תוכן אהלן וסהלן יחביבי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אהלן וסהלן יחביבי

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    238
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי אהלן וסהלן יחביבי

  1. טוב, אז בהקשר לדיון הזה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=517366.80

    אני רק יצאתי להוכיך כמה שאנחנו חנונים בפורום הזה והחלטתי להקפיץ תרד ישן שבמקרה מצאתי עכשיו וכל כך נהנתי ממנו.

    לכן אני רוצה לעורר את הדיון בוא בשנית, מה אתם הייתם עושים במקרה של התפרצות ?

    אני גם דוגל בעיקרון ה....

    n12421881_46452052_7006.jpg

  2. רוב הזמן רץ טוב מאוד ב-ultra. פה ושם נפילות ל-36-40fps~ זה בקטנה, ה-CPU דופק אותי במפות של 64 בעיקר, שה-FPS נשאר נמוך.

    למשל ב caspian border זה כבר מתחיל להעיק. שחיק, אבל הרבה פחות מהנה. רציתי לקנות מעבד\לוח\זכרונות חדשים אבל המתנתי לוודא שיש טעם.

    עכשיו אחרי שפתרתי את בעית הקריסות שהיתה לי (קשור בזיכרון וירטואלי לשמחתי הרבה), אני יכול להביא מחשב חדש בראש שקט...

    אז אתה אומר שאפשר לשקול לא לשדרג ברגע זה, כי אני חשבתי על לשדרג כרטיס מסך+ שילוש, אבל איך שזה נראה עכשיו, אפשר להשקיע על כרטיס מסך סביר + ולהמתין עם השידרוג למעבד והזיכרון עוד איזה דור בערך (של כן :smile1: )

    אני במצב דומה עם Q9550 אבל עם כרטיס מסך חלש משמעותית, אבל אם מה שאני רואה אצלך, אני חושב שאני יכול בהחלט לשקול לא לשדרג כרגע הכל ולהשקיע רק בכרטיס :)

  3. רק לשים לב - שום רוצח לא ישוחרר לגדה, באופן אקטיבי הם לא ישתתפו בטרור.

    תגיד, זה באמת משנה אם הוא ירה קאסם או פצץ מטען או לחלופין הרכיב את אותן כלי הרג? לי זה לא.

    וכן, אני יותר מאשמח לראות את גלעד שליט בבית, אבל לא במחיר של יותר ממחבל אחד, אם הם רוצים שיכירו בהם בתור בני אדם שיתנהגו כמו בני אדם ושיכבדו את עצמם, חילוף כזה עושים אחד לאחד, לא אחד לאלף.

  4. יש כבר למשהו השערה לגביי המחיר בארץ בחנות פרטית?

    בתור אדם שיש לו דור ראשון, אני חושב שהגיע זמן לשדרג, אבל כבר מזמן התקבעתי על , אני רק לא סגור על המכשיר, אבל עכשיו ה4S גורם לי לחזור בעצמי.

  5. הדת היא ללא ספק בעיה, לא רק בארץ ולא רק אצל היהודים, אבל כרגע הבעיה הגדולה והמשמעותית ביותר היא האיסלם, אני לא טוען לשנייה שצריך להתעלם מהעובדה שהחלק החרדי במדינה עולה, אני רק אומר שאם יש סכנה אחת שהיא ללא ספק הגדולה ביותר לעולם המערבי היא האיסלם, ואם לא נוציא אותו מהשורש, לא תשאר לך הפרווילגיה לדון על האם יש תהליך של התחרדות או אין תהליך של התחרדות במדינה, כי פשוט לא תאשר מדינה.

    ואני עדיין לא מבין את הקטע הזה של החיבור בין אתאיזם לשמאל ודת לימין, למה אני חייב להיות מאמין אם אני ימני? למה אני לא יכול להאמין בעמדה תקיפה כנגד העולם הערבי ובו זמנית להאמין שאני לא צריך חברים דמיוניים בשביל לחיות טוב?

  6. פורטל ממש לא מתאים לילד בן 12, אתה צריך גם אנגלית טובה וגם רמת IQ מסויימת בשביל לקבל הנאה מהמשחק.

    דווקא משחקי FPS למניהם יכולים להיות נחמדים ממספר סיבות, הראשונה בהם היא שכל הקטע של "עידוד אלימות" זה בולשיט (ואם אני לא טועה פורסם על זה לפחות מחקר אחד רציני), הבאה היא העובדה שמאוד קל להתחבר למשחקים האלו, ומרבית האוכלוסיה נהנת ממשחקי FPS (גם אם הם לא מודים בזה או משחקים קבוע) וסיבה אחרונה היא שמשחקי FPS כאלו ואחרים מפתחים מהירות תגובה (וגם על זה יש מחקר כל שהוא, אולי אפילו פורסם פה באתר).

    אבל אם הילד רק נכנס בצעדיו הראשונים לעולם המחשב באטלפילד או כול אוף דוטי אהיו מעט כבדים על הילד, לכן הייתי ממליץ במקום ללכת על משחק גוף שלישי חביב וכיפי במקום משחק ירי בגוף ראשונה, דוגמא למשחק שהייתי ממליץ עליו הוא MINI NINJAS.

  7. זו הבעיה בעולם, כולם חושבים שמגיעה להם הכל ושהכל אמור להיות הוגן.... (קומוניסטים קטנים :pissed: )

    המציאות היא שמי שעובד קשה יותר מרוויח יותר, לכן הגיוני שמי שישחק יותר יקבל יותר הטבות (ובינהם נשקים מאוד לא מאוזנים שגורמים להם להיות טובים יותר משחקנים אחרים).

