תוכן Gnome - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Gnome

צוות האתר לשעבר - לא פעילים
  • מספר הודעות

    2258
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Gnome

  1. צ'מע, כפתרון זמני (שיכול גם לבדוק אם הבעיה היא עם המנוע של ה-IE או בתוכנה עצמה), אתה יכול להתקין תוסף IE tab ל- שלך. תבדוק אם הוא עובד או לא. אם התוסף הזה לא יעבוד בפיירפוקס (זאת אומרת לא יציג לך את הדפים בתוך הפיירפוקס עם המנוע של IE) אז אנחנו נדע שהבעיה טיפה אחרת מאשר הגדרות תוכנה. כמובן שבאותו האופן אתה יכול להוריד דפדפן אחר שעובד עם המנוע של ה-IE. כמו avant browser או maxthon.

    בנתיים אתה גם יכול להתקין מחדש את ה-IE8. ואם אני לא טועה, ההסרה של ה-IE מתבצעת דרך ההוספה הסרה ואז תלחץ בצד ימין על הוספה הסרה של רכיבי windows. תוריד את ה-v מ- explorer ותעשה הבא.

    כמובן שאני לא בטוח מ-100% שזה ככה גם עם IE7 ו-8 כי לא התעסקתי איתם מי יודע מה. אני משתמש ב-FF.

  2. טוב, דבר ראשון לעשות ריסט לדפדפן על הכפתור כאן בתמונה דרך: tool>internet options>advanced

    ואחרי זה לסגור את ה-IE ולפתוח אותו מחדש.

    screenshot1

    דבר שני לוודא שאין לך אף V מסומן ב-tools > internet options >connections > LAN Settings

    להוריד את כל ה-Vים!!!

    screenshot2

    דבר שלישי זה לבטל את ה-V בלשונית Advanced שכתוב בה Enable third party.......וכו'

    זה גם נמצא ב-tools > internet options > advanced

    (כי ייתכן שיש לך איזה toolbar או תוסף שמותקן שחוסם לך את הגלישה)

    screenshot3

    רק אחרי שנסית את הדברים האלה ואפילו (עד כמה שזה נשמע נדוש) לעשות סריקה באיזשהו anti-spyware, לא בטוח שכדאי להתחיל להסיר רכיבי מערכת...

  3. אני מת על אלא שנכנסים לשירשור: "כל מי שמרגיש שבזק מגבילה/חוסמת אתרי שיתוף - כדאי שיכנס"

    ובאים ביציאה של "תראו אצלי הכול עובד פצצה"

    זה כמו לבוא למעבדת מחשבים וכל אחד שבא לשם עם תקלה

    לבוא אליו ביציאה "כן אבל אצלי זה עובד" :nixweiss:

    אמרת שעם יוזר אחר זה עבד לך טוב. זה עם יוזר מאותה חברה ושל אותה חבילה או מה?

  4. אוקיי אז למי שיש בעיה עם חבילה כלשהי שיחליף פרטים (בהודעה פרטית כמובן) עם מישהו שאין לו בעיה עם אותה החבילה בדיוק (ואותה תשתית) כך שכל אחד מתחבר עם החשבון של השני ואז לבדוק את אותן הורדות שלא עבדו כמו שצריך או לחלופין עבדו טוב מאוד בהתאמה.....

  5. אז אחרי יומיים באקספון - הכל מרגיש קצת יותר מהיר. בעיקר הטורנטים - אין יותר אדומים, המהירות נורמלית (כמו בימים הטובים של זב"ל לפני כמה חודשים) ובינתיים נראה שהכל בסדר.

    בנוגע לשאלות לגבי התשתית: אני על ADSL במהירות 4MB. לקוח של בינלאומי כבר כמה שנים טובות (3-4 לדעתי). כמובן שברגע שתסתיים ההתחייבות הם לא יראו ממני יותר שקל.

    אם מישהו רוצה להריץ כל מיני בדיקות וכו', אין לי בעיה להשתתף בניסוי :)

    אוקיי סבבה, למי כאן יש 4MB ב-ADSL דרך בזב"ל ומרגיש שהוא מוריד מהר וטוב ומוכן לעזור בניסוי בדיקת הורדות?

