תוכן k-o-b-y - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

k-o-b-y

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    755
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי k-o-b-y

  1. כשאתה משתמש ב #define בכל פעם שמופיע השם של מה שהגדרת הוא מוחלף (ע"י ה preprocessor) בערך שהגדרת. מה שאומר שהשורה:

    int function_calc(char str[],int SIZE)

    מתורגמת ל:

    int function_calc(char str[],int 200)

    מה שמין הסתם לא חוקי. אין לך צורך במפרמטר נוסף, אתה הרי רץ עד לתו ריק (/0).

    לגבי הפונקציה קצת הסתבכת שם. הפונקציה אמורה לחשב רק פעולה אחת (כמו למשל 1+2) או כמה (כמו 1+2+3)?

    לגבי הלולאה, התנאי שלך אמור להיות str[ i ] != '\0' ולא i!='\0' כי אתה רוצה לבדוק את התו שבמקום ה i ולא את i.

  2. כמה דברים:

    - אתה גם לא צריך להגדיר את i כפרמטר שהפונקציה מקבלת הרי אתה מגדיר אותו שוב בתוך הפונקציה והוא לא משתנה שצריך לקבל ערך ממי שקורא לפונקציה. i גם לא קיים ב main ככה שאתה לא יכול לשלוח את i ל function_calc (הוא לא קיים ב main, אין קשר בין השם של הפרמטר לערך שהוא מקבל ממי שקורא לפונקציה).

    - ב case עם ה '\' אתה צריך לכתוב '\\' כי \ משמש לתווי בקרה (כמו \n ו- \t) אז כשרוצים להשתמש בתו עצמו צריך להשתמש ב \\.

    - עוד בעיה: כשאתה קולט מספר אתה ישר בודק את המשתנים שמציינים את הפעולות, אבל כשאתה קולט את המס' הראשון אף אחד מהם לא מאותחל ואתה תקבל שגיאה. אתה צריך לאתחל את כולם (עם 'n' למשל).

    עריכה: שמתי לב שאתה גם לא עושה כלום עם התוצאה של החישוב. לפי ה int שמחזירה הפונקציה אולי רצית להחזיר את הערך (כדי לעשות את זה אתה משתמש ב return) או שאולי אתה רוצה להדפיס את התוצאה מתוך הפונקציה.

  3. אתה צריך לכתוב בהצהרה ובהגדרה של הפונקציה את רשימת הפרטמרים שהפונקציה מקבלת (בהצהרה אתה לא חייב לציין את השמות של המשתנים אלא יכול רק את הטיפוסים שלהם אבל בהגדרה של הפונקציה אתה חייב לציין גם את השמות).

    אם ההצהרה נראית כך:

    int function_calc(char string[200],int i)

    אז גם ההגדרה (איפה שמופיע גוף הפונקציה) צריכה להיות זהה.

  4. אין דבר כזה "להתקין GD על האתר". GD זו ספרייה = אוסף פונקציות ל php. היא צריכה להיות מותקנת = נתמכת בשרת ולא ספציפית באתר שלך. אלה פונקציות שהאתר שלך יכול להשתמש בהן והן קוד פתוח (לא רק שהשימוש בהן בחינם אלה גם הקוד שלהן).

    לגבי מה שהמתכנת שלך אמר לך זה כנראה שכר על העבודה שלו והיומיים שלושה הם על העבודה שלו (לכתוב את הקוד שישתמש בפונקציות האלה ולא להתקין אותן או משהו כזה). כמו ש Pure-Gold זה כבר בינך לבינו.

  5. שמע, בעבודה לפני כמה ימים זכיתי לתענוג של כמה דקות עבודה על P3 450mhz עם 192mb שהריץ 98 ולא . זה היה כיף בערך כמו להתגלגל ערום על קקטוס.

    בסה"כ רציתי להתקין .net framework 2.0. אחרי הרבה הרבה יותר מדי זמן הצלחתי. לפני ההתקנה הייתי צריך לחכות עד שה outlook יואיל בטובו להסגר (עד שבסופו של דבר המחשב כולו, באדיבות win 98, נתקע). בזמן ההתקנה המחשב הפך לדי ללא שמיש, כשניסיון פשוט להכנס לתקיה ב explorer לקח נצח.

    אחרי שהתרגלתי ל E6600 שלי עם 2GB אי אפשר לחזור אחורה.

    stio אם אתה מרוצה מהמחשב אז שיהיה לך בכיף, אבל אני בטוח שאם יצא לך לעבוד קצת על מחשב חזק יחסית כשתחזור לשלך לא תאמין איך הצלחת להסתדר איתו.

