תוכן The_magament - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

The_magament

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1122
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי The_magament

  1. היום סיימתי את המשחק וממש, אבל ממש אהבתי.

    כבר בערך שנה שאני בקושי משחק, לא מוצא משחק טוב שאפשר להשקיע בו הרבה זמן (COD4 ו-6 סיימתי בקצת שעות וזהו, פלוס קצת מולטיפלייר).

    זה גם המשחק הראשון שממש ניסיתי לעקוב אחרי העלילה (חוץ מקרייסיס, ששם אין בדיוק עלילה..), וניסיתי לקרוא את כל ההיסטוריה של SC1 ו-BW, אבל לא כזה הבנתי וזה מסובך אז החלטתי לשחק בזה כדי להבין..

    בכל מקרה עשו את זה מצויין ואני רק מחכה להמשכים!!

    ועוד משהו, נראה לכם שיעשו על זה סרט מתישהו? כלומר, יש כבר טרילוגיית ספרים על זה, העלילה ממש טובה ונראה לי שסרט יהיה פצצה.. אפילו טרילוגיית ..

  2. אבל ה-50MW יהיה 20 או חזק יותר, אז לא עדיף ללכת עליו? מה גם שהביקורות עליו טובות...

    זאת שאלה אחרונה, אחרי התשובה אני קונה (אני פשוט רוצה להיות בטוח ששאני קונה את המוצר הטוב ביותר.. ::)).

  3. אם אני קונה למשל 10mw 20 אט 50, זה מפחיד כי זה ממש מסוכן לא?? אם אני מאיר על משהו שבמקרה מחזיר את הקרן אליי או למישהו אחר, בעשיריות שניה זה יכול לעוור...

    וגם למה המחיר של ה-20 הוא ממש דומה ל-50? (ב-DX?)

  4. לפני כמה שעות ה-Dev-team הדגימו את פריצת ה- 3G על הגרסה החדשה, 3.0. הפריצה כוללת פריצה גם למודם, מה שאומר שיהיה אפשר לדבר בו גם בלי טורבוסים!

    אבל.. כל זה לא היה יכול להיות בלי מישהו בן 17 מגן יבנה, שמכונה בפורומים Oranav (יש לו גם משתמש לא פעיל כאן), שמצא את הפרצה בתוכנת המודם של 3.0 והביא לאפשרות לפרוץ אותה. אז כל הכבוד לישראל!!

    ובכל מקרה אני חשוב שהם היו צריכים לחכות קצת עם ההודעה וההדגמה של הפריצה, לאפל עדיין יש חצי יום בשביל למצוא את הפרצה ולסגור אותה... ולא שזה כזה מסובך, הם יודעים את הכיוום, והם פשוט צריכים לשנות את הקובץ על הסרבר שלהם...

  5. ולמה הם בדיוק שמים תמיכה עברית? הרי אפשר לקנות את זה רק בהתחייבות במדינות אחרות, בישראל אי אפשר, אז זה רק לכמות ממש קטנה של אנשים שגרים בחו"ל ומדברים עברית (ורוצים בעברית...).

    אין לי מושג למה לא מביאים, היו יכולים כבר כמו שעשו בעוד מדינות להביא דרך אורנג', אבל או ש-IDIGITAL האלה לא נותנים לה כי הם "היבואנים הרשמיים" או כי שונאת אותנו..

  6. עשיתי את 006

    הכל טוב מאוד, אבל יש לי שאלה,

    בשאלה 4 שואלים מהם ערכי ה x של נקודות הקיצון , צריך לציין אם זה מינימום או מקסימום ?

    לא נראה לי, אני לא רשמתי ולא היה כתוב...

    בכלל שאלה 4 הייתה יפה.. אהבתי אותה (רק אלה שממש מבינים את העיקרון יצליחו לענות עליה).

    שאלה 1 הייתה מעצבנת עם הפתרונות עם השורשים שלא מתבטלים, אז עשיתי את 2, וגם את 4 ואת 5. בכללי הלך בסדר...

    ונתנו לכוולם חצי שעה הארכת זמן :yelclap: :yelclap: כנראה בגלל הגראדים באזור בתחילת השנה (אני באיזור קרית מלאכי).

  7. הורדתי, התקנתי וזה די חמוד..

    האובייקט שעבד לי הכי טוב שם הוא טוש עם עטיפה בצבע אחיד, זה עבד סבבה באיזה שני משחקונים שניסיתי שם...

    אבל מה צריך קצת לחפש אובייקט שיתאים ושהסימון לא יקפוץ לאובייקט אחר, מה גם שניסיתי לשחק ב-TM Nations צריך משהו שנראה כמו הגה לשים, אבל כל הזמן ההגה סתם הסתובב בעצמו והמכונית נסעה אחורה... בסוף הצלחתי להפעיל את זה בערך בעזרת הטוש ;)

    בעיקרון רעיון ממש יפה, עוד קצת שיפורים ותיקונים וזה יהיה ממש טוב.

  8. במהלך שיטוטיי באינטרנט נתקלתי במאמר על האתר "The Million Dollar Homepage".

    האתר היה הוא רעיון טיפשי בעיקר, שמשום מה ובאופן מוזר לגמרי הצליח להביא לבעליו בערך מיליון דולרים, בעצם על שום דבר...

    האתר נוסד בשנת 2005 על ידי הסטודנט אלכס טו בן ה-21 מווילשייר שבאנגליה, במטרה לממן את הלימודים האקדמיים שלו.

    מה יש באתר הזה? בסך הכול מעין תמונה גדולה, המורכבת ממיליון פיקסלים (בצורת ריבוע של 1000,1000).

