תוכן OferS16 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

OferS16

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    283
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי OferS16

  1. גם לי יש את הרישרוש הזה בכונן,אם זה לא היה אז הייתי דואג אבל זה אז לא נראה לי שרשרוש קטן יעשה לו נזק.

    וJACKHAMMER , נסה לעדכן דרך התוכנה של הוינדוס,גם אני ניסיתי את הענין עם הדיסק והריסט וזה לא עבד לי ואז ניסיתי את הענין עם הוינדוס והעדכון עבר חלק בתוך שניה!

  2. אני גם לא קיבלתי SMS אז הרמתי טלפון לשירות לקוחות ושאלתי האם הכונן נמצא במלאי, נאמר לי שכן ובאתי יום למחרת לאסוף(היום)

    אז פשוט תרים טלפון לסניף הקרוב אליך ותשאל אם זה הגיע.

    אגב לא עשו לי שום בעיות ואפילו לא הייתי צריך להגיד שאני מהקבוצת רכישה של HWZONE הכול היה רשום ומוכן מראש.

    כרגיל אייבורי מפציצים בשירות :xyxthumbs:

  3. עופר - רוב הסיכויים שזה בעיקר בגלל שפירמטת את המחשב ולראיה, ממזמן כבר אין שעוני חול במערכות עדכניות... ;)

    שתי ההשוואות הינן על מערכת נקייה לגמרי, אני הייתי חייב להחליף לשתיהם תוינדוס כי הויסטה שלי לא תומך בDX11.

    וזה נבדק על שתי שוננים ובשתיהם זאת היתה התקנה נקייה של וינדוס,היה רק וינדוס 7 וBF3 על הכונן.

    @מתן, אני עובד עם SATA 2 אז יש קצת איבוד ביצועיים אבל לא משהו מורגש בכלל. הכונן עדיין עובד כמו טיל!

  4. TMPSUR

    אני עשיתי תשינוי מHDD לSSD ואני חייב להגיד שהשינוי הוא ענקי ! ההבדל הכי גדול הוא כמובן בעלייה של הוינדוס אך השינוי הוא ניכר בכל דבר אחר שאתה עושה במחשב, ויש לי מחשב חזק ככה שחומרה אינה החלק המגביל.

    אפשר לראות איך המחשב פועל חלק גם כאשר ממזערים או סוגרים משחקים ולא צריך לחכות כמה שניות טובות עד שהמחשב יגיב,

    איך שכל פעולה שאתה עושה היא פשוט זורמת חלק ואין שום סימן של איטיות או איזה שעון חול שמאט אותך וגם שאתה עושה מיליון ואחת פעולות קריאה וכתיבה שונות עדיין המחשב אינו נתקע או מאט.

    דבר נוסף שאינו רציני אך בהחלט מוסיף זה השקט, הכונן 7200 הישן שלי היה מרעיש כמו טרקטור ומאז ההחלפה לSSD כל הזמן שאיני קורא קבצים ממנו המחשב כמעט חרישי לגמרי.

    ואני עוד נקרא פחות מן המשתמש הממוצע, אז לפי דעתי השדרוג לSSD בהחלט שווה את זה ובמחיר של הההנחה זה בהחלט הזמן הנכונה לעשות את המעבר הזה.

  5. שאלת קיטבג :

    למה לא לקנות בקבוצה מחו"ל ?

    עריכה:כי רוב האנשים לא רוצים להתעסק עם משלוחים ואחריות וכל המשחקים האלה בשביל הנחה של 50-100 ש"ח (במקרה ובאמת יסדרו מחיר טוב)

    שאלת קיטבג 2 :

    למה רק על 120-128?

    מופנה גם לנציגי החנויות האם אפשרי לעשות רכישה קבוצתית אבל על מגוון נפחים?

    כי רוב האנשים שמנסים להשיג הנחה זה אנשים בעלי תקציב מוגבל שלא מאפשר להם ללכת לנפחים גדולים מזה, חוץ מזה שמעל ה120 ג'יגה הקפיצה בביצועים אינה גדולה ככה שאין יותר מידי שווי לאקסטרא מקום.

