תוכן QQQ - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

QQQ

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    452
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי QQQ

  1. למרות שבן אנוש יהיה מסוגל כנראה לבצע עבודה טובה יותר ממכשיר אלקטרוני כלשהו, אני חושב שזה בזבוז של כוח אדם. במיוחד בגלל שב99% מהמקרים מהר מאוד אותו אדם יבין שהדרך היחידה שהוא [איכשהו] יצליח לשמור על השפיות היא לשבור שמירה כמה שרק אפשר, כמובן בלי להיתפס. ואז נוצר מצב שגם ככה לא מתבצעת עבודה -בכלל- הרבה מהזמן. עדיף שאיזה מצלמת מעקב משוכללת תהיה תקועה שם. היא לא תבקש לראות קב"ן.

    האמת שזה מעלה לי לראש שאלה איך צה"ל בכלל מתפקד איך שהוא מתפקד כל כך הרבה זמן. יש כל כך הרבה צביעות וטמטום בכל המערכת הזאת. כן, העיקר שהקצינים זוכרים להזכיר בעליות משמר את הנהלים. זה אולי לא נאמר מילולית, אבל כל חייל וחייל שמקשיב לאותם נהלים, ואלא אם כן הקצין עצמו מטומטם אז גם הוא, יודע שזה בולשיט אחד גדול. הדאגה היחידה של אותו חייל תהיה אם יתפסו אותו.

    אגב, איפה שאני הייתי (לצורך העניין אני לא אפרט יותר מדי, אבל הייתי בגדוד ותפסתי קו) גם מש"קים לא שמו זין על זה שחיילים שברו שמירה. הם בערך דירבנו אותם לזה. קצינים היחידים שמסוגלים להגיד לך לשמור כמו שצריך, כי הם לא היו חפ"שים שטחנו 4-8 במשך שנתיים כשמסרס"פים להם את התחת משבע כיוונים בו-זמנית בזמן [הכביכול] פנוי שלהם.

    איזה יופי צה"ל, העיקר שכל העמדות מאויישות 24/7. חבל שאותו חייל שנמצא בעמדת תצפית לא ממש שם זין מה יש בגבול אלא מתי הוא כבר יוכל לברוח מהעמדת שמירה. או שהוא בכלל ישן.

    עמדות תצפית זה בכלל סיוט. שכדור הארץ יתהפך לתוך עצמו אם חייל מסוגל לבהות באותו נוף (או מסך) במשך כל כך הרבה זמן ברצף ובאופן כל כך שגרתי לפני שהוא מתחרפן, או שהוא לומד איך "להעביר" את השמירה קצת יותר טוב. מחוייבות לבטחון המדינה זה טוב ויפה, אבל מהר מאוד מגיעים למצב שבמקרה הטוב אפשר לגחח על זה שצריך להיות בעמדת שמירה מסריחה כל כך הרבה זמן, מבלי לראות חתול אפילו בגבול.

  2. האם יש אפשרות לא לפתוח מארז מחשב למשך 3 שנים

    יש לי בבית מחשב של PACKARD BELL שהוא בן 8 לפחות (שנים :P)

    הפעם האחרונה שפתחנו אותו הייתה לפני 5 שנים. לא ניקינו מאז, לא החלפנו שום דבר, לא כלום. בעצם גם אז לא ניקינו :cool2:

    לא יודע אם אולי זה בגלל שמדובר במחשב שהוא PRE-BUILT (יענו של חברה, כמו אלה שאפשר לקנות של אבל לשלם פי 2 לעומת מחשב CUSTOM בעל רכיבים זהים/תואמים), או שסתם יש לנו מחשב מאלי המחשבים ::)

    בכ"מ, הניסיון האישי שלי בקשר ללא לגעת במחשב (מארז)

    מצד שני, כמו שעבר הרבה זמן, אולי היום זה כבר פחות (אם בכלל) עוד אקטואלי. אם לדוגמא נסתכל על צריכת חשמל והתחממות, אז ברור שהרכיבים של פעם התחממו פחות (צריכת חשמל שגדלה פי כמה וכמה). מצד שני, הכל כבר מכוסה בכ"כ הרבה אבק והמאווררים אלוהים יודע אם הם חיים, אז אולי בכ"ז יש תקיפות מסויימת.

