תוכן cat2010 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

cat2010

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    444
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי cat2010

  1. יפה CORSAIR it is . . .

    אגב, המעבדים ה CORE 2 DUO של הניידים משתווים למעבדי הE6600 וכאלה של הנייחים החדשים, ולזכרונות? הרי בניידים זה פחות ממ 800 מגהרץ אם איני טועה. פשוט יש לי כ 8000 להשקיע ואני מתלבט אולי לקנות פשוט לפ-טופ של גם עם 2 ג'יגה , או מחשב נייח חדש.

    הצעות ייעול יתקבלו בברכה.

  2. אתה כנראה צודק. מה שהגיוני - הגיוני.

    חברה תעזרו לי עם המתאם. פירקתי היום איזה מפצל ביתי, ופשוט תקעתי לתוך הברזלים בתוכו את כל המכשיר, הדבר המצחיק הוא שזה עבד ! :lol:

    הדבר הלא מצחיק הוא שאני ראיתי צריכה של 310 וואט. של המסך, מחשב, ,מודם,כונן חיצוני. וזה כמובן תוך כדי 3D MARK 2006. ויש לי סה"כ 6600GT ו WINCHESTER 3200 באובר ל 2600. נראה מה יהיה כשאני אעשה מבחנים מסודרים.כרגע פירקתי את הפצצת קצר חשמלי עצבני הזאת.

    יש לי גם רעיון לעשות ביקורת ולהעלות ל YOU TUBE אבל עם ה UPLOAD 15 שלי זה ייקח לי עד סוף השבוע. נראה כבר.

    אני מבקש מכם להראות לי כמה בערך אמורה לקחת המערכת שלי:

    WINCHESTER 3200 @2600

    1024 2-2-2 TWINMOS RAM

    2X160GIGA SATA RAID

    ASUS A8N- DELUXE

    MY BOOK PRO EXTERNAL 500 HARD DRIVE FIREWIRE 800(!)

    וזהו בערך. מסך 20 אינץ' NEC 20WGX2

    כמה וואט לוקחת מערכת דומה לכל זה לפי מבחנים שראיתם בחו"ל. ולפי כל הנאמר כאן ?!

    אני פשוט רוצה לראות מה אנחנו חושבים שזה יצרוך, ע"פ מערכות מקבילות מול מה שזה יצרוך בסוף המבחן.

    תודה. :xyxthumbs:

  3. אני מוריד ב 190 מהשרת הישראלי למטה וזה טסססס . . . נשאר עוד שעה וחצי להורדה :jump:

    אבל לפי מה שאני מבין זה לא כל כך שווה?

    למישהו יש כרטיס מסך פה ברמת ה 7900GTX+ והוא הריץ את זה על הכי גבוה עם פילטרים מלאים ו AA מלא והוא עדיין יכול להגיד שזה חרא ?!

  4. Cat2010

    אם היית שואל אותי אתמול היית מקבל תשובה דומה. הבחור צודק עקרונית בכל הקשור למנועים. לא בדקתי את ההספקים שהוא מדבר עליהם (20W ל-HD בהתחלה ו-5W בעבודה רצופה לדוגמא) אבל מנוע בתחילת עבודתו צורך יותר זרם וכאשר הוא נכנס לעבודה רציפה נכנסים גורמי אנרציה ושדות חשמליים רצופים ולכן צורך פחות.

    אורי, אני מסכים ואין לי שום בעייה עם הקביעה הזאת רק ש . . . אני לא חושב שעל כל המוצרים שדיברנו עליהם כותבים היצרנים את הצריכה של המכשיר בזמן ההפעלה אלא את הצריכה בזמן פעולה רציפה, אחרת זו תהיה רמאות והטעייה צרכנית חמורה. לכן אני חושב ש אם לדוגמה רשום על המאוורר (אחד מהם) של המארז שלי (הלינק למאוורר של טרמלטייק כמה הודעות לפני) 4.5 זה 4.5 וואט לכל אורך הפעולה. הוא לוקח 10 בשנייה הראשונה - שיהיה לו לבריאות 24/7 4.5 ? זה מה שחשוב לנו. וזה ההבדל הרציני בין דבריי לדבריו.

