תוכן nim901 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

nim901

צוות האתר לשעבר
  • מספר הודעות

    5677
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי nim901

  1. למה אין קשר? תחשוב שרוב המשחק מורכב ממודלים (או או וואט אבר) ואם במכשיר אחד המשחק שוקל מאה מגה, ובשני הוא שוקל "רק" 90 או 80 מגה, זה אומר (כנראה, בהנחה שלא השתמשו בדחיסה חדשה) שהורידו את האיכות של המודלים.

    מצד שני, זה גם לא חד משמעי, יכולות להיות עוד הרבה סיבות

  2. ביטוח חובה תופס לכל נהג באשר הוא. אי אפשר להגביל את זה ואי אפשר לנהוג בלי זה (ז"א, מבחינה חוקית).

    הדבר היחיד שאכן עלול להיות מוגבל - הוא ביטוח צד ג'. אמנם זה פחות נוראי, ומבחינת המשטרה לא רלוונטי (היינו, אם עוצר אותך שוטר, הוא בכלל לא בודק את זה), אבל במקרה של תאונה, חלילה, זה עסק מאד יקר ולא נעים.

    דע לך זאת.

  3. פפט.. אז מה.. אני אצטרך לצלם את זה בעצמי? :\

    עוד שבועיים, אם אני אזכור, אני אעלה תמונה.

    אני גם די בטוח ש http://2.bp.blogspot.com/_WZjXOUxDr34/TGJFL-hzhvI/AAAAAAAAB50/FcAyeBJX-iA/s1600/%25D7%25A9%25D7%2599%25D7%25A8+%25D7%2594%25D7%2592%25D7%2590%25D7%2595%25D7%259C%25D7%2594+%25D7%25A1%25D7%2591%25D7%2590.jpg לא התמונה שאני מחפש, אבל זה ממש דומה (או שזה זהה ואני מסרב להכיר בזה(

  4. לפני שאתם קופצים, ראיתי היום בדרך, ובכללי מלא שנראות כמו מה שמצורף (החלק העליון שלה צהוב, רשום שם בשורה הראשונה יחי [משהו] ובשורה מתחת המלך המשיח, ומתחת לזה תמונה שלו עם הידיים למעלה), אני מחפש צילום של המקורית ואיזה רבי נמצא שם

    מצטער שאני לא מבין יותר, זה בשביל חבר ואני לא ממש רשום לשום פורום אחר אז זה מה יש. :silly:

    מצטער על הציור :D

    [attachment deleted by admin]

  5. אישית, כבעל מיילסטון ובעל איפון 4, אני קיטלגתי את 2 המכשירים בצורה כזאת

    האיפון למשחקים, הכל עובד בו יופי, בלי תקיעות אבל אי אפשר לחפור בו יותר מדי (להתאים אותו ושות')

    האנדרואיד - לשימוש יומיומי. כן, יש לו משחקים והכל אבל בגלל שיש הרבה דגמים עם מפרט שונה, חלק מהמשחקים קצת מקרטעים אצלי (אולי בגלאקסי הם לא .. לא בדקתי) אבל אני ממש נהנה מהמבחר העצם של התוכנות, וגם אני לומד ג'אווה במיוחד (כבר כתבתי 2 תוכנות קטנות בשבילי - יתרון עצום).

    בקשר למסכים - לא שמתי לב להבדל מיוחד .. :nixweiss:

  6. +אז איך זה מסתדר?

    בשקט.

    אם אתה מתכוון ישירות לסוללה, אז לא. זה לא יעבוד. חייב מטען.

    דווקא קראתי באינטרנט שאנשים קיבלו סוללה מתה לגמרי והמכשיר לא רצה להדלק אז הם עשו את מה שאמרתי - חיבור כבל ישר לסוללה למשך שעה ואז חיברו אותה למכשיר והטעינו רגיל .. וזה עבד.

  7. אהלן, נתקעתי בלי כבל מיקרו להטעין את הפלאפון שלי (מיילסטון). אני בנתיים מחפש כבל מאנשים אבל במקרה שלא אשיג, אני מעוניין לטעון את הסוללה באופן ידני.

    ראיתי שאפשר לטעון עם כבל חתוך .. אבל אין לי בנמצא כזה. רציתי לדעת האם פירוק של כבל מולוקס מהספק כח של אחד המחשבים (הוצאת הפלסטיק) וחיבור הכבל האדום ל+ והשחור ל- יעבוד?

    האם זה יכול לגרום נזק לסוללה?

  8. ^^ תמות :x

    יש להדגיש שלא מדובר על איכות המסך עצמו (ז"א מה שאתה רואה) אלא על איכות "המגע", כאשר יש 2 שיטות - RESISTIVE הזולה והפחות איכותית וCapacitive היקרה ואיכותית הרבה יותר.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Touchscreen

    תמצות: http://en.wikipedia.org/wiki/Resistive_touchscreen

    עוד מקור נחמד http://www.gtouch.com.tw/tech_principle.html#resistive

×
  • צור חדש...