  6. בגלל כמות הטנקים הענקית שיש בכל מפה אני משחק כמעט בקביעות עם ENG או SUPPORT, הG36C \M4A1 עם FOREGRIP ו HEAVY BARREL עם כוונת הולוגרפית פשוט מחסלים אנשים!! אם חסר לי קצת דיוק אני מעביר למשני ומסיים אותו עם ה M1911, במקרים הכי גרועים שפשוט לא מצליחים לכוון יורים איזה RPG וגומרים אותואבל זה רק כשחייבים!

    בSUPPORT אין בכלל שאלה על איזה לקחת , הM27 IAR פשוט מדהים!! איתו אני משיג את הניקוד הכי טוב ובאמת שככה אני מצליח לעזור הכי טוב לקבוצה.

  7. המערכת הגברה במסגדים היא מפגע ציבורי ואי אפשר להכניס אותה לחלק של חופש דת , באותו עיקרון של להגיד "אתם רק רוצים לפגוע בחלק אחד של העם" אני יכול להגיד שכל היציאה הזאת נגד החרדים נכנסת לאותו אמירה, הרי זה החופש דת שלהם לדרוש מנשים לשבת מאחורה באוטובוס וללבוש בצניעות .

    אבל בדוגרי בתור אדם דתי אני רואה את מה שהחרדים עושים בתור פגיעה בכבוד הנשים ואם הם לא רוצים לראות אותן שיעצמו עניים, אבל באותו עיקרון אני לא רוצה לשמוע בשעה 5 בבוקר שעוד לא הספקתי אפפילו לשתוף פנים לשמוע 10 ערבים צועקים לי ברמקולים "אללה וואכבר", כי לא משנה כמה בנאדם פתוח אני וכמה מקבל את השונה , אני עדיין נפגע מזה ומאמין שגם אם הם יצעקו אללה וואכבר במקום סגור בלי זה לא יפגע בהם מי יודע מה.

  8. נראלי אני פשוט יקנה זכרון ראם יותר זול ולוח אם יותר זול ואז יהיה לי מספיק כסף בשביל הm4 .

    לפי מה שאני מבין מכמה פוסטים שראיתי פה הm4 הוא כונן אמין עם אחלה ביצועים אש נראלי שווה להוציא תאקסטרא כסף עליו.

    ד״א מה דעתכם על הmomentus XT ??שווה בדיקה או שעדיף ssd+hdd ??

    בכל מקרה תודה רבה על העזרה אני ממש מעריך את כל הזמן שבזבתם עלי ועל הבורות שלי ;D

  9. ה-IRNV היא כוונת IR, אינפרא אדום, מה שהיא קולטת זה חום. אין שום קשר בין זה לבין ראית לילה שמבוססת על הגברת אור כוכבים, ששם יש דבר כזה Lens Flare.

    העניין יכול מאוד לבלבל בגלל השם שלה "InfraRed NightVision " והחלק של הNIGHTVISION קצת מבהיר למה אנשים אומרים שזה ראיית לילה ולא כוונת IR.

    ולא משנה כמה שזה מציאותי וכמה שזה כלכך יעיל , זה הורס את המשחקיות ומדרבן קטעים מסריחים של אנשים ששוכבים מאה מטר מהSPAWN שלך ולא נותנים לך לצאת משם , לצערי בקצת זמן ששיחקתי בבאטלפילד סבלתי מאוד מהכוונת הזאת ומהפנס שבהיר כמו מאה שמשות.

    אז זה אומר שהמשחק יהיה פחות ריאלסטי אבל הרבה יותר כיף אז אין לי בעיה לסבול קצת ולשחק במשח לא מציואתי לגמרי.

    ד"א

    הרגע דייס עשו לי תיום :yelclap:

    "Tweaked Tactical Light so it is not as blinding over longer ranges.Tweaked the IRNV scope so it is limited to usage only at close range."

  10. ביצועים מטורפים זה לא משהו שחשוב לי כל כך ,שניה יותר שניה פחות זה לא משהו שיהרוג אותי ,יש לי את כל הזמן שבעולם לחכות :) .