    משהו הרבה יותר טוב. מי שרוצה לראות בדיוק מה הנתונים ואת ההוראות של המודד שקיבלתי - מוזמן. במקרה מצאתי את ההוראות שלו ONLINE :

    http://www.maplin.co.uk/Media/PDFs/L61AQ.pdf#search=%22related%3Awww.maplin.co.uk%2FMedia%2FPDFs%2FL61AQ.pdf%22

    וזה העמוד של המוצר. שימו לב שקיימת גירסה אירופאית ואפילו יש יבואן שמייבא לארץ, אבל לא את המכשיר הזה. :kopfpatsch:

    http://www.prodigit.com/e2000m.htm

    ו יש להם עוד מוצרים מועילים, שכמובן לא נשיג כאן, כמו מפצל שקעים עם מודד בנוי לתוכו ומגן מתח ושאר ירקות במכשיר אחד ועוד:

    http://www.prodigit.com.tw/consumer.htm

  5. 1. אולי תכתוב בעברית כי מבאס תחת לקרוא את כל ההסברים.

    2. He she & It = S means Danny wantS to go to the movie. Battery runS out of power. Fan speedS down

    3. מה זה משנה, אם זה רץ יותר מהר בהתחלה . תכף תגיד לי גם שמאוורר רצפה ביתי 16 אינץ' שרשום עליו 40W לוקח אותם רק בזמן הסיבוב הראשוני ואח"כ מאט? או שאולי המזגן לוקח כ 2500-5000 וואט (2.5-5 קילווואט) לשעה רק בזמן הסיבוב הראשוני של הלהבים? או שההארד דיסק מסתובב על 7200 רק בהתחלה ואח"כ מאט? הרי אם הוא מסתובב באותה המהירות - הוא לוקח את אותה הצריכה, כנ"ל לגבי המכשירים הנ"ל. לא תמיד צריך להידבק לתיאוריה גם אם היא צודקת בחלק מהמקרים. אני אישית מרגע שהמאוורר מתחיל להסתובב, הוא לא יורד אחרי שנייה בכמות הרוח שהוא מעיף עליי. גם המאוורר הרצפתי וגם המאווררים במחשב. בדקתי עוד פעם רק להיות בטוח. שמתי דף לפני, ובדקתי מה הייתה זווית התזוזה שלו מהמאוורר כדי לראות לאיזו עוצמה מגיעה הרוח. אותה כמות CFM מההדלקה ולפעולה רצופה.

    ====================================================

    חדשות מעולות, בעזרתו האדיבה של ידידי אורי מההודעות הקודמות - נפגשנו היום והוא נתן לי את המכשיר. אעלה בהזדמנות. לצלם - לערוך וכו= סיבוך וזמן=אין.

    ויש לי בעייה. אמנם יש לי מתאם משקע ישראלי לתקע אנגלי . . . לתקוע את התקעים בבית לתוך המכשיר, אך אין לי מתאם מסוג תקע אנגלי לשקע ישראלי.

    אני באותו המצב כמו הבחור כאן, ובדיוק אותם התמונות. מישהו יודע איפה אני מוצא את זה באזור המרכז ?! אין בהום סנטר איילון וברוזנפלד פתח תקוה !

    http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=159408

    72033983.jpg

    http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=159408

  6. זה ליד הבית שלי, ואני לא מטומטם בשבי לשלוח זכרונות בדואר לתיקון כי פעם התקמצנתי לשלם עוד כמצה ג'ובות. רק העצבים, זמן שהולך לאיבוד והדלק יעלו 500 ש"ח. לא שווה . מי שסומך בשילוש הקדוש על קנייה מרחוק - FOOL.

    מניסיון. התקלקל לי לוח ואני בר"ג. האחריות של זיג זג. אין איתם בעייה אבל לך תשלח להם לכוסשל רבאק . . . מבינים? זה הפעם האחרונה שקניתי חלק מועד לתקלות מחנות רחוקה.

  7. לרגע כשקראתי את הפוסט שלך, חשבתי לנעול את הנושא. עזוב אותך בדיקות, ולחכות למודד שיגיע מחו"ל, מי צריך את הבבל"ת הזה בכלל ?

    אז זהו שלא. קבל הנחתה:

    1. כאשר מופעלות תוכנות GRID, המעבד רת 24/7 על 100%, כי ככה אני רוצה וככה זה אצל עשרות אלפי אנשים בארץ ובעולם. זה הקטע של "לתת את המקסימום".

