תוכן A_MuMu - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

A_MuMu

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    175
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי A_MuMu

  1. כבודם - אני רואה שהתפתח פה דיון ער ואני מתנצל על התשובה המאוחרת אבל האתר לא עבד לי רוב היום..

    כמו שאמרתם לכל משתמש יש את ההעדפות שלו.

    אני לא מתכנת אבל אני גולש הרבה באתרים עמוסי טקסט ואני חושב שיהיה לי לא נוח לעבוד מול שולחן עבודה ב-1920 על מסך בגודל 32..

    אפילו מסך 27 ברזולוציה הזו נראה לי גדול מדי בגלל זה הסתכלתי על ה- 27 שנותן 2560.

    ההגיון שלי פשוט חשב שאם במחיר הזה אני יכול להנות גם מרזולוציות נוחות לגודל המסך (1920 על 24-23 זה סבבה) וגם גיימינג "היקפי" במשחקים שתומכים אז זה נשמע קצת יותר מוצלח ממסך גדול.

    אבל אחת הבעיות באמת היא שאין איפה לראות סביבות עבודה במסכים בגדלים האלו אז כל מה שאני יכול לעשות זה רק לנחש מה לדעתי יהיה לי עדיף ולהתייעץ פה.

  2. 32?

    בסופו של דבר מדובר על שדרוג רמת חיים או במילים אחרות: מותרות. הרי ברור שאני יכול להמשיך לעבוד עם 22" על 1680 אבל אני בעניין של לשדרג את סביבת העבודה שלי.

    השימושים שלי הם עבודה רגילה על מחשב ללא יותר מדי שימושים מיוחדים ומשחקים.

    בהתחלה חשבתי על גודל כי זו דרך המחשבה הרגילה - לרוב שדרוג של מסך מחשב או זה למשהו גדול יותר.

    העניין הוא כאמור שבתמחורים האלו זה לא כל כך עושה רושם שווה ובכל מה שקשור למחשוב (בשונה מטלויזיה) העלו פה כמה נקודות שמראות יתרונות אמיתיים לריבוי מסכים על פני גודל.

  3. שוב תודה לכם.

    לצערי 40" זה לא משהו שאני אוכל לשים ליד המחשב.

    בהתחשב שהמסך 27 שחשבתי עליו הוא ה- U2711 של דל שנמכר כרגע ב-3400, שלושה מסכים הם לא לגמרי מחוץ לתקציב כמו ה- IPS236V שעולה 1200 או הדל U2312HM ב-1000 (אמנם 23 אבל שלושה מסכים..)

    ראיתי גם גודל שלא הכרתי 23.6" שמתומחר לא רע אבל אני לא יודע מה הם שווים.

  4. תודה רבה על התשובה הרצינית. .

    סרטים זה לא בעיה - יש סלון בשביל זה.

    אני חושב שהבעיה העיקרית שלי עם ה-27" היא שקשה לי להצדיק לעצמי מסך 27" אחד בעלות כזו כשאפשר לקנות 3 מסכים שייתנו לי הרבה יותר שטח באותו מחיר..

    tmpusr אתה צודק לגמרי בנוגע לבעיה עם שני מסכים כאשר אף אחד מהם לא בדיוק מולך.

    שני מסכים אני אעמיד אחד רגיל מולי ואת השני בצד מאונך.

    אני חושב ששלושה מסכים זה בסדר כי המסך הראשי נמצא בדיוק מולך וממילא מירב העבודה תתבצע עליו ואז באמת למשחקים אתה מקבל משהו מטורף.

    רק שאני לא חושב שאני אוכל לשלב את המסך 22" הנוכחי בקונפיגורציה של 3 שזה קצת באסה אבל צפוי..

    קיצר - צריך לחשוב על זה..

  5. אהלן,

    TLDR: מנסיונכם - מה עדיף? 3400 ש"ח על מסך 27" ב-2560 או 2 מסכי 23" -24" ב-1920?

