תוכן eran69 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

eran69

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    127
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי eran69

  1. תודה רבה!

    אבדוק אם אני יכול לייבא מהם, אני יכול לארגן מכירה קבוצתית אם בא לכם.

    השאלה רק כמה הוא יעלה מהם.

    אם יעלה יותר מב CDLOG נעשה את זה מ CDLOG

    אם לא, מהם.

    נקווה שימכרו בסביבות מחיר כמו מור לוי.

    לך על אמטל-הם נותנים שרות הרבה יותר טוב.

  2. חדשות טובות:

    יש יבואן חדש נוסף לצג והוא אמטל (הייבואנים של מג) מה שמבטיח יבוא מסודר של הצג בתןך זמן קצר. דבר שני נכנסתי לאתר של החברה בטייוואן :

    http://www.hannsg.com/tw/

    מתברר שיש דגם חדש HG-282 שבנוסף לכניסות הרגילות יש גם כניסות אנלוגיות S-VIDEO ו-composite לא הצלחתי למצוא פרטים נוספים באתר אחר-בטח יקח כמה חודשים עד שנראה את הצג בארץ.

    ערן

  3. טוב האמת שנראה מעולה :xyxthumbs:

    אם כי אני צריך לראות במציאות כדי לקבוע ולבחון אותו באמת.

    באמת נראה טוב,מה שכן מבחינת התמחור שלו יש בעיה-ברגע שהיו שני יבואנים לצג המחיר שלו היה בכיוון ירידה-ל-2500 ש"ח וברגע שרק CD LOG מייבאים אותו אז המחיר שלו קצת עלה.

    המחיר של הצג בארהב ב-.com הוא 489$ לעומת 3000 שח בארץ

    לסמסונג 260T יש יבואן מקבילי ולכן נוצרה תחרות הצג עולה ב-.com כ-530$ לעומת 2700 שח בארץ עם אחריות של חיון.

    כלומר הסמסונג שעולה בארהב יותר עולה בארץ פחות בגלל תמחור מעט לא הוגן של הייבואן של HANNS-G .

    ערן

    ערן

  4. אין דרך לחבר אותו לממיר של יס בעזרת המתאם של המסך (אולי ממיר HD שיש לו קומפוננט).

    אבל המסך הזה כלכך פופולארי בעולם שפתרון כבר מזמן נמצא (זה כואב לא להשתמש בגודל כזה לסרטים בצורה תקציבית), ולמעשה בטאיוון (זה מסך טיוואני ולא סיני) כמעט כולם רוכשים איתו מה שנקרא LCD TV BOX.

    זה בעיקרון ממיר טלווזיה חיצוני (לא קשור בכלל למחשב) שמתחבר דרך הVGA. אבל מה שהוא עושה בגדול זה משלים כל מסך למסך טלווזיה רגיל בניגוד למסך מחשב עם כניסת SVIDEO למשל. הפיתרון של הטיוי בוקס הזה הוא הרבה יותר עדיף כי יש לו שם מעבדי תמונה שאין במסכי מחשב רגילים. בעצם יש בו בדיוק את אותה החומרה שיש בטלווזית LCD ואין במסך מחשב, זה מאפשר מתיחה חכמה של התמונה למסך רחב, שיפור התמונה, כיונוני איכות תמונה ניקוי רעשים, מצבי תמונה שונים ועוד ועוד. בנוסף זה מעניק עוד כל מיני סוגי כניסות למסך המחשב, יש שלט, טיונר למקרה שאין כבלים או לווין וכו'...

    מחיר הקופסאות האלו בארץ נע בין 250-400 ומעלה.

