תוכן duhifat - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

duhifat

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    79
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי duhifat

  1. קודם כל, יכול להיות שהאוורסט מראה לך מעלות בפרנהייט ולא בצלזיוס.

    ומעבר לזה, כדי לדעת אם המחשב מתחמם יותר מדי או לא, הבדיקה הכי טובה והכי פשוטה היא לגעת בחלק התחתון שלו, היכן שנמצאים המעבד, ההארד דיסק והזיכרון (כל מקום לגעת בניפרד אם אפשר). אם האזור חם מידי (חם מידי זה כשלא נעים לגעת, במעלות נראה לי שזה משהו כמו 50 או 60 ומעלה), אז אתה יודע שיש בעיה של התחממות עם הרכיב המסויים. בד"כ משטח קירור טוב עושה פלאים במקרה זה.

    שורה תחתונה, אל תסמוך בעיניים עצומות על בדיקות Software של תוכנה זו או אחרת לגבי מדידת חום.

    לגבי משטח הקירור שציינת: לדעתי עדיף משטחים עם 3 מאווררים, שניים קדמיים ואחד אחורי, ואז אתה יכול למקם את המחשב כך שכל מאוורר יהיה מתחת לאחד הרכיבים שציינתי בהתחלה.

    תציץ כאן אם בא לך לקחת את העניין ברצינות:

    http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=252773

  2. על מנת קצת לעשות סדר בבלאגן ולהציג תמונה מאוזנת יותר, אני רוצה לספר לכם על חוויית הקניה שלי אצל יעקב מנקסטופ:

    התארגנה לפני כ-5 חודשים קניה מאורגנת של מסכי 2007 משני הדגמים FP ו-WFP. חלקכם אולי לא זוכרים, אבל בערך באותו זמן ניסו לארגן קניה מרוכזת דומה אצל עוד חנויות ובאף חנות אחרת זה לא צלח. היו כמה סיבות שעם יעקב זה כן הצליח, בעיקר בגלל המחיר המדהים שהוא הציע (נמוך בכ-400 ש"ח מאשר המתחרים שלו) אך בעיקר מהסיבה הפשוטה שהוא היחיד שהיו לו את המסכים במלאי. אמנם היו לו "סרטים" עם המכס לשחרר את המסכים, אבל תוך כ-10 ימים הוא הצליח לשחרר את הסחורה למרות שהיבואן הרשמי של ניסה לשים לו רגליים. בהקשר זה חשוב לציין שהיום יש ליעקב את כל האישורים הרשמיים לשחרר את הסחורה מייד עם הגעתה לנמל. (דרך אגב, אני יודע את כל המידע הזה כיוון שליוויתי את יעקב בקניה הנ"ל ופחות או יותר היוויתי את החוליה המקשרת בין יעקב לפורום זה).

    כמה נקודות אור לזכותו של יעקב:

    יעקב דאג לכל מי שהזמין שיקבל את המסך אליו הביתה עם שליח UPS בלי חיוב נוסף.

    למרות שלקח זמן, קיבלתי את תעודת האחריות הביתה בפקס. התעודה נראית "כשרה למהדרין".

    לצערי גיליתי פיקסל מת במסך שלי. ייצרתי קשר עם יעקב והוא הבטיח לי החלפה בלי שום בעיה (הוא אפילו טרח לכתוב על תעודת האחריות שלי: "זכאי להחליף מסך").

    היום המדיניות של היבואן הרשמי של היא לא להחליף מסך אם יש פיקסל אחד מת. עד כמה שהבנתי, יעקב מתחייב להחליף את המסך עם פיקסל אחד מת בתנאי שזה מתגלה בשבוע הראשון (כמו שקרה לי ול-XENA). בהקשר זה, אולי כדאי לציין שאם XENA היה קונה את המסך מהיבואן של , לא רק שהוא היה משלם עוד כ-400 ש"ח יותר מאשר שילם, גם אף אחד בכלל לא היה מדבר איתו על הפיקסל המת שלו.

