תוכן Legendary_Undertaker - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Legendary_Undertaker

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    142
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Legendary_Undertaker

  1. טוב אתה הראשון שמפרגן ככה לRA3.למי שלא מחפש מולטי הוא שווה משהו?

    הSP די נחמד אבל לא חזק ובולט כמו בRA2 לדוגמא, אני אישית אהבתי את המשימות של הסובייטים יותר מהמשימות של שאר הקבוצות, פשוט כי זה היה יותר כיף

    הנקודה הכי חזקה של RA3 זה המשחקיות בONLINE, זה פשוט כל כך טוב וניתן לשחק בזה המון פעמים ולהינות כל פעם מחדש(אני משחק מאז שהמשחק יצא ועדיין לא נמאס לי).

    בקשר לCNC4, האמת שהמשחקיות די טובה אחרי שמתרגלים שזה לא CNC, אבל כל השאר שזה הCAMPIGN שכולל את הSTORY, העיצוב של חלקם מהיחידות, הסאונד לא משהוו בכלל, הגרפיקה יכולה להיות מרשימה בחלק מהאיזורים ופחות בחלק אחר.

  2. בתור אחד שגדל על משחקי CNC החל מTIBERIAN SUN, אני חייב להודות שCNC4 עושה הרבה עוול לסדרה, אבל אין טעם לדוש בזה יותר ממה שכבר דשו, אז נעבור לעיקר.

    עברתי את המשחק, המשימות היו די חלשות אבל המשחקיות בהתחלה הייתה די כיפית(אחרי ששיכנעתי את עצמי שזה לא CNC פשוט המשכתי הלאה...) אז המשכתי לשחק בתקווה שהסוף יגאל קצת את המשחק מכל הפידבק השלילי, בלי ספוילר הסוף הוא לא מה שחשבנו....

    אחד הדברים שהכי עצבנו אותי זה שחוץ מהSCRIN TOWER אין שום אזכור לSCRIN, כאילו הם מעולם לא פלשו ולא התכוונו לFULL SCALE INVASION.

    חוץ מהעובדה הזאתי המשחק די נמאס מהר, מכיוון שהכל אותו הדבר, השיטה לצבור יחידות ע"י (דהיינו UNLOCKS) היא לא ממש פועל היטב במשחק זה, שכמות היחידות גם ככה מוגבלת לCOMMAND POINTS...

    הגרפיקה די טובה, יש איזורים שנראים טוב יותר ויש איזורים שנראים פחות טוב.

    לסיכומו של עניין לא ראיתי שום דבר מיוחד בCNC4, אין קשר מדויק לCNC3, אין את משחקיות הCNC, ואין במשחק הזה את האש של שאר משחקי CNC הקודמים שפשוט גורמים לך לרצות לשחק עוד ועוד ועוד.

    רק עוד דבר- בעיניי משחק הCNC הכי טוב זה RED ALERT 3, צריך להבין אותו היטב מהיסוד בשביל להינות בצורה מקסימלית, מזה שנה וחצי שאני משחק בONLINE באופן קבוע לפעמים אפילו 6 שעות ביום(מוותר על ש"ש כמובן) ונהנה מכל רגע.

  3. הדיון הזה די מיותר, זה נכון לחלק מהאנשים, שגוי לאחרים, לא רלוונטי לאחרים וככה וככה וככה...

    זה סיפור שהסוף שלו זה הקבר האפור והחם, ועכשיו לעניין...

    בתור משתמש עם HD4850 אני חייב להגיד שזה הכרטיס הכי טוב שאי פעם קניתי עבור המחיר, לי הוא מספיק בכל צורה שהיא ואני לא רואה שום עניין לשדרוג, בעיניי זה שטות.

    קחו בחשבון שרוב הפעמים הרצון של האדם מתנגש עם הכיס הריקה(או חצי ריקה) שלו, ויש כאלה שיתפשרו בחוכמה וכאלה שלא יעזו להתפשר אבל מצד שני גם לא יוכלו להישאר עם החומרה היפה שיש להם, תמיד יהיו גם כאלה שיחפשו רק מה שיותר חדש ללא אינטרס אמיתי בביצועים נטו, וכמובן הפאןבויז של ה3DMARK.

