תוכן Drek Boy - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Drek Boy

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    574
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Drek Boy

  1. ענק!!!

    לגבי האקסרטא סייף... אל תעשו את זה לעצמכם.. אחרי הזיון יהיה לכם פס על הזין כאילו שמתם עליו חוסם ורידים, עם הזמן לומדים למתוח את החלק העבה כמו שמותחים בלון לפני שמנפחים אותו זה עוזר אבל עדיין חרא קונדום. פזרלייט הכי זורם.

  2. יש לי ידע מינימלי בתחום בכל מקרה...

    תודה על העזרה...

    טוב אני אסביר מה אני מתכנן לעשות ככה יהיה לכם יותר קל להבין מה אני רוצה.

    יש שיטת טיפול שפותחה בנאסה שמטפלת בפציעות ספורט ועוד סוגי פגיעות שפועלת על ידי שימוש באור באנגלית photo therapy או low level laser בכל מקרה משתמשים ב2 סוגי אור בעיקר: לדים של 660 nm ולדים של 880/840 nm או מה שבינהם שהם בעצם אינפרא אדום. השילוב של האורות הללו תדירות מסויימת תלויי באפליקציה גורמת לריפוי מהיר מאוד של המקום הפגוע. אם אתם רוצים אני אפרט יותר למה היא מועילה בדיוק אבל זה הטיפול.

    עכשיו, בשוק יש מלא מוצרים בסגנון וגם לפסיוטרפיסט שלי יש מכשיר כזה בקליניקה שעולה בסביבות ה3000-5000 שקל שתחלס זו שחיטה ממדרגה ראשונה, בסך הכל כמה לדים שמתוכנתים לעבוד בתדירות מסויימת ועוצמה מסויימת. בכל מקרה את הנתונים של עוצמות וכמות הלדים מכל סוג והתדירות מצאתי בקלות באתרים שמוכרים את המכשירים.

    הינה דוגמא אחת לאתר כזה http://www.thorlaser.com/products/

    היה לי שימוש מוצלח בטיפול כזה בלייזר בעבר אבל עם מכשיר חלק לכן אני רוצה להבין מכשיר חזק כמו הכי חזקים בשוק. אז מצאתי אתר שמוכר לדים חזקים לפי אורכי גל ספציפיים ואני רק צריך לעבוד על המעגל החשמלי.

    הינה הנתונים של הלדים

    http://www.superbrightleds.com/specs/IR2030_specs.htm

    http://www.superbrightleds.com/specs/r2415_specs.htm

    אני לא הבנתי משהו בדיוק... כתוב על הלד של האינפרא אדום שהוא 1.2 וולט ו20 מיליאמפר ושהוא צורך 100 מיליוואט.. זה הגיוני???

    אם תוכלו לעזור לי אני אשמח מאוד!!!

    זה מה שיש בקליניקה אצל הפיסיוטרפיסט שלי וזה עולה 5000 שח

    http://www.laser-medic.com/hebrew/F-A-Q.asp

    אז אני לא מנסה להשתוות לזה אבל משהו קרוב

  3. שלום אני בונה איז משהו שמדליק הרבה לדים בעוצמה גבוהה בתדירות 0-20kוההספק הכולל של המערכת יהיה בערך 2-3 וואט... אני חושב שה555 IC עומד בקריטריון אבל בגבוליות... בויקיפדיה כתוב ככה

    Supply voltage (VCC) 4.5 to 15 V

    Supply current (VCC = +5 V) 3 to 6 mA

    Supply current (VCC = +15 V) 10 to 15 mA

    Output current (maximum) 200 mA

    Power dissipation 600 mW

    Operating temperature 0 to 70 °C

    לפי IV=W יצא לי הספק של 3 וואט כמו שחיפשתי אבל כתוב שהצ'יפ עצמו גוזל 600 מיליואט... אז נשאר רק 2.4 ואט?