  6. 1.אחרי שאתה מסיים את הקורס יש לך לפחות 10 יחידות להשתבץ אליהן ואתה מדרג אותן (בדרך כלל מקבלים 1-3) לעומת גאמא שאז אתה תקוע בגלילות כל הזמן ויש שם די הרבה יצורים בקורס לעומת ממרם שבגלל שהמבחנים קלים מאוד אז יש הרבה אנשים סבבה

    לא מדוייק. הקורסים בגלילות אבל אחר כך יש עוד בסיסים ולא כולם משרתים בגלילות. חוץ מזה שאתה "תקוע" הרבה פחות זמן (בגלל שבאים עם ידע מוקדם הקורסים קצרים יותר וגם הקבע ברוב המקרים קצר משמעותית משל ממר"ם).

    וגם לגבי האנשים זה לא בדיוק נכון. גם בגאמא יש אחלה אנשים ואפילו בנות. דווקא בגלל שעוברים מיונים ארוכים האנשים איכותיים.

    (כל מה שאני כותב הוא על סמך מה שאני יודע ומה שאמרו לנו. אני מתגייס לגאמא בדצמבר)

  7. אם יש לי פרופיל 72 ואני בן יחיד (ואמא לא חותמת מן הסתם) מה הסיכוי שלי להגיע לממר"ם?

    אם אתה בן יחיד אתה יכול להתמיין לממר"ם באופן רגיל (כמו אחד עם פרופיל עורפי). מישהו שאני מכיר מתגייס לממר"ם עם פרופיל קרבי (נדמה לי שהפרופיל שלו 97 ) בזכות העובדה שהוא בן יחיד.

    שחקים- לא קשור בכלל לתכנות. 5 מסלולים שונים שאולי אחד מהם קשור למחשבים, ולא בודקים בכלל תכנות בכניסה לשחקים.

    לא נכון. יש מסלול אחד לפחות שקשור (בדרך כלשהי) לתכנות. במבחנים העיוניים יש מבחן בתכנות (בשפה שהם ממציאים ואתה לומד עליה במבחן עצמו).

  8. אני קניתי לא מזמן את הלינקסיס ואני מאוד מרוצה ממנו. ההתקנה הייתה קלה ומהירה ועברה בלי שום בעיה (שני מחשבים מתחברים אליו, אחד בצורה חוטית ואחד בצורה אלחוטית). בנתיים לא עדכנתי לקושחה אחרת (ואני לא בטוח שאני אעדכן). גם בממ"ד יש קליטה טובה.

  9. לא של HD, של מאורר 40 ממ אם כי לפי דעתי קצת אויר דחוס והבעיה נפתרה

    אם אתה רוצה עוד חיסרון קטן בYES MAX, את רוב התוכניות אפשר להקליט אבל, את התוכניות נניח מדסקברי אי אפשר להקליט [ז"א להקליט את כל הפרקים- להקליט את הסדרה], אולי לך זה לא יפריע אבל לי זה קצת (אמריקן צ'ופר :'()

    מה זאת אומרת "אי אפשר להקליט"? אי אפשר להקליט אותה מראש?

    אגב גם אני צופה מושבע של אמריקן צ'ופר :)

  10. אפשר לבקש חריג לקורס תיכנות(ממר"ם) גם עם 97.

    מעטים מקבלים אישור להגיע למבחנים ומעטים עוד יותר מתקבלים.

    אבל זה אפשרי.

    שירתתי עם מישהו שהתקבל עם 97.

    לבקש תמיד אפשר אבל לא ידעתי שיש באמת כאלה עם 97 (לא בנים יחידים) שהתקבלו לממר"ם.

  11. אני בדילמה לא יודע מה לבחור, קרבי או ג'ובניק,קיבלתי זימון לפרויקט גאמא, אם אני דוחה את זה, יש מצב שאני אצליח ללמוד בחודש תכנות בשביל לעבור את המיונים? חשבתי שהם מלמדים אותך תכנות.

    גאמא זה לא כמו ממר"ם שמלמדים אותך תכנות מאפס. לגאמא צריך ידע מוקדם (ברמות שונות, יש מס' מסלולים) ככה שאם עד עכשיו לא תכנתת חודש אחד לא ישנה כלום.

  12. במידה ואתה ב-י"א אני חושב שמודיעין זו האפשרות הכי טובה שלך. יש להם מספר (די גדול) של מסלולים, כמו מסלול צילום, אליהם אתה יכול לנסות ולהתמיין (שוב, רק במידה ואתה מסיים עכשיו י"א. אחרת זה מאוחר מדי.)

×
  • צור חדש...