    גרסא ארוכה:

    יש לי כרגע מסך 22" 226BW שרץ על 1680x1050.

    אני מעוניין לשדרג את סביבת העבודה שלי ומסתכל על מסכים כרגע.

    עקרונית הסתכלתי בשלב הראשון על הדל U2711 בתור המסך העילאי.. עם רזולוציה של 2560x1440 והביקורות המוצלחות יצאתי מנקודת ההנחה שלא תהיה פה שאלה..

    הבעיה היא המחיר פרימיום שלו.. בעלות הזו אני יכול לקנות 3 מסכי 23" או שניים של 24" וביחד עם ה-22" לשים Eyefinitiy ולהשתמש בכולם ולשחק רק על 24" אחד..

    למישהו יש נסיון ועצה?

    תודה.

  6. אני חושב שצריך לעשות הפרדה. לדעתי זה ככה:

    יש משחק שמבהיל אותך. אלמנט ה- BOOO או בשפה מקצועית: "אלמנט פיצוץ שקית נייר מאחורי האוזן של מישהו שמרוכז בקריאת ספר" - doom3 למשל.

    יש משחק שמפחיד אותך ופה צריך יותר כמו שיהיה לו סיפור שמושך אותך פנימה ודברים שהם לא חלק ישיר של המשחק אבל מוסיפים לאווירה.

    מישהו דיבר על Undying ואני חושב גם . כבר בהתחלה יש את היכולת של הדמות לעבור למין "מבט רוחות" כזה ויש שלב די מוקדם שאתה מסתכל על תמונה שקשורה לסיפור ואם אתה עובר למבט המיוחד... הצטמררתי לגמרי...

  7. מה זאת אומרת ?

    הוא מחוייב לשלם לך את המשכורת המלאה על אותו חודש, ובדיוק בגלל זה הוא פשוט מוותר מראש על אנשים ש"יעלו לו הרבה יותר ממה שהם יתרמו"...

    גדול. היציאה הכי מטופשת ששמעתי בחיים שלי. צה"ל מוותר על מי שמקבל משכורת גבוהות..

    אז ככה, צה"ל לא משלם לך את הכסף. המעסיק שלך משלם את הכסף. והמעסיק שלך מקבל את הכסף עלייך מביטוח לאומי בתמורה לספח הצהוב שאתה מגיש. זו אחת הסיבות למיסים שאתה משלם. .

    מצד שני אני בטוח שלא מעט אנשים שמקבלים משכורות גבוהות ובכללם אני, אנשים מתקופת הבועה בהייטק, מנכל"ים וכאלה בוודאי ישמחו לדעת שצה"ל לא היה צריך לקרוא להם לאבט"ש כי הם "עלו לו יותר ממה שהם תרמו"... ולכן המילואים שהם עשו היו כנראה רק בדימיון שלהם..

    מה שכן לא מעט מעסיקים היום יעדיפו עובד שלא עושה מילואים על פני עובד שכן,הרבה יותר מאיך שזה היה בעבר.

  8. לא מבין תקטע של להינעל. אני מבין שדיון ינעל אם סוטים מהנושא או חורגים מהכללים אבל אם זה לא מעניין אותך למה אתה נכנס ומראה לכל העולם שאין לך מה לעשות כרגע?!

    לא משנה. אני לא מנהל את הפורום תעשו מה בא לכם.

    Harry -

    בחדר זה למתקדמים אני התכוונתי למצב שקורה שבו חדרי הופכים לחוג פנויים פנויות. לא מעט אנשים הולכים לשם לחפש משהו. הרעיון בבסיס הוא מעולה.

    א. זה מקום כמו כל מקום אחר שיש בו אנשים ולכן יש לך סיכוי טוב לפגוש בו מישהו שיעניין אותך

    ב. כבר יש לכם נושא משותף לדבר עליו (לאלו שהולכים לחדר יש נטייה לדבר על זה בלי הפסקה ובאריכות).

