תוכן uzi4u2 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

uzi4u2

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    138
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי uzi4u2

  1. אבל זאת בדיוק הנקודה שאני רוצה להעלות שהדרך חשיבה פשוט לא מתאימה למצב !

    ללוחמים שהיו פה תקופה של בערך חצי שנה אם אני זוכר נכון לא היה את הקליק הזה בראש "אויש מה יקרה אם אני ארה בו" וזה משהו שאסור שיהיה לחייל שנמצא בשטח !

    הכל מתחיל מהאימון הראשוני .

    והבעיה היא שהאימון הראשוני בארץ לא מספיק טוב לא מפני שחיילנו לא מספיק טובים ( אני לא מדבר על הגו'בניקים שיושבים בקריה ) אלה בגלל כל ההנחיות והנהלים המיותרים שמורידים עליהם . במלחמה אתה לא חושב על מה יקרה אחרי הפעולות שלך אתה צריך לחשוב לטווח הקצר ביותר . אני זוכר שממש מול הבסיס שלנו היה מגדל של תצפית חיזבאללה היה יושב לו שם חיזבלון וכל פעולה שאנחנו היינו עושים בבסיס הוא היה רושם לו עשינו משהו נגד זה ? לא ! כל הזמן רק דיבורים צריל להוריד אותו צריך צריך צריך צריך הורדנו ? לא . עכישו שפרצה המלחמה שיגרנו על העמדת תצפית המסכנה טיל של 800 אלך דולר ? כן .

    למה לא עשינו את זה לפני המלחמה ? כי אז היו אומרים שאנחנו מתגרים בהם וכו' וכו' סליחה מתגרים בהם ???!?!? באירגון טרור שמפוצץ אוטובוסים בערים ושולח מחבלים להתאבד בקניונים הומי אדם חפים מפשע ? מבחינתי שיתגרו בהם עם פצצת מימן .

  2. אימנו אותם בדיקו באותה מידה שאימנו את החיילים שלנו רק שלהם אמרו שכל מי שמייצג איום עליך אתה יורה בו הורג לא הורג לא ממש חשוב .

    אצלנו יש לך נוהלי פתיחה באש מסובכים עד שאתה נזכר בשלבים שלהם אתה כבר חוטף משהו .

    יותר מידי נהלים אסטרטגיה ישנה וחסרת ערך . מה זה להכניס כמה טנקים בלי ליווי של חי"ר ? מי שמע על דבר כזה ?? אנחנו כבר לא בשנות החמישים .

    ויש את אילו שאומרים שהחיזבאללה הוא לא אותו חיזבאללה . הוא בדיוק אותו חיזבאללה !!!! אבל בדיוק אותו אירגון רק מה ההבדל שאנחנו נתנו לו לאגור מידע והכל שוב בגלל פרוטוקולים ישנים וחוקים שכבר לא עדכניים .

    אתה לא נלחם בזבובים עם פטיש 5 קילו אירגון החיזבאללה הוא כולו 3 אלף אנשים אין להם טנקים אין להם . בלוחמת גרילה משתמשים בשיטות גרילה .

  3. אני אומר דבר פשוט למחוק להביא את הצלפים מצ'צ'ניה שהיו שם במלחמות החברה האילו מטורפים !

    הם היו כבר פעם אצלנו בקו הם יוצאים לנקודות תצפית נשארים שם 12 שעות לא זזים ומורידים כל מה שמחזיק ! הם הצלפים הכי טובים שיצא לי לראות בפעולה אומנם הם בני 30+ אבל יש להם טראנס שהם נכנסים אליו והם פשוט לא זזים אני בקושי מצליח לא לזוז שלוש שעות וגם זה קשה .

    תחזירו אותם לגבול ! אז מה אם הם הרגו המון אנשים מגיע למי שמסתובב עם !

  4. הדבר היה בדעות של אנשים זה שהכל תלוי מאיפה אתה מסתכל . מבחינת האום מבחינת החיזבאללה מבחינת אולמארט ומבחינת הררמטכ"ל שלנו שבכלל לא היה צריך להיות מחיל האויר אלה מאחת מפלוגות החיל רגלים רואים אפילו ברעיונות שהוא מעניק לתקשורת הוא פשוט לא היה בשדה הקרב ...הוא טייס מה טייס עושה יוצר מנחית פצצות וחוזר זהו נגמר ... אין לו פשוט מושג מה זה להיות בקרב פנים מול פנים וזה חבל .

  5. ::) שלום שלום לאנשי הפורום !

    לאחרונה קיבלתי כמתנה ATi X1900XTX עכישו הבעיה שהמחשב הנוכחי שלי יוצר צוואר בקבוק בשביל המפלצטון הזה אז ביקשתי וקיבלתי

    תקציב של עד 3800 ש"ח כדי לבנות לו מחשב מתאים כדי לנסות ולמנוע עד כמה שיותר את צוואר הבקבוק שנוצר . תודה מראש על העזרה שלכם :yelclap:

×
  • צור חדש...