    מה שכן - יש דגם שמאוד מומלץ למקרה זה והוא נקרא COMPRO VideoMate V300. הוא די מתקדם יחסית למתחרים שלו ויש לו המון המון אופציות וכיוונונים. מה שחשוב שיש לו מצבי מתיחה וזום שונים כמו בטלווזית LCD כשיש תמונת 3:4, יש לו מנגנון אוטומטי שמזהה מה המקור, הוא מבין הבודדים בשוק שתמוך ברזולוציית OUTPUT של כמעט FHD שזה 1680 על 1050 ובכל סוגי הפרופורציות של המסכים (גם 16:9 וגם 16:10) מה שמעולה למסכים רחבים. ובין הבודדים שתמוכים בכניסת HDTV 1080I דרך הקומפוננט. יש לו מצבי תמונה מיוחדים לסרטים ומשחקים, וכיוון ידני של רוב אופציות איכות התמונה. כמובן יש PIP תמונה התוך תמונה ניתן לכיוונון כשמשתמשים בVGA. למי שרוכש - לא היתי ממליץ ללכת על הזולים יותר, ההפרשים לא גדולים ויחסית המחיר שלו בארץ (400 ש"ח) הוא די טוב.

    http://www.comprousa.com/en/product/v300/v300-2.משיטוט בפורומים בחו"ל וגם בפורומים טאיוואנים המסך הזה הוא די חגיגה, כולם מאוד נהנים מהמחיר. ויש אנשים שאפילו משתמשים איתו ל CAD. כדאי לציין שיש דגם 289 שלפי דיווחים שופרו בו רמות השחור בגוונים הכהים של שחור ואפור (קל למדוד את זה), אולי גם אחידות אור שופרה (זו צרה בכל מסך גדול) ובא עם סטדנט עם שינוי גובה.. יש גם דגם שנקרא 282 שלו יש גם את כל סוגי הכניסות, התאמות תמונה ופיקסל מפינג הרבה יותר רחב, אבל נראה שהוא נמכר רק במזרח. נקווה שיביאו את ה289 המשופר לארץ.

    אותי שיכנעת-נראה נחמד מאוד גם לאור העובדה שבמידה ו"ימאס" לי ממנו עוד שנתיים ניתן להשתמש בו כטלוויזיה לכל דבר!!

    את מי שנשאר לשכנע זה ת'אישה - קניתי לפני 6-7 חודשים את ה--2007 והיא קצת מתעצבנת שרמזתי לה שאני חושב על שידרוג :D

    ice2k - האם תוכל לתת לינק לאיזה פורום טייוואני שמדבר על הצג ?

  5. לא ניתקלתי בסיומת הזו שציינת אבל מבחינת החיבורים לא נראה שיש הבדל (אם זה בכלל לא אותו המסך). גם בדגם הנ"ל יש חיבור קומפוננט אבל לא ניפרד אלא בעזרת מתאם מקומפוננט ל VGA, אין הבדל כמובן בין שתי השיטות. הבעיות במקרה של המסך הזה הן שתיים:

    1) אין בארץ ממיר רגיל (לא HD) בעל יציאת קומפוננט, האופצייה היחידה היא טרנסקודר עם ממיר שיש לו SCART תומך . הממיר הזה הוא רכיב אקטיבי לא גדול, דורש חשמל, ונראה לי שעולה גם כסף :).

    מאכזב לשמוע לגבי הירידה באיכות ששמת לב אליה, אבל שאלה לי אליך - האם מדובר בשני ממירים זהים ? לא ציינת האיזה סוג חיבור חיברת למסך ובאיזה לכרטיס טלווזיה..

    דבר נוסף - כניסה מכרטיס טלווזיה מאפשרת בעזרת תוכנה נכונה לשפר רבות את האיכות - למשל הגדרות תמונה, גוון, גאמה, בהירות, קונטקסט, חידוד, UPSCALING וכו... - האם ניסית להתעסק עם זה ?

    א-לגבי ההבדלים בין שני הדגמים לדגם שהצגתי יש כניסת קומפוננט עצמאית -כנראה שמבחינת מיסוי היה עדיף להביא את הדגם ללא הכניסה העצמאית

    ב-טרנסקורדר אכן עולה כסף:

    בסביבות 400 ש"ח.

    http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=News&file=article&sid=421

    ג-לגבי הירידה באיכות דווקא הממיר שמחובר למחשב הוא איכותי יותר (3100 ) אבל שניהם מחוברים בקומפוזיט כך שניתן לראות ממש הבדלים ברורים. ניסיתי לשחק בתוכנות השונות (לא הרבה )אבל ההבדל הוא ממש מהותי,לא משהו שמשחק בכיוונים יכול לעזור.