    2. מאווררים שלא פועלים על וסת חום, מופעלים ע"י "פאן באס" והוא בדר"כ על גבוה, למי שרוצה מקסימלי ולא מעניין אותו במיוחד רעש חלש ברקע מהמאוורר. שוב - כמו אצלי ואצל הרבה אחרים

    3. מתחלק לשני חלקים:

    א) עקב הימצאות תוכנות GRID, יש גישה מתמדת להארד דיסק כאשר אני והאחרים רואים את הנורית האדומה מהבהבת אצלי כל שנייה.

    ב) מלבד זאת - אני בטוח שכולנו מחזיקים מחשב 24/7 סתם בשביל להתפעל מרקע המסך היפה ומאיז כוסית שנמצאת עליו. זהו שלא ::) הרי אנו מפעילים בנוסף גם תוכנות הורדה.במקרה שלי - DIRECT CONNECT. ו . . . אני מניח שהאינפורמציה הבינארית של ההורדה נכתבת ומופיעה מעצמה באיזה שהוא סוג של קסם על גבי ההארד דיסק ללא כל הפעלה וכתיבה עליו נכון ? :bash:

    4. עקב כך ובהתאם לזאת - ההבדל אינו בין מעבד מומהר או סטוק במנוחה - אלא ב 100% מאמץ. שוב. מי שנון לאוברקלוק שלו לנוח סתם ככה ולהתבזבז מבלי לתרום ולאמץ אותו 24/7 - משול למי שיש לו פרארי והוא נוסע עליה רק בכביש הסרגל או המישר בדרום הארץ (10 קילומטר של מישור מתחת למצפה רמון בכביש באר שבע אילת, איפה שרפאל עושה ניסויי טילים מסווגים).

  8. וזה עדיין לא משנה את העובדה ש כמו שהבחור מעליי אמר - תאורה יכולה לעבור בכיף את ה 10W. וזה נחשב למצב של LOADת כי היא תמיד פועלת.

    מלבד זאת עוד לא דיברנו על סוג אחר של תאורה:

    מאווררי המארזים שיש לרבים מאיתנו כמה מהם בפנים. מי שלא רצה את המאווררים שהגיעו עם המארז, קנה את אחד החזקים בשוק. צריכת חשמל?

    2W-6W . עכשיו נגיד שיש לפחות שניים כאלה, מקדימה ומאחורה וכבר קיבלנו עוד 10W תמידיים ב LOAD. זה כמובן אם זה ב מהירות המקסימלית. וככה זה אצלןי לדוגמה.

    על המאוורר הנפוץ מאוד הזה אני מדבר (מנתוני מכירה של מוכרים בחנות לוג'יק בר"ג לפחות, כי אני גר ליד וקונה רק שם,לא יודע לגבי פנדה זיגזג ונועה).

    http://www.thermaltake.com/product/DCfan/LEDfan/perfectlight/blueeye/blueeye.asp

    caseuse.jpg

  9. תגידו שנייה, אני בכלל התכוונתי לקנות את אלה:

    http://logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=8766

    8766.jpg

    אני פשוט יודע שזה הדגם הכי נמכר בחנות הזאת. הטכנאים חברים שלי והם אלה שהכווינו אותי לדגם הזה. ובאמת זה נמכר בטירוף. מה הסיפור, תמיד דיברו על קורסאיר כהכי טוב, כבר לא?

  10. Minimizer - אתה יודע מה בוא נלך בראש שלכם, נגיד שהרוסים הם החזקים והשולטים (וזה ממש לא ככה, אבל באמת בלי להעליב אני לא רוצה לפתוח דיון על זה בפורום מחשבים).. אתם מתלוננים אחר כך למה יש גזענות נגדכם? אחרי שאתם עושים דברים כאלה כמו לעשן נרגילה במקום שידוע שלשם ילכו כל מי שצם? או לעשות על האש?

    נכון, אבל הם אלה שאחר כך בוכים על גזענות...

    FeedMe - לא אמרתי את זה, ככה אני רגיל לדבר, כמו שאם אני ידבר על קוקזים אני יגיד "הקווקזים" ועל גרוזינים "הגרוזונים" וכו'...

    באמת שאתה ממשיך למרות הפצרות רבות מצד הרבה אנשים להכליל. מה דעתך להפסיק, כי כרגע אתה מזכיר לי את ה"סטיית תקן" שמפריע לאחרים. בדיוק בניגוד למה שאמרת על אלה שהפריעו לך אתמול.