    ג. אתה רואה אנשים כשהם לא במיטבם ככה שאין לך הפתעות עצובות כמו שיכול לקרות אחרי שיורד האיפור ונעלמת חזיית ה- push up. מה גם שאנשים עושים פחות דאווינים כשהם מזיעים ומסריחים :)

    ד. אתה יכול להיות בטוח שאותו אדם מתאמן :)

    החיסרון הוא שיש מלא אנשים שחושבים ככה ואז שוב יש לך את אותו מצב של מועדונים. כמות גדולה של אנשים שמנסה לעשות רושם. קשה להתבלט במקום כזה, אפילו יותר ממועדון. במועדון אתה לפחות נראה במיטבך וגם אין סיכוי שיתפש לך שריר בניסיון להראות איזה כלי אתה...

  9. המפף. בזמן שכתבתי את הסאגה הזו הדיון קצת סטה.. אני אנסה להחזיר עטרה ליושנה :).

    א. ככה סתם בכללי... הבנאדם שאל שאלה. למה לרדת עליו שמה הוא כותב את זה בפורום מחשבים? זה פורום "כללי" למיטה ידעתי 99% מהפוסטים כאן לא קשורים למחשבים ועדיין אף אחד לא יורד עליהם כמו שפה.. האמנם חוסר ביטחון עצמי?!

    ב. באופן לא מפתיע בכלל הדבר הריאלי היחיד שנאמר פה נאמר על ידי הבחורה היחידה (נראה לי) שיש כאן, וגם ברק קבל ציון לשבח על אמירת דברים לעניין (אם כי בדרך מיוחדת :)). ושלא תבינו אותי לא נכון. אני לא חושב שמישהו כאן טיפש או סתם לא מבין. יש כאן לא מעט יציאות ילדותיות אבל זה מתבקש (די הבאת את זה על עצמך... :)).

    העניין הוא שכשאנחנו חושבים על איך להצליח עם נשים, רובנו חושבים על הדברים שהיו מרשימים אותנו אם היינו בחורות. ואז נכנס הגוף, הדאווין, הבגדים, הריבועים וכו'. אתה צריך להיות בחורה או להיכוות מספיק פעמים :) בשביל להבין שזה לא בדיוק ככה. אני אנסה להסביר בלי לחזור על דברים שנאמרו יותר מדי:

    - מראה חיצוני. נשים (בניגוד לנו) שמות פחות על מראה חיצוני ממה שאנחנו חושבים. אם היא מתלהבת מבראד פיט זה לא אומר שזה מה שהיא מחפשת בבנזוג. אבל! אתה כן צריך להשקיע. לא בבגדים עם חותמת אלא בבגדים שישבו עלייך טוב, גם למראה זרוק יש צורה מושקעת. הגוף פחות משחק. לכל אחת יש את הסטייה שלה אבל ככה זה כולנו. אין מראה שיפיל כל בחורה שדודה לרגלייך (אלא אם אתה ברמות של דוגמן על - ורובנו לא). ריח של זיעה גם כן לא יביא לך את ההצלחה, תסתרק. דברים בסיסיים  בסך הכל אבל אם אתה רוצה להבין תסתכל פעם איך אנחנו מתלבשים ואיך הן מתלבשות. אצלנו זה בעיקר מכנס בסבבה ועכשיו בוא נחפש חולצה נקייה או לפחות לא מלוכלכת מדי.. לחלק מהבחורות שאני מכיר יש חולצות שאני אפילו לא מבין איך לובשים...