  4. כמה חרא אנשים יכולים לכתוב בתרד אחד זה לא יאומן.... :bash:

    כמות התשובות שהן לא ספאם אפסיות חחחח...

    בקיצור אני ספורטאי מאוד מקצועי... לא בסגנון של חדר כדי לעשות שרירים או משהו.. אני עושה כמטרה כמו מקצוע... רק שעדיין לא משלמים לי אלא רק מממנים לי. אני מתאמן כשאני לא פצוע אני מתאמן 10-11 אימונים בשבוע... מתאמן כבר 8 שנים... אז אתם יכולים לחסוך ממני את סיפורי הדיאטנים ושאר ירקות.

    אם זה מעניים מישהו בדקתי באינטרנט ומצאתי איזה אתר שאומר במוצרי חלב, בננה, דבש ועוד איזה כמה דברים מרדימים.

    אני אחפש את הלינק הזה שוב אם זה מעניים אתכם.

  5. אני שואל כי אני מתאמן פעמיים ביום ואני רוצה לישון בין אימון לאימון כדי שיהיה לי יותר כוח לאימון הבא.... ואני לא אחד שנרדם בקלות... אז מעניין אותי מה אפשר לאכול ישר אחרי האימון שישליח אותי לארץ החלומות.

    בירה באמת עובדת אבל זה קצת בעיה עם הספורט...

    גם האש בראוניס...

    כדורי שינה אני לא רוצה כי אני מפחד להפוך לתלוי בהם...

    מה שמרדים אותי זה הרבה פסטה עם גבינה... אבל רק אם מתפוצצים כזה... חשבתי שיש לכם רעיונות מקוריים אנערף?!

  6. איזה תראד דפוק... אין לי כוח לקרוא את עשרות העמודים שיש פה אבל זה בהחלט משעשע....

    לכל הביישנים פה למינהם וכל אלה שלא מצליחים להשיג בחורות יש פתרון!... אני הולך עם עכביש שאתה צריך לדעת לקרוא רמזים שבחורות שולחות אבל מנגד אתה חייב לדעת מה לעשות ואיך להתנהג כדי שבחורות ימשכו אליך... יש הרבה מאוד טריקים איך לגרום להן לרצות אותך גם אתה לא כוסון עולם חתיך דוגמן. בעקרון זה משהו שבן אדם מקרין מאין בטחון עצמי כזה. בכל מקרה זה דברים שאפשר ללמוד אם אין לך את זה וזה ישפר לכם תהצלחה עם בנות... ( מקווה לפחות ). בקיצר

    http://www.mapi.co.il/book

    יש גם קורס בעקרון שאמור להיות טוב אבל גם יקר...

    אני פעם קראתי תטיפים שהם שולחים בחינם למייל וזה היה נחמד ובאמת חידש פה ושם דברים חדשים. תאמת איזה חודש אחרי זה יצא לי לצאת עם מישהי (שדיברתי איתה הרבה לפני זה) ואני לא יכול להגיד שזה בגלל זה או לא אבל הצלחתי לכבוש אותה ובשבילי כשראיתי אותה פעם ראשונה לא בתמונות וכאלה אלה במציאות היא היתה באמת נערת החלומות שלי משהו שאני אפילו לא מפנטז עליו... כל כך יפה... לגמרי לא מהליגה שלי... אבל הצלחתי... ומאז אנחנו חברים כבר שנה... :) ככה שגישה זה חלק ענק מהסיפור... גם מישהי שנראת לך סוף הדרך .. אם אתה תדע מה לעשות כדי שהיא תרצה אותך ואתה לא סתם תרדוף אחריה כמו כלב אז הסיפור יהיה שונה...

    בטחון עצמי!!! מי שביישן ואין לו... אז שילמד... קשה להסתדר בתחום בלי זה... אתה צריך לבוא לדייט או לבחורה כאילו שהיא כבר שלך ולא לפחד ממנה[br]פורסם בתאריך: 13.04.2009 בשעה 23:47:56


    תפסיק לחשוב שהקונפות אשמות בכל... במקום להאשים אחרים תאשים תצמך... עזר לך פעם משהו להאשים אנשים אחרים? זה סתם אנרגיות שליליות שאתה מוציא תנסה ללמוד מהעבר שלך כדי לשפר את העתיד וההווה שלך...