    שנית - גרתי באשדוד בשנים 1994-1995. תשמעו, כבר אז היו 40,000 רוסים בעיר והם הרכיבו שליש מהעיר כולה. ככה זה במקום שהרוב שולט האחד לומד מהשני, במיוחד כשמדובר בעולים חדשים. הרי לא תראה רוסים וותיקים יוצאים לפארקים לעשות "בכוונה". אם הם היו מיעוט באשדוד התופעה לא הייתה קיימת כלל.

    שלישית:

    אני לא מבין למה הרבה אמרו פה שהם לא צמים? מה רע בלצום

    זאת מצווה לפחות צריך לצום פעם אחת בחיים אם אני לא טועה אז יאללה

    וקראתי שמישהו אמר שהוא שיחק באונטק סטריק ובטאלפילד אם א ני לא טועה וניסה לצום

    אם אתה לא יודע אסור לפתוח:מחשב,טלוויזיה כל מכשיר חשמלי וגם אסור לעלות במעלית וכו'

    אז רק שתדע

    וקראתי שאמרתם עם הרוסים

    הורסים לפי דעתי באו לחפש פה עבודה מי שבעצמו לא יהודי

    אני לא מבין למה נותנים למישהו שהוא לא יהודי לעלות,עד שיש מדנה יהודית באים נוצרים

    וגם הנוצרים הרוסים הביאו וודקה וזונות וסמים

    אז מי שלא יהודי שיתחפף מפה שלא יזיק למדינה הזאת גם ככה יש מספיק צרות

    זאת דעה אישית שלי

    אני אגיד לך מה קורה, כי הייתה אצלי בסופ"ש בחורה כזאת: היא דור שלישי ליהודים, אבל משפחתה התנצרה בגלל התנכלויות ומשרד הקליטה (יענו הממשלה) הביאו אותה כי היא אקדמאית כדי שאולי תעשה גיור בעתיד. מה רע? הוסיפו מוחות למדינה בזכות תוכניות כאלה. תראה לי בנות ישראליות שמשטמטות מהצבא ובגיל 18 הולכות ללמוד 5 שנים להיות נוטריון ?

    ואגב, כפרה, הרבה . זה לא שמאז העלייה הרוסית הגדולה שאני נמנה על באיה בשנת 1991 אחרי מלחמת המפרץ, יש הצפה של אלפי זונות רוסיות, זה כי אתם, הצברים עשיתם השוואה לרמה שהייתה פה קודם, לא רוצה לנקוב בעדות או צבע עור ואמרתן, הופה, מאיפה כל הכוסיות האלה הגיעו?

    וזה, השיעור הראשון בכלכלה: היצע וביקוש. העם רוצה - מנסים להביא מכל מקום כדי לעשות כסף. וחוץ מזה הרבה מהבנות הזונות האלה הובאו לכאן באמתלות שונות ומשונות מצד המעסיקים הישראלים ובסוף אכלו אותה. טוב , אתם מכירים את הכתבות והתחקירים בעיתונים...

  11. ויי, איזו התחסדות. למדתי עם בולגרים (לא בלוגרים, לשוקיסט הראשון שיחשוב ככה) אנשים מבולגריה שהיו לוקחים ספרי תנך לשירותים ומנגבים עם הדפים את התחת כשלא היה נייר טואלט.

    ראיתי ישראלים אוכלים, מה זה אוכלים? "צמים בין ארוחה לארוחה" ביום כיפור

    ראיתי צרפתים שלא שמו זין על החג ואכלו בו

    אתיופים שזה לא עניין אותם וכו' . . .

    אל תדברו איתי על רוסים רעים טוב? זה סתם מעצבן כשמסביבכם יש מלא חארות שעושים את אותו הדבר.

  12. ועוד משהו שממש עצבן אותי יום כיפור זה הרוסים שישבו בפארק באשדוד עם נרגילה!! אישית אין לי משהו נגד רוסים, אבל אחר כך שלא יבכו ולא יבינו למה שונאים אותם..

    אחר כך אל תתפלא שאתה הופך לילד כאפות בגלל מילים שלא במקום כשאנשים הלא נכונים שומעים אותן.

    אתה יודע כמה ישראלים ראיתי בצבא ששתו ביום כיפור כי הם סגרו אותו בבסיס והפכו את זה לבית זונות ?! תפסיק להתחסד יום כיפור יום קדוש.

