תוכן go_go - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

go_go

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    405
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי go_go

  1. רכשתי את המסך בשבוע שעבר (במקום המסך הקודם שלי "HYUNDAI L70S-17 ששבק חיים אחרי שלוש שנות שרות למופת) את חברת CMV אני מכיר כבר שנתיים מחברים שרכשו ומרוצים מאד.המסך ממש מרשים,גדול,מסוגנן והצפיה בו טובה מאד. התמונות חדות והטקסטים ברורים ללא מריחות. לדעתי תמורה מלאה עבור הכסף.הדבר היחיד שחסר (לי) שאין אפשרות לתלות אותו על הקיר,דבר היכול לחסוך מקום על השולחן-ולהיות בגובה העיניים.חוץ מזה אין לי טענות ואני מרוצה מאד.מומלץ! :xyxthumbs:

  2. האם ניסית זוג אחר כדי לבדוק האם הבעיה בזכרונות או אולי בלוח האם? מבוססי TCCD אמורים לעבוד ללא קרור אקטיבי -ובשום מקרה אין המלצה רשמית להוספת קרור אקטיבי לזכרונות!!! במקביל, הוספת קרור לזכרונות מומלצת רק למי שמריץ אותם בOC וגם אז ההמלצה אינה של החברה (G.SKILL) אלא של אוברקלוקרים באתרים ופורומים העוסקים בOC .במידה ואתה מקבל שגיאות באופן רציף,סביר להניח שיש תקלה בזכרונות הספציפיים ועל החנות להחליפם בזוג חדש. לא מדובר כאן על ג'נריים מדובר כאן על HIGH END יקרים האמורים לתפקד כראוי וכצפוי !!!

  3. אחי תודה רבה!!

    התוכנה אומרת שה- self test יכול לקחת 16 שעות.

    באמת התוכנה חייבת לפעול כל הזמן הזה, או שמספיק כמה שעות אחדות?

    והאם זה בסדר שתוכנות אחרות יהיו פועלות ברקע בזמן הרצת התוכנה??

    אם אתה בודק יציבות תריץ שעה ותראה אם המחשב יציב.בדרך כלל 6 שעות הרצה זה נורמלי.המדקדקים מריצים לילה שלם.

    בהצלחה (ותבדוק טמפרטורה בזמן ההרצה)

  4. הבעיה ידועה הצ'יפסט של DFI מתחמם. אין בארץ קירור מתאים (גם בחו"ל קשה למצוא) . גוף הקירור היחיד שמתאים ורבים משתמשים בו הוא MCX159-CU של

    חברת SWIFTEC הבעיה היא שצריך להזמין מחו"ל (אפשר גם מהאתר שלהם). כמו כן עליך להזיז את כרטיס המסך לסלוט השני כדי לאפשר את ההתקנה.

    http://www.swiftnets.com/

  5. אין ספק שמעבדי טובים יותר ממעבדי ,על כך אין ויכוח.אבל, לא ירחק היום שINTEL יחזרו -ובגדול!,אין מצב שחברה גדולה (ועשירה) כמו תתן למתחרה לכבוש את השוק ללא מענה הולם. זה יקח זמן,אבל לבסוף הם יפתחו מוצר טוב. מי שיהנה מהתחרות זה אנחנו קהל הצרכנים,שכפי שלמדנו לאורך השנים שמתחרות המרוויחים היחידים הם הצרכנים,המקבלים מוצר טוב יותר-במחיר זול יותר.

×
  • צור חדש...