תוכן Tapeworm - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Tapeworm

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    389
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Tapeworm

  1. שלום לכולם,

    ברשותי מס' בפורמט רחב, שכאשר אני צופה בהם על מסך המחשב (או הטלוויזיה) נוצרים שני הפסים השחורים "המפורסמים" מלמעלה ומלמטה.

    כיצד ניתן להציג את הכתוביות לסרטים על השטח המת הזה?

    אני משתמש במקודדים של k-lite, וכאשר אני נכנס להגדרות של Direct VobSub ומנסה "להוריד" את הכתוביות למטה, הן נעלמות כאשר אני מגיע לאיזור הפסים השחורים.

    מה ניתן לעשות?

    תודה מראש.

  2. Doom 3 באמת מבהיל ואני גם לא אהבתי לשחק בו, אז מחקתי אותו אחרי שעברתי שני שלבים בערך :-\

    הזומבים האלה ב- Ravenholm היו בלי פנים כי העכבישים האלה התיישבו להם על הראש, אם היית מפוצץ אותם עם Shutgun היית רואה את הפנים האמיתיות של הבנאדם. אני עדין באמצע לשחק HL2 (אין לי הרבה זמן לשחק) והקטע שהכי הלחיץ אותי עד עכשיו זה הקטע בהתחלה שרצים בבניין ואז בורחים מהקומביין על הגגות.

  3. ד.א בשביל להגיע לסופר מקרו (לפוקוס המינימלי) על העדשה להיום במקום מאד ספציפי (מבחינת הזום). בחלק מהמצלמות (ב- Z1 שלי למשל) ברגע שלוחצים על המקרו, העדשה מתמקמת באותו מקום המאפשר לה להתפקס על עצם במרחק 4cm ומציגה על המסך סופר מקרו, אך ברגע שאשנה את הזום כבר לא אוכל להגיע לפוקוס כה קרוב וה"סופר" נעלם.

  4. אז תפרסם 4 הודעות ברצף ::)

    אם לא קיבלת במייל את הססמא החדשה שלך אז או שלא הכנסת את המייל הנכון (או זה שאתה מנסה לבדוק), או שמי שפרץ לך הספיק לשנות את כתובת המייל שצמודה לשם המשתמש שלך. אם זו האפשרות השניה, כדאי לך ליצור יוזר חדש ולשכוח מהקודם.

×
  • צור חדש...