תוכן shlomi2003 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

shlomi2003

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    433
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי shlomi2003

  1. אחרי ששיחקתי בסיבבות השעה במשחק הענקקק האלף לייף יש לי הודעה (קבועה) בצד ימין של המסך A.I DISABLE כמובן שזה גורם לכל היצורים/אנשים במשחק להתקע מישהו יודע תקוד להפעיל שוב את ה- או שיש פיתרון אחר תודה מראש לכל העוזרים

  2. אתם לא יהודים בשבילי ! אתם כופרים ואני בטוח גם שצפונים מפונקים שגדלו בדירות פאר שלא יודעים מה זה צער ועוני ולא מחפשים את אלוקים כי יש לכם הכול אבל יבוא יום בעזרת ה שאתם תכירו את אלוקים בצורה הטובה ביותר אתם תתחרטו על כל מילה ומילה שלכם ! כמו זאת "אלוקים הוא חרא" אני מבטיח לכם אתם תתחרטו !

    אני לא דתי חזק ולא איזה דוס מעפן אני מאמין באלוקים בלב שלם מניח תפילין כל יום  ! לאט לאט אני יתחזק !

    אתם לעומתי לא מאמינים בכלום מה שאתם לא רואים אתם לא מאמינים בו אז תתחילו לחפש את השכל שלכם ! זאת אחת הסיבות שאתם לא מאמינים ! כי עוד לא ראיתם אותו ! {את השכל  ואלוקים}

    ושוב אני רוצה להזכיר לכם שכל אחד ואחד שרשם פה דברי כפירה אני בטוח שהוא שהוא צפוני ~~~ ואל תגידו לי שלא צפונים שמאלנים שגרים ברמת אביב !

    שיהיה לכם חיים מוצלחים!{ או שלא?!}

  3. אי אפשר לדעת בדיוק למה נרצחו שש מיליון כי אף אחד לא יכול לדעת למה אלוהים עושה דברים. אבל מה שכן אפשר זה לשער, ומה שכן בטוח שהשואה הפרידה בין היהודים לגויים באותה תקופה. שאז הייתה ההתבוללות בשיאה והנאצים לא עניין אותם אם אחד ההורים הוא גרמני והשני הוא יהודי הם השמידו כל אחד שהיה לו קשר ליהודי ואפ' בדקו כמה דורות למעלה וזה מה שעצר את ההתבוללות של היהודים בגויים. אז  כופר אומלל תרגיע בקשר לאלוהים והנה לך סיבה אחת למה הוא עשה שואה למרות שזאת לא סיבה מוכחת ויכול להיות שהיא סיבה קטנה אחת מאלף שהיוו את ההחלטה לעשות שואה ואנחנו לא יכולים לדעת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. אלוקים החליט להרוג 6 מליון יהודים לא אנ ולא אתה יודעים בדיוק למה ! וזה סיבה מספיק מוצדקת כפירה עונשה מוות ! אין מה לעשות זה העונש גם לפי הדת מי שכופר צריך למות ואמן שהם היו רק כופרים הם היו עושים דברים יותר גרועים !

    אלוקים גדול איך שאומרים והוא יודע מה הוא עושה אתה מדבר היום ככה כשהו יחליט אתה תדבר שונה ! סומך עליו כמו שאני סומך עליו ! אל תאמין תעשה מה בראש שלך והוא יעשה מה בראש שלו ונראה מה יהיה בסוף ! צלצל אלי עוד כמה שנים {עם תוכל}

  5. תראה כופר .

    הוא הרג 6 מליון אנשים כי הם היו אנשים רעים הם היו אנשים מגעילים שהוא אוכלים לא כשר ולא מאמינים באלוקים בדיוק כמוך היה להם הכול הם היו עשירים היה להם הכול הם לא סבלו הרבה הפ היו מאמינים בכזסף שלהם וזהו !! הם היו חוליגנים בקיצור ! הם באמת היו אנשים רעים ! כמו היום !!! אנשיםן הם חוליגנים כל אחד חושבה על עצמו אנחנו היום מקבלים פיגועים על הראש כל העולם היודי סובל אז זה היה בגזים וביריות היום זה בפיצוצים באוטובוסים !

    מי שלא מאמין באלוקים השכל שלו תקוע בתחת !! בלי להעליב !

  6. לכול מי שלא הבין Winbeta זה שם של חברת פריצה ולא שם של הגירסא ראיתי אנשים שחושבים שזה BETA לא טעות Winbeta זה שןם בכלל של חברת פריצה ורציתי לדעת ...

    http://download.microsoft.com/download/1/6/5/165b076b-aaa9-443d-84f0-73cf11fdcdf8/WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe

    זאת הגירסא הסטפית הסופית ??? כאילו אפשר כבר להוריד אותה ולהתקין ?

  7. יש לי מחשב .....

    AMD2500

    ABI AN7

    512 סמסונג

    ראדיון 9600 XT 128 מגה

    עכשיו אני משחק ברזולוציה 1024 על HIGE המשחק עובד חלק ! חלק !

    עכשיו רציתי לדעת עם אני רואה באמת את הגרפיקה שהמשחק מציע או שהוא עובד לי חלק ואני רואה סתם גרפיקה ! אני רואה ממש ממש יפה אבל השאלה היא עם זה באמת הגרפיקה שהמשחק נותן !

    כי יש פה ושם מקומות המשחק שהגרפיקה לא הכי פצצות כמו שאמרו ! מה אתם אומרים ?

  8. הגופה הזאת נופלת עלייך !!! בשניה הראשונה קפצתי המשחק מפחיד משהו פחד !!

    http://www.donkey.co.il/Forum/Uploads/7350-632269868525312500-dfghdf.jpg

    יש לי מחשב

    AMD 2500

    512DDR

    ראדיון 9600 XT

    אני משחק על רזולוציה 1024X768

    על HIGE

    בהתחלה בשניות הראשונות המשחק קצת איטי אחרי כמה שניות הכול ניהיה חלק !!

    עם אני יקנה עוד 512 הכוח יהיה חלק על הכי גבוהה !!! זה אחד הדברים הכי חשובים במשחק הזה !!!

×
  • צור חדש...