תוכן gooz - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

gooz

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    154
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי gooz

  1. עם כל הכבוד המשחק הזה מעצבן משחק נורמאלי אמור לעבוד בתווח הלפחות 40-60 FPS לאנשים עם ציוד קצה ועוד עם OC גם על הכי גבוהה.. מהזה 40 FPS זה בתכלס לא הרבה ומשחקים נהיים מפלצתיים מיום ליום אבל אי אפשר לשחק ככה בצורה שלמה, אבל! לעזאזל המשחק הזה מדהים מדהים מדהים אין ספק שעם מערכת כמו שלי הוא לא יזוז כמו שצריך על היי וזה מחרפן חח :silly:

  2. לדעתי יש משהו שרובנו שכחנו לחלוטין...הרי לאור העובדה שהטכנולוגיה החדשה של הDX10 מניבה לנו אפקטים חדשים (וכן לדעתי חלקם ממש מרהיבים לפי התמונות)

    אבל הבטיחו לנו ביצועים פי 7 יותר טובים מאשר DX9 וקודמיו ופה לדעתי אם זה באמת כך (מן הסתם נראה את זה רק במשחקים עם תמיכה מלאה או לפחות ברובה בDX10) זה משנה את כל התמונה, כי פה בעצם היתרון האוקסלוסיבי בין כרטיס דור "ישן" לכרטיס דור "חדש" השאלה האם מה שהבטיחו לנו באמת יקרה...ועכשיו לגמרי מוקדם מדי להחליט כי אין אפשרות להוכיח :P, מדובר בכל זאת בAPI חדש ולדעתי להסתכל בבנצ'ים טריים כלכך לא הכי מבהירים את התמונה למרות שבינתיים הביצועים לא רעים בכלל.

    :hi:

  3. סדרת משחקי הף לייף זה...זה משהו אחר, רבים מאיתנו אשר עקבו אחר הסידרה (גיימרים משנות ה90 הוותיקות ;D) יכולים להגיד שיש לה קסם אישי ופנימי משלה..וגם כל פעם עושה שוק לעולם משחקי המחשב ומשנה את הכללים בצורה יפה ומספקת לתקופתה, אם זה ב97 בעזרת חווית משחק בצורה קולנועית עטירת אפקטים עלילה מיסתורית ואינטרקציה הרבה יותר גדולה עם העולם והשוכנים בו...ואם זה לפני ככמעט שנתיים בHL2 עם גרפיקה ריאליסטית עוצרת נשימה וכמובן כמובן הברייק הגדול מנוע הפיזיקה המדהים ביותר שנוצר ע"י HAVOK אשר כיום מככב בתחום הפיזיקה לכל התכנים החדשים והיותר חזקים מHL2 כמובן לשוק הHIGE END. אבל בכל זאת...הם התחילו את העובדה שאינטרקציה פיזקאית משנה לגמרי את כללי המשחק אם זה בריאליסטיות ואם בדבר הכייפי וחדשני שהוא לא קטן מול אוייבך.

    ועכשיו לאן חתרתי? :P ברור שHL2!

  4. טוף הבאתי את הווסטרן דיגי 80 ג'יגה 8 סאטא..אבל קניתי אותו ללא קופסא בלוג'יק פיסי עכשיו זה גם לא בא עם כבל חיבור חח..הסקתי מיזה שאחד הכבלים שהגיעו לי עם הלוח אם זה בשביל זה..אם לא אני אקפוץ מחר לקחת כבל..בכל מקרה מה אתם אומרים כדאי לעשות מחיצות? ואם כן איך..שאלתי את המוכר בקשר לסלייב והוא אמר שאם זה סאטא זה לא משנה מהזה זה יפעל כמו שזה (מקווה שהוא צודק חח)

    תודה :]

  5. המולטיפלייר של הף לייף 2 באמת סופסוף יצא והגיע הזמן!

    ואל תדאגו למפות...יש כבר כמה רימייקים של מפות ממולטיפלייר של ההף לייף הישן :] ויש כמובן עוד מלא אנשים שכבר מתכננים מפות לי אישית יש כמה מפות על המחשב שלו מקבלים עם וואלב והם תותחיות :] את המפות לקחתי ממוד מולטי פלייר חובבני ששוחרר לרשת לפני כמה זמן והם עובדות יופי במוד של וואלב.

    וגם וואלב הכריזה על תחרות מפות למולטי..

