחנות מסוימת.??? בבקשה תעזרו לי אני כבר תקוע שם מלא זמן..ואני לא יודע מה צריך לעשות.!!!!

  2. כן לאפס אני יודע... למרות שזה ממש לא מוצאחן בעיני... לאפס...זה קרה לי פעמים...(שעברתי את גבול ה 2400 מגההרץ..) ניראה לי שאני ישאר על 2400 מגה הרץ..אני מעדיף שלא לסכן כרגע את המחשב..(הטמפ' בסדר.. גמור ואני אמרתי שהיא בהסדר.. היא 40 מעלות!.. גם במאמץ... לא עובר את ה 43..רק לפעמים זה 45..) ובכלל עכשיו שיש לי את הג'פורס 6600... אני יתחיל ולחסוך כסף ולקנות...את כל השילוש.....רק..משו לא הבנתי..עם אני משנה את היחס...באמת הזיכרון יעבוד יותר לאט.?

  3. שלום לכולם!

    אז ככה.. התחלתי את האובר קלוק..כי קניתי כרטיס מסך חדש!! ג'יפורס 6600ג'ידי!! והכרטיס הזה פשוט גדול על המחשב שלי!!

    טוב חחח נחזור לנושא.. המכפלה שלי נועלה על 20! אי אפשאר להזיז אותה.... יש לי אפשראות בביוס לעלות מ100 עד 132...

    ברגע שזה על 100(שזאת המיהרות הנוכחית) אז המעבד יושב על 2000 מגהרץ..העליתי ל110..בינתים והכל טוב ויפה!!

    עכשיו הבעיה...ברגע שאני מעלה מעל באס של 120..שזה..2400 מגההרץ...המחשב לא עולה!.. ואני צריך להוציא את הפטריה מהג'מפר...ואז הכל טוב ויפה....השאלה שלי איך אני מצליח לעלות אותו למקסימום אובר קלוק...שזה..2.66..ג'גההרץ...? באס של 132??

    אמרו לי שאני צריך לשנות את יחס הזיכרונות והמעבד...ל1:1.... איך עושים את זה? בקשה תסבירו לי עם אחרי שאני יעשה את זה..אז האובר קלוק ימשיך...ויהיה טוב?? עכשיו זה 1:2..בדקתי..אבל אני לא יודע איך לשנות בקשה תסבירו לי איפה??..

    תודה לכל העוזרים!!

×
  • צור חדש...