בכל פעם שאני רכשתי מוצר באמזון , ביקשתי שיגיע אלי עד הדלת. היו פעמים שמעטפות קטנות הושארו בתיבת הדואר. בכל פעם שנאלצתי להחזיר מוצר לאמזון בין אם היה מדובר במוצר עם תקלה ובין אם מדובר בהחזרה בגלל טעות שלי , ניתנה לי האפשרות לבחור ששליח יגיע אלי לאסוף את החבילה וכך בחרתי ושליח הגיע לאסוף . ( מומלץ לשים לב שאתה פותח את השקית בהתאם להוראות , זאת גם האריזה למשלוח חזור ) . כמובן ללא עלות ובסופו של דבר היה זיכוי מלא , מלא זה אומר גם על המשלוח הלוך וגם על המיסים שאמזון למעשה גובה ממך מראש . האם הניסיון שלי הוא התחייבות שגם אתה תקבל שירות זהה? לא. האם הניסיון של אלף אנשים אחרים הוא התחייבות שאתה תקבל שירות זהה? סטטיסטית - קצת כן , מעשית לא . אבל אם אתה תפנה לאמזון ותשאל אותם מה קורה במידה ויש בעיה עם מוצר ספיצפי שאתה מעוניין לרכוש, אתה תוכל לקבל תשובה חד משמעית לגבי איזה שירות אתה תקבל עבור המוצר הספציפי שאתה רוצה לרכוש.