תוכן toxigun - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

toxigun

צוות האתר לשעבר - לא פעילים
  • מספר הודעות

    321
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי toxigun

  1. אני פגשתי יותר ערבים בחיפה והם לא היו נוצרים :-P

    אבל גם אלה שאני פגשתי וגם אלה שאת פגשת אינם מהווים מדגם מייצג (למרות שהסיכוי שאלה שאני פגשתי מהווים מדגם מייצג גבוה יותר ;D).

    מצד שני, אוניברסיטת חיפה לא ממש נחשבת. באופן כללי אוניברסיטת חיפה היא המקום הגיאומטרי בו נפגשות כל הנשים היפות של איזור חיפה ::) , אז אותו כלל תקף גם לגבי הערביות ;D

  2. ולמרות זאת אני רואה המון בחורות ערביות יפות באוניברסיטת חיפה. בנוסף יש המון נשים ערביות נשואות באוניברסיטה. עצם העובדה שהן התחתנו לא מפריע להן ללמוד. כנראה שהערבים בחיפה פחות שמרנים.

  3. אני בטוח..

    אתה אומר בעצם שרק שמי שהלך לצבא יש לו זכות לבחור..........

    אז אחרי זה יעשו שרק שמי שהיה קרבי

    ואז רק קצינים

    ואז השלטון יהיה בעצם של הצבא מה שיוביל לדיקטטורה

    אני חושב שקוראים לזה קפיצה למסקנות פזיזות. אל תכניס לאנשים מילים לפה ואל תנסה להוציא דברים מהקשרם או להמציא דברים שלא נאמרו מעולם.

    להגביל את זכות הבחירה למי שהתנסה בכוח ואחריות (צבא/שרות לאומי) הוא צעד הגיוני. להגביל רק לקצינים הוא צעד לא הגיוני. פשוט וברור כשמש. אז אל תקפוץ סתם למסקנות, אף אחד לא מתכוון לצעדים לא הגיוניים.

    אז אנחנו נפגע בכמה מעקרונות הדמוקרטיה, אבל לפחות האנשים שיבחרו יקבלו את הכוח להטוות מדיניות מאנשים שיודעים מהו כוח ומהי אחריות.

  4. יש כאן מישהו שקרא את starship troppers של Robert A Heinlein? (כן, יש ספר כזה. הסרט מספר את הסיפור אבל ממש לא מעביר את המסרים של הספר).

    בכל מקרה, בספר הסופר פורש אג'נדה מדינית שלמה מאד מעניינת.

    נכון להיום במדינת דמוקרטיות לכל אחד יש זכות הצבעה. השינוי שמציע Heinlein בספרו הוא שרק מי שעשה שרות כלשהו עבור המדינה (צבאי/לאומי/בטחוני) יהיה רשאי להצביע בבחירות. הנימוק שלו לכך הוא ששירות כזה נותן בידי האדם כוח ואחריות וכך האדם לומד מהו כוח ומהי אחריות.

    גם ההצבעה בבחירות היא שימוש בכוח - הכוח לקבוע מי ינהיג את המדינה. ולכן רק אדם שהתנסה בכוח ואחריות יכול להשתתף בבחירות.

    אני חושב שכדאי ליישם את זה כאן. סתם בשביל הכיף, שלא תוכל להצביע ;)

  5. זורקים אבנים, רובה של פיינט בול... לדעתי לוחמים צריכים לחדד את הכישורים שלהם באימונים בפיינטבול! :xyxthumbs:

    רעיון גאוני. איך לא חשבתי על זה בעצמי? ;D

    מזכיר לי איזו ירידה של קצין אחד על חייל אחד (כשעשינו תרגילי פרט וחוליה):

    החייל: "תגיד, בשביל מה אנחנו עושים את כל זה? ממילא אם יבוא מחבל עדיף שנזרוק עליו את המחסנית"

    הקצין: "אתה צודק. אתה תועיל הרבה יותר אם תזרוק עליו את המחסנית. לפחות ככה תפגע בו".

