תוכן tamir.fri - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

tamir.fri

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    331
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי tamir.fri

  1. יש לי עכשיו בבית שני כרטיסי מסך....

    Gigabyte Geforce FX6600GT 128Mb 128Bit "GV-NX66T128D" SLI III bulk

    Gigabyte "GV-NX66T128VP" FX6600GT 128Mb 128Bit VIVO DDRIII PCIE + - Bulk

    השאלה שלי שלראשון יש מאוורר והוא די רועש החום שלו מגיע ל35 ובעומס ל48 גג

    והשני הוא 45 כשהמחשב סתם עובד בלי משחקים ובלי תוכנות גרפיות

    מה שווה לקחת מהם?

    זה היה פשוט דורש תיקון.

  2. על מה הוויכוח?

    הבחור אידיוט!!!!! הוא קדח , אתם מצליחים להבין את זה... קדח בלוח

    לא משנה במה הוא פגע... הוא קדח בו!!!!!

    אני תמיד נדהם מרמת הטמטום שאפשר להגיע

    אני בדרך כלל נמנע מלגעת בלוח בצורה ישירה כדי לא לגרום לחשמל סטטי שיהרוס את המעבד או משהו, והוא קדח ללוח את הצורה ליד המעבד ולך תדע אם המקדחה שהסתובבה במהירות יצרה חשמל סטטי ובדרך הוא הרס עוד כמה רכיבים.

  3. אני צריך תוכנה שכשנכנסים אליה אז אני אוכל לסמן כמה קבצי .html בctrl+a ואז היא תהפוך את השם נוכחי שלהם למה שבתוך ה <TITLE>***</TITLE> של הדף.

    אם זה לא אפשרי אז תגידו לי, ואם זה כן אז תגידו לי אם מישהו הכין או מתחיל להכין, או שתכינו בעצמכם (אם הייתי יודע תיכנות אני הייתי עושה)

  4. אם אין ביקורת עליו אך אתה יודע?

    :lol::screwy::lol:

    תן לי לנחש..

    יש בו מאוורר 80 ס"מ במקום 120 ס"מ כמו בBT

    בפריזר הזה מיקמו את ההיטפיפס בצורה הכי גרועה שאפשר (כל אחד מסתיר את השני כך שרק ה2 היטפייפס הקדמיים מתפקדים בצורה אופטימלית), לעומת הBT שיש לו מבנה של מיני ראדיאטור.

  5. בכלל לא! אני לא יושב עליו אני שם עליו את היד בלי כל לחץ... אני לא מבין למה לחץ?

    אבל דבר אחד שמאוד מפריע במוד הזה זה שהלדים ממש ממש ממש חזקים ובגלל זה החדר שלי בלילה כולו אור, וזה מפריע מאוד לישון! אבל יופי דורש קורבנות! P:

    אתה תמיד יכול לנתק את הכבל של העכבר כשאתה לא משתמש בו.

  6. המוח בחישובים ישרים שיטחיים פשוטים (לא יודע איך להגדיר את זה) הרבה יותר עילי ממוח אנושי. היתרון שלנו בא בחישובים מסוג אחר, כמו שהזכירו נושא של זיהוי.

    נגיד כשאנחנו מזהים עצם והמוח יודע מה העצם הזה, הוא מאיפה שהוא מעלה את זה לפני השטח ואנחנו ברגע זה יודעים על מה אנחנו מסתכלים.

    לאומת זאת מחשב כדי לזהות עצם יצתרך לעבור על כל מאגר התמונות שלו עד התאמה, וזה לא משנה כמה מהיר המחשב יקח הרבה זמן, ויותר זמן ככל שהמחשב ידע יותר.

    כשאנחנו מחפשים מילה במילון (שזה חישוב פשוט) יקח לנו יותר זמן. למרות שאנחנו משתמשים באותה שיטת חישוב כמו המחשב אחרי האות "א" בא "ב" ואחרי "ב" "ג". וכשנגיד אנחנו מחפשים במחשב מילה באינדקס רק לוחצים על אות מסויימת הוא ישר מביא אותנו לשורה שבה כל המילים מתחילות באותה אות, הרבה יותר מהיר.

    תזכר במקרה של לחץ שהיית צריך למצוא מהר פיתרון לבעיה מסויימת. האם אתה שמת לב אחרי זה שהמוח שלך חשב במהירות אימתנית הרבה יותר גבוה מאשר כשאתה חושב במילים. לי זה פעם קרה ואז ניתחתי את דרך הפעולה איך הגעתי לפיתרון והדרך הייתה דיי ארוכה. דרך אגב, אני לא מדבר על לפתור בעייה בחשבון, אלא על לדוגמא למצוא תירוץ למורה או לתת הסבר מהיר לשאלה ולנסח בצורה טובה וכמו לחשוב על פיתרון לבעיה כמו שקורה משהו ואתה צריך ישר להגיב ולמצוא פתרון יצירתי.

    עריכה: ערכתי

×
  • צור חדש...