גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
שלום ברשותי אקספריה מיני פרו מהדגם האחרון של סוני. הדגם הגיע עם אנדרואיד בגירסה 2.3.4. יצאה גירסה רישמית מסוני ל4.0, אבל כשאני נכנס להגדרות ולוחץ על Software update המכשיר מודיע לי שיש לי את הגירסה החדשה ביותר(מה שלא נכון בפועל). יש לציין שהמכשיר נקנה באנגליה, והוא לא נמכר בארץ כלל ביבוא רישמי. בנוסף הזמנתי לאבא שלי גוגל גאלאקסי נקסוס, הוא יגיע עם דוד שלי מארה"ב בעוד שבועיים, הבנתי שהוא אמור לקבל עידכון לגירסה 4.1(או שכבר קיבל), בהנחה והמכשיר יגיע עם גירסה 4.0 האם צפויות בעיות דומות בשידרוג לגירסה החדשה שתיצא?
-
- 0 תגובות
- 791 צפיות
-
-
-
אחי שלח לי שני מכשירים שהיו ברשותו בתאילנד לבנות לצערי השפות הן תאילנדית ואנגלית רציתילדעת האם יש קודים לעברית עבור המכשירים האלו והאם מישהו יהיה מוכן לעשות זאת עבורי תמורת סכום סביר תודה אבנר
-
- 0 תגובות
- 841 צפיות
-
-
-
שלום לכל חברי הפורום, אני טס לרומא בעוד שבועיים וחצי ורציתי לדעת אם מישהו יודע איפה אפשר לרכוש מכשירים סלולריים ברומא, אני מאמין שהמחיר יהיה זול יותר משמעותית מהארץ (הושק שם לפני חודש וחצי ובארץ יתחיל להגיע רק בעוד שבוע). אני מתמקד ב-HTC ONE החדש. תודה מראש לכל העוזרים....
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מצלמה זערורית שניתן לשלב בכל זוג משקפיים היא הדבר הגדול הבא עבור חובבי הרשתות החברתיות? לכתבה
-
- 0 תגובות
- 740 צפיות
- 1 follower
-
-
אני מחפש נגן עם יציאת ווידאו משהו שגם אפשר להכניס לכיס....
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שלום רב, אני מעוניין לרכוש את הפלאפון הר"מ ,למישהו יש חוות דעת עדכנית ?חנות מומלצת לרכישה בחו"ל? מה לגבי אחריות? האם מתאים לרשת פלאפון? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 729 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם, יש לי דוד עם SGS3MINI, שרוצה לחבר אותו לטלויזיה. הוא כבר קנה כאבל או קונסולה שמחברת בין ה-MicroUSB במכשיר לבין ה-HDMI לטלויזיה, אבל לא עבד. SGS3 כן עבד. בדקתי ב-GSM Arena - מסתבר שיש הבדל בין חיבור ה-MicroUSB ב-SGS2 ו-3 לבין החיבור שיש ב-SGS3MINI. מה שאני צריך זה המלצה לכבל או קונסולה שכן יעבוד. קיים כזה? בתודה, נ.ב בדקתי את דיון איזה-דיון-שייך-לאיזה-פורום, והפורום המתאים נראה לי פה. במקור חשבתי לפרסם את הדיון בתמיכה טכנית, שכן משהו לא עובד פה. אם שגיתי, אשמח אם יועבר הדיון לפורום הנכון.
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
-
-
שלום אנשים, אבא שלי איבד את ה-H500 שלו (שגם ככה הייתה לא משהו ועשה קצת בעיות). הוא רוצה שאני אמליץ לו על מכשיר שיהיה כמה שיותר אמין, שיישב מאחורי האוזן (ולא עם גומי בתוך האוזן - מטעמי נוחות), ושיהיו לה כמה שפחות ניתוקים (ה-H500 התנתקה מדיי פעם וזה היה ממש מעצבן). מבחינת מחיר, 200 נראה לי כמו מחיר הגיוני לדבר הזה. קצת לפה או לשם אין בעיה אם יש משהו עדיף משמעותית. אגב, המכשיר הוא הנוקיה 6230i. Anatoli.
-
- 0 תגובות
- 733 צפיות
-
-
קיבלתי היום את הגלקסי אייס, נכנסתי למוזיקה ושמעתי טוב והכל אבל פתאום הרמקול הפסיק להשמיע.. ואני לא מצליח לסדר את זה. אני יכול לשמוע רק דרך האוזניות. ואני לא יודע אם זה קשור אבל אני החלפתי את הכרטיס זכרון לכרטיס של הטלפון הקודם מישהו יודע איך לסדר את הבעיה הזאת?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום כולם שבוע הבא בע״ה אני מגיע להונג קונג ומתכנן לקנות את האייפון 5s. רציתי לשאול איזה דגם אני צריך לקנות שיעבוד בארץ ויהיה מסוגל גם לעבוד בעתיד עם רשת דור 4 שתעבוד בארץ. אשמח גם אם מישהו שקנה שם ימליץ לי על חנות ספציפית בהונג קונג. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הסמארטפון הבכיר הבא של היצרנית הסינית המוכרת ממשיך להיראות מבטיח עוד בטרם הוכרז רשמיתלכתבה
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
- 1 follower
-
-
לכתבה: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%90%d7%9e%d7%90%d7%96%d7%95%d7%9f-%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8-%d7%92%d7%91%d7%95%d7%94-%d7%9e%d7%93%d7%99-%d7%94%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%9c-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95/
-
- 0 תגובות
- 892 צפיות
-
-
זה כל הזמן מבקש ממני לחתון את התמונה ופורס את כל התמונה כשהיא מתחלקת בין המסכים שמזיזים מימין לשמאל. מה שאני רוצה זה שאותה תמונה בגודל רגיל תהיה בכל מסך בנפרד, איך עושים את זה? (אם זה משנה, המכשיר הוא GALAXY NEXUS אז זה ב4.0).