    אין פה סיכום, אין פה מילה אחרונה ואין פה ציטוט מהתנ"ך שיכול לסכם את זה, כל בן אנוש זה החלטה מתוסבכת משלה, וכשמדברים על מחשבים זה עובר את קו ההיגיון.

  4. רוני, ניסית לבדוק אם הבעיה זה ספק כוח בנוסף לכל(אולי כן, לא קראתי את כל העמודים).

    ואם אתה טוען שזה יכול להיות HDD, למה שלא תשאיל HDD אחר ותנסה במחשב שלך? או לחלופין תתקין 7 במקום , לשלול את המקרה של , תוך כדי תתקין 64ביט מקום 32.

  5. קרייסיס היה מהפכני בכמה המנוע כבד ומלא באגים, אומנם יפה. המשחק היה אחד הגרועים ביותר ששיחקתי, משעמם בטירוף ולא מתקרב לאיכות של COD4, שלא במקרה זכה למשחק השנה ומכר הרבה יותר עותקים.

    אני לא מבין את האנשים שפאנטיים כל כך לגרפיקה ולכמות הFPS בקרייסיס, זה לא המדד היחיד לביצועים צאו מזה!!!

  6. למי ששאל אני לא צם כי אני לא מאמין בזה

    וגם אני לא מבין את כל אלה שפתאום באים שאומרים לך סליחה אם פגעתי או כל הבולשיט הזה

    אם מישהו באמת מבקש סליחה זה צריך לבוא מהלב לא כי ככה כולם עושים/רק כדי לבקש ולא לצאת חייב

    כנ"ל, מי שמבקש סליחה רק ביום כיפור הוא צבוע ובעיניי אין שום מחילה, מי שמבקש סליחה במשך השנה לאחר מעשה X שהוא עשה, תלוי במקרה יהיה זכאי למחילה.

    לא צם, בחיים לא צמתי ולא מאמין בסליחות האלה שבאות ביום הזה.

  7. חלונות 7 זמינה כרגע רק למי שיש MSDN או Technet. לא ניתן לרכוש גרסה שלה מחנויות עדיין.

    כמו כן עדיין מותר להתקין את הRC שמיקרוסופט פרסמו עם אחד מהמפתחות שלהם.

    בקשר להאם כדאי להתקין, אני עובד איתה כבר הרבה מאוד זמן ואני בכלל לא מתגעגע לאקס פי או לVISTA. כל פעם שאני נדרש לעבוד על המערכות הישנות יותר אני סובל מהממשק הנחות שלהן. אין ספק שהשקיעו מאוד בלהפוך את 7 לשימושית יותר ונוחה יותר.

    *תיקון

  8. אתה מתבאס רצח ממחשבים בבית ספר/ספריה/משרדים וכו'

    כמה זה נכון חחח.

    כשאתה עובד בשירות לקוחות/עבודה משרדית וכולם מתפלאים למה זה איטי ואתה מתחיל להסביר מה צריך לשדרג וכמה זה יעלה, ואתה צועק עד כמה שהווינדוס שם גרוע(98).

    כשבלימודים אתה חושב איך לעבור את השלב הבא, או איך ליצור COUNTERS למצבים מסוימים במשחק בשיעור מתמטיקה.

    כששואלים אותך כמה שעות אתה ישנת ואתה עונה "אני לא יודע, אני הייתי בKILLING SPREE".

    כשכל מחשב גרוע שאתה רואה מחייב אותך ליצור תגובה ולבוז לאותה המחשב ולאותו הזמו אפילו אם יש לך גרוטאה בבית.

    כשאתה הולך לישון אתה רוצה להתעורר כדי לסיים את המשחק.

    כשאתה הולך לשירותים לפרק זמן ממושך ומשם אתה מתחבר בWI FI לאינטרנט במחשב וגולש.

  9. כשאתה מושפע אש ממשחק ומדמה את האנשים בחוץ ואת הסביבות בחוץ לסביבות המשחק,(RED ALERT 3).