    אני 15 שנה בארץ, וכל יום כיפור - אותו הסיפור! והיום במקרה הייתי בגבעתיים - מעוז הישראלים הוותיקים. כל העיר על הרגליים עם המשפחות שלהם על אופניים, רולר בליידס, וכל מה שזז. חסר היה רק SEGAWAY. עדיף שתכעס על כל העם בגלל האופניים וחסימת הדרכים לאמבולנסים שטסים להציל את אלה שהתעלפו מהצום במקום לכתוב משפטים דורשי מכות ל1.5 מיליון רוסים כאן.

    חסר ישראלים ש"זורקים" על היום הזה ? כבר ראית כאן תגובות. כמה חבר'ה עם נרגילות זה לא הבעייה של העם הזה. :pissed:

  13. אח שלי, תאמין לי נושא חזק כמו זה נותן הרבה יותר במה לנושא כזה חשוב מאשר פוסט בודד, שנדחק מייד לפינה, פשוט כי הוא לא סטיקי. רק אם המנהלים ישימו אותו סטיקי אנשים יבינו את החשיבות שבדבר.

    פתחתי כבר עמוד יפה לזה והוא עף מהר מאוד למרתפי הפורום הכללי. כאן זה הרבה יותר אפקטיבי להעלות את זה, מה גם שזה קשור ישירות לנושא שלנו. יש כאן במה הרבה יותר רחבה. מדוע?

    1500 צפיות ו 130 תגובות בכמה ימים זה במה מטורפת לכל רעיון שהוא. שים לב שזה לא דיון בין 2-3 אנשים, אלא בין אנשזים שונים ומבחינתי עשיתי את מה שיכולתי.

    מנהלים: אולי באמת תשימו את כל הדיון הנחמד הזאת כסטיקי? , פשוט כואב שהוא יירד לטימיון בסוף הנושא. אני אעדכן את המחירים כשהם ישתנו בהודעה הראשונה מדי פעם.

  14. במה שאתה אומר בפסקא הראשונה יש טעם , אכן אין טעם לגרום מחשב לשרוף וואטים\וולטים\אמפרים\עצים בסיכומו של דבר סתם

    לגביי מה שענית לOMRIJ

    1. למעטים , רובנו לוקחים X1900XT 512 ומשווים אותו לXTX עם אוברקלוק

    2. מכמה שנים אחורה לא מזיז להם בכלל צורות גראפיות מSETI וכאלה , והם מלכתחילה צרכו מעט מתח אז בכלל אפשר להתעלם מהם

    3. אני אישית אוהב לראות מחשב שעלה לי X שקלים רץ בערך כמו מחשב שעולה 3X שקלים , אני משחק משחקים אז התוספת ביצועים חשובה לי , בכל מקרה אבל יכול לגרום לחומרה יקרה להיות שווה את המחיר שלה אז בכלל זה באופן כללי כדאי , אה וכמובן , נחמד לשבור שיאים של אחרים בOCDB (לא עשיתי את זה אף פעם אבל אני הולך לעשות את זה עם E6400 )

    1.נכון. "שחקן משני בסיפור". בדיוק מה שאמרתי.

    2. באוברקלוק כזה גבוה - אתה גם משלם על זה לא רע, כמו שדיברו פה. מי שיש לו גז ודומיו להגיע לתוצאות אקסטרים, 200W תוספת? חמוד.

    3. לא התכוונתי לשם האוברקלוק עצמו, אבל לדעתי מי שיש לו מטורף של ג'יגה מעל הסטוק (3 ג'יגה במעבד שנמכר כ 2 ג'יגה, לחבר'ה החדשים) - ולשחק או לעבד משהו לא כל שעה נגיד - ובמיוחד כ 8 שעות שינה שלנו בלילה - מבזבז משאבים באופן מטורף. וזה בלי להזכיר בלאי של הרכיבים.

    לדעתי צריך לפחות לקבוע שעות פעולה של התוכנה ולהפעיל אותה מינימום בשינה (מן הסתם מי שלאמעבד משהו רציני אחר כמו 3D Studio Max או Maya או Premier וכו' . . .) . יש לכם משהו בגדר מתת אל - מטורף? למה לא לנצל את זה כל הזמן. אישית, ה"LOAD" שזה עולה לי בצריכה בכלל לא כואב כשאני יודע שזה היה עבור תרומה לאנושות. אני כזה קטן תורם את חלקי. אתם תחליטו מה טוב לכם, אבל זו דעתי. :xyxthumbs:

  15. היה לי פעם SETI@home , מה אני אגיד לך ? היה נחמד ליצר נקודות בשביל ISRAEL הקדושה שלנו אבל הם הרסו שמה משהו עם איזה UPDATE אז נגמלתי מהרעיון , אבל יש מצב אני אחזור לרעיון של לרתום את המחשב החדש (+ OC רצחני כמובן) לתוכנה מסוג זה , למה לא באמת לסרטן או אסון מסוג זה?