    ובקשר לזה שלמשחק אין מטרה..אז כפי שאפשר לראות המטרה היא כמו בכל דףף מצ' של כל משחק אחר! והיא להיות מקום ראשון עם כמה שיותר הריגות וכמה שפחות מוות שלך במשחק! וזאת מטרה לא קלה בהיתחשב שיש שחקנים יוצאים מן הכלל בכל העולם..ויש גם משחק קבוצות זאת אומרת יש גם קלאנים בהף לייף (בהף לייף הישן היו וכולם לאט לאט עוברים לחדש כמו בסי אס)ואני אישית הייתי בקלאן בחו"ל ודבר אחד אני יכול להגיד! אמאלה חחח יש פשוט תותחים במשחק הזה והוא מאוד קשה בגלל שצריכים להיות מהירים,להישתמש במפה ובכל הנשקים הנתונים לך בצורה הכי טובה והכי חשוב לדעת לכוון :]

    עוד כמה זמן אמורים להוציא את המוד של אדרנלין 2 שהוא גם דף מץ' אבל הוא יותר בנוי למשחקי קבוצות (CLANS)ועם קצת יותר אפשרויות ואולי בגירסא הזאת יותר נשקים :]

    האדרלנין הראשון היה נהדר :] ואומרים שזה הולך להיות עוד יותר טוב במיוחד בזה שהוא בנוי על המנוע החדש ובצורה מלאה.

  6. יש בשורות משמחות בקשר לבעיה מאוד מעצבנת בהף לייף החדש!.

    הרבה אנשים ששיחקו במשחק היתלוננו על תקיעות מעצבנות כל כמה שניות...מה שבעצם קורה זה שכל כמה זמן מתבצעת טעינת פריטים,טקסטורות וכדומה

    באמצא המשחק במקום שכל הדברים האלו יטענו בטעינה הגדולה לפני שהשלב מתחיל.

    אז התוצאות מאוד מעצבנות..ישנם כאלו תקיעות קטנות כמו קפיצת דיסק מדי פעם במשחק מתחילתו ועד סופו.

    כמובן שישנם אנשים שלא חווים את הבעיה אך ישנם מספר גדול מאוד בעולם כולו שכן.

    אז קודם כל כל מה שאמרתי כאן לקוחים מכתבות שקראתי על הבעיה כי אני עצמי חוויתי אותה..ישנם מקומות במשחק שכמעט ואין את התקיעות הקטנות אבל ישנם מקומות שזה קצת מתחיל לעצבן..למרות שנהנתי מהמשחק הזה אפילו עם הבעיה,הייתי שמח שגם הבעיה הזאת תיפתר.

    בכל מקרה כל מי שדאג שהמערכת שלו לא מספיק טובה למשחק הזה בגלל הבעיה הזאת..יכול להירגע..מדובר בבעיה שגם אנשים עם מערכות חזקות קיבלו בדיוק אותה בעיה.

    ועכשיו לאחר קצת זמן וואלב אומרת שהיא מוציאה פץ' לבעיה הזו!

    פץ' שיטען את הכל כבר מהתחלה ולא פיתאום יתחיל לטעו דברים באמצע המשחק..דבר שכמובן כמו שהזכרתי למעלה גורם לבעיה.

    הנה לינק לכתבה :http://ve3d.ign.com/articles/568/568061p1.html?fromint=1

    אומרים שהפץ' כנראה יצא בקרוב.

  7. יש לי מין תקיעות כאלו כאשר המשחק מגיע לאזורים חדשים וזה כלכך מעיק זה ממש מפריע וזה קורה לעיתים מאוד קרובות אני שמתי הכל על HIGH ומשתמש ב8X פילטרים..על 1024 הרגיל וזה פשוט לא משחק חלק כמו שהוא אמור להיות :[

    המערכת שלי היא :

    AXP 2800

    EPOX 8RDA3+

    samsung 512 3200

    Sphira R9800 pro 128 MB 256 BIT

    catalist 4.11

    מהזה כבר יכול להיות :\ זה אמור לעבוד בסדר גמור לפי מה שהבנתי..לפחות לא מעצבן עד כדי כך.

    זה מזכיר מין כאלו קפיצות דיסק שזה נתקע, למשל גם הסאונד קופץ כמו דיסק תקוע.

    וכשאני משחק בקאונטר סטרייק סורס זה עובד חלק לגמרי.

    יש למישהו פיתרון חוץ מלהוריד הכל למדיום?

    ומה אלה ההגדרות של ANTI analaysing?

    תודה רבה :]

×
  • צור חדש...