תוכן manga05 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

manga05

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    363
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי manga05

  1. 1. מגבלת המהירות של הציוד HPNA כלומר של מהירות הרשת שזורמת בקיר היא 10 מגהביט

    2. מגבלת המהירות של הנתב בחיבור מודם ADSL , בגלל שהוא מאוד ישן - היא של 5 מגהביט (במהירות גבוהה יותר הוא לא מקבל סינכרון)

    3. העלות שרשמת היא סבירה בעיניי מכיוון שאני לא רואה אופציה אחרת. אתה יכול להמליץ לי על נתב ו-AP כמו שציינת?

    4. הנתב כרגע ממוקם בקומה למעלה אבל סביר להניח שנעביר אותו למיקום מרכזי יותר בסלון בקומה התחתונה ואז השידרוג לנתב בתקן N יאפשר קליטה בממ"ד אפילו ללא AP (ואז ייתכן גם שהאינטרנט למעלה יהיה טוב בעקבות השידרוג לנתב בתקן N שלמיטב הבנתי מספק קליטה טובה יותר)

    5. יש ברשת כמעט 10 התקנים שמתחברים לרשת כמעט כולם בצורה אלחוטית. יש לנו שני מחשבים שכיום מחוברים עם ציוד HPNA (כלומר דרך קווי הטלפון בקיר, באמצעות מתאם כזה שמחברים למחשב) שני המחשבים האלו זה המ"מד שעדיין לא יודע אם הקליטה תהיה טובה בו, ועוד מחשב שהמעבר לתקן N עבורו ישפר את המהירות (ותהיה לו קליטה טובה)

    6. המרחק בין המיקום החדש שיהיה של הנתב - בסלון בקומה התחתונה - לבין המחשב בממ"ד הוא כ-6 מטרים אבל הדלת של הממ"ד לא מכוונת אווירית לכיוון השידור של הנתב (במידה וזה משנה אני לא יודע)

    7. כלומר, המטרה אחרי המעבר לנתב בתקן N היא שכל המחשבים יעבדו בצורה אלחוטית מלבד הנתב אליו מחובר המחשב המרכזי בסלון (הוא יבצע את רוב ההורדות ככה שמבחינת קרינה ב WIFI כנראה אנחנו בסדר... אני אקנה הארדיסק כשצריך להעביר המון מידע ממנו אל אחד המחשבים)

    תודה רבה על התגובות. מה אתם חושבים על המצב שלי?

    מאוד מעריך!

  2. היי חבר'ה,

    אני רוצה לעזוב את בזק ואת הפתרון שאנחנו כרגע מיישמים שזה רשת על גבי קו הטלפון HPNA של בזק.

    הרעיון הוא לעבור ל-HOT בגלל המחיר.

    איך אני מתגבר על העניין הזה בצורה הכי טובה?

    אני מכיר שלוש אופציות שאני רוצה לקבל חוות דעת עליהן מכם:

    1. שימוש בראוטר וכרטיס רשת במחשב של המ"מד MIMO

    2. רשת על גבי החשמל

    3. להעביר חוטים - לא אפשרי

    4. שימוש ב - WIFI EXTENDER (הפתרון שאני חושב שאני רוצה. אפשר עוד פרטים?) - האם זה אומר פשוט לקנות שני ראוטרים? יש לכם דוגמה לראוטר שכזה? איך הוא יודע "לקחת" מהראוטר השני ולהעביר אותו הלאה (במקום להתחבר בעצמו במודם חיבור נוסף שזה לא אפשרי)

    תודה על כל פידבק

  3. "

    1. פלאשים מודרניים מאפשרים מעל מיליון כתיבות לאותו תא לפני שהוא לא שמיש. רק כדי לסבר את האוזן, כדי להרוס דיסק בנפח 32 ג'יגה צריך לכתוב לכונן מעל 32 אלף טרהבייט של נתונים. או במילים אחרות גם אם תמלא את הפלאש מתחילתו ועד סופו כל שעה, 24 שעות ביום 365 יום בשנה עדיין יקח לך 100 שנה להרוס את כל התאים שלו. הוא יחזיק מעמד הרבה יותר זמן מכל דיסק קשיח."