    - ביטחון עצמי. זה בתכלס אמור להיות במקום הראשון. אתה יכול להיות קוף אבל עם בטחון עצמי ואתה תצליח. רוב הנשים נמשכות לזה. גבר עם בטחון עצמי משדר נינוחות, חוזק - דברים שסך הכל כולנו נמשכים אליהם. זה כמו לרצות להיות החבר של הבנאדם הכי מקובל חברתית. דברים כמו שפת גוף רגועה, למשוך תשומת לב בצורה אלגנטית (להכנס עם דלי בירה על הראש לא יילך), להראות כאדם שיודע מי הוא, מה הוא שווה, מה הוא רוצה ואיך להשיג את זה. ושים לב, אתה לא משדר את זה החוצה בצורה של "כולם תראו איזה ביטחון עצמי יש לי". זה משהו שאתה מקרין מבפנים כי פשוט יש לך אותו. תחשוב איך אתה יושב עם חברים שלך, על איך אתה מרגיש כלפי עצמך שאתה בסביבה המוגנת שלכם - זו ההרגשה.

    - שתוק. מסתוריות מושכת. תחשוב בהגיון, אתה צריך לעורר סקרנות ובמקום זה רובנו מנסים לעשות רושם על ידי דיבור בילתי פוסק ובקול רם בדרך כלל. הבחור היחיד שישב בשקט בתוך קבוצה של טווסים מקרקרים (וסליחה על הדימוי אבל זה אנחנו...) ימשוך תשומת לב מיידית. כשאתה מדבר דבר קצר ולעניין. זה ייתרון כי אם אתה שותק אתה יכול יותר לחשוב על המשפט הבא שלך ולהמנע מפאשלות בשידור חי.

    - החבר של "שתוק" תקשיב. כשמישהו מדבר איתך בדרך כלל אתה תחפש נקודות במילים שלו שתוכל להחיל על עצמך. ואז אתה מתחיל לדבר על עצמך במצב דומה. זה רע. סתום ותקשיב. שאל שאלות מנחות. תהיה יאיר לפיד, המנחה. אתה רוצה שהיא תצא משיחה איתך בהרגשה טובה. שהיא אדם מעניין ושהיא עניינה א ו ת ך.

    - "הקשה להשגה" שדר חוסר איכפתיות ברמה סבירה. זה ה"מניאק" המפורסם. נשים לא אוהבות מניאקים - חוץ מהטיפשות אבל אתה לא מחפש טיפשה. נשים, כמו כולנו, רוצות להשיג משהו שהם הרוויחו, משהו שהוא בעל ערך. אף אחד לא יתלהב מטיפוס על האוורסט אם הוא היה בגובה מטר. אף בחורה לא תרצה אותך אם היא תראה שאתה מוותר על עצמך ומוריד מערכך בשבילה. אתה היית מוכן להיות עם אדם כזה?! אתה צריך להראות עניין, אבל באותה מידה אתה צריך לתת לה להבין גם איך אתה רואה את הדברים; זה המשפט שצריך לרוץ לך בראש: "אני בחור מגניב ואיש שכיף להיות איתו, אני נותן לך את האפשרות לגלות שאני כזה ושלשנינו יהיה כיף ביחד, אבל אם אתה לא רוצה או משחקת משחקים אין לי זמן לבזבז עלייך כי יש אחרות שישמחו להכיר אותי".  ברגע שאתה מראה שאתה מוותר על עצמך בשבילה - אתה לא מעניין. אתה עלול להפוך לצעצוע או ל"ידיד" אבל לא יותר מזה.

    וזה ממש על קצה המזלג...

    ג. מבחן עצמי קצר (לא שלי) לביטחון עצמי:  צא  ל ב ד  לקניון הקרוב למקום מגורייך או למרכז החביב עלייך, התלבש יפה אבל לא בצורה קיצונית, וצא לדרך. כל בחורה שתחלוף על פנייך בסיור אתה צריך לעצור לשניה קלה, לחייך חיוך חביב ולהגיד: "שלום". זה הכל. זה נשמע קל. זה לא. זה גם יגלה לך את הטיפ הבא... משפט הפתיחה הטוב בעולם.