    ד- אכן עדיף לחכות מעט ולראות התרשמות סופית עוד כמה ימים ואחכ אולי לארגן קניה קבוצתית ;D

    ה-מאין הסקת ש"גם בדגם הנ"ל יש חיבור קומפוננט אבל לא ניפרד אלא בעזרת מתאם מקומפוננט ל VGA"?

    ערן

  6. יופי סיימון תראה מה עשית... עכשיו אני בדודה של לבדוק לעומק את המסך הזה. בגלל שאני לא מוצא שום דבר אופטימלי היום שישלב דסקטופ עם באיכות טובה ומחיר שפוי אני מגיע למסקנה שכנראה עדיין השוק לא בשל וכנראה רק בעתיד יתקבל מוצר שבאמת מתאים לשילוב הזה טוב ולא בצורה צולעת או יקרה להחריד (6 אלף שקל למסך 27 טוב אבל עדיין לא מושלם למשימה).

    3000 מחיר סביר, 27.5 גודל מינימאלי לדעתי לחווית קלנוע ביתי במרחק של 3 מטר אך עדיין גודל שמאפשר הנאה. אמנם בשביל לחבר ממיר צריך לקנות טרנסקודר חשמלי ושיהיה ממיר ספציפי עם או בכלל להשתמש בכרטיס טלווזיה (ואז צריך לפתוח את המחשב בשביל טלווזיה ולקוות שהתוכנה לא מעוותת את התמונה) אבל בממוצע זה פיתרון סביר בשביל שנה וחצי עד שנתיים וחצי עד שיהיו דברים באמת טובים לכסף שאתה משלם. גודל של 24 נראה לי לא מספיק בשביל להתחיל להעניק את חווית הגודל של סרטי ביחוד כשמשלמים בשבילו גם לא מעט.

    כמובן הבעייה הגדולה היא איך מתרגלים לפאנל TN, ואיכות תמונה בסיסית עם קונטרסט נמוך אחרי שעובדים די הרבה זמן עם מסך 17 איכותי שעלה 3400 ש"ח :).

    בכל מקרה אני מניח שאתה יכול לצפות בעתיד הקרוב לכל מיני שאלות טכניות, למשל אם הוא תומך 1:1 ויש לו מצבי מתיחה שונים כמו הDELL (וכה אפשר לשחק ברזולוציה נמוכה יותר בלי מתיחה) וכו'....

    הוצאת לי את המילים מהפה,אני בדיוק במצב שלך.יש לי כמה דברים לאמר!

    א-אני היום עם -2007 מחובר עם 2 ממירים של ייס הראשון ישירות לכניסה האנלוגית של הדל והשני דרך כרטיס של HAPPAUGE ואני רוצה לאמר שישנה ירידה עצומה באיכות במעבר לכרטיס הטלוויזיה כך שאני לא ממליץ לך לקנות צג ללא כניסת עצמאית.

    ב-ישנו דגם נוסף של -"ההאנס" HANNS-G HG281DJ שהדגש זה על הסיומת DJ שמגיע עם כניסת קומפוננט אנלוגית -השאלה אם זה משנה.

    http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/de_DE/-/EUR/ViewProductDetail-Start;?SKU=PCM0007366-000&ProductUUID=0

    ג-לא רוצה להשתלט על הת'ריד אבל לא הבנתי איך אתה מחבר את הטרנסקודר לצג הזה? (אפשר לענות בה"פ)

    ערן

  7. גם אני עדיין לא קיבלתי את שלי אבל באמת זה המקום לאמר מספר תודות:

    א- לאור החמוד -אני חושב שאתה צריך לשמור את הת'ריד הזה על איזה מדיה אלקטרונית -למזכרת ובנוסף תחשוב על זה שאולי עוד 20-30 שנה שיראינו אותך לעיתונות כאיש עסקים מצליח -תוכל תמיד להראות מאין התחלת :D

    ב-ל"humus10 ולישראל שנסעו לחנות ובדקו את הצגים.