  6. FalseStart באיזה חברה אתה? השאלה כמובן היא על החברה שיש לך בה את בעיית האיטיות. ואיזה חבילה יש לך? ומה התשתית שלך?

    ועכשיו השאלה היא למי יש את אותה החבילה באותה החברה ובאותה התשתית ומרגיש שההורדה אצלו היא טובה מאוד? ומוכן גם לשתף פעולה בניסוי הזה.

  7. אתמול , לאחר שנשבר שיא חדש של איטיות (הטורנט הכי פופולרי במינינובה - הורדתי בקושי חצי מגה אחרי רבע שעה) נפלה ההחלטה.

    פתחתי חיבור באקספון, נבדוק היום בערב אם יש שיפור ובאיזו דרגה

    נו אבל למה שלא תנסה לעשות כמו שאמרתי, וזה להתחבר עם מישהו שאתה מכיר (או מכאן מהפורום אם מישהו ירצה לשתף פעולה) שיש לו את אותה החבילה באותו הספק, וטוען שהוא מוריד טוב. ואז תנסה להוריד את הטורנט הזה כאשר כל פעם אתה מתחבר עם יוזר אחר ולראות אם זה עושה שיפור כלשהו. כי זה לא חוכמה שבחברה אחרת עם ניתובים אחרים תהיה הורדה שונה. אנחנו רוצים לבדוק בעיה ספציפית יותר.

  8. טוב בסדר, אנחנו מודעים לזה שהתחברות עם אייפי נותנת לך תעדוף על פני אחרים וכו' וכו'. זה לא אומר שרק עם חבילת אתה אמור להוריד כמו בן אדם.

    הנציגה אולי יודעת כמה פרטים טכניים של התחברות, ניתובים ותעדופים של לקוחות עם חבילת , והיא יודעת אולי שהחבילה הזאת יכולה לעזור לך (שוב, בגלל ניתובים בלה בלה בלה), אבל אין לה שמץ של מושג על הגבלות הורדה של משתמשים וחסימות ברמה הזאת, מאחר ובמידה וזה נעשה, זה נעשה בדרג גבוה בהרבה מזה שלה ושל המנהלים שלה.

    בכל מקרה כמו שאמרתי, אם אתפ רוצים לבדוק את זה באופן שיטתי אז אתם צריכים לשתף פעולה ולבצע כמה בדיקות באופן יותר שיטתי כמו שציינתי בהודעה קןדמת.

  9. אוקיי לא קראתי את כל הדיון אבל קראתי חלקים רבים ממנו.

    השאלה שלי היא האם זה רק הלקוחות של בינלאומי שמרגישים את ההבדל? מה לקוחות של 012 ושל 013נטוויז'ן?

    זה מאוד מעניין אותי לדעת.

    ואותם אנשים שפתאום הרגישו האטה במהירות ההורדה, בטוחים וסמוכים ב-100% ששום דבר אצלם במחשב או מערכת לא השתנה והכל תקין? כלומר פינג לשרת נורמאלי בחו"ל עדיין תקין ומהירות הורדה והעלאה ב-speedtest.net למשל עדיין תקין?

    זה עושה רושם שאנשים עוברים לספקית אחרת, בעיה נפתרת (ניתובים אחרים וכו'...) ואז כעבור X זמן גם שם מופיעה בעיה. מי שיבקש חבילת אז סיכוי גדול שזה יעזור, ולאו דווקא עקב "תעדופים" שמתבטאים בפינגים נמוכים יותר אלא עקב כך שמתחברים לשרתים שונים ומנותבים אחרת וכו' וכו'....

    להתקשר לנציגי החברה, גם תמיכה טכנית, אני דיי בטוח במאה אחוז שהם פשוט לא יודע כלום על שייפינג שהחברה שלהם עושה, וגם לא המנהלים שלהם! ב-LEVEL הזה הכל עדיין בגדר השערה ו"ידע" כללי בלבד. כך שבוודאי שנציג מכירות או שירות לקוחות לא יכול לדעת כלום על זה. הוא יכול להעביר אותך למסלול וזה יעזור, אבל אין לו כפתור בתוכנה שלו של "הגבל" או "שחרר הגבלה" או משהו. הדברים האלה, במידה והם נעשים, זה ברמה של צוותי ההנסדה של הספקיות בלבד. כך שעם נציגים אין מה לדבר וגם לא עם המנהלים שלהם, זה דיי בזבוז זמן אני חושב....

    זה שלספקיות אין מספיק רוחב פס כדי לתת לכולם בו זמנית את שיא המהירות זה דיי מובן. את החרא הזה אנחנו אוכלים. זו גם אחת הסיבות שישנה למשל איטיות בשעות העומס וכד'...רוחב הפס של הספקיות לא מספיק גדול לכולם, הכל מנוהל באופן סטטיסטי.

    עכשיו, האנשים שעכשיו טוענים שהם נחסמים צריכים לעשות כל מני בדיקות כמו בדיקה של האם כתובת IP מ-POOL אחר של כתובות משפרת משהו? ואם כן אז לעשות TRACERT ולבדוק באיזה LNSים יש את הבעיה ובאיזה לא. בנוסף לזה אם למישהו יש איזשהי בעיה עם הורדות ושיתוף אז במידה וניתן להתחבר עם שם משתמש וסיסמה אחרים של חבר או קרוב משפחה עם חבילה דומה באותה הספקית (רצוי מנוי חדש...) ולבדוק אם הדבר פותר את הבעיה או משנה משהו. זו בדיקה שיכולה לתת לנו תמונה טובה יותר. אם כאן באתר שלנו מספר אנשים ישתפו פעולה לצורך הבדיקה הנ"ל (שני אנשים מאותה חברה עם אותה חבילה כאשר אחד אומר שהוא מוריד טוב ממקור מסויים והשני אומר שהוא לא).

  10. בהחלט עדיף לך ללכת על 22" לדעתי. הבדל באיכות אין (אלא אם כן אתה הולך על פאנל אחר מ-TN ב-20" אבל אז זה עולה מעל 2000 ש"ח). כך שבאותו מחיר פלוס מינוס אתה מקבל מסך טיפה יותר גדול. מבחינת הכרטיס מסך שלך לא יהיה הבדל. יש לך את הסטיקי בראש הפורום עם 22" מומלצים, בהחלט מומלץ.

  11. נסית אולי לנתק מאווררים מסויימים ולבדוק מאיזה אחד מהם מגיע עיקר הרעש?

    כי ישנה נטייה של מאווררים זולים להתחיל להרעיש תוך זמן קצר יחסית.

    קח בחשבון שזה יכול להיות גם המאוורר של הספק למשל. אם תמצא את הבעייתי, אתה יכול לנתק, לנקות ולשמן את המאוורר ולהחזיר למקום. אם הוא חוזר לעצבן תוך זמן קצר פשוט תחליף.

  12. האמת ששידורי ה-HD ביס נחמדים מאוד, אבל כן, אין מה לעשות שעם מסך טוב אפשר להבחין שהאיכות טובה יותר ב-BR באיכות של 1080P.

    ובאופן מעניין, כמו שהזכרתי בדיון אחר, שהערוץ עם האיכות תמונה וסאונד הטובים ביותר ביס הוא דווקא ה-National Geographic HD.

    ועווווווווווווד פעם, באשר ל-, הוא לא ימות כל עוד לא יצוץ משהו פתאומי מאוד ומפתיע מאוד ובלה בלה בלה. במיוחד כשעכשיו צריך אמצעי עם נפחים גדולים יותר, ואף חברה בתעשיית הסרטים לא תמכור לך ארגז של 10 DVDים כדי שתוכל לראות את ה"אביר האפל" או משהו ב-1080P. (ולהחליף דיסק כל 15 שעה).

  13. אוקיי לא הבנתי בדיוק איפה יש בנינו אי הסכמה, אבל בסופו של דבר אין עדיין אופציה בארץ לאינטרנט מהיר מספיק וזמין לכל כיס המאפשר צפייה בסרטי HD אונליין. וכנראה שלא יהיה בזמן הקרוב. וכמו שאמרתי, לדעתי, וזוהי רק דעתי, עד שהדבר יקרה, כבר יהיו נגני BR במחירים זולים מספיק, וגם אז זה לא יתפוס את מקומם.

  14. צ'מעו, בואו נעשה חישוב פשוט אם נקח סרט לדוגמה.

    נקח סרט ב-HD כגון רבים הזמינים היום להורדה (חלקם באופן לא חוקי) שגודלו כ-12GB ואורכו כ-120 דקות. סתם נתונים. אלה אומנם לא סרטים באיכות HD המקסימלית (על אף שהם 1080P) אך בהחלט לא רחוקים ממנה בהרבה. בכדי לראות סרט כזה online בזמן אמת, חישוב פשוט מראה לך שאתה זקוק למהירות הורדה של '1.6 מגה בייט לשניה שזו המהירות המקסימלית של חיבור 14 מגהביט (13.333 ליתר דיוק אבל אני לא יודע אם כחבילות המספרים האלה קיימים). כרגע לשוק הבייתי כאן בארץ המהירות המקסימלית (שהעלות שלה לחודש דיי קריעת תחת בהשוואה לחו"ל) היא 8מגהביט לשניה. כך שרחוקים אנחנו אולי לא מאוד מבחינת יכולת, אבל כן מבחינה כלכלית. עד שיהיו לך חיבורים של 20Mbps במחיר לכל כיס בארץ (כמו בגרמינה למשל) יקח גם זמן, ולדעתי יותר זמן מאשר שיהיו נגני BR במחירים נורמאליים. וגם אם להפך, זה לא ישנה הרבה.

    ושוב, כאם עדיין לא מדובר מסרט באיכות המאקסימלית שדיסק BR יכול להציע.

    בקשר לויכוח של מדיה אופטית בכלליות....בהחלט ייתכן שהתחום יינטש אבל לדעתי זה יהיה מתישהו בעתיד הרחוק יותר, ולא כשדיסק של 64GB יעלה כל כך הרבה. או שלחלופין ישתמשו במדיה אופטית מוגנת כמו המינידיסק שלדעתי היה פספוס בגלל הטמטום של .

  15. טוב אני עדיין דיי משוכנע שחלקם הגדול של סרטי הבלוריי הם 1080P. וכן ישנם הבדל בינו לבין 1080I ברוב המקרים, אם כי לא כל מסך יראה אותם.

    בכל מקרה, אני לא חושב שה-HOT או YESHD יחליפו את נגני הבלוריי (אפילו לא HD MAX כשיצא מתישהו בעתיד) בדיוק מאותה סיבה שהיס וההוט הרגילים (וגם ה-YES MAX וכד') לא החליפו את ה- על אף שכולם נותנים כמעט את אותם הפיצ'רים.

    כל זה מצטרף לבעיה העיקרית של BD, הוא לא משמעותית יותר טוב מDVD אפסקיילד (לרוב האנשים הרגילים). זה לא המצב כמו הDVD שהחליף את VHS, שהיה יתרונות משמעותיים בכל פקטור (גודל, אמינות, איכות תמונה וסאונד, תוספות, נוחות שימוש וכו) דיסק BD ממוצע מציע את אותו תוכן כמו הDVD המקביל לו, עם שיפור באיכות התמונה ולפעמים גם באיכות הסאונד, אבל ברמה שרוב האנשים לא שמים לב.

    ואו, לא לשים לב לכזה הבדל עצום אני חושב שצריך להיות או בעל יכולת ראיה מוגבלת או כמו בתחום הסאונד שאתה שומע את זה שאוזנוית מסויימות איכותיות משמעותית מאחרות רק שזה פשוט לא משנה לך כל כך ולכן את כמעט מתעלם. לדעתי ההבדל הוא פשוט עצום ודבר כמובן לא יבוא לידי ביטוי כל כך שיצדיק BR במסך מחשב CRT ישן 17", אבל עם מסך 42" למשל ההבדל הוא עצום!

    בבית התקנו לפני כמה ימים YESHD, ועל אף שכרגע התוכן מצומצם יחסית והוא ב-1080I ועל אף שכמובן הדבר תלוי בציוד בו צולם הסרט/וידאו, חלק גדול מהסרטים הם באיכות, הפרדה וצבעים מאוד, מאוד יפים! במיוחד ה-National Geographic HD שגורם לך לרצות לקחת חופש ולצאת לטפס על הרים, לחקור מדברים ולצלול באוקיינוס אחרי שאתה רואה את כל הנופים המדהימים, הצבעים המהפנטים ואיכות הצילום היוצאת דופן ממש!

    וד"א, UPSCALE זה דבר פשוט איום ונורא! ועל אף שלנו יש חבילה מיוחדת וישנה ב-YES שלא קיימת היום כל כך על פיה כל ערוץ חדש שייכנס נקבל ללא תופסת תשלום (כך שבתעיד כ-60 ערוצי HD ללא תשלום מעבר ל-40ש"ח בחודש) אני עדיין אקנה נגן בלוריי לסלון (או לחלופין HTPC) מאותה סיבה של יס ו-.

    צורבי/כונני בלו ריי ירדו במחיר, פשוט אפשר לתקוע אחד פנימה- וחסל.

    עוד שנה צורבי בלו ריי כבר יהיו דבר שבשגרה לדעתי, יהיה אפשר להשיג אחד בסביבות ה 300-400 שקל בארץ, אם לוקחים דוגמה מהתקופה המקבילה של ה .

    סתם לדוגמה, אגב, כונן בלו ריי (לא צורב) עולה באיביי היום 100 דולר, חדש אטום באריזה.

    בדיוק הפואנטה שלי! פעם היית צריך משכנתא בשביל צורב והיום יש לך שניים במחשב שכל ילד יכול לקנות מהדמי כיס שלו.

    רק עניין של זמן עד הירידת מחירים. בדיוק כמו עניין של זמן עד שיותר אנשים יתחילו לעבור לטלוזיות HD ועוד. התחום הזה ממש לא מת, במיוחד כשכבר היום נמצאים תחת פורמטים של Ultra High Definition למשל.

    שידורים מיס והוט ב-FULL HD לא יהיו בקרוב בכלל, במיוחד כאין לזה עדיין תשתית ויקח גם זמן עד שערוץ 2 ו-10 יתחילו לשדר בכלל ב-1080I. ערץ אחד נראה לי ימשיך לשדר באיכות של VCD גם בעוד 30 שנה.

    מה עוד מה עוד מה עוד? טוב לא יודע, קיבלתי טלפון ושכחתי.....

  16. לא. YES ו-HOT משדרים ב-1080I ולעתים 720P וסרט בבלוריי הוא ב-FULLHD 1080P. באשר ל-ITUNES אני לא יודע עדיין.

    בקשר למוות שלו, אני בהחלט בספק. זה שהוא יקר עכשיו זה רק עניין של זמן. אני זוכר כשאני קניתי את ה-YAMAHA 16X12X16 שלי באיזה -1600ש"ח, ואחרי זה כשיצאו צורבי ה- עלו 2500-3000 ש"ח ו- מקליט (שהיום אתה קונה ב-200$) עלה 2000$, ועוד. היום צורב עולה 150ש "ח.

    זה רק עניין של זמן. היום בארה"ב סרטי BR עולים בין 20-30$ (חלקם הגדול) והמחירים ירדו יחד עם הנגנים. היום ניתן למצוא כמה דגמים של נגני BLURAY נחמדים מאוד ב- ב-200-250$, כאשר בארץ הדגמים הקודמים להם עולים עדיין 4000ש"ח. אבל שוב, זה עניין של זמן, ותוך כשנה לדעתי המחירים ירדו מספיק כדי שהדבר יהיה במסגרת האפשרויות הכספיות של רוב העם.

×
  • צור חדש...