    ד. משפט הפתיחה הטוב בעולם: שלום.

    ה. צא מהבית. מה לעשות, רוב הנשים לא מסתובבות אצלך בדירה. לא חייב לצאת למועדונים וכאלה. למעשה בשלב ראשון עדיף שלא. זה שוק בשר ואתה מתחרה עם עוד 700 גברים אחרים. חדר פסול מאותה סיבה. זה למתקדמים :). צא למקומות שיהיו שם בחורות, שיהיו שם אנשים. תגדיל את המעגל החברתי שלך. מתמטיקה פשוטה - תכיר יותר אנשים => תכיר יותר בחורות. מ.ש.ל.

    זהו לבינתיים. היה לי עוד אבל שכחתי.

    תצליח.

  10. שלום, (זהירות ארוך :)

    לגבי השירות בצוללות - אני משוחד אבל אני אנסה להיות אובייקטיבי - השאלה היא מה אתה מחפש? מדובר על שירות מאוד יוקרתי ובעל יכולות השפעה רציניות בזירה אבל זה גם שרות מאוד תובעני.

    כמו שאמרו פה היציאות חרא, אתה סגור בגליל מתכת בלי הרבה מקום לברוח אליו (אם כי הדולפין היא ממש שדה פתוח ביחס לקודמות) התקלה הכי קטנה עלולה להפוך לסכנת חיים של ממש, יש נוהל שלם להורדת זבל ולהורדת מים בשירותים ויש חובה לחתום.

    מהצד השני אתה מהווה חלק מצוות מובחר באמת, שחייב להיות הומוגני לחלוטין כי פה אתה באמת  תלוי בכל אחד מהאנשים שאיתך. דיסטאנס כמעט ולא קיים כי פשוט אי אפשר. שירות בצוללות בארץ מתבסס יותר על איסוף מודיעין בעיתות של שלום ככה שתתרגל לזה שלא תוכל לדבר הרבה על מה שעשית. נושא הרובאי 02 שציינת לא רלוונטי. אתה משרת בצוללת. אתה באמת רוצה להפעיל נוהל יעד מבוצר בצוללת?

    תראה; שירות בצוללות נחשב לשירות כאחד מחלק מובחר של אנשים, אפוף סודיות ורצינות. הוא פחות מלא באקשן אבל אתה נחשף שם לדברים שרוב תושבי הארץ לא יודעים וסביר להניח שגם לא היו רוצים לדעת.

    דיברת על שלדג חובלים וטיס. יש פער עצום בין סוג השירות בצוללות לבין הדברים שציינת. שירות בצוללות לא דומה לשום דבר אחר.

    לפי דעתי, אתה צריך לשבת עם עצמך ולהחליט לאיזה כיוון אתה רוצה ללכת בצבא. נסה לדבר עם אנשים ששירתו באופציות השונות. תשאל אתה את השאלות שמענינות אותך - אל תתן להם לספר לך את מה שהם חושבים שאתה רוצה לדעת - אני בטוח שכולם פה ישמחו לעזור. תעשה חושבים, ותזכור שאתה עדיין נהנה מהאפשרות לבחור כי מדובר בשירות התנדבותי.

    לסיכום, מעריב פרסמו בזמנו כתבה מאוד מקיפה על הצוללות בארץ בכלל ועל הדולפין בפרט. אני בטוח שתמצא שם פרטים נוספים:

    http://www.nrg.co.il/online/archive/ART/687/845.html

    מה שלא תבחר, מה שלא תקבל בסוף - שרק תהנה ותשמור על עצמך ועלינו :)

    ועכשיו ב"קצרה" על צוללות בכללי :)

    החלוקה שרוב האנשים מכירים היום היא כזו:

    צוללות דיזל/חשמל = זבל ישן.

    צוללות אטומיות שמתחלקות לשתיים: צוללות טילים וציידות Hunter Killer.