    לדעתי זו כזו טעות כל הזמן לבוא בטענות לאחרים שזה הכי קל ופותר את עצמך מאחריות... בגלל שזה לא עוזר להגיד שהן אשמות... תבדוק מה אתה יכול לעשות כדי שלא תפגש עם קונפות... שתיצא לך מישהי נחמד וחמודה... זה לא בלתי אפשרי הרי... יש סיבה למה זה לא קורה.. תנסה לחשוב בעצמך מה אתה יכול לשנות בעצמך במה שאתה עושה , חושב ופועל כדי שתגיע למה שאתה רוצה.. ואם אתה רוצה תחפש עזרה.. ולא בפורום של גיקים (וגיקית אחת).

  7. I-PINC

    אין לך חברה אם מפרט כזה במקרה ?

    עינים כחולות שער בלונדיני טבעי עור לבן וחלק

    גוף כמו של סילביה סינט שהיא הייתה צעירה

    ובישנית

    סתם צוחק גם ככה אם אני יראה בחורה כזאת אני פשוט לא ידע מה להגיד או לעשות :nixweiss: :-[

    הרבה יותר קל להציל בחורות כאלו מנבל תורן ... מאשר להתחיל איתן במציאות

    לי יש!!!! ותתפלאו כולכם אבל מצאתי אותה באינטרנט!!!... חחחחח כמה שזה הזוי ודפוק... יש מצב... אל יאוש

    ומשפט פתיחה לדרך...

    "nice shoes, wanna fuck?"

    תמיד עובד... :hat: חחחחחחחחחחחחחחח בא לי לראות מישהו לא שיכור מנסה את זה...

  8. השאלה הזאת לדעתי קשורה גם למה שגילו לגבי "האצת היקום". היקום הידוע לנו (לפחות הגלקסיות) מתרחקות אחת מהשנייה במהירות הולכת וגודלת כול הזמן, במקום להאט כמו שההגיון המצוי אומר. לפי מה שאיינשטיין אומר, ככול שמהירות של חפץ גדלה, המסה שלו גודלת ואז צריך גם יותר כוח כדי להניע אותו. אז עכשיו תחשוב על זה שהגלקסיות המאיצות דורשות כול רגע יותר כוח כדי להניע אותם ולמרות זאת הם ממשיכות להאיץ.

    חשבת על זה שאולי הגלקסיות לא מאיצות אלא היקום מתמתח ולכן זה גורם לגלקסיות להתרחק אחת מהשניה?

  9. תשמע... אם אתה רוצה תמחשב עכשיו לשחק בו עכשיו אז קנה... אם לא אז תחכה עד שתרצה ולבנתיים תעשה משהו אחר קצת פחות גיקי...

    שוק המחשבים מתקדם תמיד בקצב מסחרר ואם תמיד תחכה ליציאת הכרטיס הבא לנפילת מחירים אתה פשוט לא תקנה אף פעם. תחשוב שמה4890 יעברו כמה שבועות לנפילת המחירים אם בכלל וכמה חודשים אחריה כבר יצא דגם חדש של כרטיס מסך ככה שזה מירוץ שלא נגמר.

  10. :s05:

    זה מצחיק כי אצלנו היינו אומרים "זית" במקום זין כי ככה מורים וכאלה לא מבינים על מה אתה מדבר ו"אומון" במקום הומו חחח

    אז ממיין זייתים זה אומון בררן LOL

    ומי שממין לא מזיין זה לא אומר אותו דבר כמו מה שאמרתי... יש הבדל בין "כוס זה כוס" ובין להעיז להתחיל גם עם מישהי שנראת לך רמה מעל.