    אם זאת אני נגד כל עניין ההזמנה המוקדמת, משום שזה בעייתי לקנות משחק לפני הביקורות לאנשים שקונים משחק או 2 בשנה, ולכן זה בהחלט יצור מצב בעייתי של חוסר איזון (הגיוני אם נגיד אותם אנשים היו מקבלים את הנשקים האלו ברמה מוקדמת יותר, אבל זה ממש לא הוגן ששאר השחקנים לא יכולים לקבל אותם כלל בלי לרכוש אותם.... )

  8. האמת שאתה טועה וגם הוא טועה, הוא טועה כי הוא כנראה הוסיף את הGT למוסטנג כי זה משהו אייקוני, אבל הוא פשוט התכוון למוסטנג הכי זולה, ואתה טועה כי מדובר פה על הדגם החדש של המוסטנג שהוא נחשב לאיכותי יותר אבל העלה את המחיר ביחס לקודמת, מה גם שכאשר אתה קונה מסוחר פרטי הרכב זול בהרבה, לכן 14 אלף דולר למוסטנג חדשה מהניילון (לפני שנתיים שלוש) זה הגיוני לגמריי.

    ועכשיו תשימו את האגו בצד ותתחילו לחלום על בטלפילד :)

  9. הסיבה ליורו אני חושב שהיא גאוגרפית.

    ובקשר לזה שזה אהיה באוריגן הזה, זה היה דיי ברור מהתחלה, הם דחפו את זה דיי חזק עם כל הכותרים החדשים שהם מוצאים, הם כנראה מעלים בדעתם להתחרות בסטים (לא שזה אפשרי אבל שאהיה ).

  10. היא לא בהכרך כל כך קטנה או צרה, משום שזו מפה שנמצאת לא רק ברכבת התחתית אלה גם בעיר מעל (זה חלק מהמפה שבפריז), זאת אומרת אני בטוח שיש כמה גרסאות שלה (בהתאם לכמה שחקנים יש, יענו 16, 32 ו64 ) אבל בגרסא הגדולה שלה היא תהיה ענקית והקטע של הרכבת התחתית זה אהיה רק אזור אחד.

  11. אז שאר המחשב שלך בטוח יספיק, השאלה זה הכ.מ..

    סה"כ לא נורא, כמו שאמרתי פוסט קודם, אפשר להנמיך רזו' והגדרות וכו' ולא ייקרה כלום.

    ד"א הכ.מ המובנה לא נמצא "בתוך" המעבד.

    כמו שאמרתי מקודם, הכוונה היא האם זה יספיק לפחות להגדרות מינימום בהתחשב בזה שהכרטיס הוא 3850.

    וכן אני יודע שהוא לא באמת בתוך המעבד ומדובר בפיסת סיליקון נפרדת, אבל זה תחת אותה מעטפת טרמית אז זו הכוונה שלי :)

    נ.ב, כבר אמרתי שה3 שניות שמראים בהם מטוס בסוף הסירטון של ה12 דקות זה בערך ה3 שניות הכי מדהימות שראיתי במשחק מחשב בחיים שלי (אני לא יודע להסביר למה, הסאונד, הצורה שבה הם טסו, הוויזואליות, זה בערך איך שנראה החלום שלי כשאני חושב על לטוס במלחמה....).

  12. אין תחליף למקלדת ועכבר. הקונסולות היו נחמדות בימי הפלטפורמות - כשדמות היתה רצה על "סרט נע". לשחק איתן FPS זו נכות.

    אמת, אני לא מבין מי אילו המשוגעים שמשחקים FPS בקונסולות, זה פשוט עשר רמות אחורה מבחינת דיוק, זה אולי השתפר בשנים האחרונות, אבל רק בגלל שהמשחקים החלו להשתמש באופציות שמפצות על זה כמו AUTO AIM, אז בעצם לא אתם משחקים אלה הקונסולה.

    נ.ב

    תגידו, נראה לכם שהמשחק הזה ירוץ על 3850 HD של ATI (לפחות על מינימום)?

    למשהו יש השערה לגבי זה?

  13. המשחק נראה מדהים, חבל שהוא לא הולך לזוז ברוב המחשבים (כולל שלי).

    וממש אהבתי איך שהם עשו את הפצצות מצרר בסוף הסירטון, ממש נראה אמיתי.

    ולי אישית, חבל שעד שהמשחק יצא אני כבר אהיה בצבא....

    נ.ב: למישהו יש מושג על איזה מחשב רץ המשחק בסירטון?

  14. art tatum (ארטיום נכון ?), תגיד, מאיפה אתה משיג CELESTIAL SEASONING ? כי אני טעמתי את זה רק פעם אחת, אצל משפחה של חברים, וזה היה במקרה ולא שאלתי בטפשותי מאיפה להשיג כזה.

    בתור אדם ששותה לפחות 2 כוסות גדולות של תה כל יום (ובלי סוכר), להשיג אתה טוב זו מטרה שלי כבר הרבה זמן, אבל פשוט אף פעם לא יוצא לי לחפש באמת תה טוב (ואני לא מתכוון ללכת לחנויות שבהם אתה משלם מאות שקלים על תערבות).

  15. יש יותר מדיי בני אנוש בעולם, כן.

    יש מספיק "אנשים" בעולם, לא, ממש לא.

    בפשטות ניתן לסכם את זה בעובדה שמדינות אירופאיות כמעט ולא "מייצרות" אוכלוסיה מקומית, אבל המהגרים המוסלמים בהן מולידים בקצב מטורף, לכן כן, אנשים תמיד אהיו, השאלה היא איזה אנשים.

    והיום מלחמות כבר לא עושות את העבודה שלהם כמו שצריך, וגם לא אסונות טבע....

    :lol:

×
  • צור חדש...