    החיסרון של לקנות מיבואן פרללי כמו נקסטופ, זה שכאשר אין מסכים במלאי אז החלפת המסך נהיית בעייתית. מאז הקניה שמרוכזת שלנו ממרץ, יעקב לא קיבל סחורה חדשה ולכן ההחלפה של המסך של XENA לא ממש התאפשרה. אתה משלם פחות, וצריך לקחת בחשבון שהפעלת האחריות עלולה לקחת יותר זמן. זה חלק מהעניין, אז בואו לא ניתמם. ועל מנת להיות הוגנים, אני שוב מזכיר שבזמנו כשהתבצעה הרכישה הנ"ל לאף אחד מהיבואנים האחרים לא הפרללייים ולא הרשמי, לא היה בכלל את המסך במלאי! אז בואו לא נצבע את התמונה בשחור ולבן.

    לסיכום אני רוצה להגיד, שמאוד קל להתלהם ו"לצאת חוצץ" וזה לא ממש חוכמה גדולה, כי יש ליעקב הרבה יותר לקוחות מרוצים מאשר לא מרוצים. פשוט הלקוחות המרוצים קנו את המסך ו"המשיכו הלאה" ובכלל לא מבקרים כאן בפורום, או אם כן, לא טורחים אפילו לכתוב ת'ראד מפרגן ליעקב (וחבל, כי מגיע ליעקב פירגון), כמו שאני במקרה נכנסתי עכשיו לפורום אחרי הרבה זמן שלא ביקרתי בו וראיתי את ה"לינץ'" שמנסים לעשות לו כאן וממש לא בצדק.

    אשמח לראות כאן תגובות מאנשים שהיו מרוצים מהקניה בנקסטופ. כי בזכות לקוחות מרוצים יעקב יכול רק להשתפר ולהרגיש שיש תמיכה ליוזמות "פרטיות" כמו שלו, ולא כולם רואים רק את הרע בכל דבר. אני חושב שיש עתיד נהדר לקשר שנוצר בין חברי הפורום לחברת נקסטופ, ובגלל כמה אירועים מעט צורמים חבל להרוס את זה.

  3. יעקב עשה עלי רושם של אדם מאוד אמין. זה לא שהוא סיפק את המסכים ונעלם, נכון? הוא תמיד היה אדיב וסימפטי כשדיברנו, גם כשהוא היה בלחץ מטורף להביא לנו את המסכים נגד כל הסיכויים והמוכסים.

    גם אני רוצה שתהיה לי תעודת אחריות נחמדה, אבל ההיגיון שלי אומר שכמו שחיכינו בסבלנות וקיבלנו את המסך הכי מבוקש בשוק כשלא היה אותו לאף חנות (ועוד במחיר ממש מדהים), אז אין סיבה שנשנה גישה עכשיו.

    קצת סבלנות חבר'ה, תנו ליעקב צ'אנס :xyxthumbs:

  4. דבר ראשון למי שמתעצל לחפש בפורום:

    שלום לכם חברי פורום נכבדים

    אני מקווה שעד סוף החודש המסכים יהיו פה זה לא תלוי בי אלא באניה (מזג אוייר זמן פריקה במדינות בדרך וכו )

    האחריות הינה לשלוש שנים מיום הקניה

    מינימום 3 פיקסלים להחלפה

    בשבוע הראשון אחליף לכם את המסך החל מהפיקסל הראשון ועל חשבוני

    מכיוון שמלאי מוגבל רק חבר פורום שיבצע הזמנה באתר ( WWW.NEXTOP.CO.IL ) ללא פרטי כרטיס אשראי (ולא משנה מה המחיר שרשום באתר )

    יקבל מסך כי אין לי מספיק אבל חברי הפורום יקבלו לפני כולם

    המחיר לחברי הפורום נקבע על 2165 ש"ח לחברי הפורום בלבד

    בכל שאלה ניתן לפנות אלי באימייל SALES@NEXTOP.CO.IL

    בברכה

    יעקב

    דבר שני, ל-hensh9: יעקב לא עובר על שום חוק בזה שהוא מביא את המסכים האלה לארץ. כמו כן זכותו למכור אותם באיזה מחיר שהוא בוחר לנכון, גם אם בעיניך או בעיני היבואן הרשמי של זה "שבירת שוק" (מונח לא מקצועי שבא לבטא תיסכול). העבירה היחידה על החוק בכל הסיפור הזה, הוא הערמת קשיים בירוקרטיים על שיחרור הסחורה במכס, רק כי ליעקב אין את הקומבינה הנכונה (קרי: בן-דוד, חבר מהצבא, גיס וכו') במוסדות מהוגנים כגון מע"מ, מס הכנסה, משטרת וכו'.

