תוכן alon1982 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

alon1982

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    45
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי alon1982

  1. אז ככה יש לי דילמה ... כרגע יש לי 2x512 pc4800 600Mhz ואני רוצה לשדרג

    יש לי שתי אפשרויות :

    1. להוסיף 2x512

    2. להוסיף 2x1024

    האם כאשר יהיו לי 4 סטיקים של זכרון המהירות שלהם תרד ל333 למרות שיש לי opteron 170 ?

    יש פה מישהו בעל נסיון עם 3gb של שיכול לתת את עצתו ?

    תודה

  2. תגיד לי ל מה אתה מדבר?! 95% מהאוכלוסיה בעולם המערבי יודעת מה זה הומואים ולסביות, והמצעד המחורבן והפרובוקטיבי הזה לא יפתח להם פתאום את העיניים ויגלה להם את אמריקה, אתה מדבר שטויות, משווה את זה לשואה, פשוט הבלים.

    יש לכם מסיבות הומואים, יום מיוחד בשנה, מצעד, סדרות שעוסקות רק בקהילה הגאה שלכם, אז ככה שאתם לא כל כך בפינה פה, למה אין פה יום הצ'רקסים? הרי גם הם קהילת מיעוט פה, בקיצור לאף אחד לא איכפת מה אתה עושה בחדר מיטות שלך, זה לא מעניין בשקל, אבל לאנשים כן איכפת שאתה מגיע לעיר הקדושה בעולם במטרה ברורה לעצבן אנשים, לרמוס להם את האמונה ולעשות פרובוקציה מכוונת על מנת ליצור להט רוחות וסכסוכים.

    אתה רוצה מצעד? סבבה, תעשה אותו בתל אביב.

    אני לא מגיע לעיר הקדושה אני גר פה!!!!!! ויש פה קהילה גדולה מאוד של הומואים ולסביות וגם לנו מותר להפגין ... אם הצרקסים רוצים לערוך הפגנה או מאחה אז קדימה שיארגנו אני בטוח שזה לא יפריע לאף אחד כמו שאמור להיות במקרה שלנו . קיצור כולם מאוד פתוחים ומקבלים כל עוד אנחנו מתחבאים ובגלל זה בדיוק צריך לעשות מצעד . נמאס לנו להיות בארונות כל החיים . בא לי ללכת למצעד עם חבר שלי ושכולם ידעו שאני אוהב ז** ולקבל בת** .

  3. אני נגד, אני שונא הומואים ולסביות, אין לי שום בעיה שיעשו תהלוכה אבל רבעק, דוקא בירושלים? הרי זה מקום רוחני ודתי, אז מה? דוקא? שיעשו תהלוכה בוותיקן.

    המצעד העולמי הראשון היה לפני כמה שנים ברומא (ליד הותיקן) ואפילו האפיפיור לא יכל לעצור את זה . תראו עברו כמה שנים מאז ואנחנו עדיין חיים לא הגיע סוף העולם . מסקנה - יהיה מצעד בירושלים וכל ההומופובים מוזמנים לבוא ולהנות ואולי לגלות שהם בעצם שייכים אלינו... :yelclap:

  4. תגיד אתה נורמלי?

    אתה כנראה לא מכיר אותם אז בו אני יספר לך משהו חבר שני על אופניים בשבת ועבר ליד שכונה חרידית אפילו לא נכנס כי לא היה צורך אלה עבר ליד ומה הם עשו?

    כולם שזה איזה 40+ איש זרקו עליו אבנים וכמה פגו!

    הוא פנה למשטרה ותנחש מה היא מארה לו?

    "אל תרכב על אופניים בשבת" מה זה החרא הזה?

    ולא אני לא גר בירושלים.צודק לגמרי אני גר בבאר שבע ואצלינו אני לפעמיים רואה קבוצה של חרידים שבאים פשוט לחנות של בשר או משהו של רוסים בד"כ ופשוט עושים שם פגרום הורסים הכל נותנים בוקסים למוכרים !

    סוף סוף מישהו שיודע מה קורה סביבו ולא חי בבועה של מרכז הארץ

  5. אתם יודעים למה חייבים!!! לעשות מצעד בירושלים? בגלל שזה לא כזה ברור שאפשר לצעוד בירושלים ולהפגין למען שיוויון

    כל התמונות של האנשים הערומים ברחובות זה מהמצעד של תל אביב . בירושלים במצעד שנה שעברה כולנו היינו לבושים ולמרות זאת דקרו 3 אנשים שדרך אגב שניים מהם היו סרייטים...

  6. אין דבר כזה להתבלבל בקשר לזהות המינית שלך ... כי אם אתה מבולבל אז או שאתה הומו או דו

    לפני שידעתי מה זהו הומו ידעתי שאני אוהב גברים

    ועוד משהו : מה שיפה שהומואים לא נוצרים מהומואים כך שתמיד יהיו ותמיד היו (דוד ויהונתן לדוגמא )

×
  • צור חדש...