תוכן yp3 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

yp3

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    253
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי yp3

  1. בקשר לפתרון עם תוכנת הצפנה - לא נראה לי שזה יענה לצרכים שלך, כי עדיין וירוס שיהיה במערכת הפעלה השניה יוכל למחוק את כל המידע שנמצא (גם אם הוא מוצפן)

    בקשר לניתוק כבלי החשמל, מנסיוני, הרבה לוחות אם במצב כזה (שבו יש דיסק קשיח שמחובר על יציאת הSATA ולא מחובר לחשמל) יתקעו לשתי דקות עד שהמחשב יעלה כי הם מזהים שיש משהו על חיבור הSATA ומחכים שהוא יתעורר.

  2. באמת שאתה לא חייב להאמין לי ואני אפילו לא יעלב מזה.

    אני לא דיברתי על מוצר פגום אלא על מוצר שהתקבל תקין ועבד באופן תקין ופתאום לאחר חצי שנה הוא כבר לא עובד תקין. לא נראה לי שהחנות שקניתי ממנה תשלם שליחות עבור מימוש האחריות.

    חוץ מזה שהמשלוח הוא 15 ש"ח אם זה חלק קטן אבל אם אני צריך לשלוח את כל המחשב (נגיד שהתקלקל לוח האם) המשלוח הוא כבר יותר יקר.

  3. אני פשוט לא מבין מדוע אתה מחפש חנות שקרובה לאיפה שאתה גר.

    כל הקטע הוא להזמין מהאינטרנט ולקבל עד הבית או עד סניף הדואר הקרוב.

    אני בעצם מופתע. חשבתי שכל בן אדם שיודע מספיק על מנת להירשם לאתר הזה ידע טוב יותר מאשר לחכות בתור בחנות כשאפשר להזמין אונליין.

    תאמין לי שאני קונה באינטרנט הרבה יותר ממה שאתה קונה.

    בכל אופן העניין פה הוא האחריות, אם אני אקנה מחנות מאשדוד ויתקלקל לי חלק במחשב אני אצטרך לשלם על משלוח לחנות (50 שקל בערך) לחכות שבוע (במקרה הטוב) שזה יגיע אליהם, לחכות עוד יום יומיים עד שהם יתפנו לטפל בבעיה שלי (הרי לא עומד להם לקוח מולם שמחכה) ואח"כ לחכות עוד שבוע (גם זה במקרה הטוב) שהמוצר יחזור.

    אולי אתה יכול להסתדר בלי מחשב למשך שבועיים וחצי אבל אני לא, והאמת היא שהתהליך גם יכול לקחת בכיף חודש.

    לכן אם זה לא חלק משמעותי או חלק שלא נוטה להתקלקל אני קונה גם מחנויות רחוקות דרך האינטרנט, אבל אם זו מערכת מחשב שלמה אני לא יכול להרשות לעצמי את זה.

  4. בגדול אין לKSP משלוח, אמנם למוצרים שמופיעים בזאפ יש משלוח (הם חייבים, אחרת זאפ לא היו נותנים להם להכנס) אבל אחרי הקניה הם מתקשרים ומנסים לשכנע אותך לקנות דרך הסניף ולא דרך הדואר. אם בכל זאת אתה מתעקש הם ינסו להוריד אותך מזה על ידי זמני משלוח ארוכים (21 יום) ולפעמים הם גם ממציאים כל מיני דברים (שהם לא שולחים מעבר לקו הירוק - למרות שהם שולחים דרך הדואר שכן מגיע מעבר לקו הירוק - התירוץ הזה ירד מהר מאד אחרי פניה לתקשורת).

    אני בכל אופן קונה דרך אייבורי, אמנם המוכרים מנסים לדחוף לך זבל גנרי, אבל אם אתה מבין אתה יכול לרכוש מהם חלקים איכותיים.

    האחריות שלהם (לפחות לגבי הסניף בירושלים - גבעת שאול) ממש טובה, בלי כמעט תורים ומחליפים במקום בלי בעיה (יכול להיות שהם לא מטייחים אותי רק בגלל שאני מבין במחשבים).

    התורים אכן זו בעיה קשה, אבל בגלל שאני קונה הרבה יש לי את הטלפונים של אחד המוכרים, ואז את ההזמנה אני עושה בטלפון מולו ואם כשאני בא לסניף יש תור ארוך, אז אני עושה קיצור דרך אצל המוכר שאני איתו בקשר.

    בירושלים ככל הידוע לי אין חנויות באותה רמת מחירים כמו של KSP ואייבורי.