    אני מצטער אם אני פורק פה קצת תיסכול, אבל לשום חברה בארץ אין מונופול על היבוא והשיווק של מוצרי . כל מה שניסינו לעשות פה, יעקב וחברי הפורום הנכבדים, זה סוג של "חרם צרכנים". למה מסך שעולה בארה"ב 1700 ש"ח (מחיר רשמי לצרכן כולל מע"מ 15.5%, לסיטונאים כמו היבואן הרשמי מן הסתם הוא הרבה יותר נמוך) צריך להמכר בארץ ב-2500 ש"ח?

    ומה זאת אומרת "מחיר מינימום, שאותו אסור לשבור"

    אתם צריכים להבין דבר אחד:תחרות קיימת בכל מקום.. אבל מחיר מינימום,שאותו אסור לשבור-קיים גם.

    מי קבע את מחיר המינימום הזה? על איזה חוק זה מבוסס?

    :(

  5. התקשרתי ליעקב לפני כמה ימים, והוא סיפר לי שהוא בסרטים קשים עם המכס, ואז הוא אמר לי לחכות רגע על הקו, הוא שם אותי על ספיקר והתקשר אליהם (כנראה למכס). ואז שמעתי אותו מדבר עם איזה מישהי, והוא שאל אותה מה קורה עם המסכים ואז שמעתי שהיא קראה למישהו ואמרה לו שיעקב על הקו ואז האיש הזה צעק: "עוד פעם יעקב? שלא יתקשר כל חצי שעה..." או משהו כזה, לא זוכר את המילים המדוייקות. בקיצור המסכים כבר ממזמן פה, ותקועים במכס, ועושים ליעקב את המוות עם זה.

    זה מה שאני יודע לפחות.

    האכזבה שלי מכל העניין נובעת מזה, שהתקבל אצלי הרושם שהמסכים יגיעו לארץ ותסגר העסקה באופן מיידי. מסתבר בדיעבד שזה הרבה יותר מסובך מזה.

    המסכים בטוח ישתחררו מהמכס, אין פה ספק, כי כל העסקה חוקית לחלוטין. זה עניין של זמן (השאלה הגדולה: כמה זמן) אבל יש בעלי עניין שיעשו הכל כדי להקשות ליעקב על החיים כדי שיפסיק לנסות "לשבור את השוק". ככה זה במדינה שמאפשרת ליבואנים רשמיים להפעיל חוקי מאפיה ובלעדיות.

  6. אהלן יעקב

    אני זה שקישר בין ההצעה הנדיבה שלך לחברי הפורום.

    אם תוכל בבקשה לענות פה לאנשים שמעוניינים במסך הזה לגבי כל הפרטים הטכניים כמו תנאי האחריות, פיקסלים מתים וכו'. זה יחסוך לי כל פעם לכתוב לאנשים "דברו עם יעקב".

    בכל מקרה, ממה שכתבו לי אנשים, אז ההצעה שלך מתקבלת מאוד יפה דווקא. מעריכים את העזרה שלך :xyxthumbs:

    שבוע טוב ומלא במסכי איכותיים

  7. מסכי הסוני האלה הם מסכי MVA איכותיים 19" שעולים בערך 1600 ש"ח? איפה הקאטץ'? זה נשמע לא הגיוני (לדוגמא מסך VS VP930B גם MVA עולה 2200 ש"ח)

    tmpusr ודניס, תוכלו לצרף לינקים של ביקורות על המסכים האלה? פשוט לא ניתקלתי בהם בשום מקום רציני שמשווה בין מסכי מחשב.

    תודה

  8. הלוואי והייתי יכול להוציא 2400 ש" על מסך (וזה עוד בחנות וירטואלית שממש לא בא לי לקנות ככה מסך. הכי זול בחנות אמיתית זה 2500 וזה בירושלים). זה הרבה יותר מהתקציב שלי. גם ככה חשבתי להוציא בין 1600 ל-2000 ש"ח.

    מה שאני אעשה זה פשוט אסתובב בין חנויות ואראה במו עיני האם היתרון של מסך או MVA באמת כל כך משמעותי ששווה להמתין ולחסוך בשבילו.

