עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. אחרי ההשקה המוצלחת יחסית עבור המחשבים האישיים, מיקרוסופט מתחילה להתפנות גם להשקת הגירסה האלטרנטיבית לסמארטפונים, ומפרטת מיהם המכשירים שיקבלו את העדכון המיוחל ראשונים לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/מחכים-לחלונות-10-בסמארטפון-אלה-המכשירים/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by omer1789,

    שלום! אני טס עוד חודש לברצלונה וחשבתי לקנות שם פלאפון. מישהו מכיר חנויות בברצלונה שיש להם גם אתר אינטרנט עם מחירים? תודה!

    • 0 תגובות
    • 3k צפיות
  3. Started by simla101,

    היי, אני יודע שזה מכשיר ממש עתיק, אבל האם אפשר לשים עליו עברית? פונטים + מקלדת (מקלדת אני מניח שאפשר להוריד את anysoft keyboard פשוט מהמרקט). אפשר להתקין עליו כמו שמתקינים על כל אנדרואיד אחר? או שלכל מכשיר יש שיטה אחרת? תודה

    • 0 תגובות
    • 811 צפיות
  4. Started by id3232,

    שלום, אשמח אם מישהו יוכל לשתף ולהעלותאת ה)התקנה לחיי גן אנדרואיד סטוק 4.12/41.1 שיכול לעבוד על הnote2 שלי. החייגן של סמסונג פשוט איטי להחריד תודה

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  5. בקניית אייפון 4 32 גיגה על איזו חנות אתם ממליצים ? באמת זה לא בקטע של פירסום בשביל לעזור לבן אדם עם החלטות קשות.

    • 0 תגובות
    • 740 צפיות
  6. Started by habarbash,

    בס"ד אני מחפש POCKET PC עם יכולת של סלולרי בסביבות הסכום הנ"ל . אני כרגע בארה"ב ולכן אני יקנה מפה ( ולכן צריך שיתאים גם לרשת הסלולרית בארץ [אורנג'] ) . תודה רבה .

    • 0 תגובות
    • 916 צפיות
  7. שלום רב, ברצוני לבקשך להשתתף במחקר הבודק כדאיות כניסת מוצר חדש בתחום האפליקציות. השאלון הינו חסוי ואנונימי ותשובותיך לא יחשפו בפני איש. התוצאות ישמשו אך ורק לצרכי מחקר אקדמי ולא יועברו לאף ארגון בתחום פיתוח האפליקציות או מחוצה לו. ישנה חשיבות לכך שתשובותיך תהיינה כנות ואמיתיות. השאלון מנוסח בלשון זכר אך מיועד לשני המינים. תודה רבה על נכונותך להשתתף במחקר! קישור לשאלון: https://docs.google.com/forms/d/1i0Jr9fiJ6Y-LZWEMLxDxZzN9d9-Ju72ohOAQsYgKpNY/viewform תודה רבה על נכונתיכם לעזור.. אני מעריך את זה מאוד!

    • 0 תגובות
    • 3.7k צפיות
  8. Started by SpLAsH,

    שלום, אני מתעניין בכרטיס אלחוטי עם זיכרון SD למחשב כף יד מדגם Mio168 מחיפוש בזאפ ראיתי שיש הרבה חברות שמציעות כרטיס כזה על איזה מהכרטיסים אתם ממליצים ללכת? (אני מעוניין בכרטיס עם זיכרון של 256 מגה לפחות) האם מישהו התנסה בשימוש בכרטיס כזה? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 929 צפיות
  9. Started by Bartleby,

    ידוע שהמצלמה ממוקמת בגב המכשיר, ובכל זאת, הייתי רוצה לדעת אם יש איזה שהיא תוכנת צד שלישי שמאפשרת שיחות וידאו? תודה.

    • 0 תגובות
    • 896 צפיות
  10. Started by Demagh,

    האם האפשרות היחידה תהיה להזמין עם כובת מארה"ב עם אחת מחברות השילוח? מישהו מכיר חנות \ אתר שמוכרים בישראל? תודות!

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by leornadav,

    למי שלא יודע בגירסה הקוריאנית של הפלאפון אפשר להסיר את הסוללה ויש אפשרות להרחבת זיכרון. אז האם אפשר להפעיל LG G2 קוריאני בארץ? למרות שהסוללה היא 2600mH ולא 3000mH בגירסה הנ"ל אני עדיין מעדיפ אותה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. טיזר רשמי עבור שירות ה-Google Play Pass עולה לרשת - בינתיים ללא פרטים נוספים אודות התוכנית לתחרות הן מול ה-Apple Arcade והן מול שירות ה-Stadia המבטיח של גוגל עצמה לכתבה