    החייל: "אז בשביל מה כל זה?"

    הקצין: "זה בשביל האנשים שיש להם פוטנציאל לפגוע במחבל עם הרובה, אבל אתה לא אחד מהם"

  6. מסכים עם toxigun.

    צריך להיכנס לשטחים ולחסל חצי מהאוכלוסיה שלהם כדי שידעו עם מי יש להם עסק; ניראה אותם אחרי זה שולחים טילי קסאם עלינו...

    אין ברירה, אסור לוותר להם, אסור לתת להם להרגיש שהם שולטים בנו- צריך להראות להם מי הבוס פה גם אם זה יגרור קורבנות משני הצדדים.

    אני לא חושב שאתה מסכים איתי. אני לא דיברתי על הרג של אוכלוסיה חפה מפשע. אבל אני חושב שפגיעה ברכוש לצורך הגנה על חיי אדם היא מוצדקת. ואני לא חושב שאנחנו יכולים לפתור את בעיית הקסאמים בלי פגיעה מאסיבית ברכוש של האוכלוסיה הפלשתינית.
  7. יש כמה כתבות בYNET למי שורצה עוד פרטים, מסכנים תושבי שדרות הרסו להם את החג איך אפשר לשבת בסוכה כשאתה יודע שכול רגע יכול ליפול עלייך טיל.

    המצב הזה כבר בלתי נסבל לדעתי צריך להתחיל לעשות פעולות ולא "פעולות", כניסות ויציאות לרצועה לא מורידות את ירי הקאסאמים זה לא עוזר צריך פשוט להתחיל למחוק שכונות וליישר שטח אין מה לעשות, הם יירו טיל אנחנו נחסל שכונה וניישר תשטח הם יגדילו תטווח אנחנו נחסל עוד שכונה, אחרי שכונה אחת הם יבינו עם מי הם מתעסקים.

    כן, אני לא חושב שתהיה ברירה. כנראה שהם צריכים להבין בדרך הקשה שירי הטילים שלהם דופק אותם בראש ובראשונה. זה נכון שרוב האוכלוסיה חפה מפשע, והרבה מאד אנשים יאבדו את בתיהם, אבל אני חושב שפשוט אין לנו ברירה אחרת.
  8. אי אפשר לבצע את פעולת לחיצה על שני מקשים בו זמנית, אבל אפשר לדעת מתי שני מקשים נמצאים במצב לחוץ בו זמנית. זה בדיוק מה שהתוכנה צריכה.

    בכל פעם שנלחץ או נעזב מקש נשלח סיגנל למחשב ומופעחת פסיקה מס' 9.

  9. עכשיו אתה רואה למה אני לא לקחתי מסלול משולב של מתמטיקה עם מדעי המחשב :)

    סטודנטים כאלה יודעים יותר מתמטיקה מאשר מחשבים ;D

    אוקי, עכשיו ברצינות.

    הנה חלק מהאתר של הקורס אותו אני עושה עכשיו שנקרא "ארגון המחשב ושפות סף". אני מציע שתקרא ותבין את כל הפרקים לפי הסדר. יש שם פרק שלם שמסביר על שילוב תוכניות אסמבלי עם תוכניות C בסביבת העבודה של Borland, וגם פרק שלם על פסיקות.

    לחץ כאן

  10. אוקי... אז קודם כל הקומפיילר שלך מייצר תוכניות שנועדו לסביבת DOS (כפי שאתה בטח יודע).

    בסביבה זו, אם אינני טועה, כדי לפתור את הבעיה, אתה צריך להשתמש בפסיקות ולנהל מערך של מקשים שבו לכל קוד של מקש מצויין האם הוא לחוץ או לא.

    עידכון של המערך ייעשה על ידי כך שהתוכנית שלך תשרשר פונקציה מסויימת לפסיקה מס' 9 שמופעלת בכל פעם שמקש נלחץ או נעזב.

    אני לא יודע את הספציפיקציות של הפסיקה, אבל אני בטוח שאם תריץ חיפוש באינטרנט תמצא את מה שאתה מחפש.

    התוכנה שלך תוכל פשוט לגשת למערך הזה, ולבדוק עבור כל תו האם הוא נלחץ או לא.

  11. קודם כל, שפת C לא נותנת פתרון למקרה שבו אתה רוצה לדעת האם נלחץ CTRL+F1. זה תלוי , וכל עושה את זה בצורה שונה (קח את הקוד שכתבת בשביל DOS, תקמפל על Unix או ב-Visual C++ ותראה שזה לא עובד).

    דבר שני, אם תגיד לי אם איזה קומפילר אתה עובד ועל איזו , אולי אני אוכל לעזור לך במקרה ואני יודע איך אותה פותרת את הבעיה.

  12. למה אתה מתכוון?

    משהו כמו "CTRL+F1"?

    אם כן, אז אין דרך לעשות את זה ב-C. זה תלוי מערכת הפעלה. טריק שעובד על דוס לאו דוקא יעבוד ב- או על unix. ולהיפך. שפת C לא נותנת פתרון לבעיה הזאת.

  13. אז בוא אני אספר לך סיפור...

    קודם כל, אחת התוספות הנחמדות מאוד ב-dx9 היא היכולת החישובית. הפעם אפשר לחשב בעים בדיוק הרבה יותא גבוהה בשיטת הנקודה הצפה (floating point). לתוספת הזאת *אין* פגיעה בביצועים בכלל, והיא מאפשרת יצירת גראפיקה הרבה יותר עשירה בצבעים.

    דבר שני, ב-dx9 הוסיפו לולאות. כלומר, הפעם תוכנת vertex shader יכולה להכיל פקודות "קפיצה" שבאמצעותן ניתן לתכנת לולאות בדיוק כמו בתוכניות מחשב. חוץ מזה, פקודות קפיצה מאפשרות שימוש בתנאים בתוך התוכניות הללו, מה שיכול לקצר חישובים רבים.

    הרבה פעולות מתמטיות ניתן לבצע בדרך חישובית, או בדרך לוגית ע"י תנאים. לדוגמא מציאת מספר גדול מבין שני מספרים a,b ניתן גם לבצע באמצעות חישוב מתמטי:

    max = 0.5*{a+b+sqrt[(a-b)²]}

    כמו כן, ניתן להציג זאת על ידי תנאי: אם a>b התוצאה היא a אחרת התוצאה היא b.

    הדבר היחיד שעלול לפגוע ביכולת של ה- 9500 "לממש" את הפוטנציאל הטמון ב-dx9 היא עצם העובדה שהאח הגדול שלו, ה9700-, מסוגל להריץ הרבה יותא פקודות shaders בשנייה, ויפתה את המפתחים לפתח תוכניות shaders ארוכות ומורכבות.

    המ... עשיתי שעורי בית? כן ;D

    מנהל פורום גראפיקה ותלת מימד לשעבר לשרותך 8)

  14. קשה יותר?

    דוקא האפשרות להריץ לולאות ו-branches מקצרת מאוד את תוכניות ה-shaders ולכן מתקצר זמן הריצה שלהן. כמעט כל shader של DX8 אפשר יהיה לממש בצורה יעילה יותר וכך שירוץ מהר יותר על ידי התכונות החדשות שנוספו ב-dx9.

    הרי בסופו של דבר, אחת המטרות של השפה החדשה ל-shaders ב-DX9 היא לקצר את זמן הריצה.

    אני לא אומר שזה מה שיעשו מפתחי המשחקים בוודאות, אבל זה כנראה מה שיהיה בהסתברות גבוהה מאוד.

×
  • צור חדש...