עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. אפל שיגרה ללקוחותיה עדכון ראשון למערכת ה-iOS בכדי לתקן באגים, בכך יצרה עוד באגים ומספר ניכר של מכשירים תקולים - גרסה 8.0.2 תתקן זאת לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%aa%d7%95%d7%9c%d7%a2%d7%aa-%d7%91%d7%aa%d7%a4%d7%95%d7%97-%d7%90%d7%a4%d7%9c-%d7%9e%d7%95%d7%a6%d7%99%d7%90%d7%94-%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a2%d7%93%d7%9b%d7%95%d7%9f-%d7%9c-ios/

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by artyom,

    זהו נגן משתלם? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=1364_1430&products_id=12210&PHPSESSID=accc28f6a39459d86650852a0603a561

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  3. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%a9%d7%a2%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%97%d7%9b%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%a1%d7%95%d7%a1-%d7%9e%d7%95%d7%a9%d7%a7-%d7%91%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8-%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%99%d7%a2/

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by Yoav,

    הטלפון של אמא מתחיל לעשות סימנים של מוות, היא צריכה אחד חדש. הבעיה שהיא לא מתה על סמארטפונים ולא מתלהבת יותר מידי ממסכי מגע - באופן כללי היא אוהבת מכשירי צדפה. מצד שני, היום כמעט ואי אפשר להשיג כאלה וגם אלה שיש עולה הרבה מאוד יחסית. הפתרון הוא סמארטפון בסיסי, רצוי לא יותר מ1300-1500 שקל, אבל הכי חשוב - שיהיה לה נוח. חשבתי על אחד מהסוני היותר מודרניים, או אולי דיפיי+. המלצות אחרות?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by Ash Binary,

    יש לי ipaq ישן שהיה במשפחה מ 2004 אם מסך מגע כ 3 אינצ' עד עכשו הוא עבד בסדר והכול לפניי כמה ימים הוא החליט שהמסך מגע זז כלומר אני נוגע בו (אם העט או אם היד) אבל הוא חושב שנגעתי במקום שנמצא 20mm משם (ככה זה בכל השטח של המסך, זה זז באותו כיוון ומרחק בכל נקודה) עשיתי align screen זה חזר להיות תקין, אחריי 10 דקות שוב זז באיזה 5 mm היום זה היה מוזז ב 5mm כמו מקודם, התחלתי להשתמש (לא היה לי כוח לעשות align אז פשוט נגעתי במקומות המתאימים כדיי שהוא ילחץ איפה שאני רוצה). אחריי כמה דקות המרחק של האי התאמה השתנה (בקפיצה חדה) ל 20 mm בערך אם אני עושה align הוא עובד בסדר ואחריי כמה זמן שוב קופץ מה יש לו ? הוא נקי ולא קיבל מכה או משהוא

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  6. טיפשי או מהפכני? מכשיר ה-Manta 7X הוא הסמארטפון הראשון שמגיע ללא כפתור פיזי מכל סוג שהוא (כפתור כיבוי, כפתור בית או כפתורי ווליום), זאת לצד סוללה גדולה ותג מחיר גבוה מהרגיל לכתבה: http://hwzone.co.il/manta-7x-%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%a9%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%9c%d7%9c%d7%90-%d7%9b%d7%a4%d7%aa%d7%95%d7%a8%d7%99/

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  7. Started by EladBr,

    שלום לכל חברי הפורום, דוד שלי מגיע מלוס אנג'לס בעוד שבועיים ואני רוצה שהוא יקנה לי שם נגן MP4. למיטב ידיעתי, יש נגנים יותר טובים ויותר זולים מאייפוד, לכן אני פותח את האשכול הזה, כי אני לא מכיר שום נגן חוץ מאייפוד. אתם יכולים להמליץ לי בבקשה על נגן שהוא לא אייפוד שהוא לא נופל ממנו??? או שהאייפוד הוא הטוב ביותר בתחום שלו כרגע?? דרישות חשובות: מסך די גדול שיהיה כיף בו גם לראות סרטים, מינימום 2.5 אינץ'. עדיפות גדולה מאוד לנגן תומך עברית(לא משנה אם הוא בא ככה או שצריך להתקין Firmware) שלא יהיה ענק מדי. המון המון תודה למי שיעזור אלעד נ.ב, אל תשכחו, לא חובה שיהיה את זה בארץ. נ.ב 2 , הוא מגיע אוטוטו ואני כבר צריך להגיד לו מה לקנות... שוב תודה!!!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by RonTG,