-
- 0 תגובות
- 961 צפיות
-
-
התקציב יכול להמתח עד ל700 שקלים +- הן צריכות להיות קונכייה שתכסה את כל האוזן מסביב. המלצות? תודה(: עריכה: טעות בפורום, פורסמה הודעה במקום המתאים.
-
- 0 תגובות
- 682 צפיות
-
-
הסרטונים ביוטיוב לא עוזרים...לא מצליח...
-
- 0 תגובות
- 955 צפיות
-
-
תמיד שיוצא מכשר הדגל אני שומע שבחים על המכשירים של סאמסונג, אך לאחר כמה חודשים אנשים טוענים שהמכשיר מתחיל להיתקע. אני אישית סובל מזה עם הגלקסי s3 שגם בזמנו היה נחשב לאחד המכשירים המתקדמים בשוק. השאלה שלי זה האם זה קיים גם ב6. עוד שאלה, האם יש פתרון לחי הסוללה הגרועים ב6, ל G4 למשל יש פתרון של סוללה נוספת, כך שגם אם אני אהיה בטיול יום שלם ואצלם הרבה, תמיד הסוללה נוספת תגבה אותי. לכן אני מתלבט בין ה6 ל g4, הכיוון שלי היה יותר ל6 ומה שמונע אותי זה החשש לתקיעות וחיי סוללה. לגבי דגמים אחרים אני לא חושב, כי מצלמה אצלי זה בראש ובראשונה, ואני יודע שלא חסר מכשירים עם מצלמה טובה, אבל אף אחד לא יכל להתחרות ב G4 וה s6.
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
חשוב שיהיה אמין ומהיר, לא כמו הN73 שיש לי שהוא ממש סיוט מצלמה לא הכי חשובה אבל רצוי 3.2 מגהפיקסל ויותר לא חשוב מוזיקה עדיף יש ראשונה (אורנג') אבל אם שווה מאד יד שנייה אז גם בא בחשבון. תקציב 1300 ש''ח תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
לנובו מציגה מכשיר חכם חדש עם מפרט בינוני, מחיר תחרותי ושאיפות בינלאומיות בתקופה האחרונה אנחנו רואים עוד ועוד סמארטפונים אשר מצליחים להציע תמורה פשוט נהדרת בעבור עלות שנעה סביב איזור ה-200 דולרים, או קצת יותר מ-1,000 ש"ח אם כוללים מע"מ ומסי רכישה – משהו שהיה יכול להיחשב בגדר מציאות מדומה רק לפני מספר שנים בתחום. כעת, בלנובו מציגים תוספת חדשה לקבוצה החמה הזאת עם ה-Vibe S1 Lite, אשר מנסה להתבדל עם הצהרה על יכולות צילום איכותיות, יחסית. ב-Vibe S1 Lite תמצאו מסך IPS בגודל 5 אינץ' וברזולוציה של 1,920×1,080 פיקסלים, שבב MT6753 מתומן ליבות Cortex A53 של Mediatek בשילוב עם ליבת Mali-T760MP2 גראפית, זכרון RAM של 2GB וגם 16GB של אחסון מובנה עם חריץ להרחבה, שהם כנראה המאפיי…
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
חברה הלוותי מחבר את האמפי שלו F2 4GBוiAudio/Cowonו והוא נהרס לי יותר נכון אמא שלי שטפה לי את התיק ובטוח התיק היה את האמפי.. :kopfpatsch: עכשיו אני רוצה ליקנות לו אמפי חדש בסביבות המחיר 500 [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
במפתחת השבבים הטאיוואנית מצהירים על פופולריות גבוהה במיוחד ל-Helio P10 מתומן הליבות שלהם שנת 2015 ללא ספק הייתה שנה גדולה עבור חברת Mediatek, שהפכה בה למתחרה הראשית של קוואלקום, אשר נוגסת לה באופן בלתי מבוטל מהשוק הנמוך והשוק הבינוני של שבבי ה-ARM עם דגמי ה-MT6735 וה-MT6753 שלה. אפילו יצרניות וותיקות ובולטות כמו סוני ו-HTC השתכנעו לבצע הגירה לשבבי Mediatek בחלק ממכשיריהן וזה היה צעד משמעותי, אפילו אם התוצאות בפועל היו מעורבות. כעת במפתחת השבבים מצהירים כי הם מוכנים לשנת 2016 – עם מעל ל-100 דגמי סמארטפונים שונים שכבר סוכמו להכיל את שבב ה-MT6755 החדש של החברה, אשר ידוע יותר בשם Helio P10. השבב המדובר מציע 8 ליבות Cortex A53 בתדר עבודה של עד 2GHz, לצד ליבה גראפית מ…
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אני יהיה שבוע הבא בפרנקפורט וחשבתי לרכוש שם למישהוא יש המלצה על חנות זולה ומ הכי משתלם לקנות באזור ה 400 דולר תודה
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
שלום אני מחפש אפליקציה שתקליט ותצלם את מה שאני כותב.. לדוגמא אני רוצה לשבת בבית לרשום תרגילים על האייפד ותוך כדי להקליט אותי מדבר ומסביר. צריך עט מיוחד? מישהו מכיר? יש ברשותי טאבלט מסוג asus טרנספורמר.
-
- 0 תגובות
- 800 צפיות
-


