תוכן גיימרית - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גיימרית

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    611
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי גיימרית

  1. טוב, אתה לא הבנת נכון את המשפט שלי אבל בכל מקרה הנימה המתנשאת שלך די מוציאה את החשק לדון איתך. אני לא ילדה בת 14 ולא מתאים לי לנהל שיחה שעיקרה "למי יש יותר גדול?"... באתי לתת את נקודת מבטי לבחור שעומד בפני דילמה מסויימת שעמדתי בה בעצמי ממש לא מזמן. אמרתי את שלי, שיהיה שבוע טוב לכולם!

  2. liviur - אבל זו התפשרות עצומה עבורך. זה בדיוק העניין - זה לגמרי עניין של סדר עדיפויות ומה שמחפש צרכן ספציפי. אני מבינה שהנטיה שלך היא להמליץ על מה שעושה לך דגדוגים בבטן, אבל לא כל מה שנכון לך (ואני לא טוענת שהטיעונים שלך שגויים, אלא שהם לא תמיד רלוונטיים), נכון לכל משתמש.

    בכל מקרה, אני לא פה כדי לנהל ויכוחים בלתי נגמרים של "מה יותר טוב?", אלא פשוט לנסות לתת כיוון קצת שונה לבחור ששאל פה (ולא חזר מאז?) :)

  3. השיקול לקנות קונסולה צריך להיות קשור למה אתה מחפש/צריך ממנה.

    אני, למשל, גיימרית של . היה לי פעם איזו פלייסטיישן ואחרי שסיימתי להתלהב מהחידוש חזרתי ממש מהר למחשב. אני משקיעה בחומרה למחשב שלי ונהנית לשחק בו, לכן כשהחלטתי לקנות קונסולה הלכתי על ה- פשוט כי זה שונה. זו חוויה אחרת ואני מקבלת ממנה דברים אחרים.

    אם לא היה לי את המחשב או שלא הייתי משקיעה בו ממש, קרוב לוודאי שהייתי קונה קונסולה שתפצה על זה. ככה שכל החפירות בנוגע לכן משחקים/לא משחקים לא רלוונטיים עד שתחליט מה אתה צריך.

    בלי קשר, לא קונים בשביל הגרפיקה. קונים בשביל חווית משחק שונה ממה שאתה רגיל ומכיר.

  4. תראה...

    השכלה אחרי התיכון - בשביל תואר אתה חייב תעודת בגרות. כדי להתקבל למסלולים מסויימים/אוניברסיטאות או מכללות מסויימות אתה צריך גם ממוצע X. גם בכדי לעשות הכשרה מקצועית, ברוב המקומות הרציניים עדיין ידרשו לראות תעודת בגרות, למרות שהממוצע לא מעניין אותם במיוחד.

    עבודה - היום אין כמעט מקום שלא דורש תעודת בגרות. יש מקומות שאפילו מגדילים לעשות ומבקשים ממך להגיע לראיון עם התעודה.

    יש מקרים של אנשים שהסתדרו מצויין בלי תעודת בגרות. ידיד קרוב שלי עשה חיל בתחום המחשבים והוא הפסיק ללמוד בכיתה ו'. הבן אדם עבד והרוויח משכורות מדהימות והיה מאוד מבוקש בתחום. אממה? הוא בן אדם אחד, שקרע את התחת ולמד לבד בבית, עשה מלא מלא הסמכות נחשבות והתחיל מקטן והתפתח... הוא לא דוגמא לאדם הממוצע, ואתה צריך לחשוב אם יש לך את מה שצריך כדי לעבור את המסלול המפרך הזה. במיוחד עכשיו בתקופה של מיתון, כשאין כמעט עבודות או היצע ואתה צריך להתחרות באנשים שיש להם בגרות (שלא לדבר על תואר).

    תכלס תעודת הבגרות לא עשתה בשבילי כלום - זה לא פותח לי דלתות או משהו כזה. אבל זה רכיב שמסמן עליך V, בלי ה-V הזה אתה תתקשה יותר מרוב האנשים (אלא אם יש לך רזרבות של ויטמין P).

  5. אני תמיד עושה סקר שוק לפני שאני קונה משהו, ומנסה את מזלי באתרים מסויימים שהיה לי איתם ניסיון טוב (וואלה שופס אחלה, ואולסייל בסדר רוב הזמן).

    קניתי מקרר ב-4000 שקל שבזמנו עלה 6000 במקום הזול ביותר, קניתי לא מזמן שואב שעולה 990 ברוב המקומות ב-500 שקל, ועכשיו רכשתי רסיבר ב-1100 שקל שעולה 1450 במקום הזול ביותר.

    זה לא תמיד עובד, ויש המון לכלוך ובאלגן, אבל אני תמיד עושה הכל בצורה מחושבת ורק באתרים שיש לי ניסיון טוב איתם ויוצא לי אחלה.

  6. אין לי שום דבר נגד דתיים או חרדים (יש לי הרבה נגד *דת*) כפרטים, יש לי בעיה איתם כמיעוט דורסני, כופה וחסר-סובלנות לכל מה ששונה ממנו.

    אני באתי מרקע כזה, ודווקא ההיכרות העמוקה ממקור ראשון גורמת לי לסלוד מצורת ההתנהגות הזו.

    אל תטעה לחשוב שההתנגדות הגורפת שלי באה מיצר עיוור כלשהו (אולי נוח לחשוב ככה, כדי לבטל את מה שאני אומרת וליחס את זה לשנאה שאין מאחוריה כלום), היא באה מתוך כעס על כך שהזכויות שלי ושל רבים אחרים נרמסות שוב ושוב תחת איצטלה מתייפייפת של התחשבות, בעוד ההתחשבות באורח פלא נוטה להיות כל הזמן לכיוון אחד, בצורה כוחנית, ולכן היא כפיה. אתה חושב שזה אמור לעורר בי רגשות חיוביים?

  7. השוואה ממש לא במקום.

    מקומם ככל שהסיפור יהיה, אין בכך כדי לגרום לך לחטוא או לבגוד באמונתך, להבדיל מהדוגמא שאת נתת.

    סליחה, הדוגמא מאוד במקום. הציבור החילוני, ובמיוחד הילדות הללו, החופש שלהן, נפגע גם נפגע.

    וחרדי שיודע שאירוע מסויים עלול להחטיא אותו עפ"י השקפתו יכול להמנע מללכת לשם.

    לפי ההגיון שלך, מחר יכסו את הנשים בצפון ת"א כי עברו לשם כמה וכמה משפחות של דוסים וחלילה לא נרצה להחטיא אותם.

    יש לי כבר בחילה מהלגיטימציה של הדת לדרוס כל דבר בדרכה כי החרדים כה רגישים וצריך לדאוג לציפור נפשם העדינה, והחילוניות תמיד צריכה להתכופף ולקבל בת**.

  8. אין כאן כפייה דתית אלא מאחר והאירוע היה לכל תושבי ירשולים, והרבה מאוד דתיים ויראי ה' היו בהופעה, מן הראוי להתאים את האירוע שגם שומרי המצוות יוכלו להשתתף באירוע זה.

    אז אם אני אלך להרצאה של רב מקובל כלשהו שמיועדת חינם אין כסף לכל תושבי ירושלים, אני מבינה שמקובל עליך שאני אכריח את הגברים החרדים לשבת ליד נשים חרדיות וחילוניות כאחת? זה בסדר שאדאג שתהיה חובה להכנס ללא כיסוי ראש?

  9. ראיתי את התמונה של הנערות עם הלבוש הארוך והכובע השחור ונחנקתי. פשוט נורא.

    מנהל הלהקה היה צריך להפסיק להתבכיין ולבטל את ההופעה כמחאה, כי בסופו של דבר החרדים קיבלו מה שהם רוצים - שינו את הריקודים, צימצמו אותם לריקוד אחד וכיסו את הנערות מכף רגל ועד ראש. פשוט זוועה.