    כשאתה הולך ברחוב ומאחוריך הולך מישהו ואתה אומר "וואי איזה היקפי 5.1 טהור", כשאתה רואה תמונה יפה אתה שואל את עצמך אם זה HD 720 או 1080.

    כשאתה קם בבוקר ודבר ראשון שאתה עושה לפני שאתה פוקח עיניים זה להדליק את המחשב.

  10. חוץ מהדיבור הברור מאליו על המלחמה של ה-GDI וה-NOD לא הזכירו את ה-Scrin. יש לי הרגשה שתהיה כאן הפתעה.

    המחשבה של לזרוק אותם עבור חדש לא מסתדרת לי. אז יכול להיות שהם טילפנו לחברים מהכוכב השכן כדי שיביאו את הרובים הגדולים יותר.

    נקודה נוספת ל-EA:

    נקווה שהם למדו (עוד פעם) את הלקח מ-C&C3 ושנזכה לראות צבאות הוגנים, ללא פאץ' חדש לאיזון כוחות כל שבועיים.

    RED ALERT 3 מבחינת איזון הוא הכי טוב מכל משחקי CNC, רק חבל שעדיין יש בעיות איזון ולוקח להם המון זמן לסדר את זה, כשיכלו לסדר את זה יותר בקלות.

    בכל אופן, אם GDI וNOD נלחמים ביחד זה חייב להיות SCRIN או CABAL או שניהם ומה שנשאר מהעולם, משום מה כמו שאמרת יש לי תחושה שתהיה הפתעה ענקית כאן.

  11. BattleForge :\

    חס וחלילה, הכותר האחרון שיסגור את יקום הTIBERIUM צריך להיות הכי קרוב למושלמות לסתום את כל החורים, ולא לבנות חורים חדשים, EA גזענים לגבי הקטע הזה אני רק מקווה שלא יהרסו את המשחק, אה כן וSCRIN חייבים לשחק תפקיד יותר מרכזי מCNC3.

  12. קשורה, אבל זה לא אומר שע"פ זה אתה צריך להחליט אם לשדרג או לא.

    בדיוק, זה הפרמטר האחרון שאתה צריך להחשיב, בד"כ מערכות הפעלה חדשות נוטות להיות יותר איטיות במשחקים, נשאלת השאלה למה? והנה התשובה, המערכת עצמה זה לא שורש הבעיה, הבעיה שהדרייברים חדשים ומשתפרים עם הזמן, תציצו לעבר של תחילת VISTA עם הדרייברים של או ATI, ההפרש אז היה ענק בין XP ו VISTA.

    עם הזמן הפערים נסגרו, המערכת נשארה אותה אחת חוץ מהעובדה שתוקנה בה הרבה בעיות, הדרייברים השתפרו והחומרה השתפרה, בנימה זאתי אני יגיד שמי שעדיין עם 4 ו1GB וחושב על לשדרג לויסטה או ל7 ואז מתלונן שזה איטי ולא זז לעומת , שימצא לעצמו פרה מתה אחרת לחלוב!!!! הבעיה היא בחומרה לא במערכת!!

  13. מסכים עם כל מילה 7 הרבה יותר מהירה ועובדת בצורה מצויינת אבל מבחינת ביצועים FPS

    במשחקים מובילה ב7-8 FPS יותר מאשר או 7 וזה לא קצת!

    ב7 משחקים פועלים בדיוק אותו דבר כמו בXP, אפילו יותר טוב אם כבר. מבחינת FPS אולי 1-2 פחות לא ביג דיל בכלל.

    איך אצלך זה 7-8 אני לא יודע.

  14. עברתי היום ל בילד 7264 שהיא קרובה לגרסא הסופית ואני על הדרייברים האחרונים של

    Q6600

    2GB

    250GTS

    אני מעדיף ביצועים יותר גבוהים למשחקים מאשר לעבור ל7.

    עם היה לי מחשב שלא מיועד למשחקים אין לי בעיה לעבור ל7 אבל במחשב

    למשחקים כל FPS חשוב.