  13. Started by ackohen,

    שלום לכולם.. לפני מספר חודשים קניתי בארה"ב מוטורולה אטריקס (2.2 בוטלאודר נעול).. מאז לא עשיתי לו ROOT ורק עדכונים רשמיים OTA מהאוויר... קראתי היום שסוף סוף בחודש יולי הוא יקבל עדכון ל - 2.3, כאשר ה - treat האמיתי הוא שהבוטלאודר לא נעול מה שאומר שסוף סוף יהיה אפשר להפעיל עליו ROMS והתאמות אישיות למינהן. רציתי לשאול פה איזה ROM מומלץ לדעתכם.. חשוב לי שעברית תהיה מאד נוחה. (המערכת הפעלה עצמה לא צריכה להיות בעברית, אפילו עדיף אנגלית - אבל שעברית בתוכנות כמו GMAIL לוח שנה וכו' יעבדו כמו שצריך).. כמו כן האם יש מקום שעושה את ההתאמות האלה בצורה אמינה וזולה שהייתם ממליצים עליו? אני מסוגל לעשות זאת בעצמי אבל בהחלט אשמח גם לשמוע על אופציות של אנשים שמתעסקים עם זה יותר.. תודה

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות
  14. Started by Cirrus,

    שלום לכולם, אני מחפש לקנות טאבלט זול ופשוט לצורכי העבודה. המטרה העיקרית של הטאבלט היא להראות ללקוחות את האתרים של החברה שבה אני עובד, כיוון שלהעביר מחשב נייד בין כל הלקוחות זה מסורבל מידי. אני צריך שהטאבלט יהיה עם כרטיס סים, על מנת שלא יהיו בעיות אינטרנט במקרה ולא יהיה וויפיי במקום. הגודל צריך להיות סביר (רק לא קטן מידי, אחרת מה ההבדל בינו לבין הפלאפון). ואמינות סבבה ומערכת הפעלה נוחה ולא איטית להחריד, על מנת להראות ללקוחות שהאתרים עולים מהר. כרגע התקציה הוא 300 ש"ח אבל אפשר להתפשר עד 600 ש"ח (זול אמרתי?). תודה רבה לכולם.

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  15. Started by eegg,

    ראיתי את הנגן ויש עליו ביקורות דיי טובים אבל רציתי לדעת אם למישהו היה חוויה אישית איתו או יש להם אותו

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  16. ה-OnePlus Pad עתיד להתחיל להימכר ברחבי אירופה בעוד כמה ימים - האם הוא יגיע גם אלינו במסגרת המהלך?לכתבה

  17. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%9e%d7%a6%d7%91%d7%95-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%99%d7%a9%d7%9f-4-%d7%a0%d7%94%d7%93%d7%a8-%d7%9e%d7%a6%d7%91%d7%9d-%d7%a9%d7%9c/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. הי, קבלתי מהעבודה טלפון ללא בלוטות'. מכיוון שיש לי כבר דיבורית בלוטות' לאוטו אני רוצה שיהיה לו בלוטות' ולכן חשבתי על לרכוש מתאם. ראיתי שיש דגם של ג'ברה ודגם של קארדו. מישהו השתמש בזה פעם? זה עובד? עד כמה זה מסורבל? המלצות?

    • 0 תגובות
    • 832 צפיות
  19. שלום לכם אני מצאתי את הטלפון באלי אקספרס ​http://www.aliexpress.com/item/Huawei-Honor-6-plus-Dual-SIM-4G-FDD-LTE-phone-Octa-core-CPU-3GB-Ram-16/1947806001.html ואשמח להמלצות על המכשיר לפני רכישתו תודה

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by auditor,

    שלום לחברי הפורום, אני טס בקרוב לחו"ל ומעוניין לקנות את ה6 EDGE בצבע ירוק ולא רוצה להסתפק בצבעים בארץ. השאלה שלי זה לגבי העברית. האם ה6 EDGE שיקנה בחו"ל יתמוך בעברית או שצריך יהיה לעשות צריבה. כמוכן מה לגבי הנעילה, בעבר למשל הטלפונים היו נעולים לאיזורים אירופה אסיה וכו'. מה קורה עם גרסת ה6? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by natan805,

    וכמה שיותר זול הרי זה משובח. אני רוצה שיהיה שקוף אבל אני לא רוצה משהו דפוק שיקרע אחרי כמה ימים, פשוט מצאתי ב ebay כמה ב 2 ש"ח ואני לא יודע עד כמה הוא יהיה סביר . תודה

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. חבר שלי הביא לי מחשב כף יד IPAQ ישן יחסית יש עליו WINDOWS MOBILE 2003 רציתי לשאול אם אפשר לשדרג את זה למשהו חדש יותר? או לפחות האם אפשר להוסיף לזה עברית תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 733 צפיות
  23. קניתי כזה לפני זמן די רב. האם מישהו מכיר? האם ישנה דרך להעלות עליו אפליקציות? CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.itCTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it

    • 0 תגובות
    • 976 צפיות
  24. Started by xlSnaK,

    עשיתי היום אינטרנט ובאתי הביתה והכל נכנסתי לאינטרנט וכתבתי למשל NOKIA.COM ואז עשה כאילו זה טוען ואז מראה דף לבן ואני יכול להזיז תחץ וזהו X: לא נכנס לשום אתר מה זה יכול להיות ? תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  25. היי, קניתי צמיד כושר מסין בנוסף לספירת צעדים הוא מודד לחץ דם ודופק. את השניים האחרונים הוא מודד והכל תקין אך משום מה לספור צעדים הוא לא מצליח . לצמיד ישנה אפליקציה, עשיתי צימוד בין הסמארטפוון אנדרואיד שלי לצמיד על פי חוברת הוראות המצורפת לצמיד. מה לדעתכם גורם לתקלה? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים