תוכן tamirha - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

tamirha

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    104
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי tamirha

  1. 1) נשמע רעיון טוב להעביר כבל DVI-DVI מהמחשב לטלוויזיה אם הכבלים של יקרים משמעותית ובכל מקרה הבנתי כאן בפורום שברגע שמחברים אפילו רק צד אחד ל-DVI ,אז האיכות יורדת (שלא כמו בחיבור כבל דו כיווני) . השאלה האם במידה ואני רוכש כבל DVI-DVI , אזי בכל מקרה אצטרך גם מתאם בצד של כניסת ה-HDMIבטלווייזה ,או שזה מיותר ועדיף כבר לחבר ישירות ל-DVI בטלוויזיה (אם כמובן קיימים 2 סוגי הכניסות האלה ב-TV ) ???

    2) לא כ"כ הבנתי..יש לי כרטיס Sapphire ATI Radeon HD4850 שיש עליו אמנם 2 יציאות DVI , אז איך הוא אמור לתמוך בהעברת HDMI אם אין לו חיבור פיזי כזה? אין לי מושג אפילו איך ניראית יציאת HDMI אבל בכרטיס המסך שלי יש רק 2 חיבורי וחיבסור אחד של SVIDEO.

    3) תודה..

    כבר נהייתי מבולבל :s07:

  2. חג שמח לכולם ,

    אני לפני רכישת מסך LCD של סמסונג ורציתי לשאול כמה שאלות ברשותכם . את המסך ראיתי בחנות ולא ראיתי איזה חיבורי כניסה\יציאה יש לו (הסטנדרטים) .

    1) במחשב יש לי כרטיס מסך ספיר עם 2 יציאות DVI ו-SVIDEO .כרגע אני מחובר עם כבל SVIDEO ב-2 הכיוונים , אחד למחשב ואחד לטלוויזה ישנה אצלי בחדר.

    לאחר החלפת הטלוויזה , האם אני אצטרך לרכוש כבל עם קונקטור אחד (לטלוויזיה) וצד שני עם קונקטור DVI(למחשב) ? או שזה מסופק עם המסך ואם כן אז איזה אורך ? המחשב נמצא בחיווט של 7 מטר אורך כרגע כך שאצטרך כבל ארוך (אורך החיווט כולל מעבר בין הקירות בחדר) .

    2) האם מהסיבה שבמחשב החיבור אצלי הוא DVI ולא , זה אומר שלא יעבור האודיו (של הסרט המשודר מהמחשב לדוגמא) , אל הרמקולים המובנים בטלוויזיה ? כמו שמבצע אצלי כרגע עם החביבור של ה-SVIDEO . במידה ולא, זה אומר שאצטרך להתקין עוד רמקולים מ-2 צידי המסך שיהיו מחוברים לכרטיס הקול בנמחשב (מה שיצריך להוסיף חיווט נוסף בקיר אל המחשב שנמצא מול הטלוויזיה ולא מתחתיה) או כאופציה אחרת לחבר מחשב עם יציאת כדי להמנע מחיווט נוסף ?

    3) האם ניתן להשיג כבל -DVI ארוך (בהמשך לשאלה הראשונה) באורך של כ-7 מטר והאם עלותו גבוהה ?

    תודה מראש לכל מי שעוזר.

  3. אוקי כנראה שאני אלך על זה:

    http://ivory.co.il/product.asp?productid=3049&CatCode=524

    אחלה מחיר וזה עם המטלה הארגו-שקר כלשהו :)

    יש לך אותו אפילו ביותר זול ב-SKYPC וכאן הוא כולל PIVOT (כפי שמצויין באתר) תלוי כמובן אם החנות בכלל באיזור מגורייך..כי אם לא אז עדיף כבר מאייבורי כי יש להם סנינפים בכל הארץ.

    http://www.skypc.co.il/pl_product~2243EWX~9~0.htm#

  4. תודה לכם :xyxthumbs:

    בשביל הנוחות שלי בDell 22", הטקסט בגלישה נראה קטן מידי ובשימוש ביום יומי.

    בין השאר, אני הרחקתי את המסך ממני כדי לקלוט את "כל התמונה" אז מה שעשיתי זה:

    DPI העלתי בהגדרות המערכת ל-120.

    כמו כן, בעידכון שלי ל-IE7 גם שם הגדרתי "Zoom" ל-125%.

    מאד נוח, לא משאיר הרבה "שטח לבן מת" בצדדים והכל קריא :)

    קישור ל-PrintScreen של מסך העבודה

    CHEVY זה בדיוק גם הבעיה שחשבתי עליה שיש שטח לבן ריק בצדדים והבעיהנ שלא כל התמונה נקלטת בעין . אני מקווה שזה יעזור גם בסמסונג 22 שאני קונה בשבוע הבא .

    :xyxthumbs:

  5. חג שמח

    השאלה בכותרת ונובעת מכך שאני כבר שלוש שנים עם CRT 17 (של :P) וראיתי שאחי שדירג ל-19 LCD של .אצלו תצוגת דפי בסדר . [

    השאלה איך זה נראה במסכי 22 שהבנתי שהם מיועדים בעיקר לסרטים וגם משחקים . האם התמונה בדפי לא "מרוחה" מדי לצדדים או שזה פונקציה של רזולוציה של המסך שניתן לתקן בהגדרות ? ובכלל לא עדיף מסכים מרובעים שכבר אין בשוק לאחר כניסה של כל סוגי ה-WIDE למיניהם (שוב לשימוש בדפדפן . לגבי אני מבין שזה חיוני כדי לא לראות את הפסים השחורים מעלה\מטה) .