    כתצא הגרסא הסופית אני אבדוק אותה אבל עם לא יהיה שיפור בFPS אני חוזר לXP

    כאחד שמשתמש ב7 מאז גרסא האלפה(6801) ועד ה7264, אני יכול להגיד בדוודאות ש7 זה הווינדוס הכי טוב שאי פעם נוצר, כבר מהBETA הוא פעל לי יותר טוב מXP וVISTA.

    מי שאומר שXP עדיף על , בעיניי צודק מי שאומר שXP עדיף על 7 זה או כי יש לו גרטואה שרופה ללא מנוע בכלל, או שהוא מדבר לאוויר וביקר יותר מדי בהודו, אין סיבה לא להתשמש ב7 כאשר היא תצא , אני מאמין שבעיות תאימות יפתרו מהר מאוד.

  15. אז לפי מה שאתם אומרים, אם אני אוסיף עוד 2GB אל ה 2 שיש לי אז יהיה לי שיפור רציני בביצועים?

    יש לי הרגשה שזה לא מה שיעזור...

    אז פשוט בדקתי את הביצועים של המערכת מול XP ותראו את התוצאות.

    http://www.overclockers.com/index.php?option=com_content&view=article&id=4324:w7bench&catid=58:software&Itemid=4264

    זה פשוט מוכח הביצועים יורדים.

    יכול להיות שיש גירסה חדשה שסידרה את העניין הזה או יש משהו שאני מחמיץ?

    בדיקות סינטטיות לא אמינות במיוחד וגם לא מתבססים עליהם ובעיקר לא כזה מוצג באתר כזה, שנית 7 הוא המהיר ביותר והטוב ביותר שקיים וזה עוד הוא לא יצא, במקרה הכי גרוע הוא ממש לא יותר איטי מXP אלא בדיוק ההפך.

  16. מה חדש? כמעט כל שבוע\שבוע וחצי יוצא BUILD חדש, זה בעיקר למפתחים ומן הסתם לא לאנשים הביתיים אבל אין זה אומר שאנחנו לא יכולים להשתמש בזה.

    בתור אחד שמשתמש בRC1 7127, הגרסא הזאתי יותר מהירה הRC1 7100, זה הווינדוס הכי יציב שנתקלתי אי פעם, הכי מהיר, הכי נוח וחוץ מכמה בעיות שלא קשורות בו, כגון PUNKBUSTER אינו נתמך ב7 לעת עתה, זה הווינדוס מבחינתי שהכי קרוב למושלמות וזה עוד לפני שהוא יצא.

    לא רואה טעם לVISTA ולא לXP.

  17. מתי הוא אמור לצאת? נראה לי שקראתי בתחילת אפריל

    אבל בכלליות שווה לעבור רק בגלל הDX10 או שזה לא משמעותי??

    DX10 היה גימיק מכוער של , ל7 כדאי לעבור מכיוון שבשפה הכי פשוטה זה הVISTA ללא כל הבעיות המרגיזות, הVISTA המושלמת שמיקרוסופט ציירו לנו ב2006, WINDOWS 7 טוב יותר מכל מערכת הפעלה אחרת אי פעם שMS עשתה, זה בא לידי ביטוי ביציבות העבודה, נוחות העבודה, ביצועים הרבה יותר טובים, צריכת משאבים פחותה לעומת ושימוש נבון יותר בזיכרון.

    תספיד את וVISTA, כאחד שהשתמש בשניהם הרבה זמן, 7 הוא הווינדוס הכי טוב שקיים, וד"א יהיה בו DX11.

  18. אני אישית השתמשתי בXP מ2001 ועד 2009, מXP X64 מ2006 עד 2009(במקביל) ובVISTA שנה ובWIN 7 מהPRE BETA, ורק דבר אחד לומר, 7 FTW!!! אפילו כביטא, ווינדוס 7 יותר יציב, יותר מהיר ויותר נוח מXP קל וחומר מVISTA, מתקן את כל הבאגים שקשורים לביצועים ופאקים אחרים של ויסטה, אז בינתיים למי שלא עבר לVISTA, אין טעם לעבור פשוט תשארו עם וחכו על ש7 יצא.

×
  • צור חדש...