תוכן Fire Storm - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Fire Storm

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    74
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Fire Storm

  1. לא הבנתי איך בדיוק הוא הפר את ההסכם ביניכם.

    אמנם לא הפר הסכם, אבל זה בכל זאת לא בדיוק הולם שצלם אירועים שקיבל סכום יפה[אמרו לי שסביבות ה1500] ייצרוב על דיסקים של . וזה לא שאנחנו השארנו את הדיסקים בלי השגחה, הם היו כל הזמן בעטיפה. הדיסקים הכי פשוט באיכות ירודה, מה גם הדיסק השני מעולם לא פעל, גם כשהוא היה חדש ומבריק.

  2. חברה לשחזור מידע תוכל לעזור לך, אבל כדאי לזכור כי מדובר בשרות מאוד מאוד יקר.

    מיטסי

    טיק טק

    שתיהן נחשבות לחברות מובילות (מה גם שאין הרבה חברות בתחום().

    אוי ויי. התקשרתי אליהם והמחירים לא מסבירי פנים. אני מאוד מקווה שהצלם יתקפל ויישא באחריות.

  3. קראתי איפשהוא על פטנט להעלמה חלקית של שריטות על דיסק בעזרת בננה רכה והקליפה שלה...לא ניסיתי,אבל לאחר שתנסה את כל האפשרויות שווה לנסות את זה.

    שיטת הבננה, וגם שיטת המשחת שיניים, וגם שיטת הווקס פועלות די טוב. אני ניסיתי עם משחת השיניים וזה פעל, אבל הדיסק במצב קצת יותר גרוע מזה. זה למה שאלתי לגבי בעלי מקצוע. את השיטות המגוחכות כבר ניסיתי.

  4. יש ממנו 2 עותקים. עלייה לתורה בכותל של אחי הקטן. מה שנקרא PRICELESS. לא יודע מי מהמשפחה טיפל בדיסקים, אבל הם במצב נורא. המזדיין ששילמנו לו לצלם את הכל גם כן לא יצא בסדר- אחרי הורדת ההדפס המודבק של אחד הדיסקים, עליתי על היצרן- אני עוד התכוננתי להרים לו טלפון ולצעוק עליו למה שמצלם אירועים ישתמש רק בוורבטים במקום בTY, אבל התבדתי, הדיסק בכלל של . 2 דיסקים. כל אחד רמה שונה של דפיקות. איפה משחזרים?

  5. Achiron,

    אני ממליץ לך לא לפתוח את העניינים שוב ובטח לא להשמיץ (גם אם אתה חושב שאתה מספר בדיחה).

    לענייננו, יש אנשים שחושבים שהם יכולים לכפות על אחרים את דעתם בכוח ולא רגילים לקבל דעות אחרות.

    אם מישהו חושב שהדעה האחרת שגויה או לא מקצועית או מוטעית, אז סבבה, זכותו לחשוב, אבל שלא ינסה לכפות בכוח את דעותיו על אחרים.

    יש שני אנשים, לאיש הראשון יש שהוא מרוצה ממנה, לאיש השני יש אחרת שגם הוא מרוצה ממנה, אז שניהם מרוצים והכל סבבה.

    תראה, אני ראיתי את ההודעה שכתבת שיש לך שני תערוכות בגרמניה, ואם מתברר שזה צילומים של דוגמני קונדומים, אתה חייב להודות שיש כאן משהו די משעשע[אני משער שהאדם שצוחקים על עבודתו לא משועשע].

    מה שכן, אני מסכים עם אורן בוויכוח. אני ראיתי כמה מצלמות קאסיו וסוני שהאיכות שלהם די ירודה מבחינת התמונות, אמנם הן עמוסות פיצ'רים ובנויות טוב, אבל התמונות ממש מגעילות.

  6. מישהו יכול לתת לי סיכום מעודכן של כל האיכועים בטופיק הזה? לפי מה שהבנתי, התברר שנירוניק הוא צלם של פלייבוי, או משו נלוז אחר. מה הוא התברר בדיוק? מי ניצח בוויכוח? איך העלמה ג'ונס ניצלם מהרכבת הדוהרת לכיוונה במהירות מסחררת של 40 קמ"ש?

  7. ^^^

    בזאת הוכרזה רשמית התגובה הכי בכיינית והכי עלובה שראיתי בדיון הזה וב-HWZONE בכלל.

    לא רק שאתה בוכה פה רבע שעה על פאקינג מחשב, גם אין שום פואנטה לתגובה הזו.

    אם היית רוצה מחשב חדש מאוד, היית עובד קצת [אף אחד לא מת מזה], מגייס מספיק כסף וקונה מה שבא לך..בדיוק כמוני וכמו 3\4 מהפורום הזה.

    אני לא בוכה על המחשב שלי. אני ממש אוהב אותו. הדבר היחדי שהייתי מוסיף לו זה עוד . וד"א, אני עובד. פשוט אני חוסך למצלמה.

    ואור, כן, אפחד לא צריך מחשב מפוצץ. העיקר במשחק זה לא הגרפיקה. אני מסתפק במועט ואני לא מתלונן על זה. יש לך מחשב כרגע פי 3 יותר טוב משלי ואתה בוכה כאילו אין מחר.

    והדברים שכביכול לא קיבלתי, זה כי אין כסף. כן כן, יש אנשים שאין ביכולתם לקנות כל מה שהם רוצים.

    מספיק לראות בפרופיל שלך את זה שאתה ממש בוכה על זה שקיבלת רק 6200 עם המחשב שלך. יש לי חברים שעד לפני שנה לא היה להם מעולם מחשב בבית.

  8. מסכן שכמותך. אני בן 17. את המחשב שאני כרגע כותב ממנו, קנו לי קצת לפני שטוני הוק אנדרגראונד1 יצא לPS2. קנו לי מחשב לו אנד. זה אומר 80 ג'יגה, 256 מגה ראם, FX5200. בחלום ההכי נועז שלי, למרותשאני , ומבלה זמן ניכר מזמני על המחשב, לא חשבתי לקנות מחשב ב7 וחצי. זה פשוט מטורף. זה שוויתרת על טיול לא אומר הרבה. תראה את המחשב שכרגע יש לך. במהלך השנים שידרגת אותו בכמה כסף, 2K? אז כן, לא נסעת לארץ לעולמלא, אבל כן בזבזת כסף. ואני די בטוח שאתה מבזבז בתדירות על דברים. החולצה הזאת של בילבונג? כן כן, החולצה והמכנסיים עלו לך הסאונד בלסטר שכל כך רצית. אני שדרגתי את המחשב שלי ב4 שנים פעם אחת, וזה היה עוד 512 מגה ראם. גם קרייסיס, עם כל הדאווינים של קרייטק, הוא יותר מפרצוף יפה. זה משחק עם עלילה ומשחקיות קשה. אתה ממש לא צריך להריץ אותו על 1600*1200 בHIGH. גם אתה בוכה על SA שנתקע לך על HIGH? אתה יודע, כשאני משחק בSA[על ההגדרות הכי נמוכות, בכל הפרמטרים], אני כבר למדתי כל הזמן להסתכגל למטה. למה? כי ככה הוא יכול לרוץ. ובכל זאת אני לא בכיתי לאפחד שהוא לא היה משחק טוב. כי אני הסתכלתי על העיקר[העלילה, המשימות, הבדיחות, המבחר כלי תחבורה] ולא על הטפל[איך הפטמות של CJ נראות]. אני וויתרתי על 3 שנים של יציאה לחופשה בחופש, מתנת יומולדת של שנה, מחשב חדש, אופניים חדשות, בגדים חדשים, רק בשביל של 2 וחצי. אני כבר עוד מעט מתקרב ל18. עדיין לא קיבלתי את המצלמה[אבא אפילו לא יודע איזה אני רוצה]. לך תקנה את הפאקין מחשב שאתה יכול לקנות ב6 ותסתום ת'פאקין פה.

    שכחתי לציין משהו- אתה בן 14. זה המינימום לעבודה. אבא שלך בן 50? אז תדע, על כל שקל שהוא עושה, מס הכנסה לוקחים 90 אגורות. המס הזה זה רק מגיל 18. יודע מזה אומר? שאם תמצא עבודה עד סוף הקיץ, גם בכל מקרה אתה לא טס לחו"ל, אז תקרע ת'תחת, ובתחילת שנה הבאה, אתה תוכל לקנות מחשב ב11K. וכל הכסף הוא שלך.

×
  • צור חדש...