    שלום, לפי מה שהבנתי דנים ברגעים אלה על אפשרות להורדת חבילת הUMTS (דור שלישי) שחייבים לרכוש כיום.. האם זה נכון? ותוך כמה זמן זה יתבצע?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  9. אהלן, אני מחפש טלפון חדש. אני לא מחפש גימיקים מיוחדים, רק חשוב לי שתהיה לו מצלמה שתפיק תמונות שמישות (אני מניח שמצלמות ה-2 מ"פ יספיקו). לא צריך דור שלישי, לא צריך נגן מוזיקה, רינגטונים משוכללים, וכו'. כדאי שיהיה לו ממשק נוח (עד עכשיו היו לי רק נוקיות). אין לי בעיה להתרגל לממש אחר, אבל שיהיה הגיוני. מוקצבים לי 800 שקלים, ואני מרשה לעצמי להוסיף 200 שקלים, אז אני מעדיף לא לעבור את ה-1000. הרשת היא סלקום. יש הצעות? תודה מראש, עדי.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by GGuyZ,

    היי לכולם. כרגע אבי בארה"ב ורוצה לקנות GPS. האם כדאי מבחינת מחיר לקנות GPS בארה"ב? והאם אפשר לתרגם אותו לעברית? כלומר ש'ידבר' בעברית, וכמובן להתקין מיפוי לישראל, או לכל מדינה אחרת לצורך העניין? וכמובן - מה ייצא יותר זול ו'טוב' - מכשיר GPS שלעצמו, או PALM עם מקלט GPS ותוכנה? יש לציין שאין לי ממש צורך בPALM ואני פשוט מחפש את התצורה העדיפה. אודה לכם על עזרתכם, גיא.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by tood24,

    היי חבריה, ראו כותרת, היכן ואו איך ניתן לתקן את כפתור הכיבוי והדלקה תודה

  12. אפליקציית ההיכרויות ממשיכה בנסיונות המוזרים שלה להרוויח כסף מאלו שמתקשים למצוא את שידוך החלומות שלהם לכתבה

  13. Started by RobiNooB,

    אני לא צריך את הג'יגה והג'יגה ייקר לי ! יש איזה מקום שמוכר בזול את החצי ג'יגה T10 ? או יד שניה במצב טוב

  14. הווצאפ קורס כל הזמן. חברים אמרו לי שכדאי לי לשדרג מ IOS 5 ל-6 ולא ל7 כי הוא גרוע. מה אתם ממליצים לעשות ואיך עושים את זה?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  15. שלום לכולם אמי החליטה סוף סוף לאחר המון זמן (בסביבות ה16 שנה) להחליף את הטלפון שלה: משהו בסגון הזה למי שזוכר http://www.txroadrunners.com/images/pics/funny5/BigNokiaCellPhone.jpg קיבלנו הצעה מעבודת אבי והגענו למסקנה שיש 2 טלפונים מתאימים, הNokia 6500 Slide והNokia 6600 Slide אלו האופציות היחידות, לא להציע אחרות, התדר מתמקד על הבחירה ביניהם בעיקרון ה6500 יוצר במאי 2007 וה6600 באוגוסט 2008. ל6500 יש יציאת TV-OUT אבל הוא נחשב לכבד ומתחמם ל6600 יש חיישן תנועה אך סוללתו מחזיקה רק כ3-4 שעות דיבור לא כמו ה6500 שיכול להחזיק עד 6 שעות. ה6600 אלגנטי יותר, אך עולה 400 ש"ח יותר מה6500. בעיקרון אין להם במלאי כרגע את ה6500 והוא יגיע עוד שבועיים, אז חשבנו לקחת את ה6500 מה אתם…

