תוכן morgoth - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

morgoth

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    63
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי morgoth

  1. גם אני לקוח 012 והייתי קורבן לאותו חיבול כבר לפני חודשיים. בלילה בין ב26 ל27 לנובמבר, הקרדיט שלי קפץ ב8 מיליון טרה בייט. נחסמתי, שלחתי מכתבים לטורנטליץ' וכו'... התייאשתי אחרי שבוע ונרשמתי לtorrent damage, אתר פרטי אחר שקרוב באיכות לטורנטליץ'. בימים האחרונים אני לא מצליח לגשת אליו והנחתי שהבעיה אצלהם. עכשיו כשראיתי את השרשור הזה ואת הכתבה בynet הבנתי מה הולך והכל התחבר.

    אני מצרף שתי תמונות בשביל להבהיר שהם חוסמים לי את הגישה לtorrent damage אחת בגישה רגילה ואחת בגישה תחת הסוואה של TOR, תשימו לב להבדל באייקון מצד ימין למטה המראה על שימוש בTOR

    אני מתכנן להתנתק מ012 כבר מחר!

    תמונה בגישה ישירה:

    http://img352.imageshack.us/img352/5629/92883399cc1.jpg

    תמונה בגישה תחת TOR:

    http://img352.imageshack.us/img352/391/61898872ci5.jpg

  2. טעות הצבה?

    התכוונתי לטעות אצבע (כלומר טעות קטנה של חוסר תשומת לב כמו פלוס במקום מינוס או שאתה מעתיק לא נכון מספר משורה אחת לבאה) אבל זאת באמת היתה טעות בהצבה, הצבתי y=x-1 במקום y=x-2

  3. עברתי על כל הת'רד ולא מצאתי משהו דומה, מה המסך הכי טוב/משתלם עד אזור ה2000 שקל (תרגישו חופשי לחרוג), עם דגש על משתלם, בבקשה לא לתת את הכי יקר כי הוא הכי יקר...

    המטרות שלו הן סרטים ומשחקים. אין חשיבות אם זה 19 או 17 אינטץ' למרות שממה שהבנתי הטכנולוגיות החדשות באות יותר ב19".

    ובאותה נשימה אם מישהו מוכן לעמוד על ההבדלים בין הדגמים VP730 וVP930 של viewsonic לבין הדגמים 730b/bf ו-930b/bf של (שזכו פה לשפע המלצות).

    תודה

  4. גם אני ביקרתי בגרמניה בדרך לחופשת סקי באוסטריה ומאוד יפה שם. אבל בקשר לזה שהיום הם בין המתורבתים בעולם אז אני בטוח שאמרו עליהם אותו דבר גם לפני עליית הנאצים. העובדה שכל זקן חביב שאתה רואה שם ברחוב כנראה היה חייל בצבא הנאצי בצעירותו, מוכיחה שגם את העם הכי מנומס, בעזרת הנדסה חברתית נכונה אפשר להביא למעשים מהנוראים שנעשו בהיסטוריה.

  5. לא נעלבתי אתה צודק בזה שעצה מתיכוניסטים או אפילו סטודנטים בתהליך הלימוד לא תורמת כמו עצה מאחד בן 35 שסיים לימודים לתואר ראשון ואלי שני, מצא עבודה ומאכיל משפחה. אבל בכל זאת שאלת את השאלה הזאת בפורום הזה ואין פה הרבה חברה שעונים על התנאים שלעיל.

    לדעתי רוב האנשים העובדים לא מתים על העבודה שלהם וחלק נכבד גם פיתח שנאה למקצוע. השיקול שלך לדעתי צריך להיות בין העניין שלך במקצוע לבין הביקוש למקצוע וגובה המשכורות שבו.

    אם יש לך יכולת להוציא תואר במדעי המחשב או מקצוע מבוקש אחר והמקצוע אמנם לא מעניין אותך בטירוף אבל בהחלט נסבל ואתה יכול למצוא בו עניין. לדעתי חבל שתוותר על המסלול הזה כי הוא לא התענוג העילאי. להרבה אנשים אין יכולת להוציא כזה תואר ולהשתלב בהיי טק ובעשירון העליון, ואני חושב שכדאי לך לעבוד קצת יותר קשה ולהנות קצת פחות בשביל עצמך והמשפחה שתקים בעתיד.

    לעומת זאת אם אתה לא סובל את המדעים המדויקים ויש לך כישרון במקצועות התקשורת ואלו שדיברת עליהם קודם אז לך על זה, חבל שסתם תסבול ממדעים מדויקים.

  6. לגבי כל מי שלא עוסק במדעים מדויקים ומקצועות "מפוצצים" דינו לרוב לא קבצן אבל דינו גם לא אלפיון עליון ולפעמים גם לא עשירון עליון. בשביל זה יש את מעמד הביניים שלרוב לא מכיל פרופ' במדעים מדויקים. יש המון עבודות שלא מצריכות תואר מפוצץ אבל המשכורת שם לרוב גם היא לא מפוצצת.

    ואני לא אומר שאי אפשר להצליח לעשות הרבה כסף ממקצועות שאינם מדעים מדויקים. תראה את כל הסיפורים האלה שפיטרו מישהו שלא גמר תיכון והוא התחיל לקנות דברים בשוק לשפץ אותם ולמכור אותם במחיר כפול. אבל מקרים כאלה נדירים ובשביל מקצוע שיתן עבודה יציבה שמכניסה טוב ויותר כדאי ללמוד מדעים מדויקים, ככה החברה שלנו היום.

    ולגבי מי שאתה צריך לקבל ממנו עצות, תתיעץ עם סטודנטים, אל תתביש אפילו ללכת לאוניברסיטה כלשהי רק כדי לדבר עם הסטודנטים שם...

    נ.ב.

    אני מדבר כסטודנט ותלמיד תיכון, אין לי ניסיון בלמצוא עבודה בגובה המשכורות ובלהאכיל משפחה. תחליט אתה אם לקבל ממני עצות או לא.

  7. אני לומד באוניבסיטה הפתוחה ואחרי ארבעה קורסים אני לא רואה סיבה שהדעה שלי תשתנה. אמנם לא למדתי עדין חלק משמעותי מהתואר אלא הספקתי רק את הקורסים הכללים אבל הבנתי שהקורסים הכלליים הם הקשים יותר והמענינים פחות. ולא לא חיבים דרך הפתוחה או המכללה למנהל. התקבלתי גם לאוניברסיטת ת"א אבל המסגרת והנושאים שהתקבלתי אליהם פחות משכו אותי. אפשר ללמוד בכל אוניברסיטה שרוצים...

  8. תראה זה שכמעט כל תואר שקיים הוא לא הcup of tea שלך זה ברור ונדיר שמישהו מוצא תואר שכזה. תראה אני לדוגמא לומד לתואר במדעי הטבע והחיים ואולי לקראת האמצע שזה יהיה יותר קריטי אני יבחר עם להוסיף איזה קורס או שניים מפה ולהוריד משם בשביל שתהיה התמקדות בפיזיקה, כימיה או ביולוגיה. עכשיו בחרתי את התואר הזה כי אני לא רואה את עצמי יושב לי בכיף מול המחשב כל היום (אני עושה את זה בבית להנאתי אבל לא בתור עבודה) מה גם שתכנות למרות שאני טוב בזה ותופס את זה מאוד מהר לא ממש מרתק אותי. היום אחרי כמה קורסים שלמדתי אני יכול להגיד לך שגם בתואר שנשמע לך מעניין יהיו קורסים שיענינו אותך (אם הם קשים ואם לא) וקורסים שתקיא מהם, זה טבעי וקורה לכולם לדעתי.

    בוא אני ימליץ לך על שעשוע קטן שמצאתי כשיש לי קצת זמן ועיתון. תחפש לך עבודה כאילו כבר יש לך תואר במודעות דרושים. אני עושה את זה פעם בכמה שבועות וכל פעם מתבאס לראות שלמרות שבחרתי מקצוע ראלי ושאולי בעתיד יתרחב וישגשג כרגע בקושי יש בו מקומות עבודה בהשוואה למדעי המחשב. ואת האמת אני די מקנא בחברי לכיתה (אני בכיתה י') שבחרו ללמוד לתואר במדעי המחשב. מצד שני הם אומרים לי שהם מקנאים בי כי החומר שהם לומדים משעמם אותם.

    אז לסיכום זאת החלטה שלך שרק אתה יכול לעשות, כמו שכבר הציעו לך תקרא סילבוסים של קורסים אבל אל תבהל מהם גם אם יש שם מתמטיקה מתקדמת, או תורת הקוונטים ושטויות מאימות אחרות. תבדוק כמה מקומות עבודה יש ומה גובה המשכורות במקצוע שאתה בוחר וקח את זה בחשבון. וכן, לדבר עם סטודנטים אחרים יכול לעזור לך...

    בכל מקרה אתה יכול להתחיל ללמוד קורסים שצריך בכל התארים כמו סטטיסטיקה וכאלה עד שאתה נסגר על מקצוע.

×
  • צור חדש...