תוכן ran1809 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ran1809

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    779
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי ran1809

  1. יש לי מחשב של HP DV3-2150ej

    אני רוצה להריץ VM על המערכת אך כרגע אני רואה שהמעבד שלי לא פתוח לאופצייה הזו.

    הבנתי שצריך לשנות את זה ב ואני יודע להתעסק בו אך לא מצאתי את האפשרות והבנתי שהחברות לפעמים חוסמות חלק מהאפשרויות בפני שינוי של המשתמש.

    איך אני אוכל לשנות את זה שהמחשב שלי כן יוכל לעשות Virtualization

    תודה מראש

    רן

  2. OK אני אעשה את זה ואעדכן!

    תודה בנתיים

    ***************************************************************************

    עדכון

    ***************************************************************************

    גיליתי שרק כאשר שהמחשב מחובר לחשמל נוצר הרעש הסטטי מהרמקולים כאשר הוא מחוץ לחשמל שומעים מצויין.

    זה משנה את התמונה ?

  3. אז ככה אני מחבר את הנייד ל TV או למערכת ואני שומע מן רעש סטטי כזה, לפעמים זה עובר אבל רוב הזמן אני שומע את זה וזה ממש מפריע אי אפשר לראות סרט ובקיצור אי אפשר להעביר מהמחשב (אפשר אבל זה נשמע ממש רע).

    האם יש איזו דרך לטפל בזה? מתאם או משהוא?

    תודה רן

  4. תראה הייתה לי את הבעיה הזו (וכנראה זו לא בעייה) ושמתי לב שבמע' ההפעלה זה קורה, והסביר לי אחד שיודע מה הוא אומר שכאשר המחשב אומר לך להוציא אותו זה בסדר שהאור עדיין דולק אבל מע' ההפעלה מפסיקה לכתוב על הכונן משהוא כזה לא זוכר את הדברים המדוייקים!

    גם אני מאד חששתי אמרתי בסדר שמע' ההפעלה אמרה לי לנתק אבל אם עדיין יש תאורה - משמע שיש עדיין זרם ואם מנתקים סתם ככה זרם אמור להיגרם נזק, אז נתנו לי הסבר מספק ומאז אני רגוע.

  5. שלום מכר בקש ממני עזרה בקניית מחשב למשחקים פחות או יותר, עכשיו איפושהוא נתקלתי באמירה מסויימת שאמרה שעדיך מעבד כפול מאשר מרובע ליבות למשחקים.

    יש אמת בדבריי או שזה מופרך? (כמובן אין להתחשב בתקציב) עדיף מרובע או כפול??

    תודה רן

  6. ניטרתי טמפ' במצב יציב והכל בסדר ולא נראה לי כל כך שיש מה לנתר במאמץ כי המחשב מריץ כמה משחקים ואם זו הייתה הבעייה הוא היהב קורס כבר..!

    פשוט יש לו איזה בעייה עם דיסקים ספציפיים שאלה הרבה מאד אבל עדיין חלק כן וחלק לא..!

    אפילו שזה פורום חומרה הייתה לי הרגשה שאולי זה ווירוס מסויים אני מנסה לחשוב על הכל ועד שהצלחתי להתקין אנטי וירוס הוא לא נותן לי לעדכן אותו (כחלק מכמה בעיות במחשב).

    ועוד דבר נכנסתע ל ורציתי לשנות את המצב שהמחשב עולה קודם כל עם ה CD ומשום מה ואני יודע איך זה נראה לא מצאתי את האופצייה אבל אני חייב להגיד שלא התעמקתי אז אני ייבבדוק שוב אבל סתם כחלק מהתקלה המחשב עולה עם דיסק ושמתי שם דיסק והפעלתי תמחשב מחדש ואז שהגעתי לעלייה עם דיסק לחצתי איזה מקש כאילו שיפעיל אותו עם הדיסק ואז הוא שוב הפעיל את עצמו מחדש בלי שום סיבה..! שזו בעצם הבעייה המדוברת..!

    מה אתה אומר עכשיו?

    (אני יעלה מפרט מדוייק יותר מאוחר יותר, פרטים שאני זוכר זה לוח של , 512 או 1 ג'יגה, כרטיס של NVDIA ומעבד P4)

    תודה רן

  7. טוב אז ככה הלכתי לבדוק מחשב לחבר ויש לו כזו בעייה הוא נגיד מכניס דיסק של S.A יש לציין שהדיסק מקורי ונדבדק והוא תקין אז ככה הוא מכניס אותו עולה הפתיחה לוחצים התקנה המחשב מעכל שנייה ואז קורס ומפעיל את עצמו מחדש..!

    יש לציין שהמקרה חוזר בכל מיני וריאציות מסויימות עם דיסקים אבל יש דיסקים שעולים והכל בסדר..! חוץ מזה למחשב יש עוד כל מיני תגובות מוזרות ...!

    עכשיו אני מאד מתוסכל אם זה תוכנה או חומרה..!

    אמרתי אולי הספק כח אבל מה פעם עובד פעם לא..!

    ניטרתי טמפ' והכל במצה מצויין..!

    מה יכול להיות אני לא מצליח להבין??

    תודה רן

  8. טוב להרבה שאלות פה אין לי תשובות אבל לאם זה חושב או נחוץ..אז...בטוח שכן במחשב חלק בלתי נפרד זה האחריות כמה שזה נשמע דפוק כי במחשב חוץ מזכרונות, הארד דיסק וכונן אופטי הכל כל כך יקר שזה בעייה ואם אין את המחשב בארץ אז הרבה פעמים אין לו חלקי חילוף גם אם תרצה..אני לא מדבר כבר על אם הולך הלוח אם ועוד פריטים יקרים זה פשוט לזרוק אותו וזה בעייה..מה גם שמחשב אין מה לעשות בגלל הצפיפות שבו והעבודה במקומות לא שגרתיים יותר מועד להתחממות יתר הגורמת לקלקול חלקים..!!

    תראה כל מה שאמרתי נשמע רע אבל כל אחד והשיקולים שלו יש כאלה שיקחו את הריזיקה וייקנו אותו והמחיר יחפה על הקנייה ...אבל שוב זה שיקול איניבידואלי...בהצלחה..!

  9. מצטרף להמלצת kobx רק באמת תבדוק אם מותר לך להכניס אותו לבסיס כי בטוח שבין הבוקר לערב תצטרך להטעין אותו..!

    קח בחשבון שאם אתה בדרכים 3-3.5 שעות לא תחזיק לך את כל הנסיעה..!

  10. מדבקת ה GLARE אכן מורידה את איכות התמונה כי זה בכל זאת שקף על המסך מצד שני זה עולה כולה איזה 30 שקל ואפשר להוריד ולהחזיר את זה כככה שתקנה ומקסימום לא יתאים לך אז לא מתים..חחח..!

    הוא התכוון שהוא מתלבט אם לקנות מחשב "ביתי" כמו שאתה מציג פה או מחשב "עסקי" וההבדל הוא שעסקי הוא עם פחות פיצ'רים הוא לא יהיה מבריק מעוצב ויפה לא יהיה עם כל מיני כפתורי מולטימדיה מעוצבים אלא יותר שחור כזה או צבע אחיד לרוב מחומרים חזקים יותר וכשאתה מגיע לממש לו אחריות יש ייחס מועדף למחשב עסקי מלמחשב ביתי, זה בערך ההבדל..!

×
  • צור חדש...