    בכל מקרה אני אישית מעדיף לעשות למחשב ניקוי ובדיקה כללי פעם בחודשיים-שלושה - ניקוי אבק בעיקר, ולהוסיף מאווררים/לשנות סירקולציה אם יש התחממות שהיא בעיתית. לגבי המחשב הישן שיש לי של PACKARD BELL - למי איכפת מזה... יותר מעניין לראות עוד כמה הוא ישרוד... הוא גם ככה שווה משהו כמו 50 שקל :lol:

  3. 1. הזמנתי ממישהו מוצר דרך USPS FIRST CLASS אבל גיליתי שהוא בכלל שלח באמצעות PRIORITY FLAT RATE ENVELOPE (הרבה יותר מהיר וטוב). מה אני אמור לעשות? לתרום לו כסף? הוא לא שאל אותי וכנראה התבלבל או משהו.

    2. הזמנתי מוצר דרך USPS FIRST CLASS. המשלוח התקבל ב-18 לדצמבר וטרם הגיע - מה שאומר שעבר כבר כמעט חודש. מה יש לעשות?

    וסתם משהו הזוי מהצד, את הUSPS FIRST CLASS המוכר אמר לי שזה PRIORITY, והPRIORITY (שאגב נשלח הרבה יותר מאוחר וכבר הגיע) היה אמור להישלח בFIRST CLASS - ואין קשר בין המוכרים/הקניות (???)

    תודה

  4. יש לי כרגע 2 סטיקים של ג'יגה. יש לי עוד 2 סלוטים פנויים ואני רוצה להוסיף עוד 2 סטיקים כל אחד 2 ג'יגה (סה"כ 6 ג'יגה).

    הזכרונות הם 800MHZ תזמונים 5-5-5-18. הבנתי שגם המתח חשוב כשמוסיפים עוד זכרונות. בלוח בדקתי והמתח שלהם היה 1.93V. האם אפשר להוסיף עוד 2 סטיקים של 2 ג'יגה כל אחד, 800MHZ 5-5-5-18 1.8V? מה צריך לעשות כדי שתהיה יציבות? האם זה בכלל מומלץ או שעדיף ללכת על שהם 1.9V?

  5. למען האמת זה ממש לא המכשיר הטוב בעולם.

    אולי גם זה לא, אבל הוא לפחות יותר קרוב. נא להכיר את הOMNIA II:

    מסך מגע בגודל 3.7", משום מה רק 65K צבעים

    עובי 11.9 מ"מ

    TOUCHWIZ 2.0

    שקע 3.5מ"מ

    זכרון פנימי 2/8/16 ג"ב + חריץ הרבה לMICROSD עד 32 ג"ב

    מצלמה 5 MP עם אוטופוקוס, וידאו 720*480@30 FPS

    מ"ה WM 6.1 PRO ניתן לשדרג ל6.5

    מעבד 1176 800mhz

    מקלט A-GPS

    בהחלט נראה טוב על הנייר... העיצוב גם יפה מאוד לדעתי.

    עולה 700$ בארה"ב סימפרי.

  6. וואו! אחת ההמצאות היותר גאוניות ומבריקות שיצא לי לראות בזמן האחרון שאין בהן חשמל :D

    בכל אופן, אם מארגנים איזה מכירה אני אשמח להצטרף, נמצא באיזור פ"ת

    למרות שבטח כמו שאני מכיר את עצמי עד מחר אני כבר אזמין לי איזה סט ;D

  7. Opera דפדפן שתכלס כשאני חושב על זה הוא מושלם. חוץ מזה שהוא לא מסתדר עם כמה אתרים דפוקים מישראל, לא חסר לו כלום. יש לו כ"כ הרבה פ'יצרים גאוניים. כמה דוגמאות:

    מילות מפתח בשורת הכתובת לחיפושים, לדוגמא:

    y youtube

    g google

    go i'm feeling lucky

    e ebay

    ואפשר ליצור לבד כמה חיפושים שאתם רוצים. כ"כ קל ופשוט לרשום ברושת הכתובת נניח אני צריך מילון אני רושם בשנייה go morfix והופה יש לי מילון מול העיניים. חוץ מזה כשסוגרים TAB ניתן לשחזר אותו עם CTRL+Z, הRSS FEEDER מצויין, מהיר, מנהל הורדות גם מצויין.

