תוכן eXtreMe 360 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

eXtreMe 360

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    114
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי eXtreMe 360

  1. מה זה משנה איך עצרו אותם הטרור נפסק כלומר זו הוכחה לזה שכח יכול לגרום להפסקת הטרור

    ויש לי שאלה נגדית אתה יכול להביא לי דוגמא שטרור הופסק בעמצעות ויטורים חד צדדים

    לא זה מאוד משנה איך זה נפסק מה שצהל עושה זה פשעי מלחמה נגד האנושות(נראה איך קצינים של צהל יסעו לטייל ללונדון לדוגמה ::))

  2. לא זה לא הם(תקשיב קצת חדשות ששואלים אנשים פשוטים ותבין וזה שהם לא קיבלו יותר מ50% תמיכה באוכלוסיה גם אומר משהו לא?) רוצים או מדינה שלהם עם ירושלים כבירה או זכויות מלאות כמו לאזרחי רוב הסיכויים שהם יקבלו את האפשרות ה1 וכמה שיותר מהר יהיה רק טוב יותר לישראל גם ביטחונית וגם כלכלית

  3. נכון בטח שיש הרבה שהם הצביעו בעד טרור(כי חמאס הם ארגון טרור בכל זאת)אבל עדיין זה לא אומר שהרוב בחר בגלל שהם בעד טרור.

    דוגמה פשוט,מפלגת העבודה, הרבה אנשים בחרו בה בגלל שהיא בעד עזרה לנזקקים ובכלל מפלגה חברתית ולא בגלל שהיא בעד היתכנסות כמובן שהיו שהצביעו בגלל שהיא בעד היתכנסות אבל לא רק.

  4. mofra תקרא קצת:

    גם בתקופה יחסית טובה זו כבר החלה האבטלה לגדול ובמקומות מסוימים בצפון גרמניה החלו לגלות עניין במפלגה הנאצית, לאור פשיטות רגל של איכרים קטנים שם ולאור מצבם של רבים שהאינפלציה הקשה של 1923 הרסה את חסכונותינם ותוכנית היצוב לא פתרה את מצבם.
    בנאומיו הוא הציע לגרמנים את מה שהם היו צריכים - עידוד. הוא חילק להם הבטחות מעורפלות ועם זאת נמנע מלהכנס לפרטים. הוא השתמש במשפטים קצרים וקליטים שוב ושוב. הופעותיו תוכננו בקפידה. הקהל תמיד נדרש להמתין כדי לתת למתח לגבור, רק כדי שיישבר עם כניסת לובשי החולצות החומות הנושאים דגלים מוזהבים, לצלילי מרש צבאי המנוגן ברקע ולבסוף כניסתו של היטלר לאולם כשברקע שאגת החיילים הייל היטלר. ההשפעה בתוך האולם הסגור עם כל הדגלים, המוזיקה והדקורציה הייתה מאוד חזקה ומהפנטת.

    גם ראשי שלטונות הצבא תמכו בהיטלר בתקווה שאכן יקרע את חוזה ורסאי כפי שהבטיח, ויבטל את הגבלת 100,000 החיילים שהוטלה על גרמניה. היטלר גם הבטיח לגנרלים שברגע שיעלה לשלטון, הוא יעלה את הצבא הגרמני לגבהים חדשים, דברים אותם הגנרלים רצו לשמוע.

    בגרמניה, שנתיים לאחר תחילת השפל הכלכלי, המצב היה גרוע ביותר. סבל אנושי רב, מיליוני מובטלים, פשיטות רגל חדשות לבקרים, חסרי בית ישנים ברחובות, רעב. ברחובות אנשים נלחמו על כל דבר, הורגים אחד את השני, אך ממנהיגיהם הפוליטיים לא שמעו כלום. במספרים הולכים וגדלים בצרתם פנו כולם לאדם היחיד אשר המשיך להיות עקבי ולהציע פתרון, היטלר והבטחתו לעתיד טוב יותר.

    אומר לך משהו?

    ולא מצאתי בשום מקום שהיה שיעור הצבעה נמוך.

  5. הפליסטינים הצביעו בגלל השחיתות והיאוש שלחמאס.

    הגרמנים בזמנו הצביעו למפלגה הנאצית כי היא הבטיחה לפתור להם את כל הבעיות הכלכליות שלהם ולזרוק את היהודים והשמים משטח גרמניה ולא בגלל שהיו אחוזים נמוכים המפלגה עלתה לשילטון אם בכלל היו אחוזים כה נמוכים.

×
  • צור חדש...