תוכן BenderTheOffender - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

BenderTheOffender

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    65
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי BenderTheOffender

  1. ציטוט של Sh_Dor_Lq

     

    "מצדיק את המוכר, לא את החנות", "לא התנהלות תקנית, אבל כנראה שמקור הבעיה לא בבחור".

    אני לא סתם מצטט בשנית את שני הללו ואני אסביר.

    כמובן שרשת החנות KSP מפשלת כאן בענק ולכן הכותרת כאן היא ביקורת שלילית על KSP.

    ההתנהגות של ברק, שאפשר להסביר אותה בכל מיני דרכים כמו שאתה הסברת, לא מצדיקה אותו כלל וכלל. בתור בן אדם ולא רק בתור מוכר, לא הייתי מסכים לתת שירות כזה שמזלזל ככה בבני אדם רק בגלל שרשת לא מספקת כלים ופתרונות. העניין שברק מסכים לתנאי הרשת במסגרת עבודתו ומתנהג בצורה כזאת זה מבזה ופשוט בושה ברשת ולאותו אדם עצמו שחושב שזאת הדרך להתנהג לאנשים ולהרוויח כסף כשאפשר לעשות אחרת.

    אם ההסבר שלך נכון (ונשמע גם הגיוני) לגבי ההתנהגות של ברק אז צער לי כי ברק מתנהג בקורבנות ומוציא את מירמורו על הצרכנים המעצבנים והפחות מעצבנים ואינו מתנהג באחריות.

    תאמין לי שאם בן אדם טוב ואחראי היה מגיע לסיטואציה כמו ברק הוא היה פועל בכדי לשפר ואם החברה לא הייתה נותנת לו יד אז הוא פשוט היה עוזב את מקום העבודה.

     

    אין כאן חפירות כל עוד יש כאן שיחה עניינית ידידי.

    אתה מדבר בעיקר באידיאלים. 

    מה שאתה אומר זה נכון אבל לא פרקטי לרוב האנשים. לקום ולעזוב את העבודה כי יש דברים שהולכים מול המצפון, ואנחנו מדברים פה על דברים קטנים סך הכל (לפחות לפי התפיסה שלי, כן הוא הוציא אותך קצת עצבני וממורמר, דעתי הייתה שונה לגמרי אם למשל היית אומר שהוא דחף לסבתא שלך שבאה לקטון נוקיה פשוטה איזה 7 ומחשב יוגה על הדרך, סתם כי קל להשפיע על אנשים זקנים)

    כך את זה למקום יותר קיצוני.

    יש המון דברים מגעילים/ לא נכונים/ שהולכים נגד המצפון שקורים לכל חייל במהלך השירות הצבאי שלו לא משנה התפקיד. כמה סרבנים ונפקדים יש כאחוז מכלל המגוייסים? רחוק מאוד מכולם או אפילו רוב. יתרה מזאת, אנחנו צריכים את הצבא ולא יכולים להתקיים בלעדיו, ונכון שהוא לא מושלם אבל זו המציאות וצריך פשרות.

     

    אז כן בארצנו יש תרבות של שיטת מצליח מצד הלקוחות, והחנויות חותכות בכל דבר כדי לקבל רווח בגלל הייבואנים המגזימים האלה. ומה שמתקבל זה כמו אייבורי וKSP שנותנות לך מחיר טוב אבל שירות רדוד.

     

    זה מערכת מסובכת מסורבלת וממש לא מושלמת שאין ספר הוראות איך לגשת אליה כדי לתקן אותה.

