תוכן sizipus - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

sizipus

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    36
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי sizipus

  1. הוא עובד, אבל עם מעבד I7 920 שצורך הרבה יחסית זה די גבולי לדעתי.

    עם E8400 למשל אין שום בעיה.

    GTX 295 לא מומלץ בכלל, אני ממליץ לא לרכוש מפרט לפי הכתבה הזאת.

    אז בעצם עם ספק 600W איכותי אפשר להריץ קונפיגורציה של GTX295 ו i920 ?

    לגבי ה GTX 295 ,אני מתאר לעצמי שהוא לא מצדיק את המחיר שלו , אבל אם מישהו יבקש ממני להרכיב לו מפרט שמבוסס על הכרטיס הזה חשוב לי לדעת איזה ספק מתאים למערכת כזו , שלא מיועדת ל CF או , בלי חריגות מיותרות כלפי מעלה/מטה שבד"כ באות לידי ביטוי במחיר/בטיחות של הרכיבים בהתאמה .

  2. משהו קטן טיפה לא ברור לי...

    בדף הראשי פרסמו מפרטים מומלצים . במפרט גיימרים עד 7500 ש"ח שמכיל כרטיס gtx 295 , כללו ספק 525W של אנרמקס , בעוד שבאתר הרשמי של רשמו שהכרטיס דורש ספק מינימלי של 680W .

    מישהו יכול לאשר שה gtx 295 אכן עובד על ספק של ~500W עם ניצולת 80plus ? או שאולי זו טעות בהרכבת המפרט שפורסם ...?

  3. טוב, לא יזיק לנסות....

    אז ככה, אני מחפש כבר 4-5 שנים משחק ישן שהיה לי פעם. אני מאמין שהוא נוצר בשנות ה-90 המוקדמות. זה המשחק 3D הראשון שאני זוכר בצבע (או שאולי הוא יצא אחרי LHX???) בכל מקרה, אני זכר די מעט:

    התצוגה היא מבחוץ לכלי דמוי אופנוע (עתידני) /אפשר לעבור בין מבטים. העולמות הלכו וגדלו עם כל שלב, והיו סוג של מבוך שהיה צריך לנווט בו. אני זוכר שהיה צריך להשמיד "אופנועי" אוייב ולמצוא משהו בשביל לסיים כל שלב. אני זוכר גם במעומעם את השלב שבו נתקעתי כשלא הצלחתי למצוא את היציאה/חפץ/WHATEVER.

    אם למישהו יש איזשהו מושג קלוש על מה אני מדבר, אני אהיה אסיר תודה!

    [אם זה עוזר מבחינת תקופה, משחקים אחרים שהיו מותקנים על אותו 286 עם הארדיסק של 10MB (הייתי הראשון בשכונה עם הארדיסק! ;D) הם titus the fox, blues brotehrs, lamborghini . יש גם אחרים שאני זוכר על אותו מחשב, אבל אולי מתקופה יותר מאוחרת כמו elite plus, רצח במיאמי, אבודים בזמן וכדומה)

    אני חושב שאתה מתכוון ל terminal velocity אבל אני לא בטוח...

    לגבי אש חיה באינתיפאדה - מתחיל באריאל שרון עבור זורקי בקבוקי תבערה וכשאתה משחק את כהנא מותר אש חיה על כולם .

    משחקי נוסטלגיה נוספים , למרות שאת הרוב כבר הזכירו - האורח השביעי ! המשחק הראשון שיצא על דיסק . קירנדיה . סדרת קינג קווסט . מישהו זוכר את bart Vs. space mutants? מורטאל קומבאט הראשון ? המוזג - tapper , פופקורן , סוחר הים , paperboy , חזרה לעתיד 2 , test drive הראשון , דייב 2 (עם הרובה), מריו (בעיקר הראשון והרביעי) , סוניק (בעיקר השניים הראשונים) ולמרות שכבר הזכירו אותם - שלושת הגדולים שאני נזכר בהם כשמדברים על נוסטלגיה הם :גולדן אקס , dune 2 וסטריט פייטר .

  4. מצטער שלא עדכנתי , לא הייתי בסביבה בזמן האחרון . בכל מקרה , אייבורי לא חזרו אלי אבל הבנתי שמישהו אחר מדבר איתם . מצד שני , דיברתי עם ספק המחשוב של מקום העבודה שלי וגם שם החדשות לא משהו , הם דיברו על 1120 ליחידה וזה לא עוזר במיוחד .

    בנתיים נראה לי שגיבור הם ההצעה הטובה ביותר , אחריה (למרות הכל ) skypc , אלא אם כן RMS מוכרים לנו BOX עם אחריות לכל החיים ...וכמובן , TMS עוד יכולים להפתיע .

  5. רגע יש לי רעיון קטן,

    אני עובד בארגון די גדול...ויש להם מחלקת רכש מחשבים.

    אני אשאל דרכם מי הספק שלהם ואציע לספק הזה את הרכישה המדוברת.

    עד כמה שאני מבין מדובר ב- E6750 BOX למחיר של פחות מ-1000 ש"ח ?

    רק אמרו לי כמה משתתפים יש עד עכשיו ?

    תודה.

    קודם כל זה רעיון לא רע בכלל .

    אכן מדובר בe6750 בפחות מ1000 ש"ח , BOx ועם אחריות לכל החיים .

    כרגע , לפי ספירה לא רשמית יש 42 רוכשים בפוטנציה .

    תעדכן מה קורה .

  6. אנשים פה נסחפו לגמרי ....

    800-900 על E6750 ? אפילו הE6430 מתומחר ביותר .

    לא צריך להיות חזירים . אם המחיר של המעבד יהיה נמוך מ1000 ש"ח עם אחריות לכל החיים זו עדיין קניה מצויינת . קחו בחשבון שהחנות הזולה ביותר מוכרת את המעבד ב1089 ש"ח אז אל תהיו מצחיקים לחשוב שיתנו לכם עוד 15%-20% הנחה על המחיר הזול ביותר וזה ממש לא משנה מאיזה חנות כי אף חנות לא תמכור לכם במחירי הפסד או מתחת לאחוז רווח מסויים . מי שמנסה לתמחר את המעבד לפי 186 דולר כפול שער הדולר טועה כי מדובר במחיר לאלף חתיכות שהוא בהנחה ואני בפסק מי באמת קונה כמות כזו (חוץ מאייבורי וKSP - אולי ) , זה לא המחיר שהיבואן מוכר להם - כי גם הוא רוצה להרוויח , עזבו ששכחתם להכניס מכס בשיעור של 15.5% , עוד לא דיברנו על משלוח , עלויות אחזקת העסק (שכירות , ארנונה , חשבונות , משכורות , ביטוח לאומי , מס הכנסה ) אז מצד אחד אנחנו צריכים לשאוף למחיר הטוב ביותר , אבל מצד שני - צריך להיות ריאליים !!!

    ריאלים פירושו קרוב מאוד ל1000 ש"ח מלמעלה או מלמטה , אבל מי שחושב שהוא יקבל את המעבד הזה ב 800-900 ש"ח חי במזה סרט .

    ועוד דבר ,

    הייתה כאן הצעה שהאתר יקצה שטח פרסום לחנות שמוכנה להוריד במחיר . אני לא רואה שום סיבה למה הנהלת האתר צריכה לסבסד את מחיר הקנייה הזו למשתמשים על חשבון שטח פרסום שבמצב רגיל משמש לה מקור הכנסה .

    שורה תחתונה -

    מי שמעוניין במעבד הזה - שיתחיל להפנים שפחות מ970 ש"ח (במקרה הטוב) זה לא יעלה לו . מצד שני , מי שמחפש לעשות עסקה טובה במחיר שוק שנמוך ב7% מההצעה הזולה ביותר ברשת בקנייה לא קבוצתית - הגיע למקום הנכון . לדעתי צריך לדבר עם אייבורי ועם KSP ואם לא תתקבל הצעה טובה יותר אז לבחון את שתי ההצעות של RSM ו Skypc ואם לא אז באמת איש איש ומעבדו ...

  7. אני חושב שאנחנו צריכים לחכות ורוב האנשים מעוניינים לקנות בפחות מ-1000 ש"ח

    הרי זאת המטרה שלנו כקניה קבוצתית להשיג את המחיר הכי זול בארץ.

    ואני לא חושב שצריך לעשות רשימה חדשה בגלל שאתה מוכן לשלם ב-1000 שקל.

    אני נשאר עם המחיר 900 ש"ח (+-) אני בטוח שנוכל להשיגו במחיר הזה.

    לא אמרתי שלא צריך לחכות . חוץ מזה , העובדה שלי אישית ההצעה הזו מתאימה (בטח יותר מזו של skypc ) לא אומרת כלום כי סביר להניח שאני לבד לא אקבל את המחיר הזה אצל הבחור וגם אף אחד אחר לא לצורך העניין כל זמן שהקנייה לא תהיה קבוצתית ומעל סדר גודל מסויים . זה לא משנה את העובדה שבכל מקרה ברגע שתתקבל איזו שהיא הצעה סופית שהיא ההצעה הנמוכה ביותר - נצטרך לעשות רשימה חדשה כדי לבדוק מי באמת מוכן לקנות ומי סתם מברבר . קח בחשבון שהרשימה שאתה עשית מדברת על מחיר של 900+- ומי שרשום הסכים לשלם את המחיר הזה , לא יותר . בגלל זה , גם אם מתקבלת הצעה שהיא הנמוכה ביותר אתה מוכרח לשאול אנשים אם הם מוכנים לחרוג מהמחיר שהם התחייבו עליו .

    דבר אחרון ,

    אני גם חושב שאפשר בכיף לרדת מ 1000 ש"ח כי כמו שאמרתי , אם RSM שהם כנראה חנות עם היקף מכירות קטן מזה של skypc/אייבורי/KSP היו מוכנים למכור ב 1020 , על אחת כמה וכמה חברות כמו אלה שציינתי יכולות להוריד עוד במחיר . זה רק שם את "ההנחה" של skypc בפרופורציה .

  8. או.קיי.

    אז קודם כל , מתברר שיש עוד חנויות מחשבים חוץ מסקיי פי.סי .

    ולדעתי המחיר הזה , בשילוב העובדה שבעל החנות פנה מיוזמתו כדי לקדם את המכירה משחקת לטובתו .

    אני לא שמעתי בחיים על RSM מחשבים שהם בוודאי קטנים יותר מסקיי פי.סי. ואם הם מוכנים להציע מחיר של 1020 אז אפשר רק לתמוה למה סקיי לא היו מוכנים לרדת למחיר כזה . אני באופן אישי מוכן לקנות במחיר הזה , אבל יש כאן כמה חבר'ה שהצהירו שהגבול העליון שלהם הוא 1000 ש"ח אז צריך לעשות רשימה חדשה ולראות מי מוכן לשלם את הסכום הזה עבור המעבד . מה שמעניין אותי כרגע הוא מה אורך האחריות ומה סוג האריזה .

    יחד עם זאת , כמובן שאם תהיינה הצעות טובות יותר צריך לשקול אותן .

    מי מעדכן את הרשימה החדשה ?

  9. לי אין מה לעשות עם המעבד הנוכחי ולכן אני לא קונה חדש..

    אבל אני ממליץ לכם לדבר ישירות עם הספק,

    עבור 30 יש סיכוי שהוא יסכים למכור לכם ולא תצטרכו לשלם לחנות "בדרך"...

    המחשבה שלך היא נכונה אבל nemesis צודק . סביר להניח שלא מהיבואן תבוא הישועה . בכל מקרה פניתי גם לצ'יפ שמציעים אחריות לכל החיים וכרגע מוכרים ב 1157 אבל מה שיפה זה שיש להם נישה של מכירות קבוצתיות אז אולי יש מצב שהם יסכימו להתגמש במחיר . הם מציינים בעצמם שהמחיר בקניה קבוצתית תלוי במספר הקונים . בכל מקרה , הפניה שלי ל אייבורי , KSP וצ'יפ בשלב הזה היא במיילים ולא טלפונית . אם אני לא אקבל תשובה עד מחר אחה"צ אני אשקול לצלצל אליהם אבל אם יש מישהו שלא בתקופת בחינות כרגע ויש לו כח לכאב ראש הזה במקומי - מוזמן . [br]פורסם בתאריך: 22.07.2007 בשעה 19:28:49


    תשמע ,

    כל הדברים שאתה אומר הם נכונים . סה"כ ההחלטה הזו מושפעת מלא מעט אילוצים שצריך להתחשב בהם . מחיר , אחריות , משלוח , שירות . KSP מתחייבת למחיר הנמוך ביותר , אבל ידוע שהשירות והאחריות שלהם בעייתיים . אייבורי מתחייבת להשוות את המחיר - אבל גם עליהם יש סיפורי אחריות (למרות שאני אישית לא נתקלתי איתם ב 4 מערכות שונות ) מצד שני - על השתיים האלה אתה חוסך במשלוח כי הן ואפשר לאסוף עצמאית בלי לקחת את הסיכון שמשהו יידפק בדרך .

    אתה גם צודק שלא כולם יודעים להרכיב לבד וכנראה ירצו להרכיב הכל במקום אחד עם אחריות מוכרת אבל אם זה מה שהם מתכננים אז כל העסק יעלה להם משמעותית יקר יותר מאשר אם הם יקנו בחלקים אלא אם כן אם קונים , שוב באייבורי או KSP , שעל נושא האחריות והשירות שלהם כבר דיברנו . בקיצור , לא קל ....

    ולגבי ארה"ב , צודק. המחיר נמוך משמעותית וסביר להניח ששום דבר חריג לא יקרה לו בדרך באופן שידרוש מימוש של האחריות אבל רק תחשוב לרגע...אתה מדבר על מעבד שקנית באופן קמעונאי שמחירו גבוה ממחירו הסיטונאי וזה עדיין יוצא לך זול משמעותית מהמחיר בארץ . המוצר אגב עם אחריות לכל החיים (בארה"ב) אז המחיר ששילמת לכאורה כולל אחריות . אני מתאר לעצמי שגם לא קנית במקום הזול ביותר כי לפעמים המשלוח בארה"ב לא שווה את ההפרש בין החנויות במחיר אבל בכל זאת אחרי שאתה עושה את החשבון הזה , ונגיד שקיזזנו מכס של 15.5% שגובים על חלקי מחשב , ומשלוח -שליבואנים עולה גרושים , אתה עדיין חושב שב968 ש"ח לא מרוויחים עלינו ? אז למה להתעקש על 100 ש"ח אקסטרא ?

    חוץ מזה , מדובר פה בתשלום מזומן . זה לבד שווה הנחה של 3.5% שחברת האשראי הייתה גובה מהם עבור הקניה . יש חברות שמציעות גם 5% הנחה למחיר מזומן . סה"כ הדרישה המקורית ל 968 לא הייתה מוגזמת - ואני מתאר לעצמי שאם הם היו יורדים אפילו ל1050 ש"ח אף אחד לא היה מעקם פרצוף אבל 11 ש"ח ? נו באמת ...

  10. "החבר'ה" לא הציעו KSP . אני הצעתי לחשוב עליהם . ולדעתי אם אתה קונה רכיבים בודדים הסיכון שלך לתקלות נמוך יותר כי אתה אף פעם לא יודע מי מבצע לך את ההרכבה של מפרט מלא ומה שחשוב יותר - באילו רכיבים הוא "חסך" לך ...

    מצד שני , אם אתה קונה בנפרד מעבד של חברה מוכרת , לוח אם של חברה מוכרת , ספק כח של חברה מוכרת , זכרונות של חברה מוכרת וכו' וכו' אתה יודע שלמרות הכל - יש אבא ואמא לחלק שקנית . אגב , אני באופן אישי חושב שמי שלא מתכנן לקנות מחשב שלם - עדיף שיקנה בחנויות שונות שמציעות את המחיר/שירות הטובים ביותר . ככה אתה לא מפזר את הביצים שלך בסל אחד , הרי ברור לך שחברה שמתנערת מאחריות על רכיב בודד כנראה תתנער מאחריות על כל הרכיבים . סטטיסטית -כשאתה קונה מכמה חברות , הסיכוי הזה קטן .

    אגב , כל מי שמתככנן OC בכל מקרה מעבד אחריות אז זה לא ממש משנה מאיפה הוא קונה . מצד שני , מי שמתכנן לעבוד בלי OC כדאי לו לשים לב קצת יותר לעניין הזה , אם כי לא חסרים סיפורים גם על חנויות מחשבים שנחשבות אמינות שהתנערו מאחריות .

    שורה תחתונה -

    שכל אחד יעשה את השיקולים שלו לגבי המחיר/שירות/אחריות .

    לי באופן אישי חשוב כרגע המחיר ומכיוון שאני סומך על אינטל שאם הם מייפים את הכוח של היבואן לתת אחריות לכל החיים - אז כנראה שהם יודעים למה , אז אני מוכן לקחת את הריזיקה שלי לפחות לשש שנים גם עם חנויות כגון אייבורי ו KSP במיוחד אם אני לא מתכנן .

    אגב , אם אתה מתכנן להביא את המעבד מארה"ב - אתה גם מוותר על האחריות .

  11. אז ככה ...

    שלחתי מיילים לאייבורי ולKSP . מסקרנת אותי מה תהיה התשובה שלהם .

    לגבי האחריות - שווה לבדוק . אני יודע שדווקא במקרה הזה סקיי פי.סי. מתחייבים לאחריות לכל החיים . בכל מקרה , אם ההבדלים בין החברות יהיו לא משמעותיים אני מציע ללכת לזו שנותנת את השירות/האחריות הטובים ביותר וזה כבר סובייקטיבי . אגב , קחו בחשבון שלהזמין מ KSP או אייבורי יחסוך לכם בממשלוח כי הם ארצית וברוב המקרים תוכלו לאסוף את המוצר עצמאית מהסניף הקרוב לביתכם ...

    חשוב להדגיש - אני לא מעריץ של אייבורי או KSP ולמרות שאני באופן אישי בניתי מפרטים למחשבים לשני חברים ושני בני משפחה מאייבורי שעד עכשיו (טפו טפו טפו ) , שלוש שנים אחרי עדיין עובדים מצויין , אני יודע שיש המון סיפורים והמון תלונות על השירות והאחריות של שתי החברות האלה , אבל בינינו , מעבד מחליפים אחת לגג שש שנים ובדרך כלל הרבה לפני אז קשה לי להאמין שמישהו יצטרך לנצל את האחריות לכל החיים למרות שאחריות באופן כללי -ובטח למינימום של 3 שנים זה לא משהו שמותר להתפשר עליו בכלל .

    ודבר אחרון , אני מקבל את זה שפקטור הרווח של סקיי עשוי להיות נמוך ממה שציינתי , אבל בכל מקרה , התארגנות לקנייה בסדר גודל סיטונאי (וכח קנייה של 32 איש מתחיל להתקרב לזה במיוחד בסדר גודל של מעל 30 אלף ש"ח בקנייה אחת ) שווה יותר מ 1% הנחה שמתורגמים ל בערך 340 ש"ח על 32 קונים .

  12. זה ברור .

    לדעתי כדאי שיהיה ברור שכל מי שנרשם לת'רד הזה מתחייב לקנות במחיר של 968 כמו שפרסמו בהודעה הראשונה . מצד שני , אם לא זה המחיר שיתקבל צריך לבדוק מחדש מי מוכן ומי לא מוכן . אף אחד לא יקנה חתול בשק . התנאים צריכים להיות ברורים : מה המחיר לX אנשים ומי שמסכים - קונה ! תקחו בחשבון שזה לא יהיה הוגן גם כלפי סקיי פי.סי. אם הם יסכימו למחיר מסויים בהנחה ואנשים יבריזו להם . אז מי שלא רציני - יואיל בטובו לא לזבל את השרשור .

    [br]פורסם בתאריך: 22.07.2007 בשעה 17:41:36


    מצטער שלא עידכנתי עד עכשיו - פשוט לא היה שום דבר חדש בנושא...

    דיברו איתי עכשיו מהחנות סקייפיסי והודיעו לי שלא ניתן לעשות לנו הנחה משמעותית

    הם טוענים (וכמה שאני מכיר - בצדק) שהם החנות שמוכרת את המעבדים החדשים במחיר הכי זול בארץ.

    כרגע באתר שלהם המחיר הוא 1111, והם מתכוונים ככל הנראה להוריד אותו ל-1090 בזמן הקרוב

    מאחר ואנחנו קבוצה גדולה הם מוכנים לעשות לנו הנחה נוספת של אחוז אחד, שזה 11 שקל... ז"א 1080

    אני מאמין שלרובכם כמוני הנחה כזאת לא משחקת תפקיד בסכום כזה, וחבל לדעתי על כל ההתארגנות בשביל הנחה של 10 שקלים

    אני אנסה לפנות לאיסטרוניקס היבואן - אבל אני לא מאמין שיהיה שינוי כלשהו במצב הנתון,

    מאחר ומצד אחד בדר"כ יש ליבואנים התחייבויות מסוימות כלפי החנויות שקונות דרכן, ומצד שני יכול להיות שאפשר לקבל הנחה אבל עם הרבה יותר קונים.

    בכל מקרה אני איצור איתם קשר ואעדכן אתכם מה קורה.

    אם לא יסתדר עם היבואן אני אישית מתכוון לרדת מהרעיון בשבועיים הקרובים כי יש סיכוי קלוש שיביאו לי אותו מחו"ל,

    אך אם גם זה לא יסתדר - וזה גם מה שאני ממליץ למי שמתכוון לקנות אותו בארץ - אני אקנה אותו בסקייפיסי - פשוט כי הם חנות אמינה ומקצועית והם גם נותנים את המחיר הכי טוב גם ככה. תחליטו בעצמכם.

    מקווה שאוכל לעדכן התקדמות עם היבואן מחר-מחרתיים

    אורי

    לא בהכרח .

    כמו שאמרתי , KSP מתחייבת ללמחיר זול יותר מזה שמפורסם בכל חנות וירטואלית . מכיוון שזו גם ככה אחריות לכל החיים של איסטרוניקס אז אני לא רואה מניעה לקנות משם . אני גם לא קונה את הקטע של "אנחנו החנות הכי זולה בארץ אז אין לנו אפשרות להוריד את המחיר יותר מדי" כי הסברתי כבר מקודם שהם עדיין עושים עלינו קופה יפה . נראה לי שאני אגש מחר לאייבורי/KSP ואשאל אותם לגבי העניין הזה . הנחה של 11 ש"ח ? זה מעליב . אני מעדיף כבר לקנות במחיר מלא ולא לתת למישהו לחשוב שהוא עשה לי טובה בשביל 11 ש"ח . אגב , יש יתרון מסויים בפנייה ישירה ליבואן (אם הוא יסכים לדבר איתך בכלל כי אתה לא ספק ) כי ספקים משלמים ביבואן בתשלום דחוי (שוטף 30 או שוטף 60 ) ואילו פה אנשים משלמים במזומן או בתשלום אחד באשראי . בקיצור , נראה איך דברים מתפתחים ביום-יומיים הקרובים . אגב , רק על עצם ה"ההנחה" של סקיי פי.סי. אני לא מתכוון לקנות מהם אם לא ירדו במחיר משמעותית כי לדעתי היה יותר מכובד מצידם להגיד -"אנחנו לא עושים לכם הנחה" מאשר לבוא בהצעה מעליבה כזו !

    חבל ,

    חבל שלישראלים יש עיניים גדולות והם "פשוט חייבים" לעשות רווח על גבי רווח על חשבון הגב של לקוחות . כמו שאמרתי , גם על הE6420 הם הרוויחו , ומכיוון שהם מתומחרים באותו ערך אז אני באמת לא מבין מאיפה הם המציאו עוד 122 ש"ח אחרי ההורדה המתוכננת...אה...סליחה ...111 ש"ח אחרי ה"הנחה" ...

  13. בחשבון זריז יש כרגע 32 קונים פוטנציאלים , אבל מה לגבי התקדמות של ממש עם כל נושא המחיר ?

    אגב , בהתחשב בזה שמדובר במעבדים עם אחריות יבואן לכל החיים , לא שווה לפנות גם לאייבורי/KSP שמלכתחילה מצהירים שהם מתחייבים למחיר הזול ביותר ?

    מה שחשוב לי כרגע זה המחיר הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר ובינינו , אם האחריות היא של איסטרוניקס , אז אני מוכן לקנות גם דרך אייבורי ודומותיה .

    דבר אחרון , וזו נקודה שעלתה בהודעה הראשונה ושכנראה שכחו בנתיים . הסיבה שמלכתחילה דיברו על מחיר של 968 ש"ח היא כי זה המחיר של הE6420 בסקיי פי.סי. שמתומחר בדיוק באותו מחיר על ידי . גם על ה E6420 סקיי פי.סי. מן הסתם עשו רווח אז אין שום סיבה על הE6750 הם יעשו רווח כפול - גם הרווח ששוה לרווח שהם היו עושים על פי מחיר של E6420 , וגם תוספת של 143 ש"ח שזה ההפרש בין מחיר הE6420 היום והמחיר שהם רוצים עבור E6750 .

    מה שאני אומר זה שהם יכולים בשקט למכור לנו ב968 ועדיין להרוויח , וזה עוד לפני שדיברנו על הפרסום שהם מקבלים , על מאגר הלקוחות העתידיים החדש , על זה שרובנו כנראה נקנה עוד כמה רכיבים על הדרך ועל זה שמדובר בכמות לא קטנה בכלל של רוכשים שמתורגמת לסכום כסף לא קטן בכלל .

×
  • צור חדש...