    תודה על העזרה

  9. הי באגירה, תודה על התגובה

    מה שכתבת על ה-LG לגבי הטעות בין 16.7 מיליון שזה בעצם 16.2, אז לפי מה שכתוב באתר http://www.prad.de/en/monitore/review-lge-l1970hr-part6.html אז אתה ממש לא צודק. הצליחו לעשות משהו מהפכני שנקרא FRC שמאפשר להם להגיע לצבע מלא עם פאנל TN:

    prad-de.gif

    בנוסף חפרתי שם קצת גם על ה-DELL שציינת http://www.prad.de/en/monitore/review-dell-2007wfp.html:

    dell.gif

    ולהלן ציטוט גם על ה-VIEWSONIC עם הפאנל של MVA

    http://www.prad.de/en/monitore/review-viewsonic-vp930.html:

    vs.gif

    לפי הביקורת שלהם על המסך של , אז הוא ממש מצויין, ואם ה-L204WT שלהם עושה שימוש באותה אז זו ממש מציאה של מסך בפחות מ-2000 ש"ח!

    אם יש כאן למישהו את אחד מהמסכים האלה של , אנא תן ביקורת מדוייקת לגביהם... במיוחד חשוב לי לדעת לגבי שינויים בצבעים כשמזיזים את הראש מעלה-מטה ולצדדים (זה מה שהכי מפחיד אותי בקניית מסך LCD). מה עם פיקסלים מתים? איך ה"שחור"? האם אפשר להבחין בגוונים של מדרג (GRADIENT)?

    תודה ענקית

  10. שלום לכולם

    אני מתלבט בין 5 מסכים (יש לי תקציב של עד 2000 ש"ח, עם עדיפות לשלם פחות, אבל תמורת מסך מעולה מוכן לשלם את מלוא הסכום).

    הדרישות שלי הן מסך לעבודה עם תוכנות גרפיות כמו פלאש ופוטושופ (אבל אני לא יכול להרשות לעצמי מסך MVA כמו VS VP930B שעולה 2400 ש"ח) לכן איכות התמונה מאוד חשובה לי. פחות חשוב לי מהירות המסך (למרות שזה נחמד) כי אני לא משחק משחקים כמעט, וגם לא זווית צפיה מושלמת (כשאני משתמש במחשב אני יושב ממש מולו, ולא צופה בסרטים במחשב). אני גולש הרבה באינטרנט. מה עוד? מסך רחב זה יתרון בשבילי (בגלל כל תיבות הכלים של הפלאש והפוטושופ שגונבות משטח העבודה). להלן המסכים שעליהם אני מתלבט:

    1. LG L204WT - גודל 20", רזו' 1680 על 1050, 5 מ"ש (GTG), ניגודיות 1:2000, תמיכה ב HDPC, צבעים: 16.7 מגה, מחיר 1983 ש"ח

    2. SAM 204BW - גודל 20", רזו' 1680 על 1050, 6 מ"ש, 1:700, HDPC, צב': 16.2 מגה, 1977 ש"ח

    3. LG L1970HR - גודל 19", רזו' 1280 על 1024, 2 מ"ש, 1:2000, צב' 16.7 מגה, 1718 ש"ח

    4. VS VX922 - גודל 19", רזו' 1280 על 1024, 2 מ"ש, 1:650, צב' 16.2 מגה, 1790 ש"ח

    5. CMV 221D - גודל 22", רזו 1680 על 1050, 5 מ"ש, 1:700, צב' 16.2 מ', 2120 ש"ח (קצת מחוץ לתקציב אבל.... 22 אינטץ'! יאמי)

    * המשיכה הטבעית שלי היא ל-L204WT, קונטרסט מעולה, זמן תגובה טוב, 16.7 מ' צבעים (למרות שהוא TN, לא יודע איך הם משיגים צבע של 8BIT עם פאנל של 6BIT) וכמובן 1680 על 1050 זה המון המון פיקסלים. ולגרפיקאי זה חשוב. בבקשה כל מי שיש לו מסך כזה, או מושג עליו, אנא דווחו אם יש בעיות איתו, או לחילופין כמה אתה מרוצים.

    * לגבי ה- VX922, שמעתי עליו ביקורות מעולות מצד אחד, אבל גם כמה כאלה שממש לא מחמיאות לו. הקונטרסט שלו נמוך יחסית לאחרים והוא מציג רק 16.2 מ' צבעים.

    * ומה לעשות עם ה-CMV 221D? זה 22" במחיר מאוד נמוך למסך מהגודל הזה..מעורר תיאבון. יש לי שאלה חשובה: זה שהוא גדול יותר מה- אבל יש לו כמות זהה של פיקסלים אומר שגודל פיקסל שלו גדול יותר, כמובן. זה יתרון או חיסרון? מאוד מבלבל העניין הזה.

    אז שוב, כל מי שמתמצא באחד או יותר מהמסכים האלה (רצוי כאלה שיש להם ראו אצל חבר וכו') בבקשה תעזרו לי לבחור את המסך שהכי מתאים לי. עוד לא הלכתי לראות אף אחד מהם בפעולה בחנות, אני קודם רוצה לשמוע את ההתרשמות שלכם. במיוחד שבחנות קשה ממש להתרשם, לא בכל החנויות מאפשרים לך לחבר את החיבור הדיגיטלי ו/או להריץ תוכנות לבדיקה תכלס.

    המון המון תודה

  11. אם כל פס היצור של F700B ו-F900B (ואולי גם כל סדרת ה-P, צריך לבדוק את זה) דפוק, זה לא נראה לכם מוזר שממשיכים לשווק את המוצר הזה, ועוד מעיזים לקרוא לו "ספינת הדגל" של מסכי LG?

    איפה היבואן? אם כל פס היצור דפוק אסור לו להמשיך לשווק אותו לחנויות, והוא חייב להחזיר את כל המסכים האלה חזרה ליצרן. מישהו פה מסתלבט עלינו ובגדול, ואני מתכוון לרדת לעומקם של עניינים. אני אמשיך לעדכן אותכם בכל מה שקשור לנושא (תכתובת עם ח.י. מחשבים ואם צריך אז עם שירות לקוחות העולמי).

    בינתיים אני רוצה לשתף אותכם בכמה בדיקות שערכתי למסך שלי (ובכולם הוא נכשל כישלון צורב). מצורף זיפ ובו יש מספר קבצים שבעזרתם תוכלו לבדוק את הפרמטרים הבאים במסך שלכם:

    גיאומטריה (הקבצים עם העיגולים, הריבועים, ושני קבצי ה"גריד", וגם קובץ קטן שבעזרתו תגררו את הריבוע והעיגול לפינות המסך לבדוק אם הצורות מתעוותות)

    MOIRE (אלה הקבצים ה"אפורים", בהם יש קובץ של משטח אפור לחלוטין, מסמך של קווים אנכיים מקבילים שאפשר באמצעותו לבדוק גם פוקוס למסך, ומסמך של דקיקה מאוד של ריבועים שחורים)

    :xyxthumbs: דבר ראשון אני מאחל לכם בהצלחה בבדיקות האלה, ומי יתן והם יוכיחו לכם שהמסכים שלכם פיקס (אצלי הם מוכיחים את ההפך).

    אזהרה!!!!!!!! מי שמבסוט מהמסך שלו ומעדיף לא להטיל ספק באמינות שלו אז שיוותר על הבדיקות. (לפעמים עדיף לחיות באשליה מלהתעורר ממנה  :lol:)

    ד"א: כל המסמכים הם ברזולוציה של 960*1280

    אתם יכולים גם להוריד תוכנה מהרשת שנקראת MONITOR TEST שבודקת פרמטרים נוספים

    אשמח לשמוע מאנשים שמחזיקים מסך F900B או F900P איך עברו הבדיקות שלהם.

    [attachment deleted by admin - 90 dayss]

  12. הי

    אחרי התלבטות, החלטתי ללכת "למלחמה"  :pissed:. אני לא מוכן לוותר. מה פתאום שאני אשלם 1500 ש"ח (שבשבילי זו הוצאה ענקית) על מסך שמתיימר להיות Distortion Free, רק כדי לגלות שהוא Distortion Full? אני כל הזמן מגלה בו עוד ועוד בעיות, טשטוש בפינות, MOIRE, המסך משנה את הגודל שלו לאט לאט תוך כדי התחממות (ואחרי שהיה כבוי הוא חוזר למצב דיפולטי), וכו' וכו'. בקיצור דרעק של מסך, באמת.

    יום שני אני מחזיר את המסך לחנות, והייתי רוצה להתייעץ איתכם (אלה שמבינים בלבד, כי קלטתי פה כמה אנשים שעוסקים בניחושים ו"שמעתי" ו"נראה לי" ואני לא רוצה עצה לא רצינית אז אנא...). האפשרויות שעומדות לפני הן:

    1. האם להתעקש שיחליפו לי לחדש (כלומר אם לא כל הסידרה פגומה, אז האם יש לי סיכוי ליפול על F900B שלא סובל מהדפקטים הנ"ל וישרת אותי כמו שצריך?)

    2. להתעקש לשדרג ל-P ולשלם את ההפרש כמובן (האם למיטב הבנתכם, ואני מפנה שאלה זו ל MORTAR, INTEGRAL או G.I.J.O או לכל מי שמכיר טוב את הדגמים האלה מקרוב, ה-P הוא ללא הפגמים של ה-B)? החשש שלי הוא שאני אוסיף כסף ובסוף אקבל מסך (F900P) עם אותן דפיקויות כמו של ה-B רק עם תדר רענון גבוה יותר. חשוב לי לשמוע דעה של בעל ניסיון...

    3. להחליף אותו ב-  ViewSonic G90F+B שהוא בעל שפופרת shadow mask (שהיא לא שטוחה עד כמה שאני יודע, בטח לא כמו הטריניטרון ובטח ובטח לא כמו ה- FLATRON)

    תודה ענקית מראש

    נ.ב: מישהו יכול להסביר לי מה ההבדלים המהותיים בין שני הדגמים הבאים ולמה יש ביניהם הפרש במחיר של כ-400 ש"ח:

    ViewSonic G90F+B

    ViewSonic E92F+SB

    ההבדל המהותי שראיתי שהראשון יש לו VIDEO INPUT Bandwidth 275MHz  ולשני רק 240.... ומה זה בכלל VIDEO INPUT Bandwidth, והאם שווה לשלם על השוני הזה עוד 400 ש"ח?

  13. הי

    קיבלתי היום את ה- F900B החדש שלי.........

    איזו נפילה, אל תעשו את זה לעצמכם

    הוא אמנם שטוח לחלוטין, אבל עמוס בבעיות שהגדולה מהן היא הגיאומטריה הזוועתית שלו. הקווים האנכיים לא ישרים, זה ממש יכול לשגע אותי. לא עוזר שום כיוונון, זו פשוט בעיה פיזית בגיאומטריה של המסך. יש בעיה עם ה-CONVERGENCE, משהו מינורי, אך עם מסך חדש זה מאוד חשוד כי הדברים האלה רק הולכים ומחמירים עם הזמן, וגם אזור במסך שהוא "כהה" יותר ומטושטש יותר.

    בקיצור, אין לי כוח להמשיך להתבכיין, זה מבאס אותי, פשוט קניה גרועה.

    לא יודע מה קרה ל-. פעם הם היו הכי טובים שיש. המסך הקודם שלי 775FT היה המסך הכי מדהים שאי פעם ראיתי אבל היום הם כבר לא מייצרים את הסדרה הזאת (FT).

    סתם בשביל הנסיון בדקתי את המסך ב-RR שונים, וב-60hz הוא פשוט לא מפסיק לרעוד (אני לא מדבר על ריצוד, אני מדבר ממש על רעידות!).

    בקיצור, זה לא "סוס עבודה", ומי שהוא פדנט כמוני, ומתעסק בגרפיקה שיזהר מהמסך הזה.

    זה ישמע מוזר אבל אני לא מתחרט על הקניה, כי זה היה הרע במיעוטו. האופציה האחרת של ללכת על מסכי Aperture Grille (טריניטרון, דיאמונדטרון וכו') לא באה בחשבון כי שני הקווים האופקיים שמופיעים על המסך לא שווים את כל היתרונות שלו.

    מה המסקנה שלי מכל הסיפור? שוק מסכי ה-CRT כיום הוא בקאנטים. אין מסך מושלם, ותצטרכו להתפשר על משהו. או שהמסך שטוח לחלוטין ובלי שני הקווים האופקיים המרגיזים ואז יש בעיות גיאומטריה (LG), או שהתמונה טובה (אבל לא שטוחה לחלוטין) אך סובלת מהבעיה של הקווים האופקיים. מסקנה: תמתינו שמסכי LCD יהיו ברמה של CRT, מה שיקרה די במהרה בקצב שבו משפרים אותם היום.

×
  • צור חדש...