  11. בעקרון לפי תורת היחסות זה בלתי אפשרי שמערכת השמש או דבר כלשהו ינוע במהירות האור כי זה אומר שאי אפשר להתקדם ולו אפילו חצי ס"מ לשניה יותר מהר מכיוון מערכת היחוס אליה מדברים כי אז ניהיה מעבר למהירות האור.

    מה גם הבנתי שחומר לא יכול להגיע למהירות האור.

  12. אמרתי לך מזמן לא נגעתי בזה :-[

    כמובן זה אמור להיות כך: 5x^3

    y'= 15x^2

    y''=30x

    נגזרת שניה מתאפסת = חשד לפיתול [נו נכון הפעם? :smile1: ]

    כה... חשד לפיתול בX=0

    מה התרגיל עליו נשאלה השאלה? אם יש כזה בכלל

  13. זו תפיסה שאתה לא רגיל לחשוב לפיה. לפי התפיסה הזו הזמן הוא לא קבוע כמו שאתה חושב כמו רוב הדברים בעולם. זה כמו שאתה כמובן חושב שדבר לא יכול להיות קיים ב2 מקומות בו זמנית, ויש חלקיקים שקיימים במספר רב של מקומות בו זמנית (אני חושב 6) והם בעצם אותו חלקיק... אם מסובבים אחד כולם מסתובבים וזו פשוט תפיסה שהמוח האנושי לא מכיר עדיין ולכן כל כך קשה לו לחשוב שהיא הגיונית. אם היית חיי כל חייך במציאות שהזמן הוא משתנה כמו מהירות לדוגמא חבר שלך היה טס לגלקסיה אחרת וכשהיה חוזר אתה כבר היית זקן והוא לא... אז זה היה נראה לך הגיוני. לא נתקלים בתופעה כזו בחיי היומיום ולכן היא בלתי נתפסת בקלות.

  14. זה אומר שיש חשד שבנקודה הנ"ל ישנה נקודת פיתול.

    אני לא בטוח... בתאוריה זה נכון אבל זו נקודת פיתול שלא תלויה באיקס.

    לדעתי (סיימתי עם מ"מ שנה שעברה אז זכרוני כבר פרח לו אז אל תסתמך עליה) נגזרת לא יכולה להתאפס מעצמה זתומרת להיות לא חיבות ולא שלילית כי כדי להגיע למצב כזה מה שגוזרים יהפוך בעצמו ל0 הבנת כי ההסבר קצת עילג...

  15. אתה מודע לכך שרק נורמלית בגודל 32 אינץ' עולה בערך 2500-3500...

    יותר זול כבר לקנות 24' למחשב ב1500 ולשדרג עוד רכיבים ישנים במחשב אם צריך. ואם אתה ממש רוצה לשחק כמו בסוני קנה שלט של למחשב באיזה 180 שקל...

    זול זה לא יהיה... תיצא גם בהנחה שכל משחק שתקנה יעלה לך הרבה ושאין לך בדיוק אפשרות להוריד משחקים לסוני...

  16. חחחח זה כמו לקנו אייפוד חחחח

    תמיד כשמישהו קונה אייפוד חודש אחרי זה יוצא איזה אייפוד חדש מטורף שעולה פחות וגם יותר טוב

    פשוט אני עכשיו קונה מערכת מחשב שלמה ככה שאני צריך לדעת אם לקנות אותה עכשיו או שעוד שבועיים עדיין יהיה כזה "מבצע" כביכול.

    4870 של SONIC לא חזק יותר??

    לפי מה שראיתי בביקורת... הבנתי שהוא עבר OC אז בהשוואה עשו גם ל260 OC והוא לקח אותו בכל משחק כמעט[br]פורסם בתאריך: 18.03.2009 בשעה 20:49:17


    התבלבלתי עם 4870 ICEQ

    http://www.overclock3d.net/reviews.php?/gpu_displays/zotac_gtx_260/1

×
  • צור חדש...