    כל פיקסל נמכר תמורת דולר אמריקאי אחד, בחבילות של 10 × 10 פיקסלים (כי פיקסל אחד קטן מדי בשביל להיראות). הרוכשים סיפקו קובץ תמונה בגודל השטח שנרכש, היפר קישור (URL) וסיסמת פרסום שתוצג כאשר סמן העכבר מרחף מעל לתמונה. מטרתו של האתר הייתה למכור את כל מיליון הפיקסלים וליצור הכנסה של מיליון דולרים.

    תחשבו על זה: נגיד שאתם מפסרמים. אתם רוצים לקנות שטח פרסום בגודל של הציפורן בזרת שלכם, באתר לא כל כך פופולרי, ובמחיר של 1600$!! (מדדתי - הציפורן זה 40X40 פיקסלים..) למודעה שלא רואים אותה בין כל המודעות האחרות ולא תעזור לכם בבשום דבר. איזו השקעה מוצלחת!.

    עכשיו נשאלת השאלה למה אנשים וחברות עושות את זה??!? התשובה היא - אין לי מושג!! זה צריך להיות באיזה פרק דמיוני של סאות' פארק, שמוסר ההשכל שלו זה שהאמריקאים מפגרים... אבל זאת המציאות...

    ולסיום - את 1000 הפיקסלים האחרונים הוא מכר במחיר של 38000 דולר, שזה 38$ לפיקסל! וואו!

    הנה קישור לאתר כדי שתוכלו לראות: http://www.milliondollarhomepage.com/

    והדף בויקיפדיה בעברית: http://he.wikipedia.org/wiki/The_Million_Dollar_Homepage

  9. אני בבעיה בנושא.

    מחד ממשק משתמש אדיר

    מאידך -כל פעם באג אחר.

    הנוכחי-חזרתי מארה"ב,שם עברתי לשעון עולמי,חזרתי לארץ ניסיתי לחזור לשעון מקומי-לא הצלחתי.

    RESTART לסוגיו לא צלח.

    מישהו יכול לסייע לי?

    תודה.

    איציק

    תיכנס להגדרות -> כללי -> תאריך ושעה -> תשנה את Set Automatically ל-OFF, ומתחת תשנה את אזור הזמן לירושלים ותכוון את השעה.

  10. רק שתדעו...

    יש כבר כמה שנים שנקראת Stream My Game, שאותה שמים במחשב אחד שלנו (השרת), בוחררים איזה משחק שבא לנו, ואז הולכים לכל מקום בעולם או בבית עם הלפטופ שלנו וכשנכנסים לתוכנת ה-CLIENT משחקים בעצם במשחק שרץ על המחשב השרת.

    זה לא עובד משהו, מה גם שצריך לשלם בשביל רזולוציה של יותר מ-640X480 פיקסלים, וזה קצת מגיב לאט לעכבר וכל זה.... וגם האיכות לא כמו במחשב.

    בקיצור מה שאמרתי ומה שמדובר כאן יעבדו עם איכות לא משהו ותגובה לא משהו, אם רוצים לשחק בצורה הכי טובה אין מה לעשות חייבים מחשב חזק..

  11. בתור בעל iPhone 3G אני חייב לומר:

    - המצלמה חרא לגמרי, ביום זה עוד איכשהו בסדר אבל שעושים אפילו במחשב טיפה זום כבר רואים לא טוב.

    - הספיקר שלו חלש ברמות, עם האקווליזר ועם התקנת Volume Boost זה קצת עוזר אבל עדיין של כל הפלאפונים היום כמעט זה יותר חזק מהאייפון.

    - העובדה שאין בלוטוס מעצבנת, בעיקר בגלל שיש לאייפון את היכולות האלה אבל משום מה אפל חסמו אותן... בכל מקרה עובדים עכשיו על פריצה! כבר שיחררו בטא שמאפשרת לראות מכשירים אחרים. וכן בכל מקרה העובדה שאפל לא מאפשרת את זה באופן מובנה דפוקה...

    - הדפדפן שלו הוא אחד הטובים היו במכשירים הניידים, אם לא הטוב ביותר. הגלישה שם, הזום... חוץ מזה שאין פלאש, אבל את זה יוציאו מתישהו.

    - המולטי טאץ'! עם תוכנות שיודעות להשתמש בזה, זה ממש ממש טוב. למשל אני בטוח שבאף סלולרי לא יהיה משחק כמו TAP TAP (ותראו את Tap Tap Dance החדש ואת הגרפיקה שלו...), ממש כיף לשחק בזה.

    - המעבד הגרפי של האייפון הוא גם אחד מהגדולים בשוק, וגם אם לא הכי טוב, ה-SDK קל ללמידה ומאפשר לבנות משחקים ענקיים - קחו לדוגמא את Hero Of Sparta, לא הייתי מאמין שמשחק כזה יעבוד עם פלאפון (במציאות זה נראה הרבה יותר טוב מהסרטון):

    http://il.youtube.com/watch?v=V8_0Oz7KOso

    היה לי מחשב כף יד קודם, ובאמת זה כיף שהמערכת הפעלה היא פתוחה וכל זה, ושיש וספיקר מטורפים (N97), אבל אני מעדיף את האייפון. למה? רק בגלל דבר אחד. אחד, שבלעדיו הייתי שונא את המכשיר:

    המשחקים והיישומים שיוצאים לו. הם ממש ברמה מטורפת ואפשר לשבת עליהם שעות, זה אחד הדברים הטובים שקיימים.

×
  • צור חדש...