תוכן jackofalltrades - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

jackofalltrades

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    216
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי jackofalltrades

  1. אני מחובר לסיבים של פרטנר, עם ראוטר שלהם אשר יושב בסלון. כל החדרים בבית מרושתים בעזרת moca, אשר מתחברת לממיר בכל חדר.

    בחדרים כלל אין קליטה של wifi ולכן, חשבתי שהפתרון הכי זול יהיה להתקין ראוטר אשר יחובר אל אחת מהמוקות וישמש בתור access point על מנת לספק wifi לחדרים. האם זה יעבוד בכלל? יש למישהו המלצה על ראוטר לטובת העניין? אולי יש פתרון אחר? כרגע לא מעוניין לעבור עם ראוטר שלי במקום של פרטנר אגב.

     

    בגדול צריך את ה-wifi עבור מחשבים וטלפונים של הילדים.

  2. מה לגביי תמיכה ב dx12 ultimate? למיטב הבנתי, לא קיימת ב , אלא רק בדור השני שלהם. אני מבין שכרגע אין הרבה משחקים תומכים, אבל זה יהיה הסטנדרט עבור הקונסולות (יש דיבור על api אחיד למחשב ולקונסולות, נראה אם באמת יעבוד ו לא ימריא). חושב שזה צריך להיות שיקול בהווה?

  3. ציטוט של No-One

    לא ברור לי איך אתה מריץ\תריץ משחקים כאלה עם 4VRAM, אבל מה שכן יש כברת דרך ארוכה עד שיגיע הכרטיס שיחליף את ה1660TI/SUEPR לא משהו שהייתי מצפה לו ברבעון הקרוב, לגבי AMD ב28 לחודש נקבל תמונת מצב, אבל שוב ככל הנראה גם מצידם לא יבוא בזמן הקרוב מחליף ל 5600/5600XT.

     

    בכל מקרה כדי להנות משימוש בכרטיס חדש לא הייתי  ממליץ על פחות מ8VRAM אם אתה משחק משחקים עתירי גרפיקה.

    לא רואה סיבה להוציא סכום X על כרטיס חדש ולשים הגדרות גרפיות על MID או לבטל חלקן, ולא להוסיף X+200/300 ולשחק על ULTRA.

    הכיס שלך והבחירה שלך.  :) 


    יכול להמליץ על משהו כזה בימינו? 

  4. אני כרגע עם Radeon Rx580 4GB, סה"כ דיי מרוצה, אבל התפנה לי קצת תקציב (1300+-) והדבר היחיד שאני יכול לשדרג משמעותית יהיה כרטיס המסך, שמתי עין על ה Radeon XT 5600 XT (מצאתי דגם של XT Gamig MX ב1300 באמאזון). ראיתי שכולם מתרגים מהכרטיסים בטווח המחירים של 2000+, אני לא אוציא סכום כזה ולא ראיתי\שמעתי\קראתי שום דבר על כרטיסים ביניים. יש טעם לחכות או שעדיף כבר לשדרג עכשיו?

     

    אני עם מסך 23'' חדש, כך שלא אשחק על יותר מ-1080p, אבל המשחקים כן יהיו כבדים (בעיקר Cyberpunk, Rdr2).

     

    המפרט שלי כרגע:

    Ryzen 5 3600

    Gigabyte B450 DS3H

    Corsair Vengeance LPX 16GB (2 X 8GB) 3000

    Gigabyte Rx 580 4gb

    Antec NeoEco 550w

  5. אני מנוי של טריפל סי במשך כ-5 כבר (תשית דרך "השוק הסיטונאי"), ובשנה האחרונה שמתי לב לתופעה מאוד מוזרה - נראה שיש איזושהי חסימה של שירותים מסויימים, ספציפית גישה לשרתי משחק, ועוד יותר ספציפית לשרתים של Elder Scrolls Online. בהתחלה זה קרה רק בשעות הערב (הייתי מצליח לתחבר פעם ב-10 נסיונות, והפינג היה נוראי), כבבוקר למשל זה היה עובד בצורה חלקה. היום החסימה (או מה שהם לא עושים) שונה - השרת של ה-Login פשוט זורק אותי מיד לאחר בקשת התחברות.

