עבור לתוכן

חברים מובילים

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/25/2025 בכל האיזורים

  1. הוא ( הטכנאי ) לא צריך לפתור כלום. רק לקבוע שיש בעיה בלוח אם. ואז החנות שולחת את זה לאן שצריך. בלפטופ, לא מחייבים אותך על תיקון ( במסגרת האחריות ). פעם החלפתי סט זכרונות ברשת גדולה. באתי, הבאתי את הזכרונות. אמרתי, בדקתי והם לא תקינים. לקחו, אמרו נבדוק ונראה. בדקו, ראו, הביאו חדשים. לא לקחו אגורה. והרי הטכנאי בחנות בדק ! החנות מחזיקה את הטכנאי, לא הצרכן.
  2. מה ההזיה הזו ? ^^^ אם זה באחריות,אז הכל כלול באחריות. למה, כל צרכן הוא מומחה מחשוב ? החנות / יבואן כבר יתחשבנו מול היצרן.