    כתוב יפה, אבל אני לא מסכים עם זה

    אגב שים לב גם שדיברת על כתיבה מההתחלה עד לסוף

    אבל מה יקרה אם יהיה אזור שבו אכתוב עליו יותר פעמים לעומת מקום אחר ? המקום הזה יהרס, ומה יקרה איתו ?

    ואל תגיד לי עכשיו שזה עדיין אמור להחזיק מאה שנה, כי כפי שרשמתי לפני שורה, אני לא מסכים עם הנתון הזה

  4. פלאש מוגבל למספר כתיבות וקריאות ואז הוא פשוט נהרס

    פלאש לא יכול להחליף את ההארדיסק כי ה throughput קטן

    כן אפשר להשתמש בו, כדי להאיץ העלאה של וינדווס כי היא לא צריכה throughput גבוה, אבל חוץ מזה - לא יכנס לשימושים נוספים במחשב

  5. אם מחזירים לך הארדיסק מחודש, זה אומר שהחנות הביאה לך מקולקל של מישהו אחר ואולי אתה כן תסתדר איתו

    בשביל לטפל בהארדיסק צריך מעבדה שבה מספר החלקיקים באוויר - נמוך. עצם קיום המעבדה הזו מאוד יקר,

    אני מנחש שיש מאוד מעט כאלה (משתמשים במעבדות כאלה לשיחזור הארדיסקים. יכול להיות אפילו שולחים אותם לחול , ואז אין בכלל מעבדה כזו בישראל)

  6. אני לא יודע מאיפה הבאת את הרביעי או את הראשון, זה כמו להשוות תפוזים למלפפונים

    מה שאתה מחפש זה תפוזים - וזה מופיע לך ב - 2 וב- 3, לדברים האלה קוראים MEDIA CODE, במקרה הזה המדיה קוד מורכב משלוש אותיות שמעידות על מי ייצר אותן - MCC זה השם של אותה חברה/מפעל

  7. TYG02

    זה הקוד הכי טוב, יותר טוב מה TYG03 שיש עכשיו וורבטים שלו (שבין השאר אני קניתי)

    העובדה שהוא מיוצר על ידי TEAC אבל יכול להיות שקצת הורסת. (בנוסף למדיה קוד, יש עוד דברים שעושה החברה שמשפיע על איכות הדיסק (ואין לי מושג מה הם חוץ מה advanced azo של וורבטים לדוגמה))

    * יש מצב שזה מזויף, מכיוון שזה באמת המדיה קוד הכי טוב בעולם (ואין על זה בכלל ויכוח ב cdfreaks) קמו הרבה חקיינים דווקא למדיה קוד הזה

    תחפש בגוגל אודות בדיקה לוודא אם מקורי או מזויף משהו כמו :verify tayio yuden authenticity

    עריכה : חיפשתי בשבילך בגוגל, הגעתי לטרד הזה, יש שם כמה אנשים שחושבים שזה מזויף, והם נותנים לבן אדם שם עצות איך לגלות

    http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=135778

    חחח אני לא מאמין

    מישהו רשם שם

    Burnner: NEC 4551A 1.08 , Size: 4149MB

    Scanner: LITEON SOHW-1693S KS0B

    TYG02, Bought as TEAC, 8x -R. this is a obvious fake of TY. a lot of this crap is sold here in Israel

    כנראה הוא גם ישראלי.

    אשמח לשמוע מאיפה קנית את הדיסקים, כדי לדעת להימנע (רוב הסיכויים שלא אקנה שם בכל אופן עם כל הכמויות שהצטיידתי מאופיס דיפו, אבל בכל זאת זה מעניין)

    למקרה שלא הבנת מה המשמעות של מדיה קוד מזויף היא כזו : ליצרן יש אפשרות לזייף את זה בלי בעיה. הדיסקים נראים איכותיים יותר ממה שהם באמת - ולכן ייתכן שתשלם יותר עבור זבל, אבל החיסרון האמיתי טמון בעובדה שלכל צורב יש דבר שנקרא FIRMWARE. הפירמוור אחראי על קרן הלייזר, לבצע צריבה טובה. יש כל מני פירמווארים, וכל אחד תומך בדיסקים שונים. כיצד הוא יודע איזה דיסק יש לך ? באמצעות המדיה קוד - כן כן - אותו מדיה קוד ש MEDIA IDENTIFIER מביאה לך. עבור כל מדיה קוד שכזה, לפירמוואר יש אסטרטגיית צריבה שונה. מכיוון שהצורב חושב שהמדיה שלך היא TYG02 (והיא לא) הוא מנסה לצרוב באותה אסטרטגיה - אבל האסטרטגיה הזו לא נכונה שכן המדיה קוד זויף. המשמעות היא צריבה פחות מאופטימלית (ובאופטימלית אני מתכוון צריבה על אותו דיסק אם המדיה קוד לא היה מזויף).

    סתם ידע כללי שאולי יעניין אותך, ומתלווה לנושא הזה הוא בחירת צורב ועידכון פירמוואר. למשל אם יש לך צורב דיוידי ישן, יש סיכוי טוב למשל שהוא לא תומך במדיה קודים החדשים של וורבטים (לדוגמה) - TYG03, ולכן אין לו אסטרטגיית צריבה מתאימה ולכן הוא משתמש בסוג של DEFAULT (כי הוא פשוט לא מזהה) המשמעות של עידכון פירמוואר היא תמיכה בזה. (במקום לעדכן פירמוואר, אתה יכול לקנות צורב חדש שמגיע עם פירמוואר חדש יותר)

    אגב, לדעתי, העובדה שהמפעל/יצרן החליט לזייף את המדיה קוד, מעידה על רצון להוריד מחירים כמה שיותר, ולכן - שימוש בחומרים זולים ביותר / פגומים.

    תגובה לטוסטר שמגיב אחריי : אתה לא צריך לבדוק את כל הגורמים, מספיק שלא כתוב יוצר ביפאן או מספיק שהקוד ב HUB לא נכון זה מספיק

    לגבי המדרגה אני לא בטוח - יכול להיות שוורבטים אחראית לזה (שמע, זה כולה אריזה חיצונית...)

    רק שתדע, באופן תיאורטי, יש מצב שזה מיוצר על ידי TY. תחשוב למשל שהם צריכים לספק לישראל X דיסקים והם לא מוכנים בזמן, אז הם יעדיפו להשתמש בשירותיה של TY אם מפעלים אחרים לא מספיקים להכין לה מספיק יחידות. זה קורה בהמון עסקים ולאו דווקא בדיסקים שהחברה משתמשים בחומרים יקרים יותר / מפעלים יקרים יותר רק כדי לעמוד בביקוש.

  8. טוסטר, אני לא יכול להציע לבן אדם לחכות למבצע כזה.. :)

    אבל כן יש להם כמעט סטנדרטי של קנה אחד וקבל שני בחמישים אחוז הנחה (בניגוד למה שהיה אז 1+1)

    אתה לא יכול לדעת את הקוד הזה שרשמתי לך, אבל אם תקנה באופיס דיפו טיוואן, רוב הסיכויים שזה מה שזה יהיה

    אני ממש סומך על דיפו מבחינת דיסקים... קניתי מהם המון דיסקים לאחרונה, כולל RW, ובדקתי את המדיה קוד של כולם

    וכולם יצאו מעולים... כולל ה RW, MCC.

    אגב החשש הוא לקבל MCM מגנטיקס, שנחשב לאיכות הנמוכה ביותר שיש לוורבטים, אבל אני לא יודע אם זה מיוצר בטיוואן או הודו או משהו אחר..

×
  • צור חדש...