    ג-ליעקב*2 (נקסטופ) נקווה שלא נזדקק לשרות שלך-בכל מקרה שאני אגיע לכנפי נשרים בחודש הקרוב אני מתכוון להגיד שלום.

    וכמובן לכל הרוכשים תתחדשו.

    דבר נוסף לבודדים שרכשו את ה-2407 :

    היום הייתי אצל הטכנאי מחשבים שלי שיש את הצג הזה והוא פשוט מדהים -הוא הקרין לי סרט בפורמט h.d מלא 1080*1920 ורוצה לאמר לכם שחבל על הזמן!!! בנוסף השתעשעתי בגלישה מהמחשב ממרחק 30-40 ס"מ וזה פשוט חוויה אחרת. ועושה לי חשק לשדרג.....

    אז שיהיה בהצלחה לכולם

    ערן

  8. צריך לבדוק פיקסלים שרופים ולהתקשר לאנשים, זה הכל :-X

    אור הכי טוב תחליפו טלפונים בהודעה פרטית-ותצאו לדרך....

    גם אם היא רק תעזור לך בהוצאת הצג-אריזתו והרמת טלפונים הרי שלדעתי תשתלט על הכמות הזו של הצגים וחוץ מזה זו לא תורה מסיני...

    אני לא חושב שאני אשאר בקנייה הזו אם המסך שלי לא ייבדק קודם לשליחתו.

    יום טוב

    ערן

  9. מי אתה יעקב או שזה אור שמנסה להוסיף אנשים לקנייה ?

    פעם ראשון בפורום אני רואה ביקורת טובה על נקסטופ (אדון יעקוב) והשירות האדיב שהוא מעניק...

    ;D

    עקבתי אחרי הת'ריד הזה והתאפקתי שלא להגיב עד שכבר לא יכולתי...

    הראשון מתעלל באור וטופל עליו האשמות שווא - מסכן אור בסה"כ מנסה לעשות טוב לכמה אנשים כאן וזה מה שהוא מקבל כתודה.

    השני :

    לפי מה שהבנתי-עוד לא "נחת" אפילו מסך אחד HC בארץ.

    ואיך אומר נחמיה סטרסלר:

    "אז......שלא יעבדו עליכם".... ;D

    אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב-הבחור (אמיר נכון??) החליט שעובדים עליכם/עלינו -לא איכפת לו שהוא מכתים חנות שטוענת שיש לה את המוצר (הרי מחר הכול יתבהר) - הוא החליט שלא נחת אף צג כזה בארץ ושום דבר לא משנה -אפשר לחשוב שהוא נציג המכס מודיע אין צגים כאלה בארץ.

    שכחת שמדובר בפרנסה של חנות!! - שמענו את תגובתך ודעתך לגבי קניה מייבואן פרללי והאמת שגם אני לא בטוח שבשביל 300 שח זה שווה-אבל עדיין לקטול את העיסקה ולהטיל דופי בהבטחה שלהם-אם היה מדובר בילד בן 15 אז הייתי אומר ניחא אבל אמיר אם אני לא טועה אתה נושק ל-40 ומתנהג כמו ילד.

    לגבי העיסקה עצמה: לאור העובדה שנציג הפורום נוסע ובודק את סוג הפאנל ופיקסלים שרופים ורק אח"כ שולח דיי קורצת ואני בעצמי שוקל להצטרף.

    ערן

  10. שלום לכולם!

    אחרי מיליון טלפונים ובירורים - התוצאות על הפנים.

    הובטחו לי מחירים הרבה הרבה יותר טובים, אך לא קיבלתי אותם לבסוף.

    המחירים הם:

    2180 ל-2007WFP

    2330 ל-2007FP

    3640 ל-2407WFP (לא HC)

    מצטער אם לא עניתי / לא אענה לאנשים בהודעות פרטיות בזמן הקרוב - אני די מבואס מכל הסיפור

    בכל אופן השארתי פה את הרשימות למקרה שמישהו מכם ירצה לדבר עם נציגים אחרים של , אני התייאשתי

    אורי

    א-תודה על המאמץ

    ב-אין מה להתיאש -אולי עדיף לפנות ישירות ל iqpc או לפנדה מחשבים-החנויות הללו קונות אלפי מסכים בשנה וכנראה מקבלות הנחה מספיק גדולה כדי להעביר את חלקה אלינו

    מה דעתך/כם

    מישהו מוכן להרים את הכפפה

    ערן

  11. אני מבין מכם שהסיכון גדול מידי. מה שעשיתי בינתיים שלחתי מייל לשרות לקוחות של ניופאן הייבואן של acer וביקשתי לדעת האם בכוונתם להביא את המסך הזה.

    בנוסף האם שמתם לב שנכון להיום ה-24 של benq עולה בארץ בדיוק כמו ה-27 של דל? (לעומת ארהב הדל עולה 1300$-1200בעוד ה-benq כ-750-800$ ).

    http://web.zap.co.il/models.asp?sog=C-Monitor&DB4147=4924&DB4147=4926

    ערן

  12. קצת תשובות...

    א-לגבי המיסוי -אני מגיע מהתחום -כל עוד אין לצג כניסת אז המיסוי הוא מעמ בלבד ללא מס קניה.

    ב-לגבי הסיכון -אני ער לכך -לכן רציתי לשאול את דעתכם-מצד שני המחיר כל כך מפתה ("מי שלא מסתכן לא מרוויח :D ) שהשאלה היא באמת מה הסיכויים שהצג יגיע תקול?...

    ג-לגבי הדל אין טעם לייבא אותו לארץ-הבדלי המחיר לא מצדיקים זאת-הדל מתומחר בארץ בצורה סבירה (תמיד יש מקום לשינוויים).לגבי ה-benq שווה לבדוק.

    מה שקורץ כאן זה באמת גודל הצג שזה בדיוק מה שאני מחפש הגודל הזה הוא אידיאלי בשבילי(-חווית ביתי ממרחק 1.5-2 מטר ).

    אשמח לשמוע עוד דעות...

    ערן

  13. שלום לכולם!

    נתחיל עם זה שאני מחפש צג מחשב 24 אינטש ומעלה במחיר נורמלי -והבחנתי שבארהב acer הוציאו צג 26 אינטש full-hd במחיר נורמלי של 750 דולר-ואני משתעשע במחשבה להזמינו-יצויין כי אני מזמין המון דברים מחול ואני לא מפחד מהפרוצדורה של המכס וכו...

    מצב לינק למיפרט היצרן:

    http://www.acer.com.au/acer/akc/monitorslcd.nsf/Page/RWP0B2FD924E0E329DFCA2572330019CECE?open&current=16.6.1&ms=expand&

    בנוסף הצג נבחן מול ה-dell 2707 ונמצא כי הוא תמורה טובה מאוד למחירו- מצב לינק לסקירה:

    http://www.behardware.com/articles/658-6/lcd-tests-the-acer-and-dell-26-and-27.html

    השימושים שלי לצג יהיה 50 אחוז גלישה באינטרנט ו-50 אחוז צפייה בסרטים וסדרות.

    נכנסתי לאתר B&H ומצאתי כי עלות הצג כולל משלוח לארץ כולל ביטוח תוך 5 ימי עסקים הוא 913 דולר אמריקאי נוסיף 15.5 אחוז מיסים יוצא שסהכ עלות הצג בבית כולל הכול הוא 1054 דולר=כ-4300 שח .יצויין כי מדובר באתר מאוד אמין (למי שלא מכיר זו חנות הצלמות הגדוה בניו יורק בבעלות יהודים חרדים) כך שהצג יגיע לארץ בוודאות.

    http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=6559&A=details&Q=&sku=469370&is=REG&addedTroughType=categoryNavigation

    מה דעתכם?

    בתודה

    ערן

×
  • צור חדש...