    ואם אתם אומרים שהSILICON POWER הוא כונן אמין עם אחוזי כשל נמוכים והוא באמת נמכר במחיר הזה(הגרסה של ה60 לא ה32) אז אני ילך עליו.

    הסיבה היחידה שאני נמשך לאינטל היא האמינות של הכוננים שלהם .

    ככה שכל כונן שנמכר במחיר סביר ומציע נאמנות גבוה ושיפור בזמני טעינה מכונן 7200 סל"ד אני ילך עליו .

    הדבים היחידים שחשובים לי זה:

    1.TRIM (כי לפי מה שאני מבין זה משפר יעילות לאורך זמן)

    2.אמינות

    3.חיבור SATA2 (כדאי למנוע כל בעיות שהן, אפילו אם הסיכון הוא של 0.001 לאי תאימות בין כונן S3 לחיבור S2 אני לא לוקח אותו)

    4.כונן מספיק גדול בשביל מעכת הפעלה +משחק (אם אפשר שתי משחקים זה מעולה בל לא באמת חובה)

  11. אני לא אומר שכל הSSD מתקלקלים ב3-4 חודשים . אני אומר שאם יש בעיה של אמינות או משהו כזה לוקח לבעיות האלה לצוץ(אלא אם כן זה בעיותFIRMWARE שאז פשוט דרוש לעדכן אותה) בערך כמה חודשים , זתומרת שאני עדיין לא בטוח כמה הכוננים האלה אמינים ואני מפחד שאני יקנה את זה ועוד כמה חודשים הוא יתקלקל ומנסיון עבר על כל בעיה שיש לך הם מאשימים אותך בנזק פיזי(חוץ מאייבורי שאפפעם לא עשו לי בעיות והתנהגו אלי בכנות ונחמדות) ואין לא כסף לשדרוג נוסף השנה.

    זה למה הSSD של מאוד קורא לי כי לפי מה שאני מבין שמה שאינטל חסרים בביצועים הם מחזירים באמינות,וזה משהו שמאוד חשוב לי.

  12. כע קראתי שיש להם אחלה יכולות ואחלה ביצועים ביחס למחיר השאלה היא כמה הם אמיניםץ סך הכל הSSD הזה עדיין חדש וחוץ ממקרים מיוחדים רוב הSSD שורדים איזה 3-4 חודשים עד שהם מתחילים ליפול

  13. אחרי הבעיות שהכונן העכשווי שלי עושה לי (BSOD רנדומלים ,תקיעות ,זמני קריאה וחיפוש מאוד איטיים ועוד המון שטיקים קטנים)

    נכנסתי לשוק בשביל לכונן כונן קשיח חדש אבל אחרי השטפונות בתאילנד וקפיצת המחירים של הדיסקים הקשיחים, קנייה של דיסק קשיח

    עכשיו כבר לא נראית כדאית בכלל אז אמרתי לעצמי שאני ישים את הכונן 320 GB שעושה לי בעיות עכשיו בתור כונן STORAGE לכל הסרטים

    והקבצים שלא בשימוש יומיומי(או חודשי במקרה שלי) ויקנה לעצמי איזה SSD קטן למערכת ההפעלה ולBF3 . אך עקב תקציבי הנמוך נורא ראיתי שבאפשרותי לקנות רק את הדגם [table][tr][td]‎Intel 40GB SSD 320 Series Sata II 2.5'' SSDSA2CT040G3K5 (Retail)‎

    שהוא דגם מעולה אבל לא נראה לי שיש בו מספיק מקום בשביל שתי הדברים האלה אז ברצוני לשאול האם זה חכם לקנות SSD ביד שניה ?? כי ראיתי מודעה

    על SSD של 80GB במחיר טוב אבל רציתי לדעת אם זה חכם . הוא מוכר את X25-M שלא יודע כמה הוא מהיר אבלזה לא באמת משנה לי כי אני לא ממש מטורף על חומרה וכל זה .

    נ.ב האם בזה שאני שם את הדיסק הפגום בתור דיסק משני לSTORAGE יכול לפגוע בפעולה של המחשב או שכל עוד שהדיסק קשיח לא בשימוש הוא לא יעשה שטויות[/td][/tr][/table]

×
  • צור חדש...