תוכן ad112 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ad112

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    185
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי ad112

  1. לפי מה שאני הבנתי בחלק מהדגמים לא רק גרסת הקושחה מעורבת אלא גם תאריך יצור (אולי גם מקום יצור) ו-Serial Number, אז אולי אתה צריך לבדוק יותר מקושחה.

    תביעה? יש כ"כ הרבה אנשים שקנו כוננים שלהם ואני מניח שבין היתר גם חברות שקנו כוננים בהרבה יותר מאלפי שקלים, אבל תעשה מה שבא לך בעניין הזה.

    פיצויים אין אבל אם בעקבות עדכון קושחה המידע שלך נהפך ללא נגיש אז "כביכול" החברה מציעה שחזור מידע בחינם בחברת שחזור שהיא חברת-בת שלה, שזה גם עניין שמוטל בספק כי לא שמעתי על אף אחד שפנה לשם וכיצד התהליך עובד (אולי יש גם כמה וכמה הסתייגויות מהבחינה של איזה כונן כן יטופל ואיזה לא), וכמובן בגלל שזה לא בארץ אז זה יכול להיות אפילו עוד יותר בעייתי (באופן אישי/דרך חנות/דרך יבואן).

    עדכון יציב וחזק? אי אפשר לדעת מתי, אי אפשר להעריך וגם אי אפשר לנחש (הניחוש שלך יהיה טוב כמו שלי.) מה שכן העדכון הקודם היה גורם לבעיה בכוננים והעדכון החדש פותר את הבעיה המקורית וכמו כן גם את הקושחה הדפוקה (הקודמת). בינתיים הבנתי שהמצב השתפר אם כי עדיין בפורומים של נמחקות הודעות אשר מדברות על התמשכות הבעיה, ועדיין התמונה לא ברורה כ"כ (זה לא ידוע למשל באילו מקרים הבעיה נפתרה ובאילו לא, וגם לא ניתן לדעת אם עדכון הקושחה באמת יפתור את הבעיה - only time will tell).

    פיי...איזה סיפור יאללה...איזה באסה.

    אני מעדיף לחכות ולא לעדכן, יש דיבורים על הוצאת עדכון חדש או משהו שיהווה כפתרון של 1000% אחוז? הם עובדים על זה?

  2. איפה רשום לך שהוא Unreadable?

    על הכונן נמצאת מערכת ההפעלה?

    ad112, אכן דווחו בעיות לאחר עדכונים אך כל מה שניתן לעשות כרגע הוא לעדכן או לחכות ליום המוות הקרב ובא. יש לבדוק קודם כל אילו דגמים של כוננים ברשותך והאם לגביהם נמצאו תקלות לאחר עדכון הקושחה האחרון, כך לומדים מנסיונם של אחרים (לצערנו.) ברגע שתחליט לעדכן השלבים הם פשוטים - צורבים דיסק עם הקבצים המתאימים שמורידים מהאתר של (קובץ ISO), מפעילים את המחשב מחדש עם boot cd (כלומר שהמחשב מתייחס ישירות ל-CD ומפעיל מתוכו את התוכנה לעדכון קושחה) ומריצים את העדכון לפי ההוראות שמתקבלות. (כמובן שניתן לעשות זאת גם עם DOK או כל רכיב שניתן לעשות ממנו boot).

    מזאת אומרת לחכות ליום המוות הקרב ובא?

    מה כככה הלכו להם כמעט 2000 שקל? אין איזו תביעה נגדם? פיצויים? יש אנשים שלא יכולים להרשות כספית לעצמם כרגע לקנות כוננים כתחליף, מה עושים? מה התגובה של החברה? מתי יהיה עדכון יציב וחזק? אצלי לא היו בעיות בנתיים אבל לא עדכנתי, לפי התוכנה שבודקת SN יש לי כונן פגום אחד, אבל בפורומים הרבה אנשים רשמו שמת להם כונן למרות שהSN היה בסדר לפי התוכנת בדיקה שהם פרסמו.

  3. חבר'ה, אין לי זמן לעבור על כל העמודים, רק עכשיו גילתי על הבעיה, יש לי 2 כוננים של טרה ועוד 2 כוננים של 500.

    1. איך אני יודע אם הדגם שלי תקול?

    2. מה עליי לעשות?

    3. האם יש כבר עדכון מומלץ?

    4. האם יש דיווחים על כך שלאחר העדכון קושחה החומר בכונן נמחק? בגלל שאין לי אפשרות לגבות 3 טרה!!

×
  • צור חדש...