     

    בשביל לשלול שהבעיה היא אצלי, החלפתי ספק (פרטנר) על גביי אותה התשתית ואני מצליח להתחבר ולשחק כרגיל, חוזר לטריפל סי בתור ספק ושוב נחסם.

    אין לי כתובת IP קבועה דרכם (בשביל לאמת את זה אני מנתק את הכבל טלפון מהשקע בקיר לכמה דקות ומחזיר - מתחבר עם IP חדש), ואני בספק ששרתי המשחק חוסמים טווח כתובות.

     

    יש למישהו ניסיון עם זה? אפשר לפנות אליהם? מה אני אמור לספר לטכנאי במוקד התמיכה? בכל פעם שיש בעייה ואני פונה אליהם לא ברור האם אני מדבר עם אדם שבאמת מבין מה הוא עושה, או סתם קורא את ההוראות שהמחשב נותן לו...

  6. לי זה נראה כאילו המשחק בנוי קודם לקונסולות ואחר כך למחשב, כל השליטה מאוד מוזרה. הטקסטורות ברמה נמוכה מאוד, לא משהו שהייתי מצפה ממשחק בשנת 2011. קניתי לפני שבועיים כשהיה במבצע, כסף מבוזבז. לפחות קיבלתי איתו את שני הקודמים, חצי נחמה.

  7. במפה שצריך לשרוף 8 "מסות ביולוגיות" היא המפה שקצת אחרי ההתחלה יש נפילה של פריימים, גם על הגדרות הכי נמוכות...

    חוץ מזה, משחק מאוד מהנה, בעיקר אם אתה משחק עם אנשים שיודעים מה הם עושים, ולא מתפתה לשחק ב-EASY שם כולם עדיין לומדים מה עושה כל דמות ונשק.

    הכי מצחיק לראות שחקנים חדשים מתחילים להשתגע ברגע שהם נהיים נגועים :yelclap:

  8. כנראה שזה 613 בסופו של דבר, אבל בכל מקרה לא משנה. תראה לי אדם אחד על כל פני הארץ שמבצע את כולם בשנה (יש שאומרים ביום) ואני אראה לך שקרן גדול. הבעיה העיקרית של הדת היא הפרימטיביות שלה. יותר אנשים היו מתחברים אם זה היה מתאים את עצמו לתקופה. היום, בניגוד לזמנים הקדומים, כבר לא מבשלים תרתי משמע גדי בחלב אמו ואין שום בעיה מוסרית לאכול בשר וחלב ביחד...

  9. תרי"ג לא שווה 413 כמדומני? ואם תקרא את ההודעה שלי לעומק, תבין שמה שאני אומר זה בדיוק מה שאתה מתכוון אליו - ה"ברית" כביכול לא באה להבדיל בין יהודי לגוי, הרי האל יודע בדיוק מי מאמין באמונתו ומי לא, זה יותר מעשי מוחשי לסמל את האמונה בתור משהו גשמי ולא רק רוחני נטו.

  10. קיים או לא קיים, אי אפר להתווכח עם העובדה שהתנ"ך הוא רב המכר הכי מצליח בכל הזמנים ::)

    בזמני הפנוי בצבא יצא לי לקרוא ספר באנגלית בשם "The Source" שמנסה להסביר בצורה הגיונית את התפתחות האמונה - הסופר מתחיל בתיאור האדם הקדמון מרגע שיש לו בינה בסיסית ובעזרת דוגמא מתחום החקלאות: בתחילה האדם הקדמון שראה שצמחים ראויים למאכל גדלים רק בסיסות מקורות מים - התחיל לסגור למים עצמם, לאחר מכן לאחר שברק פגע במקום כלשהו והצית אש - סגד הקדמון לאש שנוצרה במקום וככן הלאה. הספר סוקר היסטורית (מנקודת מבטו של המחבר אני מניח) את התפתחות האמונה ומגיע עד למאה ה-20.