    זו חלוקה מוטעית כי היא מתעלמת מהדור החדש של צוללות דיזל/חשמל אבל אני תיכף אתקן..

    צוללות טילים SSBN - הן צוללות ענק - לדוגמא הצוללת שכיכבה בסרט המרדף אחרי אוטובר האדום" קיימת באמת. היא צוללת מדגם טייפון והיא ענקית (למעשה היא מורכבת משתי צוללות מחוברות) ויש בה אפילו ג'אקוזי.

    לאמריקאים היו צוללות מדגם הוואי או אוהיו באותו סגנון. בזמן המלחמה הקרה התפקיד שלהם היה לצאת לים, להגיע ליעד - נניח נקודה באזור החוף המזרחי ולחכות שם. בצי הרוסי אגב כל "סיבוב" כזה היה לוקח 6 חודשים.  הן שקטות מאוד, איטיות בעלות יכולת תמרון עלובה והן הדבר הכי קרוב שיש לנשק יום הדין. כל צוללת כזו נושאת כמות (24 למשל) של טילים גרעיניים באליסטיים בעלי טווח עצום ומספר ראשי נפץ על כל טיל. בבוא הרגע (ה"מכה שנייה") הצוללת אמורה לעלות לירות את הטילים "מתחת לאף" של האוייב מה שישאיר לו מעט זמן לדאוג ליירוט או פינוי ולחזור לעולם בחורף גרעיני. 

    צוללות תקיפה מהירה SSN - דוגמא לצוללת כזו היא הלוס אנג'לס - הן מהירות, שקטות, יכולת תמרון גבוהה, בעלות יכולת תקיפת קרקע מצומצמת יחסית, צפופות מאוד (פועל יוצא של הצורך במהירות ותמרון). אלו צוללות בעלות סונאר משופר, מערכות מתקדמות מאוד וצוותים מובחרים. אלו צוללות שבפשטות התפקיד שלהן הוא לצוד את צוללות הטילים לפני שהן יספיקו להשמיד את העולם.

    סיום המלחמה הקרה צמצם את הצורך בצוללות כאלו וכיום רוב צוללת הטילים שנותרו פעילות עברות הסבה לצוללות תקיפת קרקע קונוונציונאלית (SSGN).

    צוללות הדיזל/חשמל: מקובל לחשוב שמדובר בכלים מיושנים ולו בגלל שצוללות כאלו כיכבו בעיקר בזמן מלחמת העולם השנייה. סתם לרקע - "קבוצות הזאבים" של הגרמנים שלטו בזמנו באטלנטי ולמעשה אם ההצלחה שלהן הייתה נמשכת עוד חודש אחד בלבד אנגליה הייתה נכנעת בגלל חוסר באספקה והעולם היה נראה אחרת לגמרי.

    לדיזל/חשמל יש יתרונות שבאים לידי ביטוי דווקא היום ובמיוחד בזירה המצומצמת שלנו. אין מקום להשוואות מול צוללות אמרקאיות או רוסיות מאחר ומדובר שם על זירה שונה לחלוטין.

    היתרון של צוללת אטומית הוא בטווח ויכולת השהיה מתחת למים שמוגבל רק באספקת האוכל (בצוללת אטומית החמצן והמים מיוצרים על ידי הכור). בזירה כמו שלנו אין ממש צורך בכזו יכולת. כמו כן אין צורך ביכולת שיגור 20 טילים באליסטיים בעלי ראש נפץ מתפצל.

    לעומת זאת צוללת דיזל/חשמל מהדור החדש מציגה יתרונות על פני צוללות אטומיות. המהירות ויכולת התמרון שופרו ולצוללת כזו יש יתרון אחד שעולה על כולם: שקט. מנוע חשמלי מרעיש פחות מכור גרעיני ובעולם הלוחמה התת ימית זה שווה להרבה דברים. היכולת הזו (מעבר ליכולות המובנות בכל צוללת) מאפשרות לצה"ל להשתמש בצוללת ככלי סיור/ריגול מתקדם, כלי להחדרת אנשי קומנדו לאזורים רגישים ועוד.

    ככה שעוד מוקדם להספיד את הדיזל/חשמל.

    אני אסיים את ההרצאה בנימה אישית: דובר פה, וגם אני הזכרתי את נושא "מועדון המכה השנייה" אני חייב לציין שהיכולת, אם קיימת, לא מעניינת אותי במיוחד מהסיבה הפשוטה ש"מכה שנייה" מרמזת שהפסדנו במכה הראשונה. את המתים לא מעניין מי ניצח בסוף.

  11. "האם רובוטים חולמים על כבשים אלקטרוניות?" (אסימוב).

    והנה my two cents כמו שאומרים...

    דבר ראשון אני אנסה להגדיר את השאלה כמו שאני הבנתי אותה:

    מה יקרה אם נאחד מוח של אדם ביחד עם מחשב.

    לצורך התשובה הראשונית נאמר ומדובר על מחשב ולא למערכת סייברקינטית כמו רובוט.

    בואו נניח שנוכל להוסיף כרטיס למחשב ליד הכרטיס קול שיהיה כרטיס מוח.

    בתור צעד ראשון הוא יצטרך מערכת הזנה מבוססת ביולוגי. אין בעיה. אם הכנסו גם מים למחשב אז מה הבעיה להוסיף גרבר של זלמן?

    מה שמוח האדם יוסיף למחשב לדעתי יהיה את המודעות העצמית על כל מה שנגרר ממנה. למחשב שלך תהיה אישיות שמבוססת על האישיות של המוח אותו הוא קיבל. הוא יחשוב לבד ויוכל להפעיל דברים באופן עצמאי על פי מה שתגדיר לו. הוא יוכל להבין אותך באותה רמה שאדם אחר יוכל להבין אותך.

    ההבדל היחיד יהיה הממשק בו תתקשרו.

    זה על רגל אחת.

    מצד שני, תלוי בתנאים ובצורה שבהם המוח יתממשק למחשב שלך, הוא יהיה מוגבל בצורות שלא כל כך ידועות לנו. חלק ניכר מהתחושות והדחפים שלנו

    מקורן בהורמונים שנשלחים מהמוח או בהוראה מהמוח לבלוטות שונות בגוף. בהתחשב בכך שמה שיהיה לנו במחשב זה רק המוח נקבל משהו מוגבל.

    כמו אדם שעבר פגיעה מוחית ברמה מסויימת.

    הוא עלול להיות להיות חסר רגישות, אדיש לכל דבר - שזה לא בהכרח שונה מהמחשבים בסרטים (המחשב של האנטרפרייז למשל).

    לדעתי מה שהמוח יוכל לתת למחשב זה את המודעות העצמית. את היכולות לומר "אני חושב - משמע אני קיים" אבל הוא לא יהיה מושלם כאדם.

    צרכיים אנושיים יהיו לו עדיין. צרכים אנושים בסיסיים הם הצורך בתקשורת, באינטרקציה חברתית. בעייה של שיעמום אולי. בקיצור הוא עלול

    לבלות את זמנו בצ'אטים ברשת. אולי הוא לא יגיב בכעס או ברגש לכתבות ב- ynet אבל הצורך יהיה שם עדיין.

    כמה אנשים אמרו שהם מקווים שזה לא יקרה כי זה לא הומני.

    נשאלת השאלה מה זה הומני? לתת לאדם עיוור לראות בעזרת מחשב זה הומני? לתת לאדם נכה רגליים מכניות שישלטו בעזרת המוח שלו זה הומני?

    ולתת לאדם מוגבל בצורה מוחלטת, בלי כל שליטה בגוף שלן - צמח אם תרצו - גוף "חדש" שיאפשר לו חופש בתנאים חדשים - כלומר בתור מחשב

    ברשת האינטרנט לדוגמא זה הומני?

    ונקודה אחרונה בנוגע לנשמה והמחשב האנושי. הנשמה האנושית היא אחד מהדברים החמקמקים ביותר למדע. אי אפשר להגדיר אותה, אי אפשר להוכיח

    את קיומה באמצעים אמפריים אבל ברור שהיא כאן. אבל אם נדבר על מודעות עצמית נגלה שזה מונח טיפה שונה וקיים אצל רוב צורות החיים המפותחות.

    כך שמבחינתי התשובה לשאלה האם נצליח לייצר מחשב בעל מודעות עצמית ("אני חושב משמע אני קיים") היא חיובית. לאן זה ייקח אותנו קשה לדעת מכיוון שאין לנו מושג איזו אישיות תהיה לאותו מחשב ולדורות שיבואו אחריו. האם למחשב בעל מודעות עצמית יהיה גם אופי משלו? האם נוכל לצרוב לתוכו חוקים שלא ישברו לעולם? איך נגיב לתסריט דומה שהוצג באנימטריקס בו המחשבים הוכיחו מודעות עצמית וביקשו עצמאות והכרה?

    זה נושא מצויין ויש הרבה מה לומר עליו אבל אני צריך ללכת עכשיו. אולי אני אוסיף עוד אחר כך.

  12. מה קשה? לכתוב בגוגל gigabyte או ללחוץ על לינק?

    זה ה GA-7VAXP:

    Northbridge : VIA KT400

    Southbridge : VIA 8235

    VIA 8X V-Link architecture (533MB/s)

    VIA VT6306 IEEE1394 controller

    Super I/O : ITE IT8705F

    Smart I/O : Winbond Smart@IO

    Promise PDC20276 ATA 133 RAID controller

    Raeltek 8100BL Ethernet 10/100Mb LAN controller

    AC97 Realtek ALC650 6-channel sound Chip

    Dual

    וזה ה GA-7VAX:

    Northbridge : VIA KT400

    Southbridge : VIA 8235

    VIA 8X V-Link architecture (533MB/s)

    Super I/O : ITE IT8705F

    Raeltek 8100BL Ethernet 10/100Mb LAN controller

    AC97 Realtek ALC650 6-channel sound Chip

    Dual

    ל- GA-7VAX אין FIREWIRE שהוא פחות מהיר מ USB2 אבל יותר נתמך כי הוא קיים יותר זמן בשוק.

    ל- GA-7VAXP יש RAID על הלוח. כמה זה טוב? אין לי שמץ של מושג. הרוב כאן אומרים שזה לא שווה הרבה.

    ומחקר מעמיק של שנים, עם זכוכיח מגדלת, מיקרוסקופ אלקטרוני, הבולשת הפדרלית ואבטיח עם מנגו מגלה שלשניהם יש אותו אותו כרטיס קול onboard.

    תודה ושלום.

  13. אתה מדבר על RXP. הייתה לו בעייה בגירסא הראשונה ויצאה לו גירסא 2. דרוש אותה ממוכר המחשבים שלך!

    ה AX למינהם (A,AX,AXP) חדשים מידי...

    לגבי ה AXP ו ה AX ההבדלים הם ה raid, firewire ועוד משהו. מעבר לכך זה אותו לוח - ההוראות שלהם זהות ואפילו הלוח פלסטיק שלהם זהה. פשוט ב AX לא מולחמים הדברים שיש ב AXP.

    הרשה לי להמליץ בפניך על האתרים המופלאים הבאים:

    http://tw.giga-byte.com/

    http://tw.giga-byte.com/products/7vaxp.htm

    http://tw.giga-byte.com/products/7vax.htm

    http://tw.giga-byte.com/products/7va.htm

    שנראה לי יכולים לענות לשאלתך בשניות.

×
  • צור חדש...