תוכן urielka - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

urielka

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    597
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי urielka

  1. לפי דעתי הייתי קונה XBOX 360 אם היה לזה לינוקס כי בסופו של דבר זה יהיה גם משחקים(שפועלים במצב של XBOX360) ומחשב ממש חזק(שלוש מעבדים של 3.6 GHZ G5 אתם בכלל יודעים מה זה?! אפילו הMAC הכי חזק שהוא DUAL DUAL כלומר שני מעבדים בעלי שני ליבות ב2.5GHZ לא מתקרב לשלוש מעבדים של 3.6GHZ מאותו סוג) שעליו אני יריץ מתי שמישהוא יפרוץ את זה,מחשב כזה ממש חזק,ברגע שיפרצו אותו ללינוקס אני לא יתפלא אם המחשב הכי חזק ב500 מחשבים החזקים ביותר יהיה מורכב מXBOX360.

    בתור אחד שמתכנת והרבה וגם עובד בזה,אין שימוש ל7 ליבות שרק עושות קוד וקטורי כמו ל3 ליבות שמריצות כל קוד,הדרך היחידה של הPS3 לנצל את זה בצורה הטובה ביותר היא שהיא תפיץ איזה שהוא FRAMEWORK לפיתוח מנועים 3D עם אופטימציות שנעשו על ידיהם בASM.

    הPS3 יהיה מאוד נחמד לאונברסיטות שמריצות חישובים ודברים כאלא אבל מודל פיתוח להרבה מעבדים הוא לא פשוט בכלל.

    למען האמת הXBOX360 שווה יותר מכל מחשב ביתי שקיים,ברגע שלינוקס יעבוד עליו כמו שצריך(אחרי שיפרץ,לא יקח הרבה זמן עד שיהיה עליו כיוון שזה בסך הכל שלוש מעבדי POWER 950).

    לכל אלה שחושבים שהPS3 יהיה יותר טוב מהXBOX360 בתחום המשחקים הם פשוט טועים,כיוון שרק אם המשחק מפותח בלעדית לקונסולה הPS3 יזכה לביצועים כיוון שקל יותר לכתוב מנוע שיעבוד על כל קונסולה מלכתוב מנוע שונה לכל קונסולה,עובדה שרוב המשחקים נראים כמעט אותו דבר בXBOX ובPS2(ואל תזיינו את השכל שזה נראה יותר טוב,במקרה הכי טוב מדובר ביותר רצולוציה).

  2. sorry about writing in english but the Gentoo with XGL doesn`t work with hebrew for me.

    if we have the time that the begining of the universe started can someone explain to me what happend before? and how the universe started because the simplest pyshics laws says that if there is no force that affect a matter that matter wouldn`t change it state/position.

    also if there was a explosion that started the universe we should se a slow down in the expansion of the universe instead of seeing a acceleration of the expansion of the universe(i remember something about black matter)?

  3. מפחיד מה הולך פה באמת.

    אם אתה מאמין במשהו אז תמשיך להאמין בזה,מה שאנשים אחרים מאמינים זה בעיה שלהם,אמונה נקראת ככה כי אי אפשר להוכיח אותה עד הסוף.

    אמונה שאפשר להוכיח היא לא אמונה אלא .

    בקטע של חושך וקור אז אפשר להגיד שגם הזמן אינו קיים זה רק מדד שלנו למדידת שינוים במרחב ביחס לעוד מדד(זמן זה מושג אנושי אנחנו לא יכולים להוכיח לפי מדע(לא חושים) שזה קיים כי כל המדע מבוסס על זה שיש דבר בשם זמן)

  4. מעבד כפול ליבה לעולם לא יגיע לביצועים פי שנים ממעבד אחד!

    הדבר היחיד שיכול להכפיל את הביצועים זה Vector Processing שזה לכל מעבד משלו(RAM) גם Cache באס פנימי ובאס חיצוני נפרד ועוד כמה דברים.

    לדעתי מעבד כפול זה לא גימיק כי בשימוש שלי במחשב(לינוקס בקימפולים(Gentoo)+שימוש בכמה תוכנות כבדות ביחד(10 הורדות בBT+HL2) או סתם לקדד סרט בזמן שאני משחק) אז זה ממש טוב אבל בשביל משתמש קצה בהתחלה לא יהיה ממש הרבה שיפור אבל ככל שהזמן יעבור אני מאמין שיהיה משהו כמו 50-60% שיפור בכללי לעומת מעבד בעל אחת.

  5. בקשר לזה שמעבד בלי תמיכה בסט פקודות -64(זה השם הכללי) לא יתקיים זה נכון.