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by yortem,

    יש איזה מכשיר כמו אוקולוס או playstation vr שאפשר לקנות בזול יותר? במחיר של עד 1500 ש"ח אבל עם שלט כדי שיהיה אפשר לשחק משחקים של יריות או זומבים או אנערף?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  17. אתמול יצא עדכון תוכנה לנוט 1 הגרסה החדשה זה 4.1.2 לפני היה 4.0.4 בגדול מה שישר הבחנתי בו זה שינוי בעיצוב הממשק ,וצלילים שעושים דברים מעבר לזה לא יודע מה השינוים ,אבל זה כתוב רישמית

  18. Started by penny1,

    שלום רב, אני מעוניין להחליף את הסלולרי שלי וכעת אני מתבלט בין מספר מכשרים. ראשית, הסלולרי צריך להיות מהמבחר (המצומצם צריך להגיד) שיש ברשת פלאפון שנית המחיר צריך להיות בסביבות ה 1700 ש"ח חשוב לי להדגיש שעד היום היו לי סלולרים רק מרשת SAMSUNG ואני חייב לציין שאני מרגיש שמאוד מאוד מציתי את החברה הזו (למרות שטוענים שהסלולראים החדשים שלה מצויינים) יש לי איזה דחף לא ברור ל NOKIA אבל שום אין הסבר הגיוני לכך הצרכים שלי הם בהירכיה הבאה 1. MP3 ואיכות שמע טובה באוזניות 2.משחקים 3. WI-FI שאפשר יהיה לקרוא מיילים 4. איכות צפייה בסרטים 5. מצלמה חשוב לי להדגיש שה"טאץ'" לא עושה לי את זה..אז זה לא חובה כרגע אני חושב שאני מתלבט בין N85 ל ERICSSON W995 או C905 או W760 ואולי ה LG רנואר או E7…

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by ngc224,

    iGO Primo לאנדרויד תיהיה בחינם ליומיים החל ממחר http://www.iandroidil.net/8019

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  20. מכשירי ה-Galaxy S10 Lite וה-Galaxy Note 10 Lite עשויים לראות את אור הזרקורים בעוד כשבועיים - ובינתיים יש לנו שמועות שמתיימרות להרוס במעט את אפקט ההפתעה לכתבה

  21. Started by Pilp3l,

    היי חברים מתלבט בין 3 מכשירים ואני באמת מתקשה להגיע להחלטה huawei honor 7x huawei honor 9 xiaomi mi6 הם סביב אותו סדר גודל של מחיר ואני לא מצליח להגיע להחלטה איזה אחד עדיף על השני .. ברור לי שהhonor9 טוב יותר מ7x אבל האם ההבדל שווה את המחיר? האם יש לכם רעיונות אחרים? או עזרה בהכרעה? תודה מראש!

  22. משחק הפעולה תפקידים המוערך Jade Empire חוזר אל מרכז הבמה לאחר יותר מעשור, עם גירסה רשמית למכשירים האנדרואיד החכמים לכתבה

  23. Started by oceans68,

    ממש מתלבט. מצד שני אוהב את ה עיצוב של הSURFACE. אבל זה דגם ראשון שלהם. אבל הASUS הרבה יותר מהיר, תצוגה יותר טובה. מה לדעתכם עדיף מבין שני הטבלטים? אשמח לדעתכם.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. חולמים על השילוב האולטימטיבי בין מצלמה לסמארטפון אשר יהיה קומפקטי מספיק בכדי לשאת בכיס? ל-Kodak (כן, כן) ולאסוס יש הצעות מעניינות עבורכם לכתבה

  25. אני לא הצלחתי להבין את כל הנושא של עדכוני מערכות הפעלה. איך זה בדיוק קורה?... צריך לקחת את המכשיר לחברה? האם אפשר לעשות את זה עצמאית (כמו במחשב). האם מכשיר שנרכש בח"ול מקבל עדכונים חוקיים בארץ? או שצריך ללכת למעבדה פרטית ולשלם עבור שירות שכזה?.. אשמח אם מישהו יכול להסביר לי את הדקויות לגבי מערכות ההפעלה.. תודה כמו כן שאלה נוספת - האם המכשיר הזה מחויב חוזה? או שאפשר לקנות אותו ולהביא לארץ? תודה http://www.amazon.com/Motorola-Atrix-4G-Android-Phone/dp/B004KZP4BQ/ref=pd_ecc_rvi_cart_1

דיונים חדשים בפורומים