    בKSP אני לא קונה בדרך כלל בגלל התורים ובמיוחד בגלל האחריות, האחריות שלהם היא אישית (על פי ת.ז.) ולא ניתנת להעברה. זאת אומרת שכל האנשים שאני קונה להם מחשבים לא יכולים בעצמם לממש את האחריות אלא הכל חייב להיות דרכי - וזה לא בא בחשבון מבחינתי.

    אם למישהו יש תובנות לגבי חנויות באיזור ירושלים אני אשמח לשמוע

    יום טוב

  5. המקצוע שלי בעייתי מאוד למרות ששמעתי שיש כאלה שלוקחים 200 שקל לשעה + מע"מ ולא מעניין אותם מכלום אבל בשוק של אוכלוסיה LOW END איפה שאני גר לבקש 200 שקל לשעה זה כמו לנסות למכור מרצדס למשפחה בשדרות או דימונה , חשבתי אולי בעתיד להעניק שירות " " ותמיכה טכנית לעסקים שם לפחות יש " בשר " ולא יתעסקו איתי בקטנות למרות שהיום חבר שלי אמר לי שגם שם השוק מוצף או שנשנה מקצוע לגמרי נעבור לתחום המלונאות והתיירות נשמע מעניין .

    תשמע לי, הרעיון הכי טוב הוא פשוט להיות עצמאי.

    אני התחלתי לפני כמה שנים לפרסם במקומון איפה שאני גר, בהתחלה היו לי הזמנות בערך בקצב של עבודה אחת לשבוע, לאט לאט אתה מתחיל לקנות לך שם ויותר ויותר אנשים מגיעים אליך.

    לפני שנתיים פנה אלי אדם אחד, יועץ מס במקצועו, שרצה להקים לעצמו עסק של הנהלת חשבונות, הוא אמר לי אני אקח אותך שתטפל לי במחשבים אם אתה תיקח אותי שאני אעשה אותך עוסק פטור - הסכמתי להצעה ומאז הרבה עסקים ובתי ספר התחילו לפנות אלי.

    המצב כיום הוא שאני משקיע 4-5 שעות ביום בעבודה ומרוויח 7-8 אלף בחודש - לקח לי הרבה זמן להגיע לזה אבל כיום אני מוצף בעבודה ואני בכלל לא מפרסם.

    אני לוקח 50 שקל לחצי שעה, ועבור הבתי ספר שנותנים לי הרבה שעות עבודה אני לוקח 35 לחצי שעה.

    אמנם באיזור שלי השוק לא מוצף בטכנאים אבל אני מאמין שמי שהוא אמין ומסביר פנים ללקוחות יבואו אליוץ

    נראה לי גם שמכיוון שאני לוקח לפי חצאי שעה אנשים לא מרגישים שעושקים אותם, אם היתה תקלה קטנה הלקוח ישלם רק 50 ולא 100 - ונראה לי שגם בשדרות אנשים יכולו לעמוד במחיר הזה.

    בכל מקרה אם אתה מתמחה בניידים לא נראה לי שיהיו לך הרבה מתחרים.

  6. אני רוצה לדעת איך המעבד יכול לצאת מהתושבת כשהמנוף סגור.

    משהו היה חייב להישבר, להתעקם, או לזוז כדי שזה יקרה.

    זה קורה!

    זה כבר קרה לי כמה פעמים במחשבים אחרים והכל היה בסדר

    מסקנה מהסיפור? לא מוציאים מעבד מהתושבת.

    בכלל לא רציתי להוציא אותו, הוא יצא ביחד עם הצלעות קרור

    לפותח האשכול,

    המחשב נדלק ולאחר מכן נכבה?

    או שלא נדלק בכלל?

    נדלק לשניה ואז כבה

  7. המחשב שלי היה מלא באבק אז הוצאתי את הצלעות כדי לנקות את האבק.

    יחד עם הצלעות יצא גם המעבד (הוא נדבק לצלעות עם המשחה הטרמית) למרות שהמנוף של התושבת היה במצב סגור.

    כאשר החזרתי את הכל המחשב נדלק לשניה ואז כבה, אני יודע שהבעיה היא המעבד כי כאשר אני מוציא את המעבד לגמרי המחשב לא כבה.

    יש לציין שהמעבד נראה בסדר גמור וכל הפינים שלו ישרים ובמקום.

    חשבתי שאולי כשהוצאתי את המעבד נכנס אבק לתוך התושבת ולכן המעבד לא נקלט טוב במחשב, אבל אין לי רעיון איך אפשר לנקות את התושבת, עם קומפרסור ניסיתי וזה לא עזר.

    אם יש למישהו רעיונות אשמח מאוד...

×
  • צור חדש...