    אני יודע שרוב הפורום עובד עם ווינדוס אפילו שהוא 64 ביט(לא משנה איך השגתם) אתם עדיין משתמשים באפלקציות 32 ביט.

    אצל חבר שלי התקנתי לינוקס 64 ביט אובונטו וישר ראיתי שיפור ביצועים(מעבד AMD643000+) קימפולים לקחו רבע מהזמן,התקנת תוכנות לקחו פחות זמן גימפ קיבל בוסט של איזה 60% לפילטרים,הקידוד בMENCODER קפץ ביותר מ50%,המערכת עלתה יותר מהר ועוד.

    אז בזה תפוחים צודק -64 זה העתיד (לפחות עד שכולם יעברו ל64ביט ואז יהפכו את זה לרק 64 ביט(תאוריה)).

    וכל הכבוד לדותן(יותר נכון כל הכבוד לאינטל חיפה).

    אם אני לא טועה מעבד M(דותן,בניאס) פותחו מתוך הP3 נכון?

  6. חחחחחח מה הולך פה?!

    ד"א שIceBreak מביא ערכים מWikipedia זה לא אומר שהוא FAnboy שלהם (לא בהכרח כמובן) אלא שפשוט בWikipedia יש כמעט כל דבר(וזה ממש הרבה אני יודע שכל פעם שאח שלי עושה עבודה התוצאה הכמעט ראשונה בגוגל זה Wikipedia זה פשוט מקור מידע טוב ואמין במידה מספקת).

    ותפוחים לא צריך וועדה כדאי לדעת שאתה Fanboy של וזה לא נורא אבל זה מ-ע-צ-ב-ן!

    פשוט אל תכניס לכל משפט שני " יותר טובים" כי:

    א.זה לא תמיד נכון

    ב.ברוב הדברים שאתה אומר כלום מסכים בזה אז למה לטחון מים טחונים?!

    בבקשה!

  7. זה כמו מה שעושים לספרות מודרנית כגון עגנון מפרשים אותה ובסוף זה לא אפילו מה שהוא התכוון זה פשוט BS טולי חוץ מזה של העורב(שאיכשהוא לא ראיתי את הסדרה הזאת(אולי כי הייתי בארגנטינה))

    שזה באמת נשמע אנטישמאי

  8. קודם כל:

    אתה לא יכול להפעיל תוכנות של ווינדוס בלינוקס אך אל תידאג יש תוכנות מספיק טובות שיחליפו לך אותם בקלות(ברוב הפעמים יותר טובים)(יש אפשרות להפעיל תונות של ווינדוס בלינוקס בעזרת wine אבל עדיף לך ללכת על native).

    עכשיו שזה מובן לשאלות שלך:

    1.כנס למרכז הבקרה של מנדרייק(דרך התפריט או שתלחץ ALT-F2 ותכתוב שם kdesu mcc) ותחפש שם Network and internet תעשה Create New Connection ותעקוב אחרי האשף שהוא דיי פשוט.

    2.התקנת תוכנות בלינוקס נעשת בדרך שונה מווינדוס,בווינדוס אתה מוריד ואז לוחץ על ההתקנה ואז זה מתקין ואתה עושה מלא Next Next בלינוקס זה אפילו יותר פשוט,אתה הולך למנהל החבילות של ההפצה שלך(במנדרייק זה urpmi והוא נמצא במרכז הבקרה של מנדרייק mcc אבל לפני זה אתה צריך להגדיר מקורות לפי הדף הזה:http://easyurpmi.zarb.org/) ובוחר את החבילות שאתה צריך(התוכנות) ואם צריך חבילות נוספות כי הם תלויות בחבילה שלך(Depncies) הם גם נבחרים ומותקנים וזהו התכונה מותקנת.

    אם אתה צריך עזרה:

    פה יש פורמים מאוד טובים בבשביל לינוקס:www.whatsup.co.il

    ופה יש מלא מדריכים:ww.linmagazine.co.il

    ואני יכול לעזור לך בכתובת שאני ישלח לך בפרטי

  9. חחחחחחחחחח אתה חיי בעבר

    לשנות פונט זה קל פשוט Desktop ואז Fonts וזהו

    זה ubuntu linux וזה ממש פשוט אפילו הדבר שנותן לי דברים שקופים זה קל להתקין(חוץ מזה זה נותן לי צללים מאחורי החלונות)

    התמונה של השועל:http://www.cs.biu.ac.il/~israels/art/firefox.png

    ד"א היה לי פעם שולחן הרבה יותר יפה עם kde אבל gnome הרבה יותר נוחה

×
  • צור חדש...