תוכן galz - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

galz

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    896
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי galz

  1. היו לי שני מפגשים עם החנות הזאת. בשניהם לא קניתי כלום, ולמרות זאת קיבלתי שרות מעולה.

    פעם אחת הזמנתי מהם כרטיס מסך ב-1700 שקל, ולמחרת שיניתי את דעתי. התקשרתי אליהם והם ביטלו לי את ההזמנה בלי בעיות ובלי לקחת ממני כסף על ביטול.

    בפעם השניה שקלתי לשדרג מעבד כי חשבתי ששלי לא עובד טוב, התקשרתי אליהם, והבחור בטלפון שאל למה אני רוצה לשדרג וכשסיפרתי לו מה הבעיה הוא עזר לי לסדר את המעבד שלי (בטלפון) בתוך כמה דקות, שוב בלי שהם ראו ממני שקל.

    המחשב שלי כבר בן 4, בקרוב אני אצטרך לקנות חדש או לעשות שדרוג מסיבי, וברור לי שזה יהיה אצלהם.

  2. יש לי MX510 כבר שנים ואני ממש אוהב אותו.

    אני שוקל לעבור עכשיו לעכבר . איזה עכברים מומלצים יש היום בשוק?

    אני משחק קצת משחקים אז עדיף שלא יהיה כבד מדי.

    התקציב 350 שקל.

    ראיתי את כל הסדרה של לוג'יטק, mx1000, mx1100, רבולושן... איזה מהם נחשב כי טוב?

  3. יש לי בעיה מציקה עם פיירפוקס. כל פעם שאני פותח תמונה באתרים כמו ynet ו-nrg, החלון של פיירפוקס קטן לגודל של התמונה. בזמנו פתרתי את זה איכשהו, אבל פרמטתי את המחשב ואני לא זוכר מה עשיתי...

  4. הקטע של טריומף עם החנונים של מלחמת הכוכבים הוא אחת מקלאסיקות הצחוק הגדולות של הרשת. יש לו קטע אחד בשעשועון הזה שמביאים סלבס והם יושבים בריבועים לבנים גדולים ושואלים אותם שאלות. גם קטע מעולה.

    והיה לו ריב עם אמינם שהם ירדו אחד על השני... יש לו המון קטעים.

    מישהו יודע אם הוא עדיין פעיל?

  5. אין לי בעיה עם בחורות חסרות ניסיון, או פגיעות (עם טיפשות כן יש לי בעיה).

    יש לי בעיה עם אנשים שלא יודעים להתמודד עם קשיים בחיים מבלי לבצע מעשים שאינם בהכרח לטובתם.

    אתה שוב הכללה גסה וקובע שכל בחורה ששוכבת עם גברים רבים, עושה את זה כי יש לה קשיים בחיים והיא לא מסוגלת להתמודד איתם.

    מה שtgolin ואני מנסים להסביר לך, זה שאתה שבוי בסטראוטיפ הפרימיטיבי שבחורה ששוכבת עם הרבה גברים לא עושה את זה מרצונה החופשי והמפוכח.

    אפשר לנסח את זה ככה - בני "הדור הישן" כפי שאתה מגדיר את עצמך, רואים בבחורה את אובייקט A, זה ש'נותן', ולכן הוא צריך להגן על מה שיש לו, ו'לתת' רק לאחר שקילת כל האופציות, ובחירת בן הזוג המתאים ביותר עבורו. כמובן שהוא לא יכל לעשות את זה במהלך היכרות של מספר שעות במסיבה, ולכן יש צורך במערכת יחסים ארוכה ויציבה.

    הגבר הוא אובייקט B, זה ש'לוקח'. הוא צריך לנסות 'לקחת' כמה שיותר, ולכן אם הצליח 'לקחת' מבחורה על בסיס הכרות שיטחית עד אפסית, היא בעצם לא בסדר.

    מה שאתה לא מצליח להבין, זה שהיום הרבה מאד בחורות עברו להיות אובייקט B. יש להן ביטחון עצמי, אין להן שום קשיים בחיים, והן לא טיפשות. הן סה"כ רוצות להנות מסקס מזדמן עם בני זוג רבים, ואין להן כוח לכל המשחק המטופש הזה שנקרא מערכת יחסים.

    אתה יכול להיות רגוע, הכל בסדר איתן.

  6. אתה מדבר כאילו לעבור את הבתים זה לא להיכנס למונדיאל...

    ישראל עלתה פעם אחת למונדיאל וזה היה ב78 (נכון?) - משמע, פעם אחת עברה את שלב הבתים.

    גם עברנו את שלב הבתים עם שליימה שרף, רק כדי לקבל בראש חמש חתיכות ברמת גן (ועוד כמה חתיכות בחדרי השחקנים והמאמן ערב המשחק).

  7. לא צריך אירוע טקסי' date=' אבל מצד שני, יש מספר אנשים לא קטן, בנים ובנות, שבסופו של דבר מתאכזבים שעשו את הפעם הראשונה עם סתם מישהו/י...

    צריך לקחת את זה גם בחשבון, וכמובן, סקס אחרי קשר מורכב המלא אהבה, לא משנה עד כמה יהיה גרוע, עדיין הוא יהיה הרבה יותר טוב מאשר סקס בינוני ומטה עם סתם מישהי.

    גם אל תשכחי, שלא משנה כמה ניסיון יש לצד השני, לא תמיד הצד השני יידע מה את רוצה ומה את לא רוצה, ולכן הסקס בקשר אמיתי הרבה יותר טוב, כיפי ואיכותי.

    בחורה שלא מכבדת את עצמה, חושבת שיעריכו אותה ויאהבו אותה רק אם היא תתן לכל בן זוג שיש לה, אם בחורה שבמצב פגיע, ובוחרת לשכב עם כל מי שמסביבה ואחר כך היא תסבול/תפגע/תתאכזב מזה, כן פחות "איכותית" כי היא לא שוקלת את הצעדים והמעשים שלה בהתאם, כלומר היא בחורה לא בהכרח מספיק חכמה בשביל לצאת ממצבים שונים בחיים ללא פגע.

    וכמובן בחורה שאוהבת סטוצ'ים, רק בשביל להרגיש את ה... בפנים (אחרי הכל יש פה קטינים), כנראה לא בהכרח יודעת מה זה סקס אמיתי וכיפי... כי הכי תלוי כאן במזל שלה, אם היא תיפול על שגל טוב או לא טוב.

    וכמובן בחירה שלה לעשות מה שהיא רוצה, אני אישית לא הייתי יוצר קשר אינטימי עם בחורה כזאת, כי מבחינתי אוטומטית משהו פגום בה, והיא לא תוכל ליצור בהכרח קשר אינטימי ברמה הנדרשת ממני.

    אין לך מה להתייחס לכל מה שאני אומר פה בצורה סקסיסטית, כי אני לא מעריך גברים שמתנהגים ככה...

    כל מה שאני אומר כאן נועד לשני המינים (חוץ מאיפה שמוגדרת שם הנטייה שלי, שהיא כמובן לנשים :))

    [/quote']

    אבל אתה החלטת מראש שכל בחורה ששוכבת עם בני זוג רבים לא מכבדת את עצמה, עושה את זה מחוסר בטחון, לא שוקלת את המעשים שלה. ולאן היא לא איכותית. אבל אולי אותה בחורה נמצאת בהכרה מלאה בנוגע לפעולות שלה, והחליטה שההנאה שהיא מפיקה מהן עולה על השלילי (אם בכלל קיים כזה)?

×
  • צור חדש...