    הרי אם היו נוחים לצפייה בדפי לא היו ממציאים בעצם את -PIVOT שיש לחלקם .

  6. לא עניתי על זה לפני כי זה דיי תלוי.

    יש גבול מסויים, שאחריו כמות נוספת פשוט לא מועילה, זאת מכיוון שהמעבד הגראפי לא מספיק מהיר ולא זקוק לזיכרון על מנת לשפר את ביצועיו (כלומר הוא לא מוגבל על ידי הזיכרון). ואם לכרטיס יש מעט , כלומר כשהמעבד הגראפי מספיק מהיר עד שהוא מחכה לזיכרונות, אז נוצרת ההגבלה בגלל כמות מעטה של זיכרונות.

    שוב, כל דבר מושפע מהשני. רוחב פס לזיכרונות קובע את כמות המידע שעובר דרך הזיכרונות בזמן נתון.

    הסבר על חצי רגל, בשפה עממית :P לא מובן משהו תשאל.

    אשמח אם תוכל להסביר לי.רוחב פס מתבטא בכמות הביט,128 או 64 או 32,לפי מה שאני מבין.אבל זה מה שמצויין ע"ג כרטיס המסך.לא הבנתי איך זה מתקשר לזיכרונות של המחשב.אולי,אני משער,שמה שמצויין ע"ג הכרטיס מסך זה בעצם רוחב הפס המקסימלי שנתמך בקישור עם הזיכרונות במחשב ואם נניח הכרטיס הוא 128 ביט והזיכרונות עובדים 64 בלבד,אז זה צוואר בקבוק כי הכרטיס לא מנוצל במלואו(מבחינת רוחב פס).

    בשורה תחתונה,לפי מה שאני מניח,שישנו ערוץ העברת נתונים בין כרטיס המסך לזיכרונות ועדיף ששניהם יהיו באותו רוחב.

    במידה וכן(בתקווה שלא עשיתי סלט..),איך אני יכול לדעת מה התמיכה של הזיכרונות?יש תוכנה שבודקת?

    תודה מראש :xyxthumbs:

  7. עשית פה סלט.

    קודם כל לא משתמשת בכרטיסי המסך לעיבוד נתונים, רק במעבד.

    במשחקים, הזיכרון של הכרטיס והזיכרון הראשי של המערכת ממלאים תפקידים שונים.

    הזיכרון הגראפי הוא נלווה למעבד הגראפי ובו ישמר רק המידע המעובד/זקוק לעיבוד. והזיכרון הראשי של המערכת נלווה למעבד הראשי ובו ישמר רק המידע לו המעבד הראשי זקוק על מנת לבצע את החלק שהוא נוטל בעיבודים במשחק.

    כמות גדולה יותר בכרטיס אומרת שבזמן נתון הזיכרון יכול להכיל יותר נתונים, בלי שום קשר לעיבוד או למשהו אחר.

    תשובה מנומקת וברורה .. :xyxthumbs:

    (לגבי השורה המודגשת) - אם כך , כמות גדולה לכרטיס עבור נתונים , זה בעצם טוב למשחקים כבדים שדורשים רמת איחסון נגיש גבוה . האם כך ?

    אין פה מה להחזיק, הכרטיס אמור לדעת להציג תמונה וזה הכל.

    לאיכות טובה דרוש כרטיס שעובד על 32Bit של צבעים ועל רזולוציה נורמאלית, ולא ראיתי אחד כזה מה-5 שנים האחרונות שלא מספק את זה.

    יש השפעה מהותית בין כרטיסי 64BIT 128BIT ? אם כן , במה זה מתבטא ? במשחקים ? תוכנות ? או לכל פעולה גרפית שלא תיצור צוואר בקבוק ?

    (אולי התשובה בגוף השאלה..)

    תודה רבה לכל מי שעוזר ! ... :yelclap:

  8. טוב, נראה אם הבנתי נכון..

    במשחקים כבדים או תוכנות כגון פוטושופ ,כרטיס המסך משתמש בזיכרון של המחשב באופן שוטף (כמו כל תוכנה שמותקנת) אבל במקרים של עיבוד גראפי במשחקים כאלה או תוכנות כאלה , הוא יינצל את הזיכרון שלו עצמו לעיבוד נתונים גרפיים .

    תקנו אותי בבקשה ,אם אני טועה ? אגב , אני מבין (בהמשך לשאלה ששאלתי בהתחלה) שהזיכרון הוא נדיף..מתנהג כמו לכל דבר .

  9. שאלה בכותרת .

    בעיקרון הבנתי מכמה ת'רדים שקראתי כאן , שיש משחקים כבדים שצורכים 1 ג'גה (אפילו יותר) .

    לדוגמא , משחק שצורך 1 ג'יגה , האם הוא ישתמש קודם בזיכרון של הכרטיס מסך (לדוגמא 256 מגה) ואח"כ יפנה לזיכרון שמחובר ללוח (משם ייקח 700 מגה +-) ?

    במידה וכן יש שימוש חשוב לזיכרון של הכרטיס מסך , אני מניח מכך שככל שכמות הזיכרון יותר גבוהה בכרטיס , כך גם הוא יותר איכותי למשחקים (כמובן שיש פקטור נוסף של קלוק של הכרטיס) וגם בעצם נמנע שימוש רחב בזיכרון ה- של המחשב .

    אגב, האם הזיכרון של כרטיס המסך הוא זהה בתכונותיו לזיכרון ה- שעל הלוח (כלומר האם הוא גם נדיף) ??

    תודה מראש .אני לא כ"כ מתמצא בנושא .. :nixweiss:

×
  • צור חדש...