    אה ואגב , היה בSETI אופציה לגרום לו לא להראות גראפיקה כשהוא עובד , הפיספוס של האופציה עלה לך כבר...?

    עריכה : בלילות שאני מוריד כל מיניי שטויות , אני אפעיל במקביל על אחת דבר אחד על השניה משהו אחר , שתייהן כמובן על OC , כזה מפעל לנקודות לא הרבה מנצלים (גם את הדבר הגדול הזה שנקרא OC לא הרבה מנצלים , אבל שם מדובר בהפסד פרטי שלהם שלא חוסך כמה מאות הרוגים בין הזמן המשוער שבו היו מגלים תרופה לסרטן לבין הזמן שבו יגלו אותה ע"י X@HOME ) , האמת , זה גם אחלה STRESS TEST לכל האוברקלוקרים המכורים

    1) בטח, תחזור לרתום את המחשב שלך למען האנושות. הלינק בהודעה למעלה או בחתימה שלי. אל תשכח להצטרף לקבוצת ISRAEL בלינק שגם הוא למעלה. אם לא יועיל - לא יזיק. כמו שאמרתי, אני רתמתי לזה גם את המחשב של אחותי הקטנה. 2.5 GIGA

    2) אמרתי "רק באפשרות שומר מסך". משמע - כשהתוכנה רצה ברקע מן הסתם לא מרגישים אותה. כשהיא מופעלת "כשומר המסך" היא מציגה גרפיקות וזהו. תחשוב על זה כסוג חזק של VISUALIZATION ב WINAMP ודומיו ב FULL SCREEN.

    3) אתה צודק. מי שעושה וגורם למעבד שלו לרוץ על סרק על כל המגהרצים המטורפים האלה ולא מנצל אותו למטרות GRID 24/7 - באמת אין לי מושג למה סתם "לשרוף" אותו ככה ב "פול גז בניוטרל". מכירים? :bash:

    א)כשאני מתכוון לכרטיס מסך אני לא מתכוון לMX400, מודרנים הם החלק שצורך הכי הרבה חשמל במחשב (ומן הסתם הרבה יותר במאמץ)

    ב)גם אני משתמש בF@H, עם כל הכבוד, זה לא נקרא לאמץ כרטיס מסך

    ג)שוב, זה רק אצל מתי מעט, אצל הרוב המחשב לא בLOAD ברוב המוחלט של הזמן (ואז עוברים למצב 2D, מורידים מהירות ומתח כמו C&Q וכו')

    א) לבחור היה קצת יותר מ 440 אם איני טועה ועדיין לכמה מאיתנו יש 1900XTX ?

    ב)מי דיבר בכלל על מאמץ כרטיסי מסך? כל הפוסט מדובר על ה GPU. CPU הוא שחקן משנה בסיפור.

    ג) אתה צודק ב 100% אחוז. אבל זה אינו האתר למי שרוב הזמן המעבד אצלו 100% IDLE . . . הרי זה לא פורום מחשבים ב"רוטר". כאן עושים "בשביל משהו". אלא אם כן מישהו ממש מתלהב מזה שהמעבד שלו רץ כמו שאמרתי מקודם "בפול גז בניוטרל". לפחות אני רוצה להאמין שאנשים כאן עושים עם המחשב שלהם יותר מלראות אותו רץ ב 3 ג'יגה במקום ב 2 . . . :s07:

  16. 1.תוכנות כמו FOLDING@HOME וכו' מאמצות את המעבד, לא את כרטיס המסך ולכן הצריכה היא לא מקסימלית כל הזמן (LOAD)

    2.אם יש לך WINCHESTER מדובר על מספרים הרבה יותר קטנים (גם עם מטורף)

    3.ועדיין, אתה לא צריך להסתכל על הצריכה אלא על ההבדל בין סטוק לOC (הדלתא) כי זה מה שמעניין אותך

    ואם זה מתבטא ב50W זה אומר שביום זה מתבטא ב58 אגורות

    כמעט שצדקת . . .

    1. מתחלק לשתי תשובות:

    א) כמו שמישהו אמר כאן מקודם ואני מודה לו על תשומת הלב - כרטיס המסך כלל אינו צורך הרבה יותר חשמל באוברקלוק. נדמה לי אפילו דיאבלו אמר ומדד את זה כהוכחה.

