תוכן Thorn-Of-Invention - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Thorn-Of-Invention

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    183
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Thorn-Of-Invention

  1. אחי אני סוגד לך. במקום למכור את הרדאון הזה ולקנות בכל הכסף כרטיס טוב יותר, שמאה אחוז יעבור את הכרטיס שלך במידה והוא ישרוד את הניתוח, אתה בוחר ללכת בלי שום סיבה נרית לעין בדרך הכי עקלקלה וחסרת תועלת. אני מברך אותך בהצלחה.

  2. את האמת? ישר כשקיבלתי את ה-ax7 רצתי מהר להרכיב כדי לבדוק עד כמה אני יכול לדחוף אותו. מאז לא הורדתי את ההיטסינק, וגם לא בדקתי איזה סטפניג הוא :)

    אולי אם אני אבנה מארז חדש בזמן הקרוב אני אוריד את ה-ax7 כדי לבדוק ולרענן משחה.

  3. כתה ט', טיול שנתי במדבר יהודה, אני ועוד איזו בחורה מהשכבה שלי בחדר, כשחשוך בחוץ ומואר בפנים, ואת החלונות מכסים רק וילונות.

    אחרי בערך שעתיים שהיא ירדה לי ואני לה, יצאתי החוצה לסיגריה, וכל השכבה הייתה בחוץ, מקובצת ליד החלון, וכולם התחילו במחיאות כפיים סוערות.

  4. Intel P4 - 1.8AGHz 478PIN 512k Cache

    EPOX EP 4G4A+ 845G

    TRANSCEND 512MB PC333 2.5v CL2.5

    WD 80GB 7200RPM 8 MB Cache special version X2

    Gigabye ATi 9700 PRO

    Hercules Game Theater 6.1

    Dragon DX-01BD Tower

    ספק כוח : Tsunami 350Watt

    Logitech MouseMan DUAL optical wheel

    Logitech Z-560

    סה"כ 9,731 ש"ח

    יש עוד מרחב ימרון, במידה ויש לו מסך, או יש לו העדפה מסויימת לחברה מסויימת.

  5. מורידין, אתה צודק ללא ספק.

    די ג'יי, אתה הוא זה הבורח. אני אולי לא מומחה גדול בלהלחם בפיתויים שלי, ואני בהחלט יודע לברוח כמו אדיוט בהרבה מקומות, אבל מימיי לא התחמקתי מבחינה של אפשרויות. לא חשבתי על אם יש אלוהים או לא? לא בדקתי וקראתי וחשבתי ותהיתי? כן הקשבתי להקלטה, לא לכולה כי באמת לא היה צורך. מכיר אנשים שמשוכנעים שהאמת שלהם היא האמת האבסולוטית, והם לא מוכנים לצאת מהנעליים שלהם כדי להכנס לשל אחרים ולראות דברים מנקודת מבט אחרת? כאלה הם הרבנים שלך, כאלה הם אנשי הדת שלך. אנשים עקשנים ובעלי כריזמה.

    הם מנצלים את פערי הידע שיש לך ולי כדי לחרבן את הזבל שלהם, כדי להמיר גם אותך להיות מאמין.

    אבל בבקשה, יש אלוהים מבחינתך? סבבה, תידפק איתו בחוזקה שלוש פעמים ביום, אבל אל תגיד לי מה אני ומה אני עושה, וכמובן לא מי אני.

  6. אלוהים הוא נצחי ואלוהים הוא הכל. לא הגיוני שאלוהים נברא, כי אלוהים הוא הכל, החל בחלקיק הכי קטן וכלה בסלע הכי גדול ובשמיים ובמזג האויר ובבני האדם וכל מה שמסביבו. זו ההנחה הראשונית בקשר לאלוהים, אז לשאול מי ברא אותו מבטל בעצם את ההנחה הראשונית, ומערבב בין שתי התאוריות בקשר לקיום שלו.

  7. זה שאנחנו ניצבים מול שאלה בלי תשובה, לאו דווקא אומר שהתשובה המתבקשת היא זו הנכונה.

    הגיונית, נבראנו או התקדמנו אבולוציונית באותה מידת סבירות, כל אחד בוחר במה להאמין כדי להקל על הראש את חוסר הידיעה.

    והרי שתי הסברות האלו הן רק סברות, אף אחד לא יודע אם הן באמת נכונות. אתה יכול למצוא אלפי נימוקים פילוסופיים-רציונליים שיוכיחו את הנכונות של שתיהן. אפילו הסטורי לחלק מהן. "עובדתי" בכמה בודדות. אבל כמו שהוכיחו שמדען שמשוחד לכיוון מחשבה מסויים ימצא נכונות לסברות שלו ומדען אחר שמנסה להפריך את המחשבה של הקודם, גם יצליח.

    דקארט "מוכיח" את זה ע"י המשפט המפורסם שלו "אני חושב משמע אני קיים", אבל מי נטע בראש שלי את המחשבה שאני קיים? מי נטע את המחשבה בכלל? אולי מקריות? אולי בריאה? אולי דפוס מתמטי של הטבע שחוזר על עצמו לאורך הקיום? אולי כדור הארץ הוא אורגניזם, ואנחנו כמו התאים הפעילים והחיים שלו? הרי גם התאים שלנו, שמהם אנו מורכבים הם פעילים ובעלי מחשבה באופן מסויים.

    הבינה שלנו היא הקובעת בסופו של דבר. היא זו שגורמת לנו להסיק מסקנות, היא זו שמבינה דברים שמתרחשים, היא זו שלוקחת את המידע מהחושים ועושה את החישובים המסובכים כל כך שלה על המידע שמתקבל. אבל האם אנחנו צריכים לסמוך על החושים שלנו? האם נסמוך על חבר ששיקר לנו? אז למה לסמוך על החושים שגרמו לנו לראות דברים שלא היו שם באמת, לשמוע דברים שלא הושמעו מעולם?

    לדעתי אנחנו פשוט לא מסוגלים לקלוט מה אנחנו, אולי לא מוכנים, אולי לא נועדנו לזה מעולם.

    ואולי המחסום הזה שגורם לנו להשתמש ב-5% אחוזים מהיכולת השכלית שלנו יישבר, ונבין.

    עד אז? אלוהים הוא רק תאוריה.

  8. אולי הבעיה היא בכלל במארז שלך וורז, אולי יש לך חרא של מארז ואין אוורור טוב ותחלופת אויר מהירה, ובגלל זה המערכת שלך תמיד בטמפ' כל כך גבוהה. מכיוון שאתה כל שבועיים מחליף מחשב, תשקיע קצת כסף במארז איכותי עם המון מאווררים במיקום מחושב, ותחזור אלינו עם התוצאות, אוקיי?

  9. כן הא? אולי גם נשרוף עיוורים כי הם לא יכולים לראות, נירה בחירשים כי הם לא יודעים לשמוע, נחתוך מונגולואידים על זה שבמקרה יש להם כרומוזום אחד יותר מדי, ונהיה מרוכזים אך ורק בעצמנו ונהיה אסירי תודה ליד המקרה שלא עשתה אותנו כמוהם?

    חתיכת חרא מזויין שכמוך, באיזה עולם אתה חי לעזאזל? אין מה לעשות, לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו.

    מצד אחד וורס לא מאיית משהו, אבל מצד שני הוא בנאדם מאוד רגיש, ולא קשה לשים לב לזה מהתגובות פה, ואני בטוח שהוא בנאדם מצויין בכל מובן אפשרי.

    איזה הצטדקויות? לבנאדם יש חיסרון, יש לך הזכות לציין אותו בפניו, אבל כתור בנאדם שחי בתוך חברה של בני אדם אחרים, מומלץ שלא תעשה את זה. בסופו של דבר יהיה את זה שיחכה לך בפינה, וידע לחרבן לך בפרצוף את החסרונות שלך. ולא בגלל זה מומלץ לך לא לעשות את זה, מומלץ מהסיבה הפשוטה שאתה חייב להתחשב ברגשות של אחרים, ואם אתה לא עושה את זה באופן טבעי, יש לך בעיות חמורות.

    ובהמשך ישיר לזה, גם אתה מפגר במובן מסויים, הרי אין לך רגישות, אתה בנאדם נטול חשיבה הומנית.

    וכתור אחד כזה, למה אתה מרשה לעצמך לדון בדברים שאתה לא מבין בהם? הרי אתה בעצמך אמרת, שאם "הוא מפגר, שלא ינסה לעשות דברים מסובכים", לא? ועושה רושם חזק מאוד שגילוי רגישות והבנה למגבלות של פרט אחר זה דבר מאוד מסובך עבורך.

×
  • צור חדש...