תוכן Cyb3r - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Cyb3r

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1034
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Cyb3r

  1. תגיד לי, אתה קורא מה שאתה כותב? ומה שאחרים כותבים לך?

    כבר אמרו לך עשרות פעמים כאן - אין גברים חצי לבושים במצעד בירושלים. המצעד בירושלים נראה כמו כל הפגנה אחרת.

    לא, ברור שלא, הרבה יותר קל למחזר את אותם טיעונים ("פרובוקציהההה!!!! :o :o :o") ולהתעלם מסתירתם.

  2. האטימות שלך גורמת לדיון להיות מעגלי במיוחד...

    אז למה דוקא איפה שהם לא רצויים.

    גם אם נעזוב לרגע את העובדה שזכותם הדמוקרטית להיות שם,

    הם לא רצויים ע"י מיעוט קולני ופרובוקטיבי לא פחות...

  3. "Spoken like a true Circle Queen... You see, skinny, socially privileged white people get to draw this neat little circle. Everyone inside the circle is "normal." Anyone outside the circle should be beaten, broken and reset so they could be brought into the circle. Failing that should be institutionalized. Or worse, pitied."

    Gregory House

  4. חוסר ההבנה וגם חוסר הרצון להבין את הסיבות לחוסר באמונה הוא דלק לאמונה.

    אני גם לא מבין את הפליאה שלך

    אנחנו עם הספר ואנחנו עם רוב חילוני שלא מאמין בעבר שלו פשוט מדהים!

    כן מאמין\לא מאמין שהארועים שבתנ"ך קרו? לא יודע ולא מזיז לי, אני מניח שחלקם קרה במתכונת זו או אחרת. אני לעולם לא אדע מה קרה, אני אוכל רק לדמיין את מה שכתוב שקרה, ומה שכתוב שקרה כתוב דרך מסננים חזקים ומובהקים, לכן סלח לי אם אני בספק לגבי האמינות המוחלטת והבלתי מעורערת של כל הספר.

    כן מאמין\לא מאמין באלוהים בגלל שחלק מאבותי האמינו, בגלל שזה "העבר" שלי? פעולות אבותי צריכות להכתיב את פעולותי? זה הגיון פגום.

  5. אנלוגיה אווילית בין חוקים מציאותיים והגיוניים לחוקים ערטילאיים חסרי קשר למציאות.

    בנוסף, ההיקש הלוגי "אתאיסט לא מאמין בכתבי הקודש ולפיכך לא מאמין בכל העקרונות האתיים והמוסריים שבה" מגוחך. תביעת בעלות על עקרונות אתיים ומוסריים... בסדר.

  6. http://en.wikipedia.org/wiki/Dogma

    Dogma is the established belief or doctrine held by a religion, ideology or any kind of organization: it is authoritative and not to be disputed, doubted or diverged from. The term derives from Greek δόγμα "that which seems to one, opinion or belief"[1] and that from δοκέω (dokeo), "to think, to suppose, to imagine"[2]. The plural is either dogmas or dogmata , from Greek δόγματα.

    At the of the dogma concept is absolutism, infallibility, irrefutability, unquestioned acceptance (among adherents) and anti-skepticism. [3]These concepts typically invoke criticism from moderate and modulated conceptual approaches, and thus "dogma" is often colloqually used to indicate a doctrine which has the problem of claiming absolute truth, when other concepts may be superior.

    יש לי בעיה גדולה עם הדיכוי של חשיבה חופשית שנמצא בבסיס של כל דת. בגלל הקונספט הנ"ל קשה למדי לנהל דיון הולם (הקונספט הנ"ל למעשה שולל דיון)...

  7. המפרט של המחשב שלי מתחת ל-Avatar... אני אעלה dmp בפעם הבאה שאני אקבל קריסה.[br]פורסם בתאריך: 20.10.2007 בשעה 13:34:39


    הנה ה-minidump...

    עוד משהו, מהי טמפ' נורמלית לכרטיס מסך שלי (7800GTX) בעומס?

    [attachment deleted by admin]

  8. בזמן האחרון המחשב שלי קורס די הרבה, בעיקר בזמן הרצת World of Warcraft. לפעמים רק המשחק קורס ומשאיר הודעת שגיאה ולפעמים אני מקבל מסך כחול ומתחיל איתחול אוטומטי.

    איך אני יכול לברר איפה הבעיה?

×
  • צור חדש...