תוכן buzaglo - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

buzaglo

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    158
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי buzaglo

  1. GTA בכללי זה משחק ארקייד בכלל, שלא אמור להיות ריאליסטי. המודלים של המכוניות מאוד פשוטים, לא מורכבים מהרבה פוליגונים, לא קרובים בכלל למצאיות ומחורבנים לגמרי - מבחינה ריאליסטית, כמובן. אבל מה? זה עדיין משחק מהנה.

    ולגבי מודלים של מכוניות NFS כל הדגמים משלוש ומעלה, להוציא 4.

  2. צודק לגבי הצבע השחור אבל לא נורא , אולי יהיה עוד התקף "מודינג"

    דרך אגב המאורר מקדימה מכניס אויר. (30 מעלות במנוחה-2.4 ג'יגה הרץ)

    אתה מדבר על זה שנמצא בחלק העליון(איפה שכונני הסידירום אמורים להיות...)? אם כן, לא יודע זה נראה מוזר כי לא רואים את החלק האחרוי של המנוע, או לפחות זה נראה כאילו רואים.

  3. כונן קשיח הכי כואב שהוא נהרס, ולצערנו זה החלק הכי פחות אמין בכל המחשב או שפשוט שומעים הכי הרבה על תקלות ממנו. זה מצער, זה כואב - אבל אין מה לעשות חוץ מלגבות. במקרה של מהיר נאות(מספיק מאורר כל שהוא שינשוף עליו אוויר) יכול להאריך את החיים, כי החום שנוצר מסיבוב של 7200RPM ומעלה לא בדיוק מסייע לאורך החיים של הכונן הקשיח. רצוי - במידה ואין אפשרות לחבר נורמאלי - לחבר אותו רחוק ממוקדי החום האחרים במחשב, במידה ואין סרקואלצית אוויר טובה מסביבו.

  4. בוא נראה:

    למה המאורר בחלק הקדמי מוציא - לפחות איך שאני מבין את התמונה - הוא צריך להכניס במקום ההוא, אחרת זה סתם הורס לך את כל הסרקולאציה במארז.

    הצבע הכתום נראה בסדר גמור, לפחות לפי איך שזה נראה במתונות, אבל הצביעה השחורה היא פשוט על הפנים. רואים את המריחות של הצבע(בתמונות הברורות יותר) ואלה של הכוננים נראות עם גושים ולא אחידות בכלל ופשוט נראות גרוע. אתה במקרה ניסית להשתמש בצבע של פח על פלסטיק?

×
  • צור חדש...