    עוד כמה דברים גאוניים: נניח ההעתקתם לינק אפשר ישר לעשות CTRL+B זה מדביק ועושה אנטר אפילו אם אתם לא בשורת הכתובת, אפשר להעתיק כתובת של תמונה, להעתיק לינקים. וואו, באמת שאני לא יכול לחשוב על משהו שחסר פה... ;D

  8. זה דווקא טוב לפעמים להשאיר אוכל כשיש נמלים. מה שאני עשיתי:

    השארתי צלחת עם מעט שאריות, אחרי איזה שעתיים כמובן היו באיזור איזה 50 נמלים. עקבתי אחרי המסלול שלהן (לאן שהן מביאות את האוכל) וגיליתי שהן מסתננות לי לחדר דרך החריצים בין הפנלים. ריססתי איזה 2 ליטר של חומר ריסוס מרוכז לתוך החור והוקוס פוקוס! אין יותר נמלים :smile1:

    כן, הריסוס הזה זוהי אכן המצאה מבריקה

  9. וואו איזו טעות מפגרת הייתה לי בסעיף ג הסתברות 005 יכולתי להוציא 100 בכיף :'(

    כשהk=3 n=2 יצא לי נכון 0.42 אבל אח"כ בטעות העלתי את 0.6 רק בחזקת 2 במקום ב3 לכן יצא לי 0.36+0.42 במקום 0.42+0.216 :s07:

    טוב נו, סביר להניח שבקושי יורידו לי על דבר כזה נקודות

  10. אני מתכוון לסיים מיקודית של מאריאן 005.

    אם אני פותר את כולה אני מוכן לבגרות הבאה?

    תשמע, אף פעם אין דבר כזה להיות חסין לחלוטין - כלומר לכל דבר, אבל סביר מאוד להניח ש95 פלוס יהיה לך אם תסיים את מריאן. אם תסתדר עם רוב החומר ותעשה את המבחן כמו שצריך (מניסיון - זה חשוב מאוד, צריך להיות רגוע, לחשוב כמו שצריך, להיות יסודי וממוקד, ולמצות את עצמך כמה שיותר, להיות עם ביטחון, אבל לא עם יתר ביטחון). אני אישית בקושי תרגלתי והרבה מהתרגילים במריאן לא הצלחתי (הרמה שם נחשבת לגבוהה מאוד) ואני מוציא 95 במקרה הגרוע בבגרות הזו. אבל שוב, מבחינתי היא הייתה קלה מאוד (שאלה בסדרות ממש פשוטה, פתרתי צ'יק צ'אק ויצא לי נכון לפי התשובות, שאלה ראשונה בגיאומטריה הייתה קלה טילים, והשאלה בהסתברות גם הייתה פשוטה למדיי). ומה שיצא הכי טוב מבחינתי זה שאני בקושי זוכר תכונות של מעגל, דמיון (שטחים וכל השיט הזה) תאלס, משולש חוסם וחסום במעגל, אבל במקרה כל זה לא היה בכלל במבחן :yelclap:

    אנחנו אמורים לנחש? בהנחה שכל השאר היה נכון יש בודקים שיורידו 8 ויש בודקים שיורידו 2.

    זה יהיה טיפה אבסורד להוריד על טעות חישוב 8 נקודות מתוך סעיף שערכו הוא, 8 נקודות :smile1:

    לפי ההיגיון נראה לי שמורידים על טעות, כזו כמו שהזכרתי בעמ' קודם, בין 2 ל4 נקודות.

  11. טוב, אז אם ככה יש לי טעות ממש אבל ממש קטנה

    כמה לדעתכם יורידו על:

    טעות בשאלה בהסתברות בסעיף אחד - סעיף ג' (מתוך 4 סעיפים סה"כ) במקרה הבא:

    הבנתי נכון את השאלה, רשמתי את כל הנתונים (אותו p פעמיים ואותו n פעמים הk פעם אחת 2 פעם שנייה 3 מציבים בברנולי ומחברים). אפילו רשמתי את כל הנתונים מסודר ואת שתי ההצבות מסודר כולל הנוסחה המקורית ויש לי כולה טעות חישוב (גם הצבתי את כל הפרמטרים בנוסחה, שוב - מסודר)

    כמה נק' מורידים על טעות כזו?

×
  • צור חדש...