    מה שניתן להבין מהספר הלא קצר הנ"ל (כ-1600 עמודים) הוא שהאמונה נובעת מחוסר ידע והבנה של איך פועל העולם ולכן קל מאוד "להאשים" את יישות עליונה בכל מה שבלתי מוסבר. מצד שני ישנם גם מדענים שמפאת הידע הרב שלהם אודות "סודות היקום" דווקא כן בחרו להאמין בבורא כלשהו. ובכל מקרה, קשה להשאר אדישים כאשר, כמו בשבוע שעבר, ישנן תופעות טבע שלא מוסברות לנו (הפיצוץ הקוסמי שהתרחש מרחק של כ-8 מיליאד שנות אור והגיע אלינו רק השבוע) וכאלה שבשניה אחת יכולות להעלים אותנו מעל פני הייקום בדיוק באותה המהירות כמו היווצרותינו.

    אם שואלים את דעתי האישית, המין האנושי עדיין לא מפותח מספיק שכלית וחסר את ידיעת העובדות המספקות לקבוע חד משמעית האם יש אל או לא. יש שבוחרים בדת כאורך חיים מפני שהכי נוח להם עם 'לו"ז' מסודר או דמות אב כלשהי בתור מגן וגואל, יש שמשתמשים באמונה כאמצעי של תקווה ויש אנשים שנותנים לעצמם להיות תחת השפעה מוחלטת של הדת וכוהניה.

    אני מעדיף לשבת, כרגע, על הגדר וללמוד על הדתות השונות. מבחינתי כל אחד זכאי לבחור האם להאמין או לא ולא כמו שרב ומורה פעם אמר בהרצאה "האל נותן לנו את האפשרות לבחור האם לעשות או לא לעשות את מה שאנחנו מחוייבים לעשות". כל עוד זה לא גובל בכפיה דתית\חילונית (וכן יש גם כזאת) העולם בסדר מבחינתי :)

  11. אחלה, סוף סוף פתרון שעובד בצורה טובה מאוד! תודה רבה :yelclap:

    מצאתי משהו בעניין ב-FAQ הרשמי של mplayer:


    Why does the plugin not handle some streaming video?
    Some sites have their content protected with cookies or session variables. Since the plugin hands off the URL, that the video is coming from, to mplayer; mplayer may not have the correct authentication to download the video. This type of problem is usually seen at site that require a subscription.
    What are the issues with streaming video?
    Updated 10/3/2003 The only issues with streaming video now is if the stream is behind a protected URL.

    כנראה ש-Ynet עושים שימוש דווקא ב-URL מסוג כזה שהתוכנה לא מסוגלת לפרש, אולי בגלל הפרסומות שלהם לפני הסרטונים...

  12. השארתי את זה פתוח למשך 10 דקות וזה עדיין סירב להראות משהו :@ עד עכשיו הסרטונים היחידים שהצלחתי לראות ב YNET הם אלו של סיכומי המשחקים באנגליה (גם שבוע שעבר הצלחתי לראות אותם) ושום דבר אחר, אפילו של כתבה מהיומ-יומיים האחרונים :nixweiss:

  13. אוקי אז ישבתי כמו טמבל מול הוידאו הזה ולחצתי Play 50 פעם, כמו טמבל, וזה עדיין מסרב להתנגן. עשיתי רענון לדף וניסיתי עוד 10 פעמים בלי הצלחה, אותו דבר חזר על עצמו בכל דף אחר שלהם המכיל . אולי משהו לא טוב אצלי בהגדרות של ה MPlayer?

  14. אני בגרסה של 32 ביט עם ה Mplayer מותקן (וידאתי דרך about:plugins) אבל אני לא מצליח לראות שום (Ynet helper addon). כאשר אני לוחץ על פליי הMplayer מתחבר לאתר (connecting), מנסה לטעון את הסרט (buffering) אבל בסופו של דבר לא מציג כלום (stopped). אין לי מושג איך לפתור את זה :nixweiss:

×
  • צור חדש...