    דימוי טוב יהיה ספינות הטילים של חיל הים והתחזוקה שלהם אבל אני שוב גולש פה לפוליטיקה וצבא :)

     

  2. ציטוט של Sh_Dor_Lq

    אני אחדד את הפרטים בשבילך. בסניף פתח תקווה יש 3 נציגים אך רק אחד בשירותי מעבדה. השאלה שלי הייתה לגבי מוצר שהם מוכרים שהשם שלו והתמונה לא תואמים אז רציתי לדעת מהו הנכון ואז לעשות חושבים אם כדאי לי לקנות. עצם זה שיצאתי מהבית במיוחד להגיע להחנות ועמדתי 20 דקות בתור זה מספיק כדי שאני אקבל שירות בסיסי ולא זלזול בי כי אני לא מוציא באותו רגע את הכסף. מסתכלים עליי כאילו אני שטרות ולא בן אדם וזה פשוט מגעיל וככה רשת KSP עובדת ומאשרת לדברים כאלה לקרות. אני מאמין שיש עובדים חריגים שיהיו יותר אנושיים אבל זה לא מה שקורה לרוב. ברק מקבל את הכסף שלו גם ככה כי אי אפשר לעצור את הזמן אז מזה כל דקה זהב? כולנו בני אדם אך ברק מתנהג ככה בצורה שיטתית מסתבר שככה כבר כמה שנים והתגובה שלך מתעלמת מכל מה שציינתי אז ממש לא נראה לי שכתבת את תגובתך בצורה אובייקטיבית.

    ברור שהתגובה שלי לא אובייקטיבית, ציינתי עוד בהתחלה שזה השקפה שלי שהתנסה בתור מוכר בחנות דומה בבלאק פריידיי. וגם יוצא לי לקנות די הרבה בקייאספי נתניה אז אני קצת מכיר.

     

    שלא תבין אותי לא נכון, לא בא להצדיק את זה שKSP לא מתארגנים נכון ללחצים ואז נוצר מצב שאתה מחכה חצי שעה בתור לא משנה בשביל מה, ובכללי התעסקות עם האחריות שלהם זה סימן שאלה גדול ובגלל זה את המחשב האחרון קניתי בTMS.

    30% מהלקוחות הישראלים זבל טהור. מתנהגים למוכרים בצורה כל כך מבזה ומזלזלת בלי לעצור שנייה ולחשוב מה היה קורה אם זה היה קרוב שלהם שעובד בחנות וזה היחס שהוא מקבל. אז בתור מוכר בחנות שנמצאת במחסור כוח אדם אתה א. בונה שכבת הגנה של התנהלות רובוטית ב.אתה מייעל את כל תהליך המכירה לכמה שפחת זמן.

    אתה מגיע לחנות הזאת פעם בשנה, המוכר נמצא שם כל יום, וכדי לא לצאת כל יום שעתיים אחרי הסגירה זה הכרחי (מצדיק את המוכר, לא את הרשת)

     

    אני לא מכיר את אותו ברק ובחיים לא הייתי שם, ויכול להיות שהוא באמת פשוט בנאדם חרא, אבל מצד שני יכול להיות שמים שקטים חדרו עמוק ומה שנראה לך כמו עוד דקה וחצי להסביר על משהו בקטנה, בשבילו זה כבר עבר את הגבול כי הוא חווה את זה עם כל לקוח שהוא פוגש בכל יום שם.

     

    לסיכום החפירה- לא התנהלות תקנית, אבל כנראה שמקור הבעיה לא בבחור.

  3. הממ... בתור מישהו שיצא לו להיות מוכר בבלאק פריידיי אני אנסה להציג לך זווית טיפה שונה- אתה אומר שאותו ברק הוא היחיד שהיה שם לתת שירות ללקוחות, ולברק יש עוד תור שלם של אנשים, וחוץ מלטפל באנשים ברק גם צריך לעשות את כל העבודות המנהלתיות של הסניף. אז אותו ברק שלא נראה לך טוב בעין הציע לך לבדוק על המוצר בעצמך כי גם ככה אתה לא קונה אותו עכשיו ובשבילו כל דקה זה זהב (ולא בקטע של להספיק כמה שיותר מכירות לשעה, פשוט לעמוד בעומס ולנסות לסיים את יום העבודה באיזושהי שעה לא הזויה לגמרי) בסופו של יום כולנו בני אדם.

×
  • צור חדש...