תוכן ftom2 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ftom2

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    225
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי ftom2

  1. הי,

    אני עוזר לחבר לבנות אתר לייעוץ משכנתאות.

    האתר הינו אתר פשוט בעברית עם בערך 4 דפים. רציתי לקבל המלצה באיזו מערכת ניהול תוכן כדאי להשתמש, כאשר השיקולים הם:

    1. תומך עברית (תפריטי הניהול בעברית)

    2. חבר שלי הוא ללא כל רקע במחשבים, כך שצריך שיהיה כמה שיותר קל ללמידה.

    3. חינמי

    4. ניתן לקיסטום (אני בונה את האתר מ -PSD שנבנה ע"י מעצב גראפי ולא מ - Template)

    תודה מראש לכל העוזרים.

  2. נתקעתי :-X

    אני בפרק 4, ביקרתי בכל הקברים של כוהני הלטאות וכרגע אני באחרון. אני נמצא בקבר שמאחורי מפל המים, הקבר אליו מגיעים עם פאטי. נכנסתי פנימה והגעתי לחדר שבו יש עמוד שאפשר לגלגל בשביל לקבל מפה. שברתי דלת אבן אחת, לחצתי על הכפתור, נפתחה דלת אבן אחרת, ירדתי במדרגות למטה והגעתי לחדר גדול מלא בלבה. מימיני יש אבן גדולה שאם מדלגים מעליה מגיעים לדלת סורגים אותה פתחתי ע"י יריית חץ בכפתור באמצע החדר. משמאלי יש אבני קוורץ ירוקות שמונעות ממני לעשות קסמים ומתחתם לבה. ממולי יש גשר הרמה מאבן מורם ובננו לבה. מה עכשיו?

    למי שלא הבין אפא אני, תסתכלו על המפה הזאת, אני בקבר השמאלי ביותר במפה (לא זה שמוקף בעיגול!):

    http://img65.imageshack.us/img65/2724/vlcsnap2009100923h26m21.jpg

    חיפשתי קצת בגוגל ומצאתי את זה - פה אני נמצא:

    http://i2.photobucket.com/albums/y24/touchmydog/screen1.jpg

    משיהו הציע באחד הת'רדים שמצאתי בגוגל לחזור אחורה וללחוץ שוב על הכפתור שפתח את הדלת לחדר לבה, אני מנסה את זה כרגע :xyxthumbs:

    טוב, הסתדרתי, זה עבד - לא חשבתי על זה אפילו לרגע :o

    איך הסתדרת? אני תקוע שם גם, פתחתי כל פעם דלת אחרת ע"י לחיצה על הסוויץ' אבל מצאתי רק 2 גלגלים לסובב, את השלישי אני רואה על המפה, אבל הדרך אליו חסומה עם דלת, הצלחת להרים אותה?

  3. לקפוץ אחורה?!

    ד"א - הטעינה לא תמיד שימושית, יש אויבים ממש מהירים (זאבים ועופות ים למשל) שמנצלים את השבריר שניה של הטעינה להתקפה ובכך מבטלים את הטעינה. זה שימושי נגד אויבים חזקים ואיטיים (למשל האנשי לטאה).

    לחיצה פעמיים על אחורה = קפיצה אחורה.

    גם מול אויבים זריזים יותר זה עובד טוב, פשוט צריך טיימינג - בדרך כלל הם רצים אליך ואז נעצרים במרחק קטן, צריך להתחיל לטעון את המכה כשהם מתקרבים כך שהיא תינתן בדיוק כשהם מגיעים לטווח, זה דורש טיפה אימון אבל יש כ"כ הרבה מהם במשחק כך שדי מהר אתה קולט את התזמון המדוייק.

    מכה אחת כזו הורגת את רוב היצורים החלשים מיד.

    לדעתי היא דווקא מאוד יעילה מול עופות ים מכיוון שהם תמיד קופצים אחורה והמכה הזו לוקחת אותך קדימה.

  4. אני עברתי דרך התת קרקעי - אם אני זוכר נכון יש אפילו OBSIDIAN לכרייה שממנו עושים את הנשקים הכי טובים במשחק. לי יש שיטה, כל פעם שאני נפגע יותר מ 80 אחוז אני חוזר אחורה למיטה הכי קרובה (כשיש אבני טלפורטציה זה ממש פשוט) ויושן יום, ככה אני נרפא לא ומכיוון שאין משמעות במשחק למעבר הזמן אני חוסך שיקויים.

    איך משתמשים ב - OBSIDIAN? הנפחים מבקשים רק ORE ?!

    לא מבין איך מישהו אמר שהוא סיים את המשחק בשבוע. אני רק בהתחלה של הפרק השני אחרי שבוע ובקושי גיליתי שמינית מהאי.

    שאלה :

    איך מגיעים למקדש המזרחי? יש שם שתי אפשרויות שעוברים דרך מנהרות תת קרקעיות ובשניים יש את GHOULS האלה שהם די קשים להריגה..מישהו הגיע לזה?

    אני עשיתי כמה משימות אחרות עד שהתחזקתי מספיק ואז חזרתי לשם והרגתי אותם די בקלות. בכל מקרה אני חושב שאפשר לעקוף מסביב להרים.

    למישהו יש מושג איך יוצרים Bastard Sword???

    אני אוסף מספיק ORE ומבקש מהנפח שייתן לי תבנית של חרב ממזרית אבל כשאני ניגש לאש מופיע לי רק תבניות של חרב רגילה ודו ידנית?! :pissed:[br]

    ^^^ מישהו הצליח ליצור BASTARD SWORD?

  5. למישהו יש מושג איך יוצרים Bastard Sword???

    אני אוסף מספיק ORE ומבקש מהנפח שייתן לי תבנית של חרב ממזרית אבל כשאני ניגש לאש מופיע לי רק תבניות של חרב רגילה ודו ידנית?! :pissed:[br]פורסם בתאריך: 25.10.2009 בשעה 11:30:51


    עוד כמה טיפים:

    1. אל תמכרו\תאכלו אף צמח שאתם מוצאים, צריך את כולם בשביל ליצור שיקויים חזקים.

    2. אותו כנ"ל לגבי אבנים יקרות, הם ישמשו אתכם בשביל ליצור טבעות ומחחרוזות.

    3. 3 צמחים שאני מכיר שכדאי מאוד לשמור : Pixie hat,Ogre root,Heroes crown הם משמשים ליצירת שיקויים חשזקים שמעלים Dex,Str,Life

    4. די ברור, אבל בכל זאת: תחקרו כל חור וכל פינה, רק ככה תמצאו את הדברים הנדירים.

    5. תעלו את פריצת מנעולים לרמה גבוהה, די מהר תגיעו לתיבות קשות שמכילות דברים טובים (לחילופין אפשר לאגור הרבה pick locks scrolls).

    6. אני לא משתמש בכלל ב - Gut animals, לדעתי די מיותר וחבל ללמוד אותו.

    בהתחלה הייתי קצת מתוסכל מהמשחק אבל המשכתי ועכשיו ממש נכנסתי אליו ואני נהנה מכל רגע.

  6. 1. the java script code is not sent to the servlet, it only affects whats going on in the jsp itself, same way it does on a regular HTTP page.

    2. when you submit only one form, then only the information in this form will be sent in the rerquest and not the entire page.

    3. i'm not sure i got your meaning. you only define an input tag with 'type=submit'. you tell the submit what to activate in the form tag - action='/HelloWorldServlet' and in the servlet you can tell him to send the response to a page of your choice.

    4. no. even via a GET request, the information is not transferred in the header, the header holds general information, such as the type of the message (text/html or mime type etc.)

    5. yes. the jsp is not related to a certain servlet, you can even decide that one jsp will call another without any servlet involvement. you can treat the jsp as an ordinary HTML page.

    6. the <form> tag has an 'action' attribute that tells the jsp what servlet (or other jsp) to call when the submit button is pressed

    7. there are ways to parse a complete HTML page as an xml, but in general , the html is not sent to the servlet, only the parameters you define are sent. i.e.: <input type="text" name="id">, when you press the submit, the request will contain a parmeter called "id". the name of each "input" will bew sent as the 'key' and the value of the field will be the 'value'. so in the servlet you do: request.getParameter(id") and you'll get the value.

    8. it depends wher you direct your servlet. if you don't give it any direction, it will open a new http page. if you send a response (and not use reponse.getWriter.writeprintln()) the data will be store in a reponse object (which you can access in the jsp) or you can store it in the session (if you want it to be saved through the all session and not just for the specific request)

    9. i'm not sure i got your meaning. if you have other classes on the server and you want to acces them from the servlet then ,yes it is possible.you can also call a web service from the servlet. in general' the servlet 'lives' inside the server so you can call any code you have on the server.

    from your questions i see you have a problem in understanding the basics of servlets and jsp's. i recommend you alittle bit and learn more of the subject before continuing any further. tru the sun tutorials, they are very good.

  7. אני לא כ"כ מבין מה אתם מסתבכים, אם מדובר במשתנה פרימיטיבי (int,double וכדו'), תגדיר אותו כמשתנה מחלקה, ולא משתנה מקומי ואז כל הפונקציות מכירות אותו ואתה יכול לשנות לו את הערך ישירות בכל מקום בתוכנית.

    class test {

    int i=1;

    public void meth() {
    i+=1;
    }

    public static void main(String[] args) {

    meth();
    System.out.println(i);

    }

    }

    אם מדובר באובייקט, אז אין שום בעיה כי ג'אווה מעבירה אותו byRef (כמו פוינטרים ב-C), ולכן כל שינוי שתעשה בפונקציה ישפיע על המשתנה עצמו.

  8. שלום, אני מעוניין למכור את המחשב שלי ורציתי לדעת כמה לדעתכם הוא שווה:

    intel 2 dual 2.8

    8600GT 256 MB חדש לגמרי

    2 צורבי של LG

    זיכרון 1GB KINGSTON

    ספק ג'נרי 500W

    מארז פשוט עם 2 יציאות מקדימה

    כרטיס רשת

    כרטיס קול מובנה

    HD sata 80GB

    מקווה שלא שכחתי כלום, ותודה מראש לעונים :hi:

×
  • צור חדש...