תוכן dima_s - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

dima_s

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    113
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי dima_s

  1. עניין הגאווה המוחצן זה דבר אבסורדי, מה הקטע בלהיות גאה, תעשה מה שאתה רוצה במיטה שלך למה אתה צריך לדחוף את זה לכולם בפנים על משאים עם גרועה ברקע ושמן תינוקות נוטף מכל חור..?

    מצעד הגאווה בירושליים למשל זה באמת היה הקש ששבר את גב הגמל מבחינת הסו קולד קהילה הומו לסבית בארץ מבחינתי, הדבר הזה היה גרוע בדיוק כמו מצעדים של ה-KKK בשכונות שחורות בארצות הברית מבחינתי.

    אין שום סיבה להתגרות כלכך כלכך כלכך מכוערת בקהילה שלא מוכנה לקבל אותם, ביקשו מהם לעשות את זה בכל מקום חוץ מעיר הבירה של שלושת הדתות, הומויים "מפורסמים" ביקשו מהם לשקול את זה, ואפילו הבישוף ההומוסקסואלי הראשון(הכנסיה האנגליקנית עושה את זה שוב) ביקש מהם.

    אבל לא הם היו חייבים להראות לכולם מול הפנים שהם אוכלים בתחת, אתה לא רואה אנשים שאוהבים S&M עושים מצעדי עינויים ברחובות, או אנשים שאוהבים לגמור על נעלי פראדה רוכבים על גבי משאיות מלאות בנעליים חצי ערומים.

    לכל דבר יש מקום, אם הם אוהבים זרגים והן אוהבות שטיחים זאת הבחירה(או שלפי דעתי הפגם הגנטי) שלהם, אבל אין שום סיבה שבעולם במיוחד כיום לדחוף את זה לכולם בפנים.

    +1

    וואלה יש פה בן אדם נורמלי עם מחשבות נורמליות!!![br]פורסם בתאריך: 2.08.2009 בשעה 23:14:17


    גם האמא המרעיבה חושבת שהיא אמא טובה...

    מה זה קשור בכלל? :s05:

  2. מצער אותי שאנשים נבערים כל כך מצליחים להתקבל לאוניברסיטאות בארצינו.

    כן כי לאוניברסיטה מתקבלים על סמך ציון פסיכומטרי ולא בגלל שמחבבים הומואים.

    וזה שסופר לי שגיאות כתיב, אז כשיהיה לך לפחות מחצית מהידע שיש לי אז תדבר...

    ואני בחיים לא ילך ולא הלכתי למועדון רוסי בגלל שאני לא מסוגל לסבול שום קהילה שמנסה להתבודד מאחרים, זה לא מסתדר לי במוח, ואני בטוח שאם לא הייתה קהילה אז לא היה קורה כלום. רוצים לקבל בתחת? שיסגרו בבית ויקבלו כמה שבא להם, למה להראות את זה לכולם?

    תיראו מה קורה בעולם! נותנים להומואים ולסביות להתחתן ולאמץ ילד! מה לאף אחד לא אכפת מה הילד ירגיש כשיגדל? או ילך לבית ספר וישאלו אותו איך קוראים להורים שלו אז הוא יגיד שני שמות של נשים או של גברים? אני בטוח שאף אחד לא היה רוצה להיות במקום אותו ילד.

  3. כמו תמיד התרד הפך למקום לוויכוח במקום מקום להבאת דעה, ואני רואה יש פה יותר מדי חובבי הומואים, אז אני פורש בינתיים לעשות ש"ב בחדוו"א, ובערב אני יקרה עוד 200 פוסטים על איך אתם אוהבים הומואים וכמה חבל לכם על מה שקרה אתמול... : :puke: :puke:

    [br]פורסם בתאריך: 2.08.2009 בשעה 14:23:18


    הלוואי יהיו לך ילדים הומואים

  4. אני קורא למנהלי הפורום לתת באן מיידי וקבוע למי שאומר שמותר ואף צריך להרוג אנשים על בסיס נטייה מינית. אמנם אין קשר למחשבים, אך עדיין לדעתי ראוי להגביל את הגישה לפורום לבני אדם בלבד.

    ואני קורא למנהלי פורום להגביל גישה להומואים וכל מי שרוצה לסבול אותם :puke:

    אם מחר יקימו קהילה של אנשים ששוכבים עם בהמות וזה גם יחשב כסבבה לגמרי ?