    זו לא פעם ראשונה שאני שומעת מירושלמים שהעיר הולך ומתחרדת, אבל תכלס זו מכת מדינה שכבר מזמן חצתה את גבולות העיר.

  10. דווקא סבבה לאללה שחלקכם לא סובלים את ת"א, חבל שיותר אנשים לא מרגישים כמוכם..יותר מקום בשבילי :lol:

    ולמי ששאל אותי מה אפשר לעשות - אי אפשר לעשות כלום. האנושות היא קקה.

    שכל הזבלים שמשכירים חדרי-דודים מהמאה ה-16 במחירים מופקעים ועוד כותבים בחוזה לדייר שהוא חייב בכל תיקון שקשור "לדירה" ומבקשים לראות תלושי משכורת של סבתא שלו, שישתמשו בכסף לתרופות.

    המממ...השרשור מוציא מגיימרית אמוציות עצבניות.

  11. אני פחות מעוצבנת על יוקר המחיה, כי למרות שזו שחיטה וכואב לי בכיס על בסיס חודשי, ברור לי שצריך לשלם כדי לחיות במרכז העניינים.

    מה שמביא לי ת'קריזה זה הכוליערות החמדניות שמשכירים דירות בתל-אביב שבפירוש לא ראויות למגורים, מסבים כל מיני מקלטים ומחסנים לעלק-דירת-לופט עם נוף לביוב, מכונת כביסה בחדר מדרגות וריבוע של 20X20 ס"מ באמצע הסלון בתור מטבח אמריקאי.

    אז הציניקנים יכולים עד מחר לבלבל את המוח על "תגורו במקום אחר" - פה זה כבר לא עניין של הצע וביקוש, אלא גועל נפש צרוף.

  12. לקח - תעמדו לצד הטכנאי כשהוא מפרק\בודק לכם את המחשב, תתעקשו במידה ואומרים לכם שאין כניסה למעבדה.

    אצלי אין מצב אחרת. אם אני כבר מגיעה למצב שאני צריכה טכנאי, שזה נדיר (בהחלפת חלקים אני פשוט מפרקת את החלק הרלוונטי ומביאה, ובד"כ גם מפניקים אותי במשהו חליפי לבינתיים) לא יקרה שום מצב בעולם שמישהו יגע במחשב שלי במקום שבו אני לא יכולה לראות מה הוא עושה. אי לכך ובהתאם לזאת לעולם לא ארכוש פריטים כמו וכד' ממקומות שהם פס נע.

  13. הויסטה רצה לי פצצה, בניגוד ל- כמעט ואין לי בעיות טכניות איתה, אין התרסקויות, הודעות שגיאה מוזרות וכו'. אני מתה על הפיצ'רים הקטנים והשיפצורים שיש בה שעושים לי את החיים קצת יותר קלים, ואני משחקת בה בכיף ובלי שום בעיה (והמפרט שלי פחות חזק משל פותח הת'רד).

    אני מבינה שבהתחלה שויסטה הייתה בחיתולים היה הרבה אנטי נגדה, וחששתי נורא כשעברתי מXP לויסטה, אבל אני מרוצה לאללה ולא הייתי חוזרת אחורה.

  14. ואולי פשוט היקום נוצר מתוך תהליך טבעי שהוא גם האיך וגם הלמה?

    לא ברור לי מדוע לכל פער בסיבתיות אנשים מרגישים צורך להכניס "יד מכוונת"/אלוהים/ישות.

    לפעמים דברים קורים כי הם קורים. היקום קרה כי X דברים התרחשו בזמן מסויים, ונוצר משהו. באותה מידה יכלו X דברים אחרים להתרחש והיה נוצר (או לא) משהו אחר.

    ובכל מקרה, אני מסכימה עם מינימי, גם אם הייתה פה יד מכוונת - בין זה ובין מה שהולך פה בכדור הארץ הפער באמת בלתי ניתן לגישור. את הדתות יצרו בני אדם, לא שום ישות אלוהית כזו או אחרת. כל הפקודות (AKA מצוות) שבני האדם ממלאים הם פרי מוחם של בני אדם אחרים.

×
  • צור חדש...