תוכן Wile E Coyote - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Wile E Coyote

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    291
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Wile E Coyote

  1. טוב, אז הנה מה שקרה:

    נציג בכיר של תמיכה טכנית יצר קשר, וביחד הגענו למסקנה שמשהו דפוק בנתב. הראיה שהביאה לקביעה זו היא שעמוד הסטטוס של הנתב והעמוד שבו משנים את הפרמטרים אינם חופפים במידע (עמוד הסטטוס מראה את השינוי אך עמוד העדכון לא), גם לאחר גמר התהליך ולאחר רענון. הנציג המליץ לבצע עדכון קושחה (בין היתר). גם לאחר העדכון הבעיה נשארה, והמדפסת לא מצאה את הרשת.

    לאחר שכבר החלטתי להרים ידיים להיום, בוצע ניסיון להתחבר לנתב אלחוטית עם . ההתחברות מבוצעת בד"כ בעזרת תוכנה שהותקנה בעת התקנת הדרייברים של כרטיס הרשת האלחוטי של המחשב הנייד (לא התוכנה של ווינדוז). התוכנה לא אפשרה להתחבר לנתב תחילה, ונדרשתי להכניס קוד שכתוב על הנתב עצמו. זו פעם ראשונה שאני מקבל דרישה כזו. לאחר הכנסת הקוד התבקשתי להכניס סיסמה להגנת הרשת. לאחר פעולה זו קיבלתי רושם (על פי מה שהתרחש על המסך) שהתוכנה "מתכנתת" את הנתב בעצמה! ואכן כך היה - נכנסתי להגדרות הנתב (דרך הכתובת שלו), ואכן שני העמודים לעיל היו חופפים! רצתי למדפסת, ביצעתי חיפוש, והרשת אכן נמצאה!

    הבעיה אומנם נפתרה, אבל האמת היא שכל העניין ממש נשגב מבינתי. האם מישהו יכול להבין מה בעצם קרה פה? מה שאני הבנתי זה שהתוכנה של הנתב לא תקינה, ובזכות התוכנה של כרטיס הרשת של המחשב, התוכנה של הנתב עודכנה בצורה תקינה. מה אתם אומרים?

  2. אתה לא טועה. השם אפילו לא מופיע. העניין הוא ששמות אחרים כן מופיעים, ובגלל זה אני לא מבין כיצד המדפסת יכולה להיות הבעיה.

    מה אני אגיד לכם... תעלומה.

    בכל מקרה, עוד מעט יתקשרו אליי ויעזרו לי עם פתיחת פורטים או מה שזה לא יהיה. אני אשמח לדווח לכם תוצאות, אם הן חיוביות או שליליות.

    אם למישהו יש רעיונות נוספים, אני גם אשמח לשמוע.

  3. ל-multicore

    צ'מע אני מודה שיש לי הבנה בסיסית ביותר בנתבים וברשתות, אבל אני יוצא מנקודת הנחה, שאם 5 אנשים שונים אומרים לי שהבעיה היא בנתב, ומדובר בסוג של חסימה, אז אני נוטה להאמין שהם צודקים, ובמיוחד לאחר שנעשו על המדפסת 5 בדיקות שונות שהתוצאה שלהן היא חד-משמעית.

    ואני לא מזלזל בידע שלך חס וחלילה.

    כן, המחשב הנייד מזהה את הרשת ללא כל בעיה, אבל התחלתי לחשוב שאולי ומחשב לא "מדברים" עם הנתב באותה צורה, ותקן אותי אם אני טועה.

    אגב, אני לא יודע אם הזכרתי, אבל אתמול גיליתי שהמחשב הנייד "מוצא" גם את המדפסת בחיפוש, מה שאומר שהמדפסת אכן משדרת.

    ל-ross

    אני לא בטוח ב-100% במה שאתה מתכוון, אבל בהגדרות של הנתב מסומנת האופציה "b/g/n mixed".

  4. כן ידידי, מה בדיוק לא הבנת?

    אני בנאדם, אתה יודע, אתה יכול לדבר איתי, ואם אתה לא מבין אותי לחלוטין, אתה פשוט יכול להיות ישיר ולומר לי את זה בפנים. אני לא אעלב ואף יכול להיות שאפסיק "להטריד" אתכם, אבל לפחות אדע שיש כאן סוג של התייחסות רצינית.

    עשיתי כל מה שיכולתי כדי להסביר את הבעיה.

    ובבקשה אל תגידו לי שכל חמשת הנציגים הטכניים (ולא כולם מ-HP) שאיתם הייתי בקשר לא יודעים על מה הם מדברים.

  5. טוב חבר'ה תקשיבו, אני עכשיו אחרי שיחה עם נציג בפעם המי יודע כמה, עשינו בדיקות נוספות על המדפסת, והמסקנה החד-משמעית הנובעת מכך שהיא לא הבעיה!

    מה שכן, הבחור היה טיפה יותר אסרטיבי, והוא אמר לי שיש לפתוח פורטים מסוימים בנתב, מאחר שמסיבות של אבטחת מידע הם היו חסומים (או משהו כזה). יש לי כאן רשימה של 9 פורטים שהוא נתן לי שיש לפתוח. האם תוכלו להדריך אותי עם המידע הזה?

  6. אבל קראת את מה שכתבתי?

    הייתי בקשר עם (גם התמיכה בארה"ב וגם התמיכה בארץ) ושתיהן הגיעו לאותה מסקנה לאחר הדיאגנוזה - המדפסת אינה הבעיה.

    הנציג מארה"ב דיבר על בעיה של Filtering, כלומר הנתב ככל הנראה חוסם את התקשורת עם המדפסת, ויש להתעסק עם ההגדרות שלו.

    אם אני אעלה לפה צילומי מסך של עמוד הנתב, זה יעזור?

  7. ראשית ראוי לציין שהבעיה טמונה ככל הנראה בנתב, ולכן לדעתי לא יהיה נכון להעביר את ההודעה ל"ציוד היקפי".

    הציוד הרלוונטי המדובר: מדפסת דגם Officejet 8500A, נתב אלחוטי של Level 1 דגם WBR-6001.

    אחת הגדולות של המדפסת המדוברת היא להתחבר אלחוטית לרשת ולעבוד ללא חיבור למחשב. הבעיה היא שהמדפסת לא מוצאת את הרשת הביתית שלנו, למרות שהרשת כן מזוהה על ידי מחשבים ניידים. ראוי לציין שאין תקלה ביכולת האלחוטית של המדפסת, שכן היא מוצאת רשתות אחרות הקיימות בסביבה.

    על מנת למנוע התעסקות בנושאים לא רלוונטיים, הנה רשימת הצעדים שכבר נעשו בניסיון לפתור את הבעיה:

    1. יצרתי קשר עם , הם עשו מה שעשו, אבל הגיעו למסקנה שזה כנראה הנתב שחוסם את המדפסת, וזה כבר לא במסגרת אחריותם.

    2. אין לי אפשרות לקבל תמיכה טכנית על הנתב, מאחר שהוא משומש ונתנו לי אותו במתנה, כך שאין לאף אחד אחריות עליו.

    3. גם המדפסת וגם הנתב אופסו ושוחזרו הגדרות היצרן.

    4. אין למדפסת בעיה של קליטה מאחר שהיא הוצבה בסמוך לנתב.

    5. על פי כל ה"התיעצויות" הבנתי, שישנו כלי בנתב שאחראי על Filtering, והוא כנראה הסיבה לחסימה. לא מצאתי כזה כלי בהגדרות הנתב.

    תוכלו לעזור לי?

  8. אני לא יודע אם זה הפורום הנכון, אבל אשאל בכל זאת כי ראיתי שמתעסקים פה גם עם תוכנות של Adobe.

    מה שאני רוצה לעשות זה דבר פשוט - "להוציא" תמונה ממסמך PDF.

    הורדתי (באופן חוקי) מסמך PDF מהאינטרנט, שהוא סוג של ספר לימוד, ויש במסמך כיתוב ותמונות. מה שאני רוצה לעשות זה לחלץ את התמונות החוצה ולשמור אותן בתור קובץ jpg. בעזרת התוכנה Adobe Acrobat אני פשוט לוחץ על התמונה עם קליק שמאלי, התמונה מסומנת אוטומאטית עם רקע כהה כולל מסגרת, וכל מה שנשאר לעשות זה לעשות קליק ימני ולשמור בתור קובץ תמונה.

    הבעיה היא שלא ניתן לעשות זאת עם חלק מהתמונות. עברתי על כל הפונקציות של ה-Acrobat ולא מצאתי כזאת המאפשרת סימון של קטע ספציפי והעתקתו.

    תוכלו לעזור לי בכך?

×
  • צור חדש...