    אני זוכר כשרק באתי לצבא אחרי תירונות נתנו לי חדר שהיה שם הומו. אני בגלל החרא הזה קיבלתי כלא 35 יום כי הבאתי לו פיצוץ ופתחתי לו לסת (ההומו הלשין כמובן), כי לא יכלתי לסבול אותו יותר משעה, ולחשוב שהוא מתקלח איפה שאני.... אבל כשחזרתי גיליתי שהעבירו אותו לבסיס אחר (כנראה של הומואים ;D) וכולם היו אומרים לי רק תודה.

  5. לי אישית לא חבל עליהם אפילו טיפה, יותר מזה אני הייתי שמח כשגיליתי על הבוקר שיש בעולם שני הומואים פחות... גועל נפש של בני אדם ההומואים האלה...

    אם הם רוצים לחיות בשקט אז למה הם עושים את כל המצעדים ומקימים קהילות ומספרים לכל העולם שהם הומואים גאים?? חבל שזה לא קרה במצעד הגאווה המגעיל שלהם, כך אולי היו מבינים יותר.

  6. סתם אתם זורקים פה שמות.... אבל תכלס הבסיסטים (בדיוק כמו הגיטריסטים) הטובים ביותר הם אלו של שנות 70-80, אני רואה שפה אף אחד כמעט לא שמע או לא ידע על JOHN PAUL JONES מ- LED ZEPPELIN, על STEVE HARRIS מIRON MAIDEN ועל LARRY VAN KREIDT מ ACDC, ועוד מוסיקאים אחרים שבאמת עשו את מה שנקרא HEAVY METAL.

  7. אם יכניסו אותה לכלא וילד ילך לחיות אצל הרשויות אז הוא מאוד יצטער על כך כי שם בטוח לא יהיה לא ממתקים וצעצועים. מקסימום שהוא יקבל זה אוכל סוג ב' 3 פעמים ביום, וצעצוע משותף עשוי מבול עץ ודפוק עם מסמר לתקרה :lol: :lol:

  8. אני רואה את הצעת החוק הזה לטובה בגלל שבכול פעם שאמא שלי הולכת לסופר אז אח שלי

    מתחיל להתחרפן ולאסוף ממתקים בשווי של בערך 50 שקל ואם אמא שלי לא קונה לו אז הוא חוטף קריזה ובוכה בלי סוף

    זה לא מראה יפה וראיתי את זה קורה להרבה הורים אחרים לא שמתם לב איך בכניסה לקופה יש מיליון ממתקים משני הצדים בגובה של ילד? :kopfpatsch:

    במקרה כזה צריך להביא לילד פיצוץ... אבל מזה פיצוץ הכו שרמוטההה שיזכור לכל החיים שכך לא עושים. ותאמין לי זה עובד 100%. שבוע שעבר ראיתי איזה ילד מעפן בקניון שוכב על הרצפה וכמעט אוכל שטיח מרוב הקריזה שלא קנו לו משהוא רצה. אז כשלאמא שלו נמעס מכל המראה הזה היא נתנה לא כמה כפות די רציניות והילד ישר נירגע קם והלך...

  9. בגלל שהרבה אנשים המליצו עליו אז התקנתי את מוגן בסוף. הנה התמונות....[br]פורסם בתאריך: 21.07.2009 בשעה 21:23:46


    הוא די מכוער וחוסם את הסלוט הכחול של בלוח אם כך שאני יכול להשתמש רק ב לבנים. אבל כרגע זה לא משנה כי יש לי 4 GB 2X2.

    חוץ מזה אין לי מה להגיד נגדו. עושה את העבודה כמו שצריך. דרך אגב אם מישו יודעא יפה קונים קליפס למאוורר נוסף שיתן לי לינק בבקשה.

    [attachment deleted by admin]

  10. חד משמעית - בעד. למה? דבר ראשון ישר יבואו לארץ הרבה יותר תיירים כדי להיתפחלץ. דבר שני, כשזה יהיה חוקי הרבה אנשים שהיו מעשנים יפסיקו כי כך זה הבן אדם- כשלא חוקי מעשן כשחוקי -לא. דבר שלישי החומר יהיה הרבה יותר טוב ממה שדוחפים עכשיו בתחנות. ודבר אחרון אני בעצמי מתפחלץ מיום ליום כבר 7 שנים (ולא רואים עליי) ואני עשיתי בגרות מלאה ועכשיו כבר יש לי בכיס חצי תואר ראשון אז כך שזה לא משפיע על בן אדם בצורה כמו שכולם מספרים. הכל תלוי בך ובגבולות שאתה מציב לאצמך ובשאיפות.

    כימיה וטריפים לא הייתי ממליץ סתם זבל.

×
  • צור חדש...