    ב) במצב של "שומר מסך" התוכנות האלה מציגות RENDERING של גרפיקת אשר מייצגת את התהליך העיבוד של התוכנה את הנושא הנחקר - בצורה גרפית. פשוט רואים הרבה מולקולות מסתובבות ונוספות חדשות ומחליפות צבעים לפי התקדמות התוכנה בניתוח המידע שהיא מאבחנת. זה נראה ממש יפה ו . . . כן, צודקים מאמץ את ה GPU.

    2. נחיה ונראה. אם אתה צודק - אין לי שום בעייה להודות שבמקרה שלי ושל כל בעלי המערכות התואמות לרכיבים שלי - הבעייה תהיה מה שאקבל בבדיקות.

    3. כן ו ה 50 W האלה זה עוד 200 ש"ח בשנה. תוסיף את זה ונעלה ל 2000 ש"ח למחשב. ברוסית אומרים:

    копейка рубль сбережет אני יודע שדוברי הרוסית חייכו עכשיו כי זה מה שאמא אמרה מהילדות נכון? ;)

    בעברית זה לא קיים. מעניין מה זה אומר :-) בתרגום זה אומר "אגורה חוסכת שקל".

  17. חברים, אני מסכים עם דיאבלו, כי הדוגמאות שהובאו כאן על ידו מחזקות לכל אורך הדרך את טענתי המקורית בעמוד הראשון, מה גם שכל מה שרשמתי היה תיאורטי ואני שמח שזה הוכח באופן מעשי על ידי המדידות שלו.

    לפני סוכות אני אמור* לקבל את המודד ואז נראה מה באמת קורה בתככי המחשב שלי, ואני חושב שאני אקבל תוצאות דומות לדיבאלו יקירי, כי זה מה יש . . . כמו נושא הפוסט - OC עולה לנו הרבה . . . באמת.

    * כמו ששמנו לב, מי שהיה בצבא או בתוכו לפחות: "אמור זה שם של דג - וגם אותו אוכלים". ::)

    *נקודה חשובה נוספת למחשבה.

    התוצאות של LOAD VS. IDLE מדברות על מחשבים רגילים. אני במקרה שותף ברשת ה GRID העולמית בפרוייקט ה WORLD COMMUNITY GRID, זה שפורסם לפני הרבה זמן באינטרנט ולפני שבוע במעריב. זה פורסם בידיעות אחרוונות:

    http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3177746,00.html

    מה זה אומר? שהתוכנה רצה אצלי מתחילת השנה, הזמן שבה היא הוצגה לעולם 24/7. אחרי זה צירפתי גם את המחשב של אחותי לעסק וגם הוא מריץ אותה 24/7. שניהם מעלים ומקבלים נקודות על השם שלי ואני נמצא בקבוצת ISRAEL.

    עכשיו. למה התוצאות שלי יהיו תמיד של LOAD? כי:

    לפני זמן מה, מנהלי הפרוייקט בחו"ל, הורידו את ה THRESHOLD, במילים אחרות את רמת השימוש של התוכנה מ 100% ל 60% על מנת לא להאט מחשבים חלשים של משתמשים בעלי מחשבים ישנים יחסית כמו פנטיום 3. אבל, יחד עם זאת היא שיחררה להורדה, כלי קטן המאפשר להעלות חזרה ל 100% את אחוז השימוש של התוכנה במעבד הראשי. מהמע - אצלי כל השנה המחשב רץ 24/7 על 100% שימוש באוברקלוק מ WINCHESTER 3200 @2600MHZ.

    עד כאן?

    מי שמריץ במחשב שלו תוכנות GRID למיניהן (גם SETI@HOME הישנה ודומותיה נכללות בדבריי) חייב להבין שיש לו כל זמן שהמחשב פועל LOAD ולא IDLE ועלח כן לעשות את החישוב המקסימלי שלפיו מחשבו נמצא תמיד בסקציית ה LOAD ולא רוב הזמן ב IDLE כמו מי שמשתמש במחשבו ל לדוגמה או משחק לפעמים. מי שיש לו תוכנת GRID, כאילו משחק מרגע הפעלת התוכנה(וזה בדר"כ עם הפעלת ה WINDOWS) ועד כיבויה (וזה בדר"כ עם כיבוי המחשב).

    ואגב, יש לכם מחשב חזק באוברקלוק ועדיין לא השתמשתם במתנת האלוהים הזאת לעזור לאנושות קצת? תצטרפו מייד לפרוייקטים החשובים ההלו באל תהיו אגואיסטים. לי יש 1 GIGA ואני צורב, מפעיל אימיול ומפעיל את התוכנה באותו הזמן והכל דופק כמו שעון. לא לפחד ולהגיד "אה, זה יאט לי את המחשב". וגם כשהיה לי 512, עשיתי את זה.

    איך מצטרפים? שני שלבים:

    1) הלינק להצטרפות:

    http://www.worldcommunitygrid.org/viewJoinNow.do

    2) אחרי שהורדתם והצטרפתם עם שם המשתמש החדש שלכם, לחצו על הלינק והצטרפו לקבוצת ישראל:

    http://www.worldcommunitygrid.org/team/viewTeamInfo.do?teamId=CR5RSMBR9N1

    ככה התוצאות שלכם יצטרפו לנקודות שישראל מייצרת ומקבלת מול הארצות האחרות. מן תחרות בריאה כזאת .

    ו . . . סליחה אם העלבתי או פגעתי במישהו מכם. יום כיפור 2006. ;)

  18. לא קראתי את כל התארד רק כמה הודעות בהתחלה ממש מעניין אותי אבל אני לא חושב שמשלמים כל כך הרה כסף על חשמל של מחשב

    תשמע, לא כתבת את גילך בפרופיל, אבל אם איני טועה הוא לא עובר גיל . אחרת - אני מתחיל לפקפק בנוער של היום.

    "התשובה בגוף השאלה".

    אם תקרא מעבר לכמה עמודים, תראה את התפתחות הדיון ותבין למה זה עולה כך כך הרבה, מה גם שמה שכתבת, אומר שבכלל לא קראת אפילו את ההודעה הראשונה ששם כתבתי את ההסבר הכי מופשט שיכולתי.

  19. טוב, אז עשיתי בעבר כמה מדידות מתוך סקרנות אישית בעניין, יש לי אפשרות למדוד צריכה ב WATT עם מכשיר חיצוני שמתחבר לפני הספק של המחשב.

    ביצעתי שוב את המדידות ולהלן התוצאות (מפרט של המחשב נמצא בסוף):

    wattocyc2.png

    הערות:

    1. דיוק המדידה: +/- 3 וואט

    2. המדידות בוצעו רק למחשב ללא ציוד הקפי כלשהו.

    3. בדיקת העומס בוצעה עם PRIME95 במצב Torture - In-place Large FFTs.

    מצב זה צרך את המקסימום לעומת שאר המצבים, ולעומת תוכנות אחרות שניסיתי כגון SUPER-PI, קידוד מ MPEG4 ל וכו'.

    4. אין OC לכרטיס מסך, הוא לא צרכן גדול כמו הכרטיסים של היום. (ניסיתי OC קטן ולא היה הבדל בכלל)

    מפרט המחשב:

    P4 Prescott 2.4A 533FSB

    Big-Tyhpoon Cooling

    2x512MB Twinmos Dual-Channel mode

    Abit IC7-G

    Nvidia Geforce4 MX 440 128MB

    PSU: 420W True

    SB Live 5.1 PCI

    WD 160GB 8MB

    WD 80GB 8MB

    RAID0 - 2x WD 250GB 16MB Raid Edition

    DVD-RW NEC 4550@4551

    Toshiba CD-ROM

    Teac Floppy 1.44

    7x 80mm Fans

    כל שאר התקני הUSB כבויים למעט העכבר.

    סתם נתונים להשוואה:

    1. מחשב שני שלי, P3 500MHZ עם שני דיסקים קשיחים צורך - IDLE : 68W LOAD: 96W

    2. המסך CRT 17" (לא נכלל במדידות אחרות) צורך 68W. (אגב, לפי המפרט הוא יכול לצרוך מקסימום 198W)

    3. אותו מסך במצב DEGAUSS צורך 108W.

    4. שוב אותו מסך, עם בהירות מכוונת על 50% (במקום 100%) צורך 58W.

    5. שני הדיסקים הקשיחים ב RAID0 צורכים 30W ביחד.

    באופן תמוה, אף אחד לא התייחס לתגובה החשובה הזאת, כי זה מה שרציתי לעשות כשאני אקבל את המד הספק שלי.

    עכשיו אתם מבינים על מה דיברתי כשאמרתי צריכה גבוהה?

×
  • צור חדש...