תוכן okfir - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

okfir

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    56
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי okfir

  1. טוב, הצלחתי פחות או יותר להעלות את המערכת על המסך אבל באמצעות כבל HDMI ולא באמצעות DP שמעביר טוב יותר 

    המערכת זיהתה את הכוננים לאחר ששיניתי את הCSM לENABLED ולUEFI AND LEGACY OPROM, האם זה משהו מומלץ? אני לא הכי חזק בכל מה שקשור לBIOS.

    האם מישהו מכיר איזו הגדרה שתעזור עם העניין של הכבל והמסך?

     

    עידכון לאחר מספר דקות, כמו ש @yoavke הציע, עישיתי עידכון גרסה לביוס בשלבים, התחלתי עם גרסה ישנה יותר ולאחר שראיתי שהרוב עובד עידכנתי לגירסה מאוחרת יותר שכרגע איתה הכל עובד(KNOCK ON WOOD)

    בכל מקרה, תודה לכל מי שעזר.

     

    שאלה אחרונה מכיוון שאני די בקריזה על היחס שקיבלתי בחנות, האם יש טעם לפנות בשירות לקוחות במכתב תלונה על היחס, האם בדרך כלל דברים כאלה מגיעים למעלה? אני לא מחפש פיטורים או ענישה חס וחלילה אבל יישור קו בכל מה שנוגע לשירות לקוחות (ואני מדבר על אחת הרשתות הגדולות בארץ). אני לא מתכוון להתלונן באחת הרשתות החברתיות שלהם מכיוון שאני לא רוצה לפגוע ברשת או בעובד כלשהוא, מעדיף כרגע שיסגר מאחורי הקלעים.

  2. תודה על התגובות

    @yoavkeכל מי שמצויין בקישור כבר נעשה ללא פתרון, וכמו שרשמתי העידכון נעשה מגירסה רישמית ובמלואו, לא היו נפילות חשמל ובסיום העידכון המחשב עשה איתחול ולא עלה יותר, האם יהיה עדיף לפנות ישירות ליבואן ולוותר על השירות של החנות? אני מציין שוב פעם שמדובר ברשת מאוד ידועה ומצליחה.

    @none77נעשה איפוס ביום גם בהוצאת הסוללה וגם עם הג'אמפר, לא שינה כלום

    לגבי הכרטיס מסך, כמו שרשמתי, לא יוצא תדר למסך אבל כן יוצא למסך HD, בחיבור למסך הנורה הלבנה  (VGA) על לוח האם נשארת דלוקה ויש ארבעה צפצופים, מה שמוזר זה שאם הדלקתי את המחשב עם מסך הHD ונכנסתי לביוס אני יכול להעביר את הכבל ממסך הHD למסך ה4K ותהיה תמונה עליו והוא יעבוד עד שאעשה ריסטרט.

     

  3. היי, זקוק לעזרה עם לוח אם שמשום מה הפסיק לעבוד, לוח האם הוא STRIX -F GAMING

    הבעיה התחילה כשעשיתי עדכון לביוס (לפני שמישהו קופץ מדובר בעדכון רשמי של ולא גרסת ביטא) לאחר העידכון המחשב עשה ריסט ולא עלה יותר

    אני ארשום את הבעיות שאני שם לב אליהן:

    וידאו לא יוצא למסך רק למסך HD, נבדק גם עם מספר כבלים וDP

    בהפעלת המחשב יש ארבעה צפצופים

    בחיבור למסך HD המחשב עובר אוטומטית לביוס ולא ממשיך הלאה, לא מזהה כונן עם מערכת הפעלה גם בתוך הביוס (לא יודע לגבי מסך , אין תמונה)

    זכרונות נבדקו אחד אחד בהעלאת המחשב, אין בעיית , כרטיס מסך פורק והיה ניסיון להעלות את המחשב עם החיבור המובנה, לא עזר.

    מפרט בכלליות, R9 3900X, GTX 1080, 32 GIG RAM

    המחשב כבר חזר ממעבדה מוכרת לצורך בדיקה וניצול אחריות על החלק, כרגע לא אעלה את שמה מכיוון שלא נעשה שם כלום עם גישת נו נו נו, אל תעדכן יותר את הביוס בלי רשות

  4. שלום,

    סיימתי להרכיב מחשב חדש, במחשב יש שלושה מאווררים, שניים קדמיים ואחד אחורי, לוח האם שרכשתי הוא ROG X570-F ויש בו רק שני חיבורי CHASSIS, אחד בחלק האחורי ואחד בתחתון

    האם זה קריטי לחבר כל אחד מהמאווררים לחיבור CHASSIS או שאפשר לחבר לנקודת M2 או PUMP? תוכנת הAI SUITE III לא מזהה את המאוורר השלישי בתור מאוורר סטנדרטי אלא על פי החיבור שאליו הוא מחובר ובשל כך אין שליטה של התוכנה כמו לשאר המאווררים, האם מומלץ להשאר בקונפיגורציה כזו או לקנות מפצל למאווררים ולחבר שניים מהם